Fundamenta, tapasztalatok? (beszélgetés)
Én továbbra is azt tudom mondani,hogy minden megy a határidők betartásával.
(Amik az aláírt papírokban,üzletszabályzatban meghatározva vannak.)
Az ügyfélhibák miatti hiánypótlások kerülnek csúszásba (mert ott újra 30 napja van a feldolgozásra a cégnek) a régi gyorsabb gyakorlattal ellentétben,ahol a cég bőven határidőn belül járt el. (30 nap helyett 2-4 munkanap volt.)
Ügyfélhibák a rossz helyen aláírások,kevés aláírások,tanúk aláírásainak lemaradása,keltezés lemaradása,stb.
Ezek sajnálatosak,de újra bekerülnek a körforgásba,mert oda-vissza küldésre kerülnek.
Tucatnyi embert ismerek,akiknek folyamatban van az ügye,amikkel nincs hiba,azok mennek határidőre mind.
Ha bánt bárkit sajnálatos,de amilyen ügyeket ismerek,azok mennek,ez van.
Telefonon érdeklődni kell. (Van hogy 15 perc mire felveszik,sajnos ez van,de elérhető a CC. Maximum túlterheltség miatt van napi 1-2 óra,mikor azt mondja próbálja később.)
Én nem bosszantani akarok senkit,csak azért írom mert tény,el lehet intézni mindent.
Bankokkal való példálózásra meg annyit,hogy több ismerősöm intéz funda hitel mellé csok-ot,és sokszor az hosszabb mint a funda hitel...
A legjobb valahogy egyezkedni az eladóval,és sűrűn keresni a központot,ezt javaslom.
(Tényleg minden jó szándékkal,mert hasznos.)
A legjobb és legegyszerűbb, ha elmentek egy másik bankhoz. Kár várni a fundamentára, nem olcsóbb mint a többi, de legalább agyvérzést kapsz tőle.
Nekünk sem csináltak meg semmit határidőre, csak a hazudozás és kavarás ment folyamatosan.
Fel vagyok háborodva, hogy ilyesmit leírsz: "a határidők vége felé teljesít a cég". Az ügyintézők többsége alkalmatlan arra, hogy a banki dolgokkal foglalkozzon. Egyetlen értelmes embert sem lehet találni ebben a nagy szervezetben, aki érdemben tud valamit mondani, mikor lesz aláírva a szerződés, hol tart a dolog vagy ilyesmi. De nem! SENKI! Ugyanis csak ügyintézőkig lehet eljutni.
Saját példa: a gyerekeim 90 napja adták be a papírjaikat, elméletileg minden rendben, elfogadták a kérelmüket, de még nem történt semmi. Ahány ügyintézővel beszélnek annyiféleképpen mondanak nekik valamit. Konkrét dolgot senki, nincs hova fordulni, senki nem tud semmit. Már több panaszt tettek, az idő megy, az eladó türelmetlen. Milyen határidőkről van szó? Már minden határidőt túlléptek! Meddig nem történik még semmi? Felháborító, ahogy itt a dolgok mennek.
Tudna valaki segíteni abban, hova lehetne fordulni ilyen esetben? SOS!
Ez úgy fordulhat elő, hogy az ügyintézők 90%-nak semmilyen banki ismeretsége sincs. Ezért mondanak ostobaságokat, mint ahogy itt olvasok néhányat. Elhitetik na ügyfelekkel, hogy milyen egyszerű, aztán közben mossák a kezüket, mivel ők csak jutalékban vannak érdekelve. Persze azért is jutalékot kapnak, ha az ember lánya felveszi hitelt, csak sajnos folyamattal nincsenek tisztában .. és ezért mondanak ostobaságokat!
Csak egy konkrét példa: önmagam! Most adtam el a családi házamat. Jött az ügyfél, és mondta, hogy dec közepére megkapok mindent. Letette a foglalót, tehát lenyúlhatnám ezt, de az én javaslatomra módosítottuk a határidőt február közepére, és még utána is kapott két hét haladékot, hogy kifizessen. Meglátjuk, hogy hogy alakul. Kint volt a banki ügyintéző, fényképezett, én pedig várok! Sajnos a hülyeségekkel nem kéne elrugaszkodni a realitásoktól, csak megfelelő ember kell, aki érti is a folyamatokat!
..és nem pusztán jó szeretet szolgálatból tettem, de olyan árat mondtak a házra, amit magam sem hittem el. Ezért adtam neki inkább több időt, csak valóban fizesse ki azt az árat!
Sziasztok,
a helyzetem a következő, kérlek segítsetek. :) Lejárt a 4 éves Fundamenta megtakarításom, meg is jött a levél a kiutalásról. Mivel most nincs lakáscélom, ezért nem küldtem vissza a levelet, viszont fizetem tovább a havi megtakarítást, úgy mint korábban. Erre jár nekem az állami támogatás? Azért kérdem, mert én úgy gondoltam hogy ha nem is növelem meg a szerződéses összeget, akkor is jár tovább a támogatás, de a bankárom szerint meg kellene növelni a szerződéses összeget.
Tudtok ebben segíteni?
Köszi,
Peti
Így kell lennie,mondtam. :)
A beérkezéstől számított 48 órán belül szokták rögzíteni az igényeket,és onnantól indulnak az ÁSZF-ben leírt határidők,amiket tartanak.
(Csak a kommunikáció lassult be,meg a határidők vége felé teljesít a cég,de tartják az ígérteket,ez a tapasztalat.)
Ezt most komolyan mondod??? Fundamenetánál az üzletkötők szerinted állományban vannak??? ..na ezzel parasztvakítással ne fárasszál. Ha pedig nincs is fogalmad arról, hogy mi zajlik ott, akkor hogy adhatsz tanácsokat?
Egyszerű a dolog, mint ahogy linkeltem, így szerzel ügyfeleket, de ezzel se lenne gondom, csak az embereket ne nézd hülyének. Miért nem lehet megmondani, hogy igen üzletkötő vagyok, de hogy ezek után azt mondod, hogy nincs is fogalmad semmiről, nekem pedig több információm van, pedig én csak ügyfél vagyok.
Szerintem keresd a Cavintonodat hátha eszedbe jut, hogy mit mondtál!
Üdv..és nem kell idegeskedned, mivel én garantáltan nem viszek el ügyfeleket, de valóban jó a gondolat!:-) nyálasan tanácsokat adunk, nem telik sokba, de a jutalék, azért megkapod.
Az üzletkötők nem dolgoznak a zrt-nek.
(Mint ahogy többször írtam,ha olvasnál is.)
Nincsenek belső infók,csak céges kommunikáció van,amiknek szinte minden eleme megegyezik a honlapon elérhető tartalmakkal,és a központi telefonszámon kapható infókkal.
(Az üzletkötők is ugyanazt a számot hívják,ugyanazokat az infókat kapják mint az ügyfelek.)
Látom hogy nem fér a fejedbe,de ez van.
Nem látom,mi a baj azzal,hogy a tapasztalataimmal igyekszem segíteni az ügyletben lévőket?
(Azért zavar téged valószínűleg,mert érthetetlen számodra az,hogy valaki valamit önzetlenül tesz.)
Elég furcsa üzletszerzési stratégia lenne tőlem,hogy aki itt kérdez,annak leírom a választ.
(Érdekelne te hogy csinálnál ebből üzletet,de komolyan.)
No mindegy,ne idegeskedj,hidd el attól én még jól alszom,és az is akinek segített a tanácsom.
Ez a legfontosabb. Te meg majd kijózanodsz egyszer.
Minden jót. :)
Akkor ez bizonyára tévedés:
Na ennyit rólad, és tényleg húzz a melegebbre! Tudod utálom a magad fajta nyálasokat!
üdv!
Kettőnk között tudod mi a különbség? ÉN AZ EMBEREKET NEM NÉZEM HÜLYÉNEK, MINT AHOGY TE TESZED!
..ÉS HA LENNE EGY CSEPP IQ-D, AKKOR ÉRTENI IS TUDNÁD, HOGY NEKEM SEMMI KÖZÖM SEMMILYEN ÜZLETKÖTÉSHEZ!
Tudod csak olvasni kéne, de látom, hogy ez se megy neked ... ennyit rólad!
üdv..és bocs, de utálom a magadfajtákat, és ezért vagyok ilyen ingerült, mivel a kis emberekből sajtolnak ki pénzeket, és ettől van hányingerem!
Tudod a lényeget nem írtad, hogy itt szerzel ügyfeleket nyálas szájjal!
Ha lenne icike-piceke IQ-d, akkor tudnád, hogy ebben nem vagyok érdekelve!
Csak hányingerem van a magadfajtáktól!
Mint többször írtam,nem dolgozok a funda zrt.-nél,tehát nem tudok semmilyen belső infókat.
Ép ezért nem is értem,mi a bajod velem,mit vársz tőlem...?!
Arról tudok beszámolni,amik a tapasztalataim,valamint a fundához közeli ismerőseimtől hallott infók a munkámból kifolyólag.
Olvass vissza,sokaknak segítség volt az általam leírt tanács,aminek örülök.
(A te hozzászólásaidra még nem igazán láttam köszönő választ... Ezen merengj kicsit inkább.)
Nem egészen értem,hogy mi a bajod.
Javaslom hogy gyógyszerre ne igyál,láthatóan nem tesz jót neked. ;)
Mint mondtam/írtam,ez egy tapasztalatcserélő fórum.
(Ha nem tűnt volna fel.)
Aki tud segíteni a tapasztalataival másoknak,az segít ha tud.
Valószínűleg otp-s ügynök lehetsz,aki próbál itt uszítani.
Felesleges,inkább a megoldásokról,tapasztalatokról szóljanak az írások.
..na most menj pitsába! Ügynök vagy és fogalmad sincs arról, hogy mi zajlik ott? Na erre mondom azt, hogy magad fajta embereket szoktam orrba b@szni! Mivel vagy nagyon hülye vagy, vagy mindenkit annak nézel! Azt észre sem vetted, hogy nem tudsz online módon kötést kötni? ..na most ezt a marhaságot etesd meg azokkal akik ezt beveszik!
Sok sikert, de ne kerülj a közelembe!
Az Eladóval való megegyezés a legjobb mód.
Hangulatkeltésnek nincs értelme,ma (tegnap,1-jén) 2x beszéltem az ügyfélszolgálattal a saját hitelem miatt,10 perc után kapcsoltak mindkétszer kb.
Csak érdekességképpen.
Havi több ezer (néha 10 ezer) sikeres ügylet megy ki havonta.
Persze ők nem osztják ezt meg fórumokon,örülnek csendben.
Ez persze nem vigasztalja azokat,akiknek megakadt az ügye sajna.
Ez az esetek 99%-ában így van, csak általában aki elégedett, az nem ad hangot az elégedettségének - pl. veled ellentétben.
Aki viszont "problémás" az telekürtöli a világot.
Ja, és a lényeg! Ne egy pár hónapja, fél éve a cégnél lévő ügyintézővel akarjunk már feltétlenül intéztetni egy komoly hitelt, hiszen vannak a cégnél hosszú évek óta itt lévő, igazán profi, tapasztalt kollégák, akiknek viszont kézről kézre jár a névjegykártyája és nem győz válogatni az ügyfelek között, mert annyian keresik. Na ilyen kollégát kell keresni.
Ja, és az lehet, hogy nem fog az első szóra "ugrani", mert elfoglalt, keresett szakember, akihez az ügyfélnek kell időpontot egyeztetnie.
További ajánlott fórumok:
- Mi a teendő Fundamenta, Lakáskassza lejárata esetén?
- OTP lakástakarék és Fundamenta lakástakarék. Vélemények, tapasztalatok? Melyiket válasszam?
- Van itt valaki, aki a Fundamentánál dolgozik ügyintézőként?
- Mennyi a Fundamenta hitelelbírálási idő?
- Valaki megtudja mondani mikor lehet felvenni a fundamentát?
- Férjemmel 2008-ban fundamentával kombinált hitelt vettünk fel. Ezzel kapcsolatban tudnátok válaszolni kérdésemre?