Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Fundamenta, tapasztalatok? fórum

Fundamenta, tapasztalatok? (beszélgetős fórum)


❮❮ ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... ❯❯
7469. Firpo (válaszként erre: 7466. - Kicsicsi84)
2016. nov. 30. 21:05
Örülök hogy rendben lett az ügyetek végül! :)
7468. Firpo (válaszként erre: 7467. - Fc05b4bfbb)
2016. nov. 30. 21:04

Én itt nem bántottam soha senkit.

Ha tudok,segítek,de nem dolgozok a zrt-nél,nincsenek belső információim,csak tapasztalataim.

Ha gondod van,segítek neked is ha tudok,hidd el,írd le. (Akár privátban.)

Nem várok el érte semmit. (Hogy miért teszem,az nem lényeges. Ha üzletkötő lennék,nem mindegy? Nem állítottam soha amúgy. A lényeg ha jó az infó,haladjon az ügy. Mi hasznom lenne abból,hogy itt leírom mit csinálj?)

Személyeskedés nem visz előre semmilyen ügyet,hidd el. Peace. :)

7467. fc05b4bfbb (válaszként erre: 7465. - Firpo)
2016. nov. 30. 20:48

Tudod a hallgatás is hazugság, csak ezt te nem érted! De már értek mindent te is egy ügyintéző vagy, aki így szerzi az ügyfeleket!


..na ennyit erről és mindenki pénzből ügyfelekből él meg!


Szép estét és további jó vevőkört kívánok neked!

2016. nov. 30. 20:36
Sziasztok! Nem írtam még a fórumba, de rengeteget olvastam a hozzászólásokat és tapasztalatokat, mert sokakhoz hasonlóan az én üzletkötőm sem volt a helyzet magaslatán, sőt.... De az utóbbi hozzászólásokat olvasva, én szeretném elmondani, hogy nekem Firpo segített a legtöbbet és úgy, hogy nekem ő nem üzletkötőm. Mielőtt bele fogtam volna a hitelügyintézésbe, nekem 60 napot mondtak, de az ügyvéd, aki már több Fundás szerződést is kötött, és az eladó is, aki már ezt a folyamatot saját bőrén megtapasztalta, javasolták, hogy inkább több időt kössünk ki, ne kelljen a szerződést módosítgani. Mi több mint 4 hónapra kötöttük meg a szerződést. És még szerencse, mert bár én igyekeztem mindent összeszedni és meg voltam győződve arról, hogy az értékbecslő után mehet az anyag a központba, szóval az adásvétel után max 1 hét múlva minden le lesz adva. De még kitalált az ügyintézőm 1-2 dolgot. Végső elkeseredésemben Firpo-hoz fordultam a hozzászólásai alapján, és ragaszkodtam ahhoz, amiket ő leírt nekem, nem bíztam az ügyintézőmre, így nehezen, de felkerült az anyagom a központba (durván 2 hét hadakozás után). Szóval az biztos, hogy rengeteg múlik az ügyintézőtökön, de tényleg. Nekem sem lett a szívem csücske a Funda, okoztak pár álmatlan éjszakát, már a végén úgy volt, hogy az egészet hagyjuk a francba, inkább megyünk más pénzintézethez, de kitartottunk, ha már belevágtunk. Elmondható, hogy a legtöbben felkészületlenek, és a világukról nem tudnak. Legyen szó a személyesekről, vagy akár a telefonos ügyintézőkről. De azért általánosítani nem szabad. Firpo a hozzászólásokra reagál. Szerintem nem az ő dolga a Fundamentát érintő főbb dolgok, pl tájékoztatások közzé tétele. Ez a Zrt. feladata. Az ügyfeleket a Zrt.-n kívül a saját ügyintézőjük kötelessége lenne tájékoztatni,így Firpo-nak is a sajátjait, amit feltételezhetően meg is tett. Biztos voltak rajta kívül olyanok, akik alapossággal elmondták, hogy milyen feltételekkel kössék meg a szerződéseket, mert lesznek fennakadások. De néhányan azon kívül, hogy jutalékot látnak bennünk, ilyenekkel nem foglalkoznak. Nem védek senkit, de egy emberre nem lehet levetíteni a felmerült nem kicsi kellemetlenségeket és kitölteni rajta a dühünket.
7465. Firpo (válaszként erre: 7461. - Sleewer)
2016. nov. 30. 20:35

Nincs már. Folyamatos a feldolgozás. Mint látod,elmaradtak az elégedetlenkedők,mert mozdult az ügyük.

Hazudni nem szokásom,mindenki magából indul ki. ;)

7464. Firpo (válaszként erre: 7462. - Fc05b4bfbb)
2016. nov. 30. 20:25

Még annyit,hogy ha visszaolvasol,sokan köszönik meg a tanácsot amit adtam,mert sikerült megoldani a dolgukat vele. Láthatod hogy anyagi hasznom nem volt,nem lehetett belőle,csak a jó érzés,hogy segítettem! Hidd el,sokaknak elég ez is.

Próbáld ki egyszer. :)

7463. Firpo (válaszként erre: 7462. - Fc05b4bfbb)
2016. nov. 30. 20:22

Talán mert nem dolgozok a funda központban...

Nem tudom mitől lennék álszent...?

Ha tudok segítek,ahogy vannak még mások is így.

Írásodból látszik,hogy nem nagyon érted ha valaki önzetlenül segít.

Vannak ilyen emberek,hidd el. Nem vagyok szent,nem állítom be magam sehogy. Munkámból kifolyólag ismerem jól a rendszert (nem mindent,sosem állítottam),ezért ha tudok,segítek a tapasztalataimból,vagy ismerőseim tapasztalatai alapján.

Én nem kiskegyed magazin - az olvasó kérdez rovatvezetője vagyok. Ha van időm,és tudom a választ akkor írok,ennyi.

Számonkérni rajtam bármit több mint vicces.

(Ha megnézed az írásaim,sokszor a központi szám hívását javaslom,ahelyett hogy itt vitatkozik valamim valaki.)

Amúgy ez nem egy dühöngő rovat,hanem egy egymást segítő,tapasztalatcserélő fórum.

Ha érdemben nem tudsz hozzászólni valamihez,válassz más felületet a frusztrációid levezetésére.

Ha van érdemi kérdésed a fórum témájához,segítek szívesen,de személyeskedő vitához nem leszek partner,sajnálom.

7462. fc05b4bfbb (válaszként erre: 7459. - Firpo)
2016. nov. 30. 19:51

Semmi gond csak olvaslak...és utálom az álszent embereket.Ennyi a véleményem rólad. Mond hogy lehet az, hogy korábban tudtam arról, hogy mi a Fundamentánál a gond, mint amit te megemlítetted volna? ..sőt nem is beszéltél róla.


Remélem, hogy tudsz válaszolni ezen egyszerű kérdésre. Tehát várom a válaszodat.

7461. sleewer (válaszként erre: 7460. - Firpo)
2016. nov. 30. 19:47

Ne hazudjatok már.

Sok embernél van fennakadás, lásd itt és akár az indexes fundamenta fórumon is.

7460. Firpo (válaszként erre: 7458. - Sleewer)
2016. nov. 30. 19:33

Jelenleg ismerek 6 olyan embert,akinek folyamatban van ügye,és ha lassan is,de halad a dolog.

Semmi fennakadás nincs már.

7459. Firpo (válaszként erre: 7457. - Fc05b4bfbb)
2016. nov. 30. 19:31

Nem értem mit írtam,ami a lenti sorokat váltotta ki belőled...

Igyekszem segíteni itt évek óta,olvass vissza nyugodtam,mivel jól ismerem a cég szabályzatát,működését.

Te engem nem "választhatnál" semmilyen téren,mert mert megválogatom hogy kikkel találkozom (akár magánemberként,akár munkából kifolyólag).

A hozzád hasonló stílusú embereknek erre nincs esélye.

Minden jót.

7458. sleewer (válaszként erre: 7454. - Firpo)
2016. nov. 30. 18:48
Nem tartják a maximális határidőket sem. Olvass vissza és hagyjátok már a hazudozást, ismerjétek be hogy nagy gond van és szervezetlenség.
2016. nov. 30. 18:10

Drága Firpo!


Vagy egy aljas ember vagy fogalmad sincs arról, hogy mi zajlik a Fundamentánál! Melyiket választod, de az, hogy úgy tünteted fel magad, mint egy nagyon megértő ember, akinek mindenben segítesz ...ne ez sok nekem! Tehát nyugodtan döntsd el, hogy mi vagy valójában! Nem kérek senkitől semmit csak olvassák vissza a bejegyzéseidet. Szerintem te egy egyszerű ügynök vagy, aki így akar ügyfeleket keríteni. Na én téged biztos nem választanálak, mivel ennyire hülyének nézel mindenkit!


..ja és csók neked, sok sikert.

7456. fc05b4bfbb (válaszként erre: 7453. - Firpo)
2016. nov. 30. 18:01

Tudod az ügyvédeket is a pénz érdekli, és onnan beszélnek. Tehát mivel én fizetem őket, tehát én diktálok nem pedig ők. Ezt remélem, hogy érted. lehet, hogy jogban jártasabbak, de sajnos a pénzt én fizetem, amit nekem kell megkeresni, ezért diktálom én a feltételeket.


Tehát mindenki maradjon meg azon a területen, amihez ért, de ha bárki is mondja, hogy mit ajánljak fel bárkinek is, had legyen az én döntésem! Egyébként meg egyetlen egy ügyvédben sem bíztam meg .. nem is tudom miért, De ha lesz időm majd gondolkodom ezen is!

7455. Firpo (válaszként erre: 7454. - Firpo)
2016. nov. 30. 11:44
Ezt tartják is a tapasztalataim alapján. Lassabban,de biztosan haladnak a dolgok. Már-már helyre állt minden. :)
7454. Firpo (válaszként erre: 7452. - LSándor81)
2016. nov. 30. 11:41

De tudni lehetett hogy nem fog olyan olajozottan menni minden. Ősz elején már tanácsolták a 90 napos adásvételiket.

A komminikációban benne volt,hogy a maximális határidőkkel fognak menni majd a bírálatok,kifizetések,módosítások.

7453. Firpo (válaszként erre: 7451. - Fc05b4bfbb)
2016. nov. 30. 11:38
Ha nem hallgat valaki az ügyvéd tanácsára,az az ő baja.
7452. LSándor81 (válaszként erre: 7441. - Firpo)
2016. nov. 30. 06:27

Hogy hívhatta volna fel a szerencsétlen üzletkötő a figyelmet olyasmire, amiről ő sem tud??


Te is tudod, hogy a cég 1 héttel az átállás előtt jelentette be, hogy új nyomtatványok lesznek, stb, stb...De szó nem volt arról, hogy majd téves levelek mennek ki, nem látják a hiánypótlás, stb.


Egy szeptember, októberben letárgyalt, elkezdett hitelnél minimum jövőbelátónak kellett volna lennie az ügynöknek, hogy ha arról akarta volna tájékoztatni az ügyfelet, hogy csúszás lesz novemberben.


Tehát lehet sokmindenkit hibáztatni a kialakult helyzetért, de legkevésbé az üzletkötőt, mert ő is elszenvedője ennek az egésznek.

Persze az ostor rajta csattan, és mindenki az ő fejét üti, de hát ez egy ilyen szakma, ez ezzel jár...

7451. fc05b4bfbb (válaszként erre: 7448. - Firpo)
2016. nov. 30. 02:30
Ügyvédeket én fizetem, tehát ha én azt mondom, hogy, így megállapodhatunk, akkor nekik semmi szavuk nincsen! Tehát én vagyok a megrendelő, ügyvédek, csak a jogaimat és lehetőségeimet közlik velem, de a döntés nálam van!:-)
7450. fc05b4bfbb (válaszként erre: 7448. - Firpo)
2016. nov. 30. 02:23
Igen van kötbér, de ez mennyi tulajdonképen? Nálam napi 5eFt, szerinted behajtom rajta? Egy hónap csúszásnál 150eFt, egy 50 millás lakásnál ezen fogok vitatkozni? Szerinted ez reális? ..na erről beszélek! Persze ha fél év múlva se lesz belőle semmi,akkor behajtom, és a lakást se kapja meg, de ha tényleg a banki ökörségen múlik minden, akkor biztos nem fogok vitatkozni. ..persze ha csak egy-két hónapon múlik, és nem akar hülyének nézni!
7449. fc05b4bfbb (válaszként erre: 7447. - Firpo)
2016. nov. 30. 02:13
Mindkét félnek érdeke a megállapodás, tehát én úgy gondolom, hogy ez megoldható!:-)
7448. Firpo (válaszként erre: 7446. - Fc05b4bfbb)
2016. nov. 29. 22:54

Abban viszont teljesen igazad van,hogy a másik féllel kell megpróbálni egyezkedni.

5-10 nap csúszás nem a Világ,ha törekszik a megállapodásra mindkét fél.

(Annyit hozzátennék,hogy az ügyvédeknek is van felelősségük vastagon,ha meghiúsul egy ügylet...

Ahol hitel van /az esetek 60-70 %-a,ott meg lehet írni úgy egy adásvételit,hogy ne bukjon mindent a vevő,maximum kötbér legyen.)

7447. Firpo (válaszként erre: 7446. - Fc05b4bfbb)
2016. nov. 29. 22:51

Nem,nagyon nem reménytelen.

Korrekt a cég a kárenyhítésben,ha tényleg neki felróható a hiba! (Több tapasztalatról is tudok.)

7446. fc05b4bfbb (válaszként erre: 7443. - Firpo)
2016. nov. 29. 22:43
Szerintem ez teljesen reménytelen. Inkább a vevővel próbáljon megállapodni...szerintem!
7445. fc05b4bfbb (válaszként erre: 7429. - Juda84)
2016. nov. 29. 22:26

Ez sajnos butaság! Honnan tudták volna 4 évvel korábban, hogy ez pont most lesz? ..de minden számítógépes rendszert frissíteni kell. Sajnos ez mostanra esett!


Hidd el ezt senki sem tudta 4 évvel korábban, hogy pont most lesz!:-(

7444. fc05b4bfbb (válaszként erre: 7429. - Juda84)
2016. nov. 29. 22:22

Ezt az ügyintézők sem tudták, tehát próbálj alkudozni az ügyféllel! Ne feled: ügyintézők se tudták, hogy most éppen rendszer váltás lesz, sőt az informatikusok sem! Én mint laikus, azt mondanám, hogy ez vis major, tehát senki sem okolható! ..csak türelem kell és mindenki rendezve lesz! Szerintem ez a legegyszerűbb, ha rám hallgatsz!:-) Kérj néhány hetet, és mindenki megkapja, amit szeretne!


Szerintem!

7443. Firpo (válaszként erre: 7429. - Juda84)
2016. nov. 29. 19:48

Ha valóban a cégnek felróható okból vesztettél pénzt,annak nyoma van,az biztos.

Akkor kártérítési kötelezettségük van,intézni kell a dolgot.

(A különböző dokumentumok leadásának,határidőknek utána lehet nézni,nem tudja eltitkolni a cég.)

7442. Firpo (válaszként erre: 7436. - Nenett)
2016. nov. 29. 19:44

Nem bosszantás miatt írom,de mindenki eléri a telefonos ügyfélszolgálatot aki akarja.

(Én is,hetente többször. Igaz van hogy 15-20 perc,mire felveszik.)

4 embert ismerek akik az elmúlt sűrű hónapban kértek 30 napos kiutalást,és mindnek rendben van.

7441. Firpo (válaszként erre: 7434. - LSándor81)
2016. nov. 29. 19:33

Sajnos volt csúszás a funda részéről is.

Nem úgy és annyi mint itt sokan írják.

Az üzletkötők ígérték sajnos azokat a határidőket,amiket olajozott működésnél megszoktak.

A cég a rövid leállás miatt feltorlódott anyagmennyiség miatt most csak kihasználta a szerződési feltételekben rögzített feldolgozási,válaszadási határidőket.

(Amiket korábban többnyire nem.)

A szabályok adta határidőkből nem csúsztak ki ismereteim szerint,de a korábbi menet meghosszabodott,amir az üzletkötőknek kellett volna felhívni az ügyfelek figyelmét.

(Sok téves hiánypótlás is kiment sajna,ami sajnos nyújtotta a bírálati időket,törlesztőket sem mindig vontak jól,stb.)

De az tény,hogy az ÁSZF-ben rögzített határidőkből nem igazán csúsztak ki a legtöbb esetben.

7440. Juda84 (válaszként erre: 7439. - LSándor81)
2016. nov. 29. 17:30
A pech az ha éppen lekésem a buszt az nem pech hogy milliókat veszít az ember, és ahogy látom itt a fórumon nem vagyok egyedül aki most ezen izgul. Szóval véleményem szerint emberek életét nem lehet ennyire könnyelműen kezelni. Tudom, hogy ott emberek dolgoznak, de jó lenne ha ők is emberként kezelnének, és kicsit legalább látnám a segítségnyújtás jelét. Valahogy te is nagyon könnyelmű vagy, de gondolom neked nem most úszik el a jövőd egy pénzintézet miatt. Bár titkon remélem a fagyi visszanyal...
❮❮ ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook