Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Atkins - Tippek a kezdéshez fórum

Atkins - Tippek a kezdéshez (beszélgetős fórum)


Ez a fórum a következő cikkhez nyílt: Atkins - Tippek a kezdéshez

❮❮ ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... ❯❯
184. moxy
2006. máj. 2. 20:20

csajok,mostansag nagyon faj a torkom,igy nyomatom a strepsils-t ezerrel.van benne ch?a bobozon nem irjak.multkor talaltam sugarfree valtozatban is,de azota nem latom sehol. :-(

ja es miert van az,hogy neha nem akar bejonni az oldal? :-(

183. Brigitte (válaszként erre: 181. - Jurák Józsefné)
2006. máj. 1. 01:22

Napi 8-12 dkg sajtot lehet megenni az 1. szakaszban.

A fogyás mértéke szerintem teljesen különböző egyénenként, függ, hogy ki mit eszik, mennyit mozog mellette, milyen súlyról indul, milyen az anyagcseréje és hogy nő-e vagy férfi. :)

Drukkolok neked is!!

182. 4726e582cf (válaszként erre: 181. - Jurák Józsefné)
2006. máj. 1. 00:35

Szia!

Lehet sajtot enni, de mértékkel. Leállíthatja a fogyást és sok a kalória benne.

Úgy emlékszem én nem ettem sajtot, csak nagyon ritkán. De azért várd meg, hogy a többiek mit mondenak.

A fogyás tekíntetében az az egészséges, ha heti 1 kg megy le, nyilván az első héten több fog lemenni (nálam úgy 5 kg ment le :) ). De ez függ a leadandó súlyfeleslegtől, az anyagcserédtől is.

2006. máj. 1. 00:04

Holnap kezdem az ATkins diétát.Sajtot lehet az első szakaszban enni? AZ első szakaszban kb. mekkora súlyveszteség várható? Én most 104 vagyok.

Igaz egy hete vízcsökkentőt is szedek egy étrendkiegészítővel kombinálva, mert fénylik, feszül a bőröm a sok víztől, és már állni is alig bírok az órmotlan lábamon...

180. Brigitte (válaszként erre: 179. - Veres)
2006. ápr. 30. 23:50
Szorítok!!! :) Sok sikert hozzá!
179. veres
2006. ápr. 30. 20:07
Holnap kezdek!!!!!!!!! Szorítsatok! Minden tanácsot elfogadok.
178. zse pi (válaszként erre: 176. - Moxy)
2006. ápr. 29. 17:17

A minap én is ettem egy negyed pizzát salátával, és néhány dekával könnyebb is lettem. :-)

Néha lehet bűnözni, főleg az Atkinsnél. De hangsúlyozom, hogy NÉHA.

177. 4726e582cf (válaszként erre: 176. - Moxy)
2006. ápr. 28. 15:21

:), ne tessen bűnözni :), mer akkkó nem sikerál úgy, ahogy szeretné!


Szóval én nem bűnözök, mivel ha csokit van ehetnékem, akkor legkésőbb 2 nap múlva megtehetem, ugyanez áll a krumplira. E kettő mizé szokott nekem bekavarni, azaz Atkinsnál mindig nehéz volt megállni, bár inkább a krumplit, mint a csokit. :).


Köszönöm amúgy, rám fért nagyon, hogy újult erővel induljak a következő 25-nek neki (mert most majdnem ott vagyok, ahol Atkinsezés után voltam - centiben elhagytam, súlyban még nem)

176. moxy (válaszként erre: 174. - 4726e582cf)
2006. ápr. 28. 12:25
szep eredmeny.egyebkent sok bunozessel bar de ugy erzem nalam is megindult a fogyas.
175. Brigitte (válaszként erre: 170. - Muci5)
2006. ápr. 28. 11:06

Köszi, köszi, köszönöm! :)

Sehol sem találtam eddig!

Gondoltam, hogy sok kcal van benne, baromi zsírosnak érzem, de jobb néha enni belőle, mint feladni a diétát és nagggyon finom! :)

174. 4726e582cf (válaszként erre: 173. - Moxy)
2006. ápr. 27. 21:59

Hát 108,7 kgból ment le 9 1 hónap alatt. :), de az első hónap mindig kemény.

Persze edzés van minden nap, ha csak torna, akkor is :).

173. moxy
2006. ápr. 27. 19:42

egy honap alatt kilenc kilo? gratula :-)

egyebkent mennyibol ment le az a 9?

2006. ápr. 26. 21:22

Hát figyu... fél évig Atkinseztem, majd következett 1 év Atkins próbálkozás, amikor is nem sikerült már vele fogynom, bár betartani sem bírtam... :(.

Majd úgy döntöttem, hogy más diétát csinálok. És nem híztam vissza, mivel minden diétát (a tudományososoknak) más elvek alapján állítják össze. A 90 napos lényege, hogy szétválasztja az ételfajtákat és így nem terheli a szervezetet. Meg persze a kalória csökkentés is nagy segítség a fogyi alatt.

Amúgy meg, ha nem működne, akkor egy hónap alatt nem fogyok le 9 kilót... Szóval szerintem igen is ezt a két féle diétát lehet felváltva csinálni, persze gondolom 3-3 hónapos váltással.


De kérdezz meg bármelyik 90 naposozót, mind Atkinsszel kezdte, most 90 naposozik, de van aki visszatrét Atkinsre. És megy a fogyijuk :).

171. moxy (válaszként erre: 169. - 4726e582cf)
2006. ápr. 26. 20:12

de ez igy hatasos?ugy ertem minden dieta mast enged.mert pl atkins nem engedi a gyumit az elejen,mig a masik igen.nem hizik igy vissza az ember?

egyebkent rendes toled,hogy segitesz :-)

170. muci5 (válaszként erre: 159. - 2f99c7588b)
2006. ápr. 26. 18:34

kicsit korbeszimatoltam a mascarpone temat


100 ml/g mascarpone tartalmaz 434 kcal/4.5 g ch

:(

169. 4726e582cf (válaszként erre: 168. - Moxy)
2006. ápr. 26. 15:15

Neeem, nem ugrálok :). Csak Atkinseztem régebben (vagy 2 éve) és segítek itt is, ahogy tudok. :).


Amúgy meg, ha az egyik nem megy, kell egy másik, amivel megy a fogyás :). A régi "öregek" is ezt mondják itt a fórumon. Nézd csak meg a 90 naposok között, mind Atkinsezett először. De amikor ott már elviselhetetlen a stagnálás, akkor váltottak a 90 naposra, ahogy én is :).

168. moxy (válaszként erre: 165. - 4726e582cf)
2006. ápr. 26. 12:33
de akkor te ugralsz a dietak kozot?vagy vegigcsinalod azegyiket,aztan johet a masik?es igy nem rosszabb?
167. moxy
2006. ápr. 26. 12:32
hi barbi, neked is sok sikert. :-)
166. Brigitte (válaszként erre: 164. - Pbarbi)
2006. ápr. 25. 00:12

Kedves Barbi!


Isten hozott közöttünk! :)

Neked is sok sikert az újrakezdéshez!

165. 4726e582cf (válaszként erre: 162. - Moxy)
2006. ápr. 24. 15:27

Drága Moxy, én régen Atkinseztem :), azért adok itten tanácsokat.

Most 90 naposozom :), itt viszont nem Atkins alapján kell enni, és van gyüminap is. Nem feltétlen gyümi napon fogyok, hanem akkor van mérlegelés (ennek ellenére ráugrálok a mérlegre minden nap). Szóval a gyümi nap utáni eredményeket tűntetem csak fel.


Atkinsszel 25 kilót fogytam másfél éve (2004 decemberéig). Aztán többet nem működött, sok tényező miatt. De sok sikert mindenkinek, kérdezzetek, ha tudok segítek :D.

164. pbarbi
2006. ápr. 24. 15:06

Sziasztok!


Ma reggel felvettem (volna) azt a nadrágomat, amelyiket a 2 éve tartott első Atkins diétám után egy percig sem tudtam hordani, ugyanis hatalmas volt. Sajnos a diéta vége másfél év után az lett, hogy visszakúsztak rám a kilók. Azt viszont nem gondoltam volna, hogy ennyire!!!! Rám jött ugyan, de nem mertem volna kimerészkedni a nadrágban, mert szörnyen állt rajtam. Kihíztam. Ma van az újrakezdés első napja! Visszasiettem az anno nagyon gyakran látogatott atkins-es fórumra, de nem találtam ott senkit. Elkeseredtem...de aztán rátaláltam erre a fórumra! Nagyon örülök, mert ismerős neveket látok!!! Sok sikert mindenkinek a fogyáshoz! Sok sikert az ELSŐ-NAPOSOKNAK!!! :)

163. moxy
2006. ápr. 24. 12:17

egyebkent gratula mindenkinek.ugyik vagytok.

nekem is sikerult leadnom az elso kilomat.heh..:-)

162. moxy
2006. ápr. 24. 12:16
fawkesgirl,olvastam a merlegeloben hogy gyuminapokkal fogytal.hanyadik szakaszban vagy?mert az elsoben mellozni kell a gyumiket,nem?
161. Zsibi (válaszként erre: 160. - Zsibi)
2006. ápr. 24. 11:34
ja eszembe jutott mit akartam kérdezni múlt héten :) almapaprikát lehet enni ugye? abban nincs cukor, és végülis paprika :)
160. Zsibi (válaszként erre: 159. - 2f99c7588b)
2006. ápr. 24. 11:33
köszike, ari vagy!
159. 2f99c7588b (válaszként erre: 158. - Brigitte)
2006. ápr. 24. 10:05

Sziasztok lányok,


olyan nehezen találtam meg az első szakasz listáját, bemásoltam nektek, bogarásszatok! :)

Szerintem a mascarpone krémsajt, nem? Akkor mehet napi tíz deka.

158. Brigitte (válaszként erre: 154. - 2f99c7588b)
2006. ápr. 24. 09:35

Sziasztok!


roni,

reggelire virslit vagy Camambert sajtot eszem, ez elég változatos. :) Eddig legalábbis még nem untam meg.

Tényleg segít, ha leírod mit eszel, köszi!

És ma ráveszem magam egy kis marhahúsra, nagyon -nagyon ritkán szoktam enni, ha nagyon muszáj, most egyenesen kívánom.


Szerintetek mascarpone-t lehet enni az 1. szakaszban, és ha nem akkor mikor mennyit?

2006. ápr. 22. 09:49

Lányok, kis segítség azoknak, akik könyvtelenek, megtaláltam a cikket:


A következõ ételeket teljesen szabadon fogyaszthatod az elsõ fázisban:



- Mindenféle húst (marha, sertés, bárány, bacon, borjú, sonka, vadhús - a csomagolt termékekkel vigyázz, néha tartalmaznak hozzáadott cukrot)

- Mindenféle szárnyast (csirke, pulyka, kacsa, liba, tyúk, fürj, fácán)

- Mindenféle tojást (rántotta, sült, buggyantott, lágy, kemény, paprikás, lepény)

- Mindeféle halat (tonhal, lazac, nyelvhal, pisztráng, lepényhal, szardínia, hering)

- Mindenféle tengeri herkentyűt (osztriga, kagyló, homár, tintahal, garnéla, rákhús) - az osztrigák és kagylók gazdagabban szénhidrátban, ezért ezekből a napi maximum 10 dkg.


Más engedélyezett étkek az első fázisban:


- Sajtok

8-12 dkg sajtot ehetsz meg naponta (zsíros, kemény, lágy, féllágy sajtokat): Cheddar, tehén-, birka- és kecskesajtok, krémsajtok, gouda, mozzarella, rokfort és más kék sajtok, tejsavó sajtok, kenhető sajtok

Minden sajtnak van valamennyi szénhidrát tartalma. Ennek tudatában határozd meg, mennyi sajtot fogyasztasz naponta. Nagy vonalakban számítva 28 g sajt tartalmaz 1 g szénhidrátot. A friss sajtok, a házi sajtok és a diétás sajtok nem engedélyezettek az első fázisban.


-Zöldségek

2-3 csészényit ehetsz a következőkből naponta: lucerna csíra, gomba, endívia, petrezselyem, paprika, zeller, kapor, cikória, retek, snidling, saláta, uborka, sóska

Ezek a zöldségek rostban gazdagok.


-Egyéb zöldségek

1 csészényit ehetsz ezekből a zöldségekből naponta: articsóka, zellergyökér, tök, articsóka szív, rebarbara, spárga, savanyú káposzta, bambuszrügy, kelkáposzta, mogyoróhagyma, pitypang, étkezési babcsíra, borsó, paraj, brokkoli, pálmaszív, karalábé, paradicsom, póréhagyma, káposzta, karfiol, hagyma, cukkini

Ha a zöldséget megfőzzük (pl. spenót, paradicsom), akkor a nyers zöldség tömegét kell figyelembe venni a szénhidráttartalom kiszámításakor.

Saláta mellé ajánlott: apróra vágott bacon, reszelt sajt, vágott keménytojás, gomba, tejszín


-Fűszerek

Minden fűszer használható, de győződj meg róla, hogy nincs hozzáadott cukor benne.

Konyhakerti fűszernövények

Bazsalikum, fokhagyma, rozmaring, cayenne bors, gyömgybér, zsálya, oregánó, tárkony, kapor, bors, kakukkfű

A saláta öntetekhez használj olajat, ecetet (de ne balzsamecetet, mert az cukrot tartalmaz), citromlevet, fűszereket és friss fűszernövényeket. Ne adj a dressinghez cukrot.


- Zsírok és olajok

Sokfajta zsír, és különösen bizonyos olajok elengedhetetlenek a megfelelő táplálkozáshoz. Az olíva olaj különösen értékes. Minden más növényi olaj megengedett, e legjobb a dió, szójabab, szezám, napraforgó és sáfrányolaj, külünösen, ha hidegen préseltek.

A vaj is megengedett. A margarint kerüld, nem a szénhidrát tartalma miatt, hanem mert hidrogénezett olajokból készülnek, amelyek veszélyesek az egészségre.

Nem kell eltávolítani a zsírt és a bőrt a húsokról. A lazac és más hidegvízű halak gazdagok omega-3 zsírsavakban.

Ne feledd, ha zsírszegényen étkezel, akkor akadályozod a zsírégetést és a súlyvesztést.


- Édesítőszerek

A következő édesítőszerek enged‚lyezettek: sucralose, szaharin, ciklamát. A maltóz, fruktóz (egyéb -ózra végződő természetes édesítők) kerülendők.


-Italok

Legalább 2 liter folyadékot fogyassz naponta a következőkből: szűrt víz, ásványvíz, forrásvíz, csapvíz. Ezen felül fogyaszthatsz még: erőlevest, szódavizet, tejszínt (2-3 kanállal naponta), diétás üdítőitalokat (aspartammenteset, számolva a szénhidrátokat), koffeinmentes kávét, teát, gyógyteát (nem gyümölcsöset), citromlevet (2-3 kanállal naponta, 2,8 g ch/db!)


A koffein instabillá teszi a vércukor szintet, ezért kerüld. A kávépótlók sem engedélyezettek, valamint tilos az alkoholfogyasztás is az első fázisban.


-Speciális étkek

A változatosság kedvéért naponta 10-20 olívabogyót, fél avokádót, 6 teáskanálnyi kefirt, 6 evőkanálnyi tejszínt, 2-3 kávéskanál citromlevet. De csak alkalmilag fogyaszd ezeket, és ha úgy érzed lassul a fogyás, akkor mérsékeld őket.


-Félkész ételek

Bár nagyon fontos, hogy elsősorban feldolgozatlan ételeket egyél, felhasználható néhány félkész étel is. Egyre több cég állít elő egészséges termékeket, amelyek beilleszthetők az első fázisba. De ne feledd, ellenőrizd a szénhidrát tartalmat a címkéken és vedd figyelembe az első fázis szabályait.


Forrás: Atkins.com

Cikket felvitte: Hoxa, 2005-10-20 11:19 (utoljára módosítva: 2005-11-10 20:55)

156. 2f99c7588b (válaszként erre: 155. - Zsibi)
2006. ápr. 21. 16:52

nem rossz, nem rossz...a feliratokat figyeld, mert a legtöbb virsliben szőlőcukor van...

a sajtból ne sok legyen, és gouda,edámi,trappista legyen, lehetőleg

155. Zsibi
2006. ápr. 21. 15:25
én szoktam olyat gyártani reggelire, hogy felvágok vékony karikára virslit vagy pulykakolbit és ráolvasztok a mikróban sajtot. Nagyon csíííípem :) Amúgy én bármennyi virslit be tudok nyomni.
❮❮ ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook