Petesejtdonoros lombik (beszélgetés)
Oh, sajnálom 😔
Sajnos nem tudom, mit lenne érdemes csinálni, teljesen amatőr vagyok.
Szia! Igen, voltam. A FET+6. napon 21 volt a hcg, 8. napon 32, 9. napon 31 ez volt tegnap, szóval megint csökkent. Úgy néz ki megint csak a 8. napig jutott el. 😪 Ez már a második beülti volt.
Milyen kivizsgálásokat érdemes szerintetek a köv.beültetés előtt elvégezni? Vagy lehet, hogy az embrió nem megfeleő?
Szia!
Voltál azóta esetleg vérvételen?
Szia Szonáta,igen a 2.-ik körünk lesz az Unicaban. Volt Et +Fet is, sajna egyik sem sikerült. Et 10.-ik héten ért véget műszeres befejezéssel. A Fet el sem indult.😟
Másik donort választottunk. Hátha most sikerül…🙏🏻
Szia! Versyben csináltattam dr. Kapásnál. Meg egy csomó mást is.
Unicanal vagyok,első után gondoltam a váltásra,de aztán rájöttem,h ugyanaz a methode mindenhol,tehát ha most se,akkor már sehol..szerintem.
Sok sikert kívánok neked is !!
Te hol kezdesz?
szia! Emma, Era-t hol csináltattad? Hol kezdesz bele a második körben?
Hasonló szituban vagyok!
Nagyon sok sikert kívánok!
Sziasztok,egy jó ideje nem jelentkeztem,de a sok kudarc nagyon padlóra fektetett. Ráadásul a kordinátorom is totál cinikus volt velem,tehát időre volt szükségem. Emma, Era teszt is kipipálva,minden ok.
Tehát most új erővel belekezdek a második körbe.
Mindenkinek aki most kezdi,sok sikert kívánok,és most sikerülnie kell!!! 😊
Ezen már én is gondolkoztam. Van olyan klinika, amelyik kéri, hogy a szülésről is visszajelezzen a páciens? Vagy ez nekik nem adat, csak a sikeres teherbeesés? Esetleg úgy vannak vele, hogy ha ne adj isten gond van a terhességnél, akkor úgyis kapnak erről jelzést?
RG: "Az adományozott petesejtekkel vagy adományozott embriókkal (friss embriókkal) végzett három kezelési ciklus alatt a betegek akár 90%-a teherbe esik."
Reprofit: "ennek a három embriónak a az összesített sikeraránya 91%."
Szóval csak a teherbeesésről esik szó a statisztikájukban.