Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Használt-e már valaki Visanne gyógyszert endometriózisra? Érdekelne minden, mellékhatások, meggyógyult-e, visszajött-e, hogyan kell szedni.. fórum

Használt-e már valaki Visanne gyógyszert endometriózisra? Érdekelne minden, mellékhatások, meggyógyult-e, visszajött-e, hogyan kell szedni.. (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5 6 7
2014. júl. 30. 16:33
Szia! Szerintem kukkants be az Endometriózis! c. fórumba, ott többen is szednek Visanne-t, hátha tudnak neked segíteni.
2014. júl. 29. 01:40
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni! nemrég kezdtem el szedni a visanne-t (1,5 hónapja) pattanások jöttek ki, a lábam meg úgy néz ki mint egy 50 évesé, tiszta eres, fáj,nagyo megilyedtem mikor megláttam, szerintetek ez a gyógyszertől van?
2014. jún. 14. 16:25

Sziasztok!


Látom, kicsit alábbhagyott az érdeklődés itt a fórumon, de gondoltam leírom, én mit tapasztaltam/tapasztalok, hátha valakinek segíthetek vele.


Műtét után azonnal elkezdtem szedni a Visanne-t, az orvosom azt mondta, addig szedjem, amíg nem akarunk babát (annak ellenére, hogy úgy tudom, max. másfél évig ajánlják a szedését).


Az első fél évben folyamatos barnás vérzésem volt, de szinte észre sem vettem, hogy szedem. Miután teljesen elmúlt a vérzésem, jött a fekete leves. Nem tudtam aludni, folyamatosan fájt a fejem, hőhullámaim voltak, az addig alacsony vérnyomásom felment, rengeteget híztam, ami nem állt meg azóta sem, annak ellenére sem, hogy odafigyelek mit és mennyit eszem, ahogy előtte is, a szörnyű hangulatingadozásokról nem is beszélve.

Nagyon fájnak a végtagjaim, sokszor erős szívdobogást érzek, többször pánikroham tör rám, ma már pszichológushoz is járok.

Két orvoshoz járok, egyhez a lakóhelyemen, egyhez Pesten, a helyi orvosomnak panaszkodtam a mellékhatásokról, azt mondta, sajnos ez "normális", csak rajtam múlik meddig szedem.

A műtétem előtt itt, helyben azt ajánlották, hogy mivel nagyon előrehaladott volt az endóm, kiveszik a petefészkeim, egy kis darabot hagynak csak, ami elég lesz a lombikra és 6 hónap GNRH után el kell kezdenünk a lombik programot.

Most, hogy már teljesen kifordultam önmagamból, nem állok messze tőle, hogy depresszióba essek és már külsőleg sem vagyok a régi önmagam, visszagondolva, inkább belevágtam volna akkor a lombikba 24 évesen, minthogy keresztülmenjek vagyis menjünk a párommal ezen, és akkor most már valószínűleg legalább hárman lennénk.

A gyógyszer biztos, hogy mindenkire más és más hatást gyakorol, én a korábban szedett fogamzásgátlót is nehezen viseltem, ezt pedig értelemszerűen még nehezebben. Ez az "időhúzás" viszont nem érte meg. Most 26 éves vagyok és állandóan rosszul érzem magam mind fizikailag, mind lelkileg, ami nagyon erősen kihat a párkapcsolatomra is, arról nem is beszélve, hogy ennyi idősen alig vagyok képes együtt lenni a párommal, akit a világon a legjobban szeretek és aki a legtöbbet segített nekem ebben az egész szörnyű helyzetben, aki végig mellettem volt fájdalommal teli években, majd a kórházban is, és most is türelemmel várja, hogy merjek lépni, hagyjam abba a Visanne szedését és legyek újra a régi.

Ha valaki az én tapasztalataimra kíváncsi vagy engem kérdez, akkor azt mondanám neki, hogy ha úgy dönt, hogy el is kezdi szedni, fél évnél tovább ne szedje. Azt mondják, ez a legjobb hormonkészítmény ma a piacon, nem tudom elképzelni milyen lehet a többi.

2014. máj. 21. 09:11

Sziasztok,


Tudnátok nekem segíteni kinek milyen mellékhatása van a Visanne gyógyszertől?


Előre is nagyon köszönöm.


Magdika

98. Bridget* (válaszként erre: 97. - Fodraszcsaj)
2014. máj. 17. 20:35

Gratula nagyon-nagyon!

Nekem van már két szuper fiam, több gyereket nem tervezünk... :)

97. fodraszcsaj (válaszként erre: 95. - Bridget*)
2014. máj. 16. 16:24
szia! én is addig szedtem és nekem már nem jött meg....vártuk vártuk de terhes lettem :)))
2014. máj. 16. 16:21

Sziasztok!

Rég jártam erre kb októberben. De nem igazán volt erre senki :( Mit is mondhatnék...kitartás csajok!!! Akkor abbahagytam a bogyót és november végén kiderült, hogy ikreink lesznek :))) SZÓVAL A BOGYÓ HATÁSOS!!!!

2014. máj. 15. 10:34

Sziasztok!

Másfél év szedés után abbahagyom a Visanne szedését. Az utóbbi időben elkezdett nagyon ugrálni a vérnyomásom, a belgyógyász és a kardiológus is a számukra ismeretlen hormongyógyszerre gyanakszik - ezért beszéltük meg, h abbahagyom.

Kérdezem azoktól, akik abbahagyták:

Mik a tapasztalataitok azóta? Hogy voltatok utána? Mennyi idővel az abbahagyás után jött meg? Könnyen visszaáll a ciklus? Mindenre kíváncsi vagyok! ;)

Válaszokat előre is köszi!

2014. ápr. 8. 19:28

Sziasztok! Én már lassan fél éve, hogy szedem a Visanne-t, nem híztam tőle semmit, mert odafigyelek arra is azért, hogy mit eszem. Vezetek egy blogot, ott minden tapasztalatomat igyekszem megosztani. Írtam a Visanne-ról is már több posztban.


instantendo.wordpress.com/


:)

2014. márc. 30. 19:21
Sziasztok!Én is nagyon kíváncsi vagyok erre a gyógyszerre!Nekem most volt pénteken a 3. műtétem Szegden Sikovanyec dr-nál.Ő is a visanne-t vagy a gnrh-t ajánlotta majd az inszeminációt.De félek a mellékhatástól!Főleg a hízástól!Hízott meg valaki tőle?mi a különbség a 3 vagy a 6 hónap közt?
92. 25e8e91ef4 (válaszként erre: 91. - Mancinéni33)
2014. márc. 11. 11:01
Ó, már értem. Esetleg próbálkozhatsz kaukázusi kefírbe mártott tamponnal, egyszer olvastam, hogy működhet gombák ellen.
91. mancinéni33 (válaszként erre: 90. - 25e8e91ef4)
2014. márc. 11. 10:55
A kúp enyhe gombás fertőzésre van. A Visanne leírásában olvastam a grépfrútot, de ott van, hogy gombaölő szerek is, felsorolva példának 3 féle hatóanyagú cucc.
2014. márc. 11. 09:08
Szia! Szerintem grapefruitmagcseppre gondolhatnak a leírásban, az gombaölő, azzal együtt nem szabad szedni a Visanne-t. A kúp mire való pontosan?
2014. márc. 10. 21:29
Sziasztok! Egy hete szedem a Visanne-t, eddig semmi panaszom nem volt, hála Istennek. Viszont Gyno-Pevarylt kellen használnom, mert egyelőre nem tudok dokihoz menni, de ez a kúp már párszor kisegített. A Visanne leírásában van, hogy gombaölők felerősítik a hatását, és panaszokat okozhatnak. Valakinek van erről tapasztalata? Sajnos, az orvos, aki felírta, nem elérhető telefonon.
2014. márc. 10. 13:32
Köszönöm!
87. 25e8e91ef4 (válaszként erre: 86. - Anettka75)
2014. márc. 10. 13:03
Szia! Nekem kikapcsolta a peteérést teljesen. Más lány azt írta, hogy nagyon feszült tőle a melle. Mihamarabbi jobbulást!
2014. márc. 10. 12:20
Sziasztok!Sos segítséget, tanácsot szeretnék kérni. Ki, mit tud a Visanneről? Milyen tűneteket okozz? Olvastam már róla, de tanácstalan vagyok.2008-ban már műtőttek endometriozissal sajnos újra kiújúlt.:-( Most azt mondta a doki, hogy előrehaladott az endometriózis és vagy a gyógyszer vagy ismét a laparoscopia. Tanácstalan vagyok.:-(
85. Trix74 (válaszként erre: 75. - Fodraszcsaj)
2014. febr. 27. 21:00

Sziasztok!

Én 2 és fél évig szedtem a Visannét,novemberben hagytam abba,ekkor teljesen panaszmentes voltam.Kb. 40 nap múlva jött meg a menzeszem közepes görcsökkel.A következő 27 napra jött meg, már erősebb görcsökkel.Aztán megjött pontosan most is ,de majd megőrülök a fájdalomtól,alig várom hogy felirassam és újra szedhessem.Úgy tűnik nem bírok gyógyszer nélkül lenni :(Van esetleg itt valaki aki hosszabb ideje szedi a Visannét?

2014. febr. 23. 14:53
Természetes progeszteron krémről van vkinek tpasztalata??
2014. febr. 12. 10:08
Sziasztok! Én két hete szedem a Visanne-t. Az normális, hogy kikapcsolja a havi bajt?
82. diegóóó (válaszként erre: 81. - Grafy81)
2014. febr. 11. 15:56
Írok privit!
81. grafy81 (válaszként erre: 80. - Diegóóó)
2014. jan. 19. 14:24
Nekem magyarországon írják ki.... 2 havonta
80. diegóóó (válaszként erre: 79. - Grafy81)
2014. jan. 19. 11:45
Szia! És külföldön írják ki neked vagy itthon?
79. grafy81 (válaszként erre: 77. - Diegóóó)
2014. jan. 16. 20:19
Igen én szedem :)
78. CsillagTM (válaszként erre: 76. - Fodraszcsaj)
2014. jan. 8. 11:57
nekem talán 1-2 hónap után.
2014. jan. 8. 09:42
Sziasztok! Van itt olyan, aki külföldön él és visanne gyógyszert szed?
2013. nov. 17. 15:49

Sziasztok!

Köszönöm a rengeteg választ!!! :) /Épp mostanság nem jár erre senki :((((( /

2013. okt. 29. 13:42

Sziasztok!!!

Biztos van itt olyan aki abbahagyta a visanne-t,érdekelne mikor jött meg neki és mik a tapasztalatai a visanne nélkül... / tavaly május óta szedtem és abbahagytam / Válaszokat előre is köszi!

2013. okt. 26. 19:57
szia fodrászcsaj! Letudnád írni nekem, mi a titok?
73. fodraszcsaj (válaszként erre: 72. - Criszty)
2013. okt. 15. 22:43
Szia Criszty! A 20 kiló leadásában segíthetek!!!!! /Sikeresen megszabadultam két éve 38 kilótól /
1 2 3 4 5 6 7

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook