Negatív tapasztalatok a vegetáriánus vagy a paleolit étrenddel (beszélgetés)
Azért én még reménykedek..:D Abba persze nem hagyom..
És ha engem a sport miatt komoly fizikai stressz ér? Akkor szabad szedni vitamint vagy akkor is belehalok ha megfogom a dobozát?:)
Köszönöm!
Sok a tévhit, mert minden a pénz körül forog, minden érdekből van.
Nem igaz, hogy a vízben oldódó vitaminokat nem lehet túladagolni! Dehogynem! Csak épp majd 1-2 évtized múlva jeletkeznek a káros mellékhatások. A szervezetre minden hat, ami a körfolyamatba bekerül. Illúzió azt gondolni, hogy nyomtalanul 'kipisiljük'. Minden anyag, ami a szervezetbe bekerül, hat egy másik anyagra. Módosítja a felszívódását, a raktározás helyét és módját.
Szent-Györgyi halálával kapcsolatban neked volt igazad.. Mi hülyék vannak..
Keress rá erre:
Gödöllői Agrártudományi Egyetem kutatás
az első ami feljön. Bár gondolom ők is biztos hazudnak és a kuruzslóknak dolgoznak..:)
Ezzel tudnék vitatkozni!
Kertészmérnök vagyok, ezzel foglalkozom, és nem igaz, hogy annyira ki vannak merülve a talajok, és az sem, hogy alig van vitamin a termésben. Mellékesen a fóliás és üvegházas zöldségek alacsony vitamintartalma sem igaz!
Valamiből a táplálékkiegésztő gyártóknak is meg kell élni.
Én nem vagyok táplálékkiegésztő ellenes, sőt. Akkor van rá szükség, ha olyan dolgokat eszünk, amik a szervezetünkből elvonják a vitaminokat és ásványi anyagokat - kávé, cigi, alkohol, sok adalékanyag, fokozott stresszhatások esetleg.
Aki egészségesen és kiegyensúlyozpttan táplálkozik, nem fog vitaminhiányban szenvedni. Esetleg a tél elején megtámogathatjuk a szervezetünket egy kis vitaminnal, de többre nincs szükségünk.
Én is csak az utóbbit követem, tél elején 1 hónapig szedek egy vitaminkomplexet, és sosem vagyok még megfázva sem.
:D:D:D
"93 éves korában halt meg, egészséges volt. Egy autóbaleset okozta halálát. A baleset körülményei rejtélyesek...."
Ha a balesetben a veséjének lett baja akkor lehet..:D