Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Arcfiatalítás, arcplasztika tapasztalatok fórum

Arcfiatalítás, arcplasztika tapasztalatok (beszélgetés)

3802. MVeronika (válaszként erre: 3800. - Kori54)
2015. febr. 9. 07:56
Aha, lejjebb írja, hogy tetszik neki egy lány és járni szeretne vele.
3801. Zsú1965 (válaszként erre: 3794. - MVeronika)
2015. febr. 9. 06:05
Kezdő vagyok a témában, ne nevess ki miatta, de mai az az RF ?
3800. kori54 (válaszként erre: 3796. - MVeronika)
2015. febr. 8. 22:35
Jaj, bocsi csak azért kérdeztem, mert azt hittem végig elolvastad. Ezek szerint mégsem volt megoldás a zsírbetöltés. Ez tényleg egy krapek volt? :O
3799. MVeronika (válaszként erre: 3797. - Peonia53)
2015. febr. 8. 20:57
Tudom, csak ezzel a korei (és saját) típusból sajnos Dunát lehet rekeszteni. Mondjuk, ilyeneket elsősorban az rf-re és a fraxelre írnak, másra nem annyira láttam. Ha lenne tőle bajod, már látnád, biztos nincs.
3798. peonia53
2015. febr. 8. 20:45

Kolbi!

A gyenge lézerek mint ami nekem volt az erbium yagnak lehet károsító hatása.

Gondolom dokitől is függ, hogy kinek milyen a bőre és megfelelő fokozaton kezeljen.

3797. peonia53 (válaszként erre: 3796. - MVeronika)
2015. febr. 8. 20:40

Szia Vera!

Nagyon nehéz lesz lesz így jó kezelést találni, mindig van valami negatív beszámoló ami elriaszt.

Kolbi mindig óvatosságra int, pláne Te már megjártad mégjobban vigyázol.

Gondolom ez egyén függő is.

A gyengébb lézerek erbium yag nekem jó volt, mint már írtam csoda nem történt. Kicsit leradírozta a bőrömet.

3796. MVeronika (válaszként erre: 3795. - Kori54)
2015. febr. 8. 18:09

Hú, de hosszú, tényleg, az update-kat nem is olvastam el. Átfutom akkor gyorsan és ideírom.

Az író 23 éves koreai egyetemista, azt mondja, náluk nagy erőkkel reklámozzák a lézert és a kritikákat nagyon kontroll alatt tartják. Nem tudja elmondani, mennyire hálás a Realself honlapnak, hogy úgy írhat, ahogy gondolja.