Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Mennyire megbízható az Escapelle sűrgösségi fogamzásgátló? fórum

Mennyire megbízható az Escapelle sűrgösségi fogamzásgátló? (tudásbázis kérdés)


❮❮ ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... ❯❯
1688. Dori96
2013. nov. 23. 07:52
Augusztusban bevettem egy escapellet, azutan ketszer rendesen megjott. Most meg kesik. Az elozo menzesz ota ketszer voltunk a parommal, egyszer sem termekeny idoszakban es ovszerre vecdkeztunk. Elofordulhat hogy a hogy a tabletta miatt kihagy?
1687. 099c0bed40 (válaszként erre: 1686. - Tokocska)
2013. nov. 12. 07:18
Szia, a Nospa egészen biztosan nem befolyásolja az esemény utáni tabletta hatását.
1686. tokocska
2013. nov. 12. 06:46

Sziasztok,


Körülbelül 5 napja történt a baleset, gumi volt és kiszakadt. Rá 16 órára bevettem az escapellet. Nagyon erôs rosszullétem volt, így bevettem egy nospa fájdalomcsillapítót a tabletta után 6 órával.

Kérdésem az lenne, hogy ez befolyásolhatja e a tabletta hatását?

1685. anya8405
2013. nov. 8. 22:34

sziasztok!uj vagyok..és remélem kapok pár tanácsot vagy csak meghallgattok :)

a problémám a következő lenne:

2éve szedek fogamzásgátlót(tri-regolt).egy honapja antibiotikumot seek(szedtem),ezért óvszerrel is védekeztünk a párommal.a menszeszem okt25-én reggel még pecsételően megvolt,viszont estére már nem és szeretkeztünk.de a tblettát már 24-én este lekzdtem szedni.a baj ott kezdödött amikor este az aktus után észrevettük hogy a gumi kiszakadt.másnap elmentem a korházba é kaptam escapellát amit be is vettem,és mondta a nögyogyász h továbbra is szedjem rendesen a fogamzásgátlót.mielött megjön csináljak egy tesztet,de ö szerinte kizárt hogy terhes maradjak...szerintetek???azt is mondta hogy vagy megfog jönni rendesen(ami most jövöhét vasárnap lesz),vagy egyálltalán nem is fog megjönni...

2013. okt. 18. 22:51

Sziasztok!

Nem tudom, a bogyó okozta-e a tüneteket, mindenesetre abba hagytam a szedését, ugyanis a tünetek még jelen vannak.

Orvos már látott, semmit nem talált.


Köszönök mindent Nektek, jó éjt! :)

2013. okt. 13. 09:03
Szia, ha van nyitva patika, próbálj calciumot venni és azt beszedni míg nem tudsz dokihoz menni, ez lehet allergia valamelyik gyógyszer-összetevővel szemben.
2013. okt. 12. 09:30

Sziasztok!

Tegnap este bevettem a fogamzásgátlót... Éjjel 2-kor arra ébredtem, hogy a jobb lábam és a jobb kezem be van dagadva és zsibbad...

Ma reggel se teljesen százas a helyzet, szóval orvoshoz megyek.

A nőgyógyászom telefonja meg ki van kapcsolva...

2013. okt. 11. 21:28

Sziasztok!

Ma megjött! :)

Elkezdtem a fogamzásgátlót szedni!

Köszi midnenkinek a segítséget, aranyosak vagytok! :)

Jó éjszakát és szép hétvégét mindenkinek!

2013. okt. 9. 08:54

Sziasztok!


Megint én...


Mostanában kéne megjönnie a mensimnek. Pár napja görcsölgetett a hasam, a melleim duzzadtak és érzékenyek voltak, azt hittem, meg fog jönni, de semmi...


A teszt negatív.


Az eseményutáni miatt késhet?

Nektek mikor jött meg a tabletta bevételét követően?


Köszönöm a válaszokat, szép napot! :)

1679. 099c0bed40 (válaszként erre: 1678. - Picurka011)
2013. szept. 22. 09:23

Szia, na akkor most már tényleg megnyugodhatsz, jól van! :)

Neked is szép vasárnapot!

2013. szept. 21. 10:53

Sziasztok!


Voltam dokinál, kizárta a terhességet. :) :)

Deciora nevű fogamzásgátlót írt fel,remélem,jó lesz.


Szép hétvégét mindenkinek! :)

2013. szept. 17. 07:50
Szia, neked is szép napot, írjál ha van fejlemény! :)
1676. Picurka011 (válaszként erre: 1675. - 099c0bed40)
2013. szept. 16. 12:12

Köszönöm a válaszodat! :)


Pár hónapja csináltak nekem hormonvizsgálatot, ahol majdnem mindent rendben találtak, a cukrom volt magas.

Persze, azóta is eltelt egy kis idő, szóval kéne egy újbóli vérvétel.


Majd még írok a fejleményekről, mindenkinek szép napot! :)

1675. 099c0bed40 (válaszként erre: 1674. - Picurka011)
2013. szept. 16. 07:27

Szia, nem ártana egy teljes hormonvizsgálat mielőtt bármit is felírnak Neked amiben hormon van...


Problémát ( szerencsére többnyire csak átmenetit) az ilyesmi akkor szokott okozni ha valaki abbahagyja a fogamzásgátlást mert családot szeretne, de ma már erre is van gyógyszeres segítség.

Üdv: Eszter

2013. szept. 15. 11:30

Ja még valami...


Sajnos hormonzavarom van,amiből kifolyólag szőrösödöm...Mindenhol... :(


Ha alacsony hormontartalmú fog.gátlót iratok fel,akkor nem fog bekavarni a hormonháztartásomba vagy elkerülhetetlenek a mellékhatások (hogy esetleg abbahagyás után jobban fogok szőrösödni)? :(


Köszönöm a válaszokat!


Sziasztok!

1673. Picurka011 (válaszként erre: 1671. - Dori96)
2013. szept. 15. 11:28

Szia!


Örülök, hogy minden rendben! :)



Úgy tűnik, nálam is...

Hétfőn megjött rendesen.

Nemsokára megyek el dokihoz,megnézetem magam, meg iratok fel tablettát.


Köszönöm mindenkinek a biztatásást és a segítségét! :)


Szép vasárnapot! :)

1672. 099c0bed40 (válaszként erre: 1671. - Dori96)
2013. szept. 15. 10:45
Szia, nem, nincsen! :)
1671. Dori96
2013. szept. 14. 14:44
Sziasztok! Nemreg irtam ide, es szolni szerettem volna, hogy ugy tunik minden rendben. 2 tesztet is csinaltam. Az elsot pont a masodik heten az aktus utan, a masodikat meg pont egy honappal az aktus utan. Mindketto negativ lett. Remelem mar nincs felnivalom:)
1670. b399a09e0e (válaszként erre: 1669. - Picurka011)
2013. szept. 11. 05:35
Nekem azt mondta a dokim anno hogy a mensi 1. napján ha kezdjük szedni akkor már véd adott hónapban; ha az 5. napon kezdjük szedni akkor adott hónapban más, kiegészítő g.fátlás szükséges mindenképp!
1669. Picurka011 (válaszként erre: 1668. - 099c0bed40)
2013. szept. 10. 08:40

Szia!


Köszi szépen a választ! :)


Valami van, de olyan nehezen indul be... Jelen van az a tipikus 'megvan' érzés, de a vérzés kevés. Most nem tudom, ez az escapelle mellékhatása,vagy a rendes mensim...Mindegy, kiderül.


Orvoshoz majd megyek és iratni fogok fel fogamzásgátlót.

Alapjáraton se van rendben a hormonháztartásom, de mostmár úgy vagyok vele, inkább szedek tabit, mint az eseményutáni...vagy egy baba...


Még egy kérdés: a tablettát akkor szabad elkezdni szedni, ha helyreáll a ciklusom, ugye?


Még1x is nagyon köszönök mindent, szép napot!!! :)

1668. 099c0bed40 (válaszként erre: 1667. - Picurka011)
2013. szept. 10. 06:59

Szia, a teszt kb 2 héttel a gyógyszerbevétel után jelez leghamarabb...de szerintem megjönni készül, ahogy olvasom a rózsaszínt meg a pár pöttyöt.

Ne aggódj, rendben lesz minden!

2013. szept. 9. 11:08

Sziasztok!

Helyzetjelentés:

Tegnap úgy éreztem, meg fog jönni... A papíron volt egy kis rózsaszínes és pár pötty élénk pirosas valami, de ma reggelre semmi...


Ma veszek tesztet, a kérdésem, ha holnap csinálok egyet, az már kimutatná a terhességet? Vagy mikor teszteljek?


Köszönöm a válaszokat, szép napot Nektek! :)

2013. szept. 8. 08:01
Szia, szívesen. :)
1665. Picurka011 (válaszként erre: 1664. - 099c0bed40)
2013. szept. 7. 08:33

Köszönöm a nyugtató szavakat! :)

Remélem, minden rendben lesz! Csak olyan lassan telnek a napok. :(

1664. 099c0bed40 (válaszként erre: 1663. - Picurka011)
2013. szept. 7. 06:11

Szia!


A boróka teával illetve bármilyen más fajta gyógynövénnyel nyugdtan próbálkodhatsz brmilyen mennyiségben, nem befolyásolják sem a hormonokat sem pedig az eseményeket.


Félned nem kell, gyorsan bevetted a gyógyszert, és ha rendszertelenek a ciklusaid, nem biztos hogy mindegyikben van peteérés illetve tüszőrepedés.

Ez a tabletta pedig 85 % feletti védelmet nyújt, úgyhogy szinte mindenkinél hatásos.


Üdv: Eszter

2013. szept. 6. 22:24

Sziasztok!


Szeretném megosztani veletek a történetemet és egy kis tanácsot is kérni...


Szerdán lefeküdtünk barátommal (ez a ciklusom 23. napján volt). Megtörtént a baj: bennem maradt a gumi... Igaz, a vége kinn volt, dehát...

Rá 1 órára bevettem az Escapelle-t.


A petefészkeim szurkálnak, néha belehasít a fejembe is, pattanásos lett az arcom...És egy kicsi folyásom is van...


A ciklusom rendszertelen, így nem tudom belőni, hogy kb. mikor kell megjönnie. :( Volt úgy, hogy már a 23. napon megjött, de volt úgy, hogy a 40-re...


Nagyon félek...


Olvastam itt a fórumon, hogy valaki boróka teát ivott és, hogy az segített neki.

Szerintetek igyak egy bögrével vagy egyelőre ne kontárkodjak bele a dologba?


Nagyon szépen köszönöm a válaszaitokat!!!!

1662. 099c0bed40 (válaszként erre: 1661. - B399a09e0e)
2013. szept. 6. 07:48

Endokrinológushoz, vagy maszek nőgyógyászhoz.

Előbbihez sajnos mindenképpen kell háziorvosi beutaló, és nálunk igen hosszú az előjegyzés , mondván sok a beteg és kevés a doktor.


A maszek nőgyógyász is tud hormonszintet nézetni, de azt meg Neked kell kifizetni( a vizsgálat díján túl), és úgy tudom hogy nem olcsó dolog. :(


Elvileg a háziorvos is kérhet olyan labort amin hormonszint meghatározás van, ezt azért nem propagálják, mert a legtöbb házidokinak fogalma sincsen a lelet kiértékeléséről,( pedig ott az eredmény mellett a referencia tartomány)

1661. b399a09e0e (válaszként erre: 1654. - 099c0bed40)
2013. szept. 5. 17:48
Ezer éve nem nézték. No jó, nem annyi de lehettem vagy 19 mikor nézték egyszer. Milyen dokihoz lehetne elmenni ezzel kapcsolatban? Háziorvost kizárva, mert az sehova nem ad ki beutalót...
2013. szept. 5. 06:24
Ugyan dehogy...nem kell köszönni, szívesen teszem, hidd el hogy nekem is öröm ha olyan visszajelzés jön hogy segítettek a szavaim valakinek.:)
1659. alizanna (válaszként erre: 1658. - 099c0bed40)
2013. szept. 4. 10:25
Köszönöm:)egyébként a kb. egy hetes idegőrlő várakozás alatt rengeteget segített ez a fórum, főleg a te hozzászólásaid, ezért még külön köszönet, biztosan sokakat megmentettél már a megőrüléstől:)
❮❮ ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... ❯❯

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook