Mellkisebbítés tapasztalatok (beszélgetés)
Szia!
Engem négy hete műtöttek én a körzeti orvoshoz mentem.Elmondtam mit szeretnék segítsen hova tovább.Nekem ő mondta el mi a teendő hova kell tovább mennem hol van legközelebb hozzánk ilyen kórház.Ha okosabb ötletet nem kapsz másoktól próbáld meg az enyémet.
Szia.
Megkérdezhetem,hogy te hol csináltattad,és hogy mennyibe került a melltartót is beleértve?Csak mert kezdő vagyok e téren,és az orvos azt mondta 18ezer körül van a melltartó is,Úgyhogy mindennel együtt 150ezerből kijön.Viszont ha már azt mondta a doki,hogy beleférek a tb támogatásba,akkor nem szívesen fizetnék érte.Előre is köszi a válaszod.
Azta!
Ilyet még itt senki nem írt!
Méghogy megmondja a paraszolvencia árát!!
Nekem fel is kellett varrni, általában ez együtt jár.A mellbimbót is feljebb kell emelni,körbevágva a bimbóudvart.Szóval érdekes dolgokat írtál!
Szia!
Nem értem ezt a fel is kéne varrni dolgot!?Nekem négy hete volt mellkisebbítő műtétem és nem kellett külön felvarrni ja és tb-re ment.Kiveszik a felesleget ami meg marad azt meg szépen összevarrják és már szép is.Szerintem pont a logós és felesleges részt veszik ki alulról és ezzel fel is van varrva nem lehet logósra hagyni.Én még legalább is nem hallottam ilyenről.Az enyémet egyébként Pécsen csinálták és soha nem mondták,hogy fel is kell külön varratni.Pedig jó sokat kivettek a mellemből a jobból 74 a balból 75 dekát.Lehet,hogy rosszul tudom akkor elnézést de nem értem.Remélem azért a többiek okosabbak és tudnak neked segíteni.
Sziasztok.
Voltam Veszprémben konzultáción,azt mondta a doki,hogy elvileg menne a kisebbítés tb-re,de fel is kellene varrni,ezért az altató orvosnak 25ezret kellene adni,a többieknek,beleértve őt is 100ezret és akkor szép is lesz.Volt már valakinek ilyen kettős műtétje?Nem tudom így is érdemes-e belevágni.
Ha tudtok segítsetek érdemes-e így is.Előre is köszi:katka278
andu29!
Korábban kérdezted, hogy van-e 2in1 műtét?