Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)

❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
963. gagyilovag (válaszként erre: 962. - Paulus)
2017. jan. 1. 11:25

18. elküldték,majd megérkezik.

Szerintem hajóval,bár nem adtál tracking számot.


Én itt szoktam követni általában:


[link]

962. Paulus
2016. dec. 31. 13:18

Hello! Tudnátok segíteni? 2db termékem ezt mutatja az alin: "Received by line-haul successful" ez az utolsó infó róla! Ez mit jelentene? China Post Ordinary Small Packet Plus ezzel a postával adta fel az eladó!Így néz ki teljes valójában:


HunGary

Destination Country

2016-12-18

20:52:51

Received by line-haul successful

China

Original Country

2016-12-18

20:45:54

Outbound in sorting center

2016-12-18

18:31:03

Inbound in sorting center

2016-12-18

18:07:36

Accepted by carrier

2016-12-16

05:09:35

Waiting for pick up

961. Mordred
2016. dec. 30. 11:02
Sziasztok! Segítségre van szükségem. Most először rendeltem aliexpressről. Már 50 napja nem jön meg a termék, írtam az eladónak, kedvesek voltak, de azon kívül, hogy türelemre kértek, semmit nem mondtak. Mivel karácsonyra lett volna ajándék, meg fel is bosszantott, hogy még az országba sem érkezett meg, szeretnék elállni a rendeléstől. Van erre lehetőség? Nem igazán látom át a lehetőségeimet. Köszönöm!
960. youlcsi
2016. dec. 5. 08:39
a személyidről esetleg kérhetnek képet, ha olyan dolgot rendelsz, amit nem adhat el 18 éven alulinak... mondjuk tök mindegy, mert akárki személyijét le lehet fotózni, ha az ember nagyon akarja... de a bankkártyádat soha, sehol nem kérhetik így!
959. youlcsi (válaszként erre: 958. - Hutaizoltan)
2016. dec. 5. 08:37
nehogy megtedd!
2016. dec. 4. 09:39
Sziasztok. Lenne egy olyan kérdésem, hogy rendeltem aliexpressröl egy játékot, a pénzt levonta a kártyámrol és másnap jött egy email hogy le kell fényképeznem a személyimet és a bankkártyámat és el kell küldenem nekik. Nem tudom mit csináljak. Valakitöl kértek már ilyet?
957. youlcsi (válaszként erre: 956. - Tz012)
2016. nov. 18. 12:38

megkaptad? nem. -> disput.


szvsz tök mindegy, hol, hogyan és miért akadt el, az nem a te gondod. ha én feladok valamit, és a címzett nem kapja meg, arról a címzett tehet? még akkor sem, ha a postása akkora ökör, hogy esetleg másnak adja át...

956. tz012
2016. nov. 15. 09:20
Sziasztok. Abban tud-e segiteni valaki, hogy ha "Arrival at Destination (Exchange Office)" - írja ki a nyomkövetés október 5-e óta, és még nem érkezett meg semmi csomag (~2E Ft érték, értelmezésem szerint mindenmentes ezáltal) akkor mi a teendő? A héten kifut a 60napos időből a rendelés. Köszi
955. bigris (válaszként erre: 953. - Lonely84)
2016. nov. 10. 20:47

Szia lonely84!


Az Aliexpress-en nem lehet PayPal-lel fizetni. Vagy bankkártyával fizetsz, vagy az Aliexpress saját fizetős rendszerével az AliPay-jel. Ez ugyanolyan, mint a PayPal. Az első vásárláskor megkérdezi az Ali, hogy akarod-e a kártyádat regisztrálni az AliPayre, ha igen, akkor automatikusan regisztrálsz is rá. Ha jól emlékszem, pár adatot azért ki kell tölteni hozzá itt is.

2016. okt. 14. 22:41
Lonely nincs mod pp re. De az ali 100x biztonsagosabb mint az ebay... nem kell magyarszkodnod konyorognod a penzedert. Altalaban 1 mondat eleg ... a megfelelo idoben... s mar jon is vissza a love. Nyugodt szívvel ajánlom a fizetési részét. Ugyanúgy mint az ebaynél itt is figyelni kell hogy kitől vásárolsz 5..7 dollar alatt nem kuldenek nyomkovetest vagy csak kamut, de ebből mem szabad problémát csinálni. A megerkezesi atbaszcsis arány kb ugyanannyi, akkor reklamació..dispute... par nap eltelik valaszol vagy nem az eladó... kifogasokkal meg egyezkedessel... ha nem tetszik tovább viszed az ali elé...eszkalálod... s 1...3 nap után már jön is vissza a zsé
2016. okt. 13. 22:30

Nem igazán értem az Aliexpress fizetési részét. Most van lehetőség PayPal-os fizetésre vagy nincsen? Az egyik itteni hozzászóló kommentje szerint nincs: [link]

Meg tudná ezt nekem valaki erősíteni, illetve a többi ottani állítást? A legtöbbször PayPal-lal intézem a webes vásárlásaimat.

2016. okt. 11. 23:29
Sziasztok. Abban tud-e segiteni valaki hogy vasarloval fel lehet venni valahogy a kapcsolatot?
951. wertzuz
2016. okt. 9. 23:36

Sziasztok, egy olyan segitseget szeretnek kerni, hogy szamlat hol tudok kerni/nyomtatni az alin vasarolt cuccokrol?

En Angliaban elek, es itt eleg ha a nevemre, cimemre szol, nem kell olyan mint Mon, de egyszeruen nem jovok ra, hol talalom.

Elore is koszonom a segitseget!

950. nauka (válaszként erre: 949. - Gymazsi)
2016. szept. 27. 09:45
Ez engem-is érdekelne!Valaki???
949. gymazsi
2016. szept. 26. 12:25

Sziasztok!

Mit lehet kezdeni az aliexpressen a jutalom pontokkal? (Reward points)

Fel lehet használni? Ha igen hogyan?

Jelen bármit az hogy milyen szintű vásárló az ember? (A1, A2, A3.....)

Előre is köszönöm a válaszokat

948. youlcsi (válaszként erre: 947. - Maffincs)
2016. máj. 27. 22:24
én minifigurát (tnmt) és hero factory robotot rendeltem. abszolút kompatibilisek.
2016. máj. 27. 12:05

Sziasztok!

Az ali Lego replikáival kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Összeépíthető a rendes legoval?

946. youlcsi (válaszként erre: 945. - Luminox)
2016. máj. 11. 21:27

nem elég szólni, utolsó napokban vitát kell indítani, és figyelni... mert előfordulhat, hogy az eladó reagál, időt hosszabbít, és ha arra nincs vissza-reakció, akkor a vevő részéről elfogadottnak tekinti az ali, így pedig ha lejár újra az idő, bizony teljesített a rendelés.

ilyenkor a vitát még időben tovább kell terjeszteni az ali felé, tehát nem elfogadni az eladó által felkínált megoldást... ugyanis ami 60 nap alatt nem ér ide, már nem is fog :/

945. Luminox
2016. máj. 11. 20:00

Üdv Mindenkinek! Az eset a következő:

Januárban el lett utalva a termék ára amit a mai napig nem küldtek meg. Március végén szóltunk,hogy nem jött meg a rendelt termék, amire annyit írtak,hogy visszautalják a pénzt. Azóta semmi,pedig többször írtunk már. Szerintetek mit lehet ebben az esetben tenni?

2016. ápr. 18. 11:27

Sziasztok!

Nem tudok belépni az aliexpress-be, kiírtja, hogy: "Please slide to verify", pedig elhúztam azt a vackot és mégsem enged be....

Vki megoldás?

943. aaniko78 (válaszként erre: 942. - Haaeen)
2016. ápr. 10. 21:21
ezer köszönet a megoldásért, hetek óta küszködök, már mindent töröltem a gépemről, de erre nem jöttem rá, KÖSZÖNÖM
942. haaeen (válaszként erre: 941. - Pumpa24)
2016. márc. 27. 16:14
el kell húznod a nyilat jobbra, a keret végéig. nem kell beírni semmit.
941. pumpa24
2016. márc. 26. 08:08

Üdv!

Egész héten nem tudok bejelentkezni az Aliexpressbe mert bejelentkezéskor kéri a jelszavamat ez ok, de nem ad utána "Verification Code:.Ha lenyomom kód nélkül ezt írja: "Please slide to verify"

Hogyan tudnék bejelentkezni?

940. sgym18
2016. márc. 14. 10:00

Üdv rendeltem február 26.án és még mindig nem tudom megnézni hogy a csomag merre van elméletileg a svéd postával postázták.

Miért nem tudom megnézni?

939. nyiti16
2016. márc. 8. 15:41

Sziasztok. Segítséget kérnék. Ilyen még nem fordult elő. Valaki tudna segíteni?

Mai napon rendeltem egy cipőt aliról. Sikerült le is vonta. (Elkölthetö egyenleg 18.000) jött smsben. Egy euróért vettem volna sminkpalettát és elutasítptt és az smsben az állt utana h elkoltheto egyenleg 0 ft.


Valaki járt már így?18.000 nek kellene lennie rajta.

938. palveva3 (válaszként erre: 936. - Davids1121)
2016. febr. 25. 08:42
Pedig azt jelenti. Én is így vásárolok. Gépen bepakolom kosárba ami kell, aztán telefonon kifizetem. Picit olcsóbb néhány dolog.
2016. febr. 25. 08:41

Sziasztok.

Február 9-án rendeltem egy telefontokot, tegnap megkérdeztem az eladót, hogy mikor postázza, ma reggelre törölte a rendelést. Lezárta a vásárlást. Ilyenkor mi van a pénzemmel? Automatikusan visszajön? Köszönöm

2016. febr. 8. 16:43

Sziasztok.

Olyan kérdésen lenne, hogy mostanában látom aliexpress-en, hogy az ár alatt van egy szöveg, hogy Pl.: Price on the app: US $2.02


Nekem ez azt jelentené, hogy fizess mobilalkalmazáson keresztül és akkor csak ennyibe kerül.

Letöltöttem az alkalmazást de ugyan annyiba kerül a termék, mint a számítógépen megnyitott oldalon.

Valaki próbálkozott már ezzel?

2016. jan. 25. 22:34

Sziasztok!

Rendeltem Január 8-án lenovo k3 note készüléket 140 Dollárért, meg is érkezett csak Lenovo A806-os készülék jött helyette. Kérdésem az lenne, ha már így alakult, hogy járnék jobban? Küldjem vissza és teljes visszafizetés? Ebben az esetben bukom a visszaút díjat. Vagy próbáljam meg úgy a vitát elrendezni, hogy nem küldöm vissza és x %-át visszakérem?(esetleg van értelme 100%?) Nyilván szeretnék minél jobban járni, az sem érdekel, ha Ő bukik rajta. (én is bukom az időt+ a velejáró herce-hurca)Ali biróságon melyik az előnyösebb?

934. xlolax
2016. jan. 25. 15:47

Sziasztok, segítségre lenne szükségem. Még okt. 15-én rendeltem meg az árut, amit azóta se kaptam meg, követési szám van, viszont én nem tudom követni. Nyitottam vitát, de az eladó állítja, hogy feladta, így továbbítottam az aliexpressnek, akik ezt írták vissza:

As the tracking information may not be updated on time, please wait inpatience and confirm with us whether you have received the goods by 2016-01-27. We kindly suggest you need positively negotiate with your seller regarding this dispute.

Sajnos az angol tudásom nagyon kevés, nem értem, mit akarnak. Tud valaki segíteni? Előre is nagyon köszönöm.

❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook