Fundamenta, tapasztalatok? (beszélgetés)
Én itt nem bántottam soha senkit.
Ha tudok,segítek,de nem dolgozok a zrt-nél,nincsenek belső információim,csak tapasztalataim.
Ha gondod van,segítek neked is ha tudok,hidd el,írd le. (Akár privátban.)
Nem várok el érte semmit. (Hogy miért teszem,az nem lényeges. Ha üzletkötő lennék,nem mindegy? Nem állítottam soha amúgy. A lényeg ha jó az infó,haladjon az ügy. Mi hasznom lenne abból,hogy itt leírom mit csinálj?)
Személyeskedés nem visz előre semmilyen ügyet,hidd el. Peace. :)
Tudod a hallgatás is hazugság, csak ezt te nem érted! De már értek mindent te is egy ügyintéző vagy, aki így szerzi az ügyfeleket!
..na ennyit erről és mindenki pénzből ügyfelekből él meg!
Szép estét és további jó vevőkört kívánok neked!
Nincs már. Folyamatos a feldolgozás. Mint látod,elmaradtak az elégedetlenkedők,mert mozdult az ügyük.
Hazudni nem szokásom,mindenki magából indul ki. ;)
Még annyit,hogy ha visszaolvasol,sokan köszönik meg a tanácsot amit adtam,mert sikerült megoldani a dolgukat vele. Láthatod hogy anyagi hasznom nem volt,nem lehetett belőle,csak a jó érzés,hogy segítettem! Hidd el,sokaknak elég ez is.
Próbáld ki egyszer. :)
Talán mert nem dolgozok a funda központban...
Nem tudom mitől lennék álszent...?
Ha tudok segítek,ahogy vannak még mások is így.
Írásodból látszik,hogy nem nagyon érted ha valaki önzetlenül segít.
Vannak ilyen emberek,hidd el. Nem vagyok szent,nem állítom be magam sehogy. Munkámból kifolyólag ismerem jól a rendszert (nem mindent,sosem állítottam),ezért ha tudok,segítek a tapasztalataimból,vagy ismerőseim tapasztalatai alapján.
Én nem kiskegyed magazin - az olvasó kérdez rovatvezetője vagyok. Ha van időm,és tudom a választ akkor írok,ennyi.
Számonkérni rajtam bármit több mint vicces.
(Ha megnézed az írásaim,sokszor a központi szám hívását javaslom,ahelyett hogy itt vitatkozik valamim valaki.)
Amúgy ez nem egy dühöngő rovat,hanem egy egymást segítő,tapasztalatcserélő fórum.
Ha érdemben nem tudsz hozzászólni valamihez,válassz más felületet a frusztrációid levezetésére.
Ha van érdemi kérdésed a fórum témájához,segítek szívesen,de személyeskedő vitához nem leszek partner,sajnálom.
Semmi gond csak olvaslak...és utálom az álszent embereket.Ennyi a véleményem rólad. Mond hogy lehet az, hogy korábban tudtam arról, hogy mi a Fundamentánál a gond, mint amit te megemlítetted volna? ..sőt nem is beszéltél róla.
Remélem, hogy tudsz válaszolni ezen egyszerű kérdésre. Tehát várom a válaszodat.
Ne hazudjatok már.
Sok embernél van fennakadás, lásd itt és akár az indexes fundamenta fórumon is.
Jelenleg ismerek 6 olyan embert,akinek folyamatban van ügye,és ha lassan is,de halad a dolog.
Semmi fennakadás nincs már.
Nem értem mit írtam,ami a lenti sorokat váltotta ki belőled...
Igyekszem segíteni itt évek óta,olvass vissza nyugodtam,mivel jól ismerem a cég szabályzatát,működését.
Te engem nem "választhatnál" semmilyen téren,mert mert megválogatom hogy kikkel találkozom (akár magánemberként,akár munkából kifolyólag).
A hozzád hasonló stílusú embereknek erre nincs esélye.
Minden jót.
Drága Firpo!
Vagy egy aljas ember vagy fogalmad sincs arról, hogy mi zajlik a Fundamentánál! Melyiket választod, de az, hogy úgy tünteted fel magad, mint egy nagyon megértő ember, akinek mindenben segítesz ...ne ez sok nekem! Tehát nyugodtan döntsd el, hogy mi vagy valójában! Nem kérek senkitől semmit csak olvassák vissza a bejegyzéseidet. Szerintem te egy egyszerű ügynök vagy, aki így akar ügyfeleket keríteni. Na én téged biztos nem választanálak, mivel ennyire hülyének nézel mindenkit!
..ja és csók neked, sok sikert.
Tudod az ügyvédeket is a pénz érdekli, és onnan beszélnek. Tehát mivel én fizetem őket, tehát én diktálok nem pedig ők. Ezt remélem, hogy érted. lehet, hogy jogban jártasabbak, de sajnos a pénzt én fizetem, amit nekem kell megkeresni, ezért diktálom én a feltételeket.
Tehát mindenki maradjon meg azon a területen, amihez ért, de ha bárki is mondja, hogy mit ajánljak fel bárkinek is, had legyen az én döntésem! Egyébként meg egyetlen egy ügyvédben sem bíztam meg .. nem is tudom miért, De ha lesz időm majd gondolkodom ezen is!
De tudni lehetett hogy nem fog olyan olajozottan menni minden. Ősz elején már tanácsolták a 90 napos adásvételiket.
A komminikációban benne volt,hogy a maximális határidőkkel fognak menni majd a bírálatok,kifizetések,módosítások.
Hogy hívhatta volna fel a szerencsétlen üzletkötő a figyelmet olyasmire, amiről ő sem tud??
Te is tudod, hogy a cég 1 héttel az átállás előtt jelentette be, hogy új nyomtatványok lesznek, stb, stb...De szó nem volt arról, hogy majd téves levelek mennek ki, nem látják a hiánypótlás, stb.
Egy szeptember, októberben letárgyalt, elkezdett hitelnél minimum jövőbelátónak kellett volna lennie az ügynöknek, hogy ha arról akarta volna tájékoztatni az ügyfelet, hogy csúszás lesz novemberben.
Tehát lehet sokmindenkit hibáztatni a kialakult helyzetért, de legkevésbé az üzletkötőt, mert ő is elszenvedője ennek az egésznek.
Persze az ostor rajta csattan, és mindenki az ő fejét üti, de hát ez egy ilyen szakma, ez ezzel jár...
Abban viszont teljesen igazad van,hogy a másik féllel kell megpróbálni egyezkedni.
5-10 nap csúszás nem a Világ,ha törekszik a megállapodásra mindkét fél.
(Annyit hozzátennék,hogy az ügyvédeknek is van felelősségük vastagon,ha meghiúsul egy ügylet...
Ahol hitel van /az esetek 60-70 %-a,ott meg lehet írni úgy egy adásvételit,hogy ne bukjon mindent a vevő,maximum kötbér legyen.)
Nem,nagyon nem reménytelen.
Korrekt a cég a kárenyhítésben,ha tényleg neki felróható a hiba! (Több tapasztalatról is tudok.)
Ez sajnos butaság! Honnan tudták volna 4 évvel korábban, hogy ez pont most lesz? ..de minden számítógépes rendszert frissíteni kell. Sajnos ez mostanra esett!
Hidd el ezt senki sem tudta 4 évvel korábban, hogy pont most lesz!:-(
Ezt az ügyintézők sem tudták, tehát próbálj alkudozni az ügyféllel! Ne feled: ügyintézők se tudták, hogy most éppen rendszer váltás lesz, sőt az informatikusok sem! Én mint laikus, azt mondanám, hogy ez vis major, tehát senki sem okolható! ..csak türelem kell és mindenki rendezve lesz! Szerintem ez a legegyszerűbb, ha rám hallgatsz!:-) Kérj néhány hetet, és mindenki megkapja, amit szeretne!
Szerintem!
Ha valóban a cégnek felróható okból vesztettél pénzt,annak nyoma van,az biztos.
Akkor kártérítési kötelezettségük van,intézni kell a dolgot.
(A különböző dokumentumok leadásának,határidőknek utána lehet nézni,nem tudja eltitkolni a cég.)
Nem bosszantás miatt írom,de mindenki eléri a telefonos ügyfélszolgálatot aki akarja.
(Én is,hetente többször. Igaz van hogy 15-20 perc,mire felveszik.)
4 embert ismerek akik az elmúlt sűrű hónapban kértek 30 napos kiutalást,és mindnek rendben van.
Sajnos volt csúszás a funda részéről is.
Nem úgy és annyi mint itt sokan írják.
Az üzletkötők ígérték sajnos azokat a határidőket,amiket olajozott működésnél megszoktak.
A cég a rövid leállás miatt feltorlódott anyagmennyiség miatt most csak kihasználta a szerződési feltételekben rögzített feldolgozási,válaszadási határidőket.
(Amiket korábban többnyire nem.)
A szabályok adta határidőkből nem csúsztak ki ismereteim szerint,de a korábbi menet meghosszabodott,amir az üzletkötőknek kellett volna felhívni az ügyfelek figyelmét.
(Sok téves hiánypótlás is kiment sajna,ami sajnos nyújtotta a bírálati időket,törlesztőket sem mindig vontak jól,stb.)
De az tény,hogy az ÁSZF-ben rögzített határidőkből nem igazán csúsztak ki a legtöbb esetben.
További ajánlott fórumok:
- Mi a teendő Fundamenta, Lakáskassza lejárata esetén?
- OTP lakástakarék és Fundamenta lakástakarék. Vélemények, tapasztalatok? Melyiket válasszam?
- Van itt valaki, aki a Fundamentánál dolgozik ügyintézőként?
- Mennyi a Fundamenta hitelelbírálási idő?
- Valaki megtudja mondani mikor lehet felvenni a fundamentát?
- Férjemmel 2008-ban fundamentával kombinált hitelt vettünk fel. Ezzel kapcsolatban tudnátok válaszolni kérdésemre?