2011 januári babák (beszélgetés)
Csajok !
Léciiii válaszoljatok többen? Eddig csak Rlindi írta meg, hogy miben vitte haza a bébijét ebben a hidegben.
Köszi :
Na megvettem a picinek a Mecsek baby édeskömény teát, elöször öklendezett a cumitól, de csak megivott belőle kb 30 ml, megpróbálom, hogy amikor csak cumizni akar a cicivel ebből itatok vele néhány kortyot, remélem segít, az anyósom esküszik rá, majd meglátjuk, de már úgy sajnálom szegényt 11óta szinte nem aludt semmit, folyton felvisított a pocak miatt, és persze megnyugtatásnak kérte a cicit.
Úgy érzem magam, mint egy holdkóros. Tegnap este 8 körül feküdtem le, reggel 5,30-ig aludtam. Most is aludtam 2 órát és még mindig hullafáradt vagyok...
Ébren volt a pici ? Nekünk 3 -4 alkalommal ezelőtt volt ilyen cikk-cakkos az nst, de éber is volt a bébim :-)))
Amennyiben segít a tea, hát biztos jobb megoldás a szélcsőnél. Ebben ugyan laikus vagyok, de nem akarom minden nap szélcsövezni, mert meg kell tanulnia erőlködni a pukival. Barátnőm kicsit lejtősre emelte a kiságyat és az segített a fián, amikor ilyen gondok vannak. Valahogy úgy gondolkodok a szélcsőről, mint a katéterről...nehéz utána megtalálni a biológiai egyensúlyt. Persze vannak vészhelyzetek, amikor nincs más megoldás...
én iszom, de nem ilyen instant babának valót, hanem gyógyszertárban vettem rendeset és abból lefőzök egy napra kb 1-1,5l. először majdnem kiköptem, de most már az ízét is birom és tényleg segített. volt hogy kihagytam 1-2napot és nyűgösebb volt Maja.
márkát váltottam, a méretváltás nem segített
Nálam az volt a gond, hogy 1 ujjnyira voltam tágulva, de a méhszáj nem rövidült szinte semmit.
Te iszod az édeskömény teát, nem a baba
Pont az előbb hívtam a védőnőt, hogy vehetek e neki ilyen teát,, mert szegény 3napja megőrül a pocijával, nem győzöm szélcsövezni, az meg nem megoldás mindig.
Arra gondoltam kanállal adok neki néhány korty teát,a Mecsek teáját javasolta a védőnő, szerintetek,