Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Használt-e már valaki Visanne gyógyszert endometriózisra? Érdekelne minden, mellékhatások, meggyógyult-e, visszajött-e, hogyan kell szedni.. fórum

Használt-e már valaki Visanne gyógyszert endometriózisra? Érdekelne minden, mellékhatások, meggyógyult-e, visszajött-e, hogyan kell szedni.. (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5 6 7
2012. dec. 7. 11:25
Én szedtem a Visanne-t, egyik lombik előtt. Nekem pl. csökkentette a ciszta méretét a petefészekben. (korábban műtöttek is) Mellékhatásként "csak" a barnás folyás volt és a mensi elmaradása. Nekem nagyon bevált a gyógyszer és nagyon elégedett voltam vele. Most szülés és szoptatás után ismét szednem kell.
2012. dec. 7. 09:37
Mindenképp mond el ezt a dokinak!!!
40. mezag
2012. dec. 6. 20:48

Úgy értem,hogy amióta kapom ezt a kezelést kevés olyan nap van,hogy ne fájjon a fejem!!!Elképzelhető,hogy ez a gyógyszer miatt van??? Mintha valahol hallottam vagy olvastam volna a fejfájást mellékhatásként!

Néha elég elviselhetetlenül fáj,lehet miharabb orvoshoz kéne vele fordulnom!!!

39. CsillagTM (válaszként erre: 38. - Fodraszcsaj)
2012. dec. 6. 14:41
sztem a "mellékhatása" szót csak plusszban írta oda :)
38. fodraszcsaj (válaszként erre: 36. - Mezag)
2012. dec. 6. 12:48
..ezt, hogy érted? :)
37. CsillagTM (válaszként erre: 36. - Mezag)
2012. dec. 6. 11:39
nekem nem volt ilyesmi.
36. mezag
2012. dec. 5. 22:40
Lenne még egy kérdésem! Nektek is komoly fejfájást okoz/okozott a gyógyszer mellékhatása???
35. fodraszcsaj (válaszként erre: 33. - Mezag)
2012. dec. 3. 18:17

Szia!

..hát nekem is bajom volt a védekezéssel.Megkérdeztem a dokim és azt mondta mivel május óta szedem nem kell mellette védekezni /nekem is elmaradt a menstruációm/ a visanne mellett nem lehet teherbe esni ez volt a válasza.

34. CsillagTM (válaszként erre: 33. - Mezag)
2012. nov. 30. 14:46
hát Visanne mellett nem sok esély van a teherbeesésre...én ennyit tudok.
33. mezag
2012. nov. 29. 21:34

Én GnRH kezeléssel kezdtem,kaptam is belőle kettőt,de allergiás lettem a készitményre és most kaptam a Visanne-t!Kérdésem lenne,hogy kell-e védekezni a tabletta mellett?Mert az injekciónál nem kellett!

És a menstruációm már 2 hónapja "elmúlt" akkor mostanában továbbra sem kell rá számitanom???

Köszönöm a válaszokat előre is!

32. m.melus (válaszként erre: 7. - Noniacuss)
2012. nov. 27. 21:58
Mi ez a természetes progeszteron KRÉM?Hova kell kenni? Kicsit bővebben írnál róla?
2012. nov. 20. 11:25

Sziastzok!

Visanne segítséget kérnék: 18 napja szedem, a mensi első napján kezdtem szedni. Eddig nem figyeltem fel semmi különösebb mellékhatásra, tegnap viszont elkezdett a bal oldalam szurkálni. Olyan, mintha beledöfnének egy kést a petefészkembe - eltart 1-2 másodpercig, aztán vége. Ráadásul nem túl sok, rózsaszínű folyásom is lett.(ilyen színű még soha az életemben nem volt )

Mi lehet ez? Van másnak is ilyen tapasztalata?

2012. nov. 4. 12:16

Sziasztok!

Én most fejezem be 2 hét múlva a 6 hónapos Visanne kúrámat. Az ára miatt senkinek nem kell aggódnia, mert az tb 100%-ban támogatja, tehát csak a 300 ft-os gyógyszertári díjat kell érte fizetni. Az nem lehetséges, hogy valakinek pénzbe kerüljön, ha orvos írja fel, mert max támogatásos. Ráadásul csak egyetemi klinika orvosai írhatják fel, valami naplószámot adnak neki, de mindenképp INGYENES! SOTE I-II., debreceni klinika, pécsi klinika, szegedi klinika, azt hiszem csak ezek (lehet, hogy 1-2-t kihagytam)

Ezt a dokim mondta, nekem is részben ezért is kellett orvost váltanom, mert csak ő írhatta fel.

29. Bridget* (válaszként erre: 28. - Fodraszcsaj)
2012. nov. 3. 17:00

Köszi a választ!

És meddig tervezed szedni? Mert nekem a legnagyobb félelmem az évekig szedés - olyan sok mellékhetása, kockázata van!

Lehet, h ha előreolvasnék, megtalálnám a választ, de így egyszerűbb... ;)

2012. nov. 3. 09:57
Sziasztok! Május óta szedem a gyógyszert az én tapasztalatom: gyakorlatilag "alig" gőrcsölök, a vérzésem elmaradt,vannak hőhullámaim és sajna pattanásos lett az arcom. A gyógyit én is 300ft-ért kapom az endó miatt.Nagy vonalakban ennyi :)
2012. okt. 29. 20:46
Sziasztok! Ahogy korábban megbeszéltük, nekem is ezt a gyógyszert kell szednem. Már van 2 csodaszép gyermekem, többet nem tervezünk.. A Visannet így a klimaxig kell szednem. Erről van vkinek tapasztalata? 35 éves vagyok, a klimax sxtem még messze van...
26. CsillagTM (válaszként erre: 25. - Bridget*)
2012. okt. 18. 13:42
bizti!:)
25. Bridget* (válaszként erre: 24. - CsillagTM)
2012. okt. 17. 11:49
Köszi! Egy dokihoz járunk, akkor nekem is ennyiért fogja felírni - remélem ;)
24. CsillagTM (válaszként erre: 23. - Bridget*)
2012. okt. 16. 21:54
nekem olyan kóddal írta fel a dokim, h a 3 havi 300 HUF volt. kérdezz rá a dokidnál sztem, nehogy 39-40 rugót kelljen perkálni...
2012. okt. 16. 12:37

Sziasztok!

Úgy tűnik, nekem is a Visanne lesz a gyógyszerem.. :(

Erről beszéltünk az orvosommal, úh biztos ezt fogja felírni.

A házipatika.hu-n viszont olyan árat találtam, amennyit nem szeretnék fizetni érte... 13e Ft/28 nap.

EÜ100 támogatásra viszont csak 100-300 Ft

Mennyibe fog ez kerülni nekem? Külön kell igényelni a támogatást?

Nektek hogy írták fel?

22. CsillagTM (válaszként erre: 21. - Timke70)
2012. okt. 3. 17:43

nem vagyok orvos, de az én dokim szt nem para. nekem így volt:


25 nap vérzés/barnázás

3 nap semmi

16 nap vérzés/barnázás

4 nap semmi

6 nap vérzés/barnázás

5 nap semmi

6 nap vérzés/barnázás

4 nap semmi

8 nap vérzés/barnázás

8 nap semmi


szóval össze-vissza.

21. timke70 (válaszként erre: 20. - CsillagTM)
2012. okt. 3. 10:16

Szia!

Akkor szted normális ez az állapot és ne foglalkozzam vele? Csak mert már az agyamra megy ez a mindennapos vérezgetés ami 1 hónapja tart:).

Vége lesz ennek vmikor?

26-án megyek kontrollra,kíváncsi vagyok mit mondanak...Üdv és köszi a választ.

20. CsillagTM (válaszként erre: 19. - Timke70)
2012. okt. 2. 14:06
sztem nincs olyan, h "nem jó". a cél, h ne menstruálj, és így ne nőjön az endó. sajnos sokaknál vérezgetéssel jár, változó, h mennyivel és mikor múlik el.
19. timke70 (válaszként erre: 14. - Fodraszcsaj)
2012. okt. 2. 10:27

Szia!

Több mint 1 hónapja szedem a Visanne-t és azóta folyamatosan vmi jön (véres váladék,barna váladék),nem egész nap,de 4-5 alkalommal biztosan.

Volt valakinek ilyen tapasztalata a gyógyszerrel?

El fog ez múlni valamikor vagy nekem nem jó a gyógyszer?

Előre is köszi a választ!

18. fodraszcsaj (válaszként erre: 17. - CsillagTM)
2012. szept. 27. 10:56
..ok köszi :)
17. CsillagTM (válaszként erre: 16. - Fodraszcsaj)
2012. szept. 25. 02:36
ühüm. én meg épp ezt írtam: h a Visanne összezavarja, felfüggeszti a mensit.
2012. szept. 20. 21:33
..bocsánat rosszul fogalmaztam. Épp ezt fúrcsáltam, hogy szinte alig menstruálok, ráadásul össze-vissza
2012. szept. 19. 15:39
nem értem. hónapok óta szeded, és azóta folyamatosan vérzel, csak most kezd elmúlni? v h? mert a Visanne-nek épp az a hatása, h ideiglenesen elmulasztja a mensit...
2012. szept. 19. 09:46

Sziasztok!

Hónapok óta szedem a visanne-t és lassan "elmúlik" a menstruációm érdekelne valaki tapasztalt-e ilyen mellékhatást.!!! ????????

segítségeteket előre is köszönöm! Szép napot nektek!

2012. júl. 6. 00:48
nekem is ma írták fel a Visanne-t...mire készüljek?:(
1 2 3 4 5 6 7

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook