Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Fundamenta, tapasztalatok? fórum

Fundamenta, tapasztalatok? (beszélgetős fórum)


❮❮ ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... ❯❯
2016. nov. 22. 11:38

segítséget kérek, mivel sem a fundamenta telefonos ügyfélszolgálata, sem a fundamentás üzletkötőnk nem segít érdemben.

Nálunk a folyósítással van probléma. Ingatlant vásároltunk 08.17-én, a döntés gyorsan megszületett. A biztosítás engedményezéssel volt némi időhúzás, mivel az ALLIANZ-nak 1 hónap alatt sikerült a biztosítás engedményezést produkálnia. Nem baj - gondoltuk, mivel az adásvételi szerződés szerint 11.30-ig kell fizetnünk. 10.26-án elküldtük a komplett csomagot a fundamentás hitelszerződéssel és az összes teljesített folyósítási feltétellel egyetemben. Azóta semmi... A fundamentás üzletkötőnk annyit mondott, hogy várjunk...aztán hogy hívjuk a telefonos ügyfélszolgálatot. Tegnap másfél órát töltöttünk a fundamentás telefonálgatással és kiderült, hogy a fundamenta több mint 3 héttel a csomag beküldése után küldte el a földhivatalnak a jelzálogjog bejegyzési kérelmét!!! Annyi kiderült még, hogy 10.29-én fogják lekérni a földhivataltól a tulajdoni lapot, hogy megnézzék, hogy válóban széljegyre kerültek -e, majd ezután 15 napon belül folyósítanak! Ha jól számolom az 2016.12.14! eddigre mi elveszítünk 12 millió forintot a teszetosza ügyintézés és az elégtelen tájékoztatás miatt! Én ezt nem fogadom el. A Fundamenta által a szerződéscsomaggal együtt küldött tájékoztatóban az szerepel, hogy a folyósítási feltételek teljesítését követően 15napon belül folyósítanak. Igen ám, de a folyósítási feltételekben szerepel egy tétel (földhivatali ügyintézés), amit Önöknek kell intézni. A MEGFELELŐ ÉS TISZTESSÉGES TÁJÉKOZTATÁS megkövetelte volna, hogy ebbe az irományba belekerüljön, hogy A fundamenta meddig ülhet a papírokon! Az üzletkötő is azt mondta, hogy küldjük be a teljes csomagot és 15 napon belül folyósítanak. ez nem igaz! becsaptak minket - és nem fogadom el azt a választ, hogy a több tíz oldalnyi szerződés és miegymás között volt egy mondat, ahová pont beleírták!

Ügyfélkiszolgálás és a tisztességes tájékoztatás szempontjából is megbuktak! Ha Valaki tud bármiben segíteni, azt várom :(

7318. sleewer (válaszként erre: 7317. - Tweetyke80)
2016. nov. 22. 10:45

csatlakoznék... lehet, hogy tényleg a média a járható út. ha elég nagy figyelmet/balhét kap, talán foglalkoznak a problémával.


Sok ügyfelük most épp milliókat bukik, mert képtelenek fenntartani az üzletmenetet valamilyen informatikai átállásra hivatkozva.

2016. nov. 22. 10:35
Komoly hogy beirok valamelyik ujsaghoz ...törvényben meghatározott 30 nap..az nem baj ha ők nem teljesìtik?
7316. sleewer
2016. nov. 22. 09:52

Azon gondolkodom, hogy ilyen esetben be lehet-e perelni a fundamentát, mert mi is jópár milliót bukhantunk, ha nem teljesítik.

Undorító egy társaság...


Valószínűleg elég nagy probléma van az IT rendszerrel és sikertelen volt az átállás, csak ezt nem merik kommunikálni.

7315. Juda84 (válaszként erre: 7314. - Tweetyke80)
2016. nov. 22. 08:47
Érdeklődtem :( Azt mondták folyamatban még bírálat alatt van ennél többet nem tudnak mondani. Sajnos nincs pozitív visszajelzés. Amennyiben nem lesz jó fej a mi eladónk akkor bukunk néhány milliót... Remélem nálatok jó fej lesz
2016. nov. 22. 08:31
Ha ma erdeklödik valaki irjon legyszì mit mondtak..mar lassan belebetegszem...at eladó hivogat.azt sem tudom mit mondjak ő is venbe másik lakást ès 25 től foglalozna..tutti h nem ajanlom a Fundát sehol
7313. sleewer (válaszként erre: 7311. - Firpo)
2016. nov. 22. 07:00

De, sajnos hazudik.

Mikor hívtam, azt mondta, hogy minden ok és azt látja a rendszerben, hogy megvan a bírálat és már a szerződést készítik össze. Valami gyanús volt és felhívtam a központot is, ahol azt az infót kaptam, hogy még semmi nincs meg, a bírálat határideje több kint egy hete lejárt, nem tudnakmsemmit mondan,ígérni.

Nagyon sajnálom, bánom hogy a fundamentát választottam, remélem senki más nem lesz ennyire buta a jövőben és keres valami normális bankot, ahol érdekük a hitel kihelyezés és az ügyfél.

Egyszóval, ha ezt olvasod és gondolkozol a fundamentán:NE!

7312. Firpo
2016. nov. 22. 01:22

A lentiek vannak,bármennyire is igyekeznének az ügyintézők.

Sajna rajtuk a legkevésbé sem múlik semmi...

7311. Firpo (válaszként erre: 7304. - Sleewer)
2016. nov. 22. 01:19

Valószínűleg nem hazudik,hanem várja az eredményt ő is. Annyit tud mint te,ha felhívod a központi számot.

(Mert jelenleg onnan kap infót ő is csak...)

7310. Firpo (válaszként erre: 7303. - Picman)
2016. nov. 22. 01:18

Lehet már bárhol,bármikor.

De az nem okoz csúszást,mert azonnal megvan.

Célszerű megvárni a csomagot,mert abban van leírás,hogy milyen feltételek szerint kell a fundát beleírni,nehogy el legyen rontva,mert az viszont csúszást okozhat.

7309. vicccca
2016. nov. 21. 17:15
Sziasztok! Hasonló cipőben járok én is. November 20- án lejárt a 30napos hitelbírálati idő. A központ semmit nem mond. Folyamatban, folyamatban...Örülök neki, hogy fejlesztik az informatikai rendszert, de az ügyfelek kárára. Nekem kötelező betartani a határidőket, neki nem? A másik, legyek megértő? És vajon az eladó is az lesz... Remélem napokon belül megoldjak, mert ebből nem fog semmi pozitív kisülni.
7308. Djo123 (válaszként erre: 7306. - Lúdanyó)
2016. nov. 21. 17:12

Nálad mikorra lett meg a bírálat? Mennyi volt a bírálat időtartama?

Kis támpontot jelentene, ha meg tudnád osztani velünk ezeket az infókat :)

7307. Juda84 (válaszként erre: 7306. - Lúdanyó)
2016. nov. 21. 16:20
Bár már ott tartanánk :( Mi még csak a bírálatra várunk. Azért remélem hamar megkapjátok! Drukkolok!
7306. lúdanyó
2016. nov. 21. 15:48
a kifizetésre várok én is..sűrün hivogatom a központot..:(
7305. Juda84
2016. nov. 21. 14:58
Valami nagy gond lehet mert nekünk is késik... A probléma, hogy így azért igencsak bukhatjuk a foglalót
7304. sleewer (válaszként erre: 7303. - Picman)
2016. nov. 21. 14:10

Nekünk sem érkezett meg, már 1 hete lejárt a határidő és semmit nem mondanak.


Ez így nagyon gáz. A "tanácsadó" csak hazudozik és ígérget.

7303. Picman
2016. nov. 21. 08:04

Kedves Firpo!


Sajnos a bírálat még mindig nem született meg. a 31. napban járunk.. :(

Viszont lenne pár szakmai kérdésem, hátha az a továbbiakban segít a gyorsabb ügyintézésben.

Először is, ugyebár biztosítást kell kötni az ingatlanra. Azt én megköthetem most is előre, hogy ha megjön a hitelcsomag akkor ne kelljen vele időzni, vagy csak a közjegyző után?

Illetve, ha ezt meg lehet oldani, akkor van valami kikötés arra, hogy melyik szolgálatónál kell/lehet a biztosítást megkötni?

Köszönöm előre is!

7302. Firpo (válaszként erre: 7301. - Tweetyke80)
2016. nov. 20. 19:55
Rendben kell lennie,sokan dolgoznak rajta! :)
7301. tweetyke80 (válaszként erre: 7300. - Firpo)
2016. nov. 19. 15:29
Nagyon bizom benne!!!!Kedves tőled Firpo,hogy tartod bennünk a lelket:)
7300. Firpo (válaszként erre: 7299. - Tweetyke80)
2016. nov. 19. 13:44

A rendszer működik tökéletesen. Az 1 hetes leállás okozta feltorlódás feldolgozása van folyamatban.

Dolgoznak a központban hétvégén is,utólérik magukat hamarosan.

2016. nov. 19. 08:19
Felhivtam a személyi bankáromat, és azt mondta h mar müködöképes a rendszer ő már belelát egy két dologba..csak a feltöltésre vár..komolyan én már nem hiszek neki..
7298. Firpo (válaszként erre: 7297. - Djo123)
2016. nov. 18. 23:07

Én is nagyon szurkolok,hogy minél előbb lezáródjanak a folyamatban lévő ügyek! :)

(Tudom a jelenleg érintetteknek nem vigasz,de az új rendszer célja pont az,hogy az elkövetkezendőkben gyorsabban,átláthatóbban menjenek az ügyek.)

7297. Djo123 (válaszként erre: 7296. - Firpo)
2016. nov. 18. 22:27
Köszi! Számítunk a fundamenta szakértelmére, hogy meg tudja oldani ezt a feladatot a 30 napos határidőn belül. Szurkolok tweetyke80 és Picman sorstársaknak, hogy hétfőre megkapják a bírálatukat.
7296. Firpo (válaszként erre: 7295. - Firpo)
2016. nov. 18. 20:41

Illetve ha 2 hetet ügyintéző ígért(!),az hiba volt.

Mindenki azon van a cégnél amennyire tudom,hogy rendben kifussanak minél előbb a folyamatban lévő ügyek.

7295. Firpo (válaszként erre: 7294. - Djo123)
2016. nov. 18. 20:39

Nem lehet tapasztalat még,mert most fognak csak lejárni a 30 napok azoknál az ügyleteknél,amiket érintett az átállás.

2 hetet nem ígért senki (maximum az ügyintéző mondta,mint gyakorlatot),30 nap van minden dokumentumban,amit az ügyfél aláírt.

(2 hét volt a gyakorlat az tény a bírálatnál,ha semmi gond nem volt.)

7294. Djo123 (válaszként erre: 7291. - Firpo)
2016. nov. 18. 16:48

Köszönöm Firpo! Nem túl biztató, hogy még nincs tapasztalat, de legalább infó... :(

Ha jól számolom most kezdenek 30 naposak lenni azok az igények, melyeket nem sikerült a rendszerátállás előtt lerendezni a korábbi gyakorlat szerinti, és a legtöbb esetben be is ígért 2 hét alatt. Nem csodálkoznék rajta, ha napokon beül megjelennének a médiában a rendszerátállás "sikeréről" szóló hírek. Bízzunk a legjobbakban!

7293. Firpo (válaszként erre: 7292. - Tweetyke80)
2016. nov. 18. 16:23
A dokumentumok befogadásától(!) számított 30 nap.
7292. tweetyke80 (válaszként erre: 7291. - Firpo)
2016. nov. 18. 16:20
Mit jelent a maximum határidő? esetemben pl 11.20-a?akkor van remény ,hogy hétfőn tudnak mondani valami?jó lenne mert az eladó is 25-ére tett vételi szándékot és ma hívott és elég kínos volt ,hogy semmit nem tudtam mondani..
7291. Firpo (válaszként erre: 7290. - Djo123)
2016. nov. 18. 14:21

A rendszerátállás miatt vannak hosszabb válaszidők,de a hivatalos kommunikáció szerint a maximum határidőket tartani fogják.

Egyelőre várjuk az első bírálati eredményeket az új rendszerrel,tapasztalat még nincs sajna.

7290. Djo123 (válaszként erre: 7284. - Tweetyke80)
2016. nov. 18. 13:58

Sziasztok!

Szintén hasonló cipőben... Nálunk egy héten belül jár le a 30 napos bírálati határidő, és a központi számon csak annyit tudnak mondani, hogy folyamatban van, várjak türelemmel. Ezt meg is tenném, ha látnék bármi garanciát arra, hogy a 30. napig meglesz a bírálat, de a hozzászólásaitokat olvasva egyre jobban kezdem elveszíteni a bizalmam ebben, és attól tartok, hogy hiába várok, mert nem fogják tartani a 30 napot sem. Lehet, hogy jobban járnánk, ha keresnénk egy normál banki hitelt, és hagynánk a fundamentával való bajlódást! Mindenesetre szívesen venném, ha megírnátok, hogy meglett-e a bírálatotok eredménye 11.20-ig.

Köszönöm.

❮❮ ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook