Május. 3-tól fogyi, ki tart velem? =) (beszélgetés)
Tök jó ötlet :)
Ezt én is bevezetem:)
Mi a helyzet?
Csak ide találtam... Eddig máshol jártam...
De ott is jó tippek vannak:)
Olyan jó hogy ilyen sokan vagytok akik fogyizni akartok.
:) én is!!! én is!!!
sziasztok!
mivel ránk a héten főznek, így nem tudom, hogy legyen a kaja!
arra gondoltam a levest vacsira eszem, a másodikat ebédre!talán így a kalória sem lesz vészes!szerintetek?
Most jöttem a futásból :) Közben nagyon rossz, de hazaérve, olyan büszke vagyok magamra :D Igaz, "csak" fél órát futottam, de még kezdő vagyok :$ :) És betekertem a hasamat fóliával, tökre megizzasztott... Fuhh mostmár ha tehetem, minden nap fogok menni, és nem lesz lustaság. 50 kiló jövök :D:D Csak az a baj, hogy ma elég sokat ettem :-/ Holnap ezt szerintem kompenzálom valamivel... és holnap is futás :D Ja és tök jó, azzal hajtom magam közben, hogy ha nem futom le, akkor nem lesz meg a szerdai jog vizsgám :D:D és én hülye, még hiszek is benne, mert múltkor bicózásnál mondtam ezt magamnak... hogy nem lesz meg a vizsgám, ha nem tekerem le a magam elé kitűzött távot... és letekertem és sikerült a vizsga is :D Úgyhogy holnap is mennem kell futni, hogy sikerüljön a szerdai... na de most megyek tanulni is, hogy azért bebiztosítsam magam :P
micimaci, majd ha leszel, akkor az előző hozzászólásomban lévő kérdésekre válaszolj légyszi :)
na megjöttem csajok!! hűha hol is kezdjem....