Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Rubint Réka Napi 20 perc önmagadért, Add önmagad1/2 - Mik a tapasztalataitok? fórum

Rubint Réka Napi 20 perc önmagadért, Add önmagad1/2 - Mik a tapasztalataitok? (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
4121. tunderke20 (válaszként erre: 4120. - Felhasznalo1026)
2018. júl. 7. 10:45
Szia! Igen, én lassan 4 hete, hogy elkezdtem rá tornázni. Te milyen eredményeket értél el? Izmosodni szeretnék elsősorban. :)
4120. felhasznalo1026 (válaszként erre: 4119. - Tunderke20)
2018. júl. 6. 21:52

Szia! Én igen, alkalmanként.

Te is?

2018. júl. 6. 10:55
Sziasztok! Tornázik itt még valaki Rékára???
4118. felhasznalo1026 (válaszként erre: 4117. - Célok)
2017. szept. 9. 14:50
Szia! Szerintem tuti Réka! :)
4117. Célok
2017. szept. 6. 15:41

Sziasztok!

Szeretnék fogyni formálódni. Segítséget szeretnék kérni mi a gyorsabb Réka naponta vagy súlyzós edzés teremben

4116. kinga08
2017. márc. 13. 20:20
Sajnos nekem az utóbbi időkben felment elég sok kg, stressz hormonok miatt, mindegy, és már addig jutottam, hogy undorodtam magamtól, elkezdtem Norbi kick box edzését, 40 percet bírtam, annyira megfájdult a vádlim, aztán végigcsináltam egy 25 perces Cardio Dance-et, majd egy 4 perces zumbát és egy Rubint Réka Napi 20perc önmagadért című edzését. Rékát csak 18percig csináltam. De ezeket fogom felváltva csinálni, ha elfáradok keresek valami levezetőt, ami felpörget.( régen táncoltam, így a zumba nem áll messze tőlem) lezárásképp pedig egy intenzív testmozgást. Étrendben nem sokat változtatok, csak annyit,hogy egy tenyérnagyságút veszek mindenből napi 4-5x, sok víz. Kerülni fogom az üdítőket. Nehéz lesz leszoknom röla, de muszáj lesz. Nyárra formába akarok jönni, remélem ezzel az edzéstervvel sikerül. Valahol azt olvastam egyébként, hogy mindegy, hogy helyesen vagy helytelenül csinálod a mozgássort, csak csináld! Ha nem megy elsőre,nem baj, majd legközelebb, de ne hagyjátok abba. Lebegjen a célotok a szemetek előtt. Sok sikert nektek is!:)
4115. furia-nes (válaszként erre: 4114. - 5239d91094)
2012. aug. 31. 21:45

Szia!

Combra tuti biztos,főleg steppel:)))

Futással kombinálva még jobb:)))

Hajrá:DDD

2012. aug. 31. 19:19

Sziasztok!

Én évek óta nem sportolok semmit, három napja kezdtem el a Napi 20 percet, ami meglepöen jól megy :)

Szerencsére fogynom nem kell, inkább feszesíteni, formálódni szeretnék.

Nektek mennyi idö volt szükséges a változáshoz?

A lábamat, vádlimat is szeretném formásítani. Arra is hatásosak a gyakorlatok?

4113. Panda37 (válaszként erre: 4112. - 614cf79927)
2012. aug. 24. 16:58
végig fogod tudni csinálni:-) nem kell hozzá egy hónap. én 1-2 hét után végig csináltam, utána már annyira könnyű volt, hogy azóta csak lábsúllyal csinálom. Viszont tényleg nagyon jól megmozgat, volt olyan napom utána, hogy alig bírtam lábra állni:-)
2012. aug. 23. 12:23

napi 20 percet nem bírom végig csinálni, 2 napja csinálom amúgy. Felváltva a popsi és comb részt. nagyon kemény szerintem.

1 hónapot "adok magamnak" :-) hogy menjen szinte leállás nélkül.

4111. Keriné76
2012. aug. 23. 12:20

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni. a kislányom 4 hónapos és szeretnék elkezdeni mozogni, hogy az alakom alakuljon. Rékára gondoltam, de csak annyi a bajom, hogy még szoptatok és azt olvastam, hogy addig nem ajálják az izzasztó tornát.

4110. Jufika
2012. aug. 7. 13:39
Sziasztok! Valaki mondja meg nekem milyen zene szól a napi 20 perc önmagadért hasizom programján a 10-12 perc környékén. Köszi!!
2012. júl. 27. 20:45
Sziasztok! én ma kezdem!!
4108. aletheia (válaszként erre: 4107. - Yousei)
2012. júl. 25. 10:34
Én meg izmokat szeretnék rá, nehogy már nekem teljesen elfogyjon:-/ Ezért így 3 hét Rékázás után, áttértem a súlyzós guggolásokra és kitörésekre..Réka jó volt bemelegítésnek:-D
4107. yousei (válaszként erre: 4106. - Aletheia)
2012. júl. 25. 09:22
Másfél hónapig csináltan, és a csípőmből ment le sok. POntosan nem tudom, hogy mennyi. De én nem onnan akartam, hogy lemenjen, hanem a fenekem alóli részből, így abbahagytam :)
4106. aletheia (válaszként erre: 4105. - Yousei)
2012. júl. 14. 07:53
Nekem a popsi megy a legjobban..igazából arra gondoltam, hogy nem csinálom külön a combedzést, én azt is úgy éreztem -mivel tele van kitörésekkel- hogy inkább a fenekemre megy, izomlázam is ott volt.. Te mennyi ideig csináltad és mennyire volt látható eredménye?
4105. yousei
2012. júl. 13. 19:56
Szijó! Sikerülni fog, csak kitartás! :) Annó combot és popsit csináltam. A popsit egy-két hét után pihenés nélkül simán ment. Én sem voltam túlsúlyos, és valamennyire edzésben is voltam, de nem ennyire :D
4104. aletheia
2012. júl. 12. 11:30
Sziasztok! Én is most kezdtem el, egyelőre nem birom pihenés nélkül végig nyomni egyik 20 perces blokkot sem :-) Pedig nem vagyok tűlsúlyos, edzegetni is szoktam, de ezt nem birom, ráadásul nekem túl gyors a tempója.Remélem 1-2 hét múlva már sikerül felvennem Réka tempóját!
4103. FiliDigi
2012. máj. 27. 15:06

Sziasztok,

Én megint elkezdtem Rékára tornázi, remélem kitartóbb leszek,mint korábban. Most ha sikerül 40 percet csinálok ,amikro kevesebb az időm akkor reggel 20 percet.

Mikor látok eredményt szerintetek? 3 kb-ot szeretnék leadni.:-)

4102. zsanett.t
2012. máj. 24. 15:42
SZUPER!Hajrá csajok!Az 1. hasizom blokk,és A verzió csípő szuper!
2012. márc. 25. 21:26

Én holnap kezdem a mozgásaim mellé (zömében Norbi, Czanik) beiktatni Réka tornáit is. :) Napi 20 perc, Add önmagad 2. és 3.

Kíváncsi leszek! :)

4100. yousei (válaszként erre: 4099. - 5e48d37001)
2012. márc. 12. 06:10
Húúú! Gratulálok! Nagyon nagy kitartásod van :) Gondolom nem volt könnyű végigcsinálni.
4099. 5e48d37001 (válaszként erre: 4097. - Yousei)
2012. márc. 9. 16:36

Csillagnak igaza van. Le kell nyújtani Réka után az izmaidat.Ő nem fektet erre valami nagy hangsúlyt. Kimegy a fejéből:-)

mókás,mikor a felsőtestben mondja,ugyanolyan fontos a bemelegítés mint a nyújtás. Utána a combnál semmit nem nyújt:-)


Én már régóta,2008-ban kezdtem el. Összesen 16 kilót fogytam Rékával,előtte futással 8kg-t.

Öszesen 24 ment le a sportolással.

Az első hónap után "Rékázás" után,már volt eredmény. Vékonyabb combok,feszesebb bőr,picit izmosabbnak láttam magam.

DE igazából 3 hónapnak el kellett telnie ahhoz,hogy mások is lássák az eredményt.

Tudod,mikor az ismerősök is leszólítanak az utcán,hogy mi van veled,hogy fogytál stb...

Az utolsó kilóknál viszont már figyeltem az étkezésre is.

Délután 2 óra után,már csak fehérje alapú ételeket ettem.

Tojás,sovány sajt,túró,kefir,hús,virsli,felvágott.

Néha egy kis újhagyma,retek,de köretet nem ettem mellé!

az időpontok így alakultak:

2008 február-augusztus futással 8 kg

2008 augusztus-2010 július 16kg Réka tornákkal,de a vége felé már beújítottam Czanik Balázsra is,mert már untam Rékát nagyon:-)

Úgyhogy legyél türelmes,valaki gyorsan fogy,van akinek évek kellenek hozzá. Nálam évekbe telt,de megérte,mert így nem híztam vissza.A lassú fogyásnak is megvannak az előnyei:-)

4098. CsillagTM (válaszként erre: 4097. - Yousei)
2012. márc. 9. 13:51
óvatosan tornázz rá sztem. (bemelegítés, nyújtás legyen!)
4097. yousei
2012. márc. 9. 13:22
Köszi:) még egy olyan kérdésem lenne, hogy mára teljesen bedurrantak a combjaim. Ma is tornáztam, holnap is szeretnék. Jó ötlet? Vasárnap lesz a pihenőnapom. Régóta rékázol Anonima0611? Milyen eredményeket értél el mennyi idő alatt?
4096. 5e48d37001 (válaszként erre: 4095. - Yousei)
2012. márc. 9. 09:04

Szívesen nincs mit:-)

Azért is jobb a 40 perces mozgás mint mondjuk a 20,mert kb 20-30 perc kell ahhoz,hogy az izmokból kiürüljön a glikogén.Pont akkor hagyod abba,mikor már a tartalékhoz nyúlna a szervezet,pedig egy picit kellene csak ráhúzni,és 10-20 perc a zsírraktárból megy.

A kocogás az nagyon jó ötlet:-)

4095. yousei (válaszként erre: 4094. - 5e48d37001)
2012. márc. 8. 07:38
Húú, ma megcsináltam a combot. Brutál volt. Alig kaptam levegőt :D Másfél perc híján végig tudtam csinálni. Kedden 40 perc egész testet csináltam, szerdán popsi, ma pedig comb. Össze szeretném kötni a kettőt, sőőőt, majd ha jön a jobb idő, szeretnék menni előtte kocogni, és utána valamelyik 20 perceset megcsinálom. Egyenlőre azon vagyok, hogy végig tudjam nyomni a 20 percet utána szeretném összekapcsolni. Köszönöm, s megfogadom tanácsodat:)
4094. 5e48d37001 (válaszként erre: 4086. - Yousei)
2012. márc. 7. 15:02

Szia!

Többet nem tudsz megcsinálni belőle?

Mondjuk 2x 20 percet. Úgy lehet ,hogy rövidebb időn belül lenne változás.

Persze 20 perc is több,mint a semmi,és idővel lesz eredmény. Formálódás,de ha testsúlycsökkenést is szeretnél akkor amikor csak időd engedi kapcsolj össze 2 blokkot.

A combot mindenképpen,mert az egy kicsit kardiós,van benne kéz munka is,ami emeli a pulzust,utána meg valamelyik blokkot levezetésnek.

4093. 5e48d37001 (válaszként erre: 4091. - Cae9f2c8c5)
2012. márc. 7. 14:56

Én is olvastam,van némi igazság benne,e igazából ez nem ebbe a fórumba tartozik.

Itt a torna anyagairól,cserélünk véleményt,kérdezünk,buzdítjuk egymást.

Van néhány RR lehúzó topik,inkább oda kéne bemásolni:-)

4092. miel77
2012. márc. 5. 22:11

Mindenkinek más a véleménye, de én inkább mozgok ameddig tudok, sajnos van olyan ismerősöm aki ezt nem teheti meg!!! Szeretem csinálni mellette futok is, és nem csak a centik miatt!

És Réka tornáitól sokkal jobban érzem magam a bőrömben :)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook