Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » 2015 őszén születendő babák fórum

2015 őszén születendő babák (beszélgetés)

❮❮ ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... ❯❯
2015. márc. 4. 16:36

Én is csak a 12. hét után mondom el a munkahelyemen, nem tudja bent senki.

Ami nem olyan jó, hogy tanár vagyok, így állandóan rámragasztanak a gyerekek valami bacit...

Pl. most is valami lappang bennem, már fáj a torkom meg olyan betegnek érzem magam :(

502. Iapetus (válaszként erre: 501. - Kitke1982)
2015. márc. 4. 15:44
Várjuk a beszámolót! :))) (Főnök + vizsgálat)
2015. márc. 4. 15:31
Köszönöm szépen a sok jó tanácsot. Pénteken úgyis lesz egy közös megbeszélésünk, szerintem ott felhozom a témát. Igazából a meló fizikálisan nem megterhelő, inkább az irodai stresszel kell majd kezdenem valamit, illetve az ingázás fáradalmait nem tudom, hogy fogom viselni. Hétfőn délben megyek a doki bácsihoz második vizsgálatra. :) már nagyon várom!
2015. márc. 4. 15:07
Andi,sutyi, örülök, hogy minden rendben volt az uh-on!! :)
499. 21d4c4976e (válaszként erre: 498. - Iapetus)
2015. márc. 4. 15:01
Másrészt ha a munkáltató szempontját nézzük, a helyettesítést is át kell gondolni elég hosszú időre. Én is ezért szóltam már a múlt héten a főnökömnek, hogy még semmi sem biztos, de lehet, hogy lesz baba, és gondoljuk át majd a helyettesítésemet, kinek tudnám átadni a munkakörömet.
498. Iapetus
2015. márc. 4. 14:59

Már született olyan alkotmánybírósági határozat, miszerint nem kell közölni a terhesség tényét, hiszen a védelem már akkor is jár, mikor nem tud a várandósságról a kismama. Csak ennek hátterét annyira még nem dolgozták még ki.

Részemről én viszont azt tartom korrekt megoldásnak, ha szólunk, mert egyrészről pl. aki fizikai jellegű munkát végez (pl. Hercegnő31), ott a főnök nem álmodhatja meg, hogy ne adjon ki olyan feladatot, ami esetleg veszélyes. Másrészről jobb beelőzni a "bizonyítsuk, hogy terhes volt-e" témát egy esetleges bírósági eljáráson.