Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)

❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
904. Castia (válaszként erre: 903. - Palveva3)
2015. szept. 28. 17:04

Az elsohoz nem tudok tobbet hozzafuzni, szerintem egyertelmu ahogy irtam.

A masikat illetoen lehet, hogy nem erti vagy el se olvassa, de ha a partial refundot jelolted be es ott egy korrekt reszosszeget, azt nem hiszem hogy atirja tobbre. Ha megis, akkor jol jartal.

2015. szept. 28. 15:48

Akkor mi az amit látok a maláj posta nyomkövetőjében? Ha nem érkezett még be, akkor miért írja, hogy beérkezett? Ha meg beérkezett akkor a posta miért nem hozza? (Esetleg lenyúlták?) Pont az én pakkjaimat, mindet? Itt valami nem stimmel! Időbe még belefér bőven, azóta újabb Malajziából érkező csomagnál látom, hogy az országban van.

Más. Reklamáltam egy eladónál, hogy hiányos amit küldött. Erre ő vissza akarja utalni az összes holmi árát, holott én csak egyet reklamáltam meg. Az istennek nem tudom vele megértetni, hogy nem kell minden pénz. :) Azt hiszem feladom. Gondolom gőze sincs róla mit írkálok neki.

902. youlcsi
2015. szept. 28. 13:32
egyet értek. a csomag akkor van itt, ha a kezemben van. addig az eladó gondja.
901. Castia (válaszként erre: 900. - Palveva3)
2015. szept. 28. 13:17
A csomag akkor számít megérkezettnek, ha te átvetted. Az, hogy az országba, vagy a kontinensre megérkezett az ő rendszerük szerint, semmit nem jelent. Ezért írtam korábban is, hogy tök felesleges foglalkozni a követési számmal. Kézhez kaptad, megfelelő ->nem reklamálsz, nem kaptad kézhez, hibás->reklamálsz.
2015. szept. 25. 19:56

Sziasztok!

Fogalmam sincs mi van ilyenkor. Két csomagot várok Malájziából. A maláj posta tudja követni, a szerint 18-án beérkezett az országba. Én azóta nem kaptam meg egyiket sem. Írtam a postának, azt válaszolták, hogy az a szám, amit kaptam itthon nem követhető.

Írtam az eladónak, aki azt válaszolta, hogy a csomag Magyarországon van, ezért nincs visszatérítés. A posta azt írja kerestessem meg az eladóval. Mi a fene van ilyenkor? Nem hiszem, hogy az eladó kerestetni fogja, viszont Ő nem adta fel nemzetközileg követhető módon. Nem is szívesen kérném vissza a pénzem az eladótól, hiszen a csomag beérkezett. Na de most akkor bukjak én?

2015. szept. 15. 07:30
Az elado azt irta hogy 15-25 nap a szallitas es mar csak 14 nap van hatra a purcahse protectionbol is .. Raadasul vissza se ir az elado mar 2napja
898. youlcsi (válaszként erre: 897. - Pollika98)
2015. szept. 14. 21:47
akár 60 nap is lehet... néha nagyon lassúak a gépek, na meg nekem volt már olyan csomagom, ami vagy 6x átszállt :D
2015. szept. 14. 21:28
Sziasztok! Augusztus 19.en rendeltem egy cipot aliexpressrol a TrackingNumber szerint szeptember 1.-jen adtak fel air maillel azota semmi hir rola. Szerintetek kb mennyi ido mig ideer onnan? Valaszotok elore is koszi:)
896. Castia (válaszként erre: 895. - Porka)
2015. szept. 7. 10:27

Ha nem bízol benne, visszakérheted most is a pénzed, természetesen akkor az árut se kapod meg, hiszen fel se adta. A másik lehetőség, hogy vársz, közben figyelve az időre, hogy ne fuss ki belőle.


Én a követési számokat már egyáltalán nem is nézem. Bosszantóbb azt figyelni, hogy áll valahol, miért nem mozdul, merre van, mint ha nem is lenne szám. Tökmindegy, úgyis az számít végül, hogy megjön-e vagy sem.

895. porka
2015. szept. 6. 14:27

Sziasztok!

Most rendeltem először az Aliról és hát... rögtön sikerült belefutni egy érdekes történetbe. Az eladó által vállalt processing time 7 nap volt, kb az utolsó napon sikerült is elpostáznia, legalábbis ez jelent meg a rendelésem mellett. A Buyer Protection ketyegni kezdett a 60 napról visszafelé és kaptam egy tracking numbert is. Na erről ma kiderült, hogy kamu, egy 2014-es USÁba szóló rendeléshez tartozó szám. Írtam eladónak, hogy valami nem stimmel erre visszaírta, hogy még el se postázta az árut, várjak türelemmel. WTF?? Akkor mit kamuzik egy amúgy kb 99%-ban pozitív visszajelzésekkel rendelkező üzlet? Visszaírtam, hogy ok, még várok, de nem érdekel, mikor postázza el, 55 napon belül itt legyen, vagy vitát nyitok. Jól csináltam vagy már most érdemes felnyomni valahol a kamuzás miatt?

894. Hitch73
2015. aug. 15. 06:52
és legközelebb ne resteld a google translate-et használni.ha megfontolt vagy akkor ezen a piacon te nem nagyon jársz rosszul.ha megkapsz valamit,nem rohansz visszaigazolni,hanem próbálgatod,teszteled mert a legtöbb probléma a minőséggel van.általában 50-60 nap amíg van időd visszaigazolni,de a csomagok többsége 25-30 nap alatt megérkezik.szóval alsó hangon marad 20 napod próbálgatni,aztán a lejárta előtt 1-2 nappal visszaigazolni vagy vitát nyitni.
893. Hitch73 (válaszként erre: 891. - Zsoltboz2)
2015. aug. 15. 06:45
elméletileg csak akkor jelenik meg a confirm gomb,ha brucee lee elküldte az árút.mivel durván saccolva a megrendelt árúk 1-2 %-nál játszanak a fals küldözgetéssel és követési kódokkal,így olyan marha peched nem lehet,hogy pont egy ilyenbe fuss bele.szóval szerintem az árú úton van,már csak imádkoznod kell,hogy rendben is legyen.én már eléggé sok dolgot rendeltem,most is vagy 6 csomag van úton,de idáig egyszer futottam bele átbaszásba.az más kérdés,hogy ott benyalta a kínai trükkmester az okosságát.szóval szerintem nyugi jön a csomag.
892. Castia (válaszként erre: 891. - Zsoltboz2)
2015. aug. 14. 13:35

De miért nyomsz rá olyasmire, amit nem értesz...?

A terméket vagy megkapod, vagy nem. A reklamálási lehetőséget elvesztetted. Remélem legalább nem valami drága dolgot rendeltél elsőre.

2015. aug. 12. 15:55
Ugyvolt hogy megjelent a termék amit megrendeltem és volt alul egy piros négyzet... Az volt bele írva hogy Confirm Goods Received.. És egy számlálás ment visszafelé... Én meg rányomtam a gombra.
890. youlcsi (válaszként erre: 889. - Zsoltboz2)
2015. aug. 12. 15:09
passz, nem találkoztam még ilyennel... vagyis az alitól kapott maileket olvasatlanul törölni szoktam. az alin úgyis minden fontos infó megvan.
2015. aug. 12. 15:07
Sziasztok. Először rendeltem az aliról. Minden ment sorjában,a terméket kifizettem kaptam az üzenetet az eladótól h postára bocsájtja stb... Eltelt pár nap és kaptam az alitól egy értesítést, egy megerősítésről. Megerősítettem és csak most néztem utánna h ezzel azt erősitettem meg h a terméket megkaptam épségben... Most meg pánikolok h megfogom-e kapni a terméket... Valaki járt már így? Kérlek titeket válaszoljatok ha volt már valaki így!
888. pumpa24 (válaszként erre: 887. - Youlcsi)
2015. aug. 3. 13:07

Az is lehet meg az, hogy amikor megrendeltem 2dollár volt darabja most ugyan ezt 2,81-ét árulja.

És az nem zavarja, hogy lerontom a statisztikáját?

Még arra lennék kíváncsi,hogy megy ez a vita nyitás. Rámegyek a nyilt viták gombra utána mit kell csinálni?

887. youlcsi (válaszként erre: 886. - Pumpa24)
2015. aug. 3. 11:42
mert lehet, hogy kici kínainak annyi angoltudása van, amennyit a gugli trenszlét ad. így nem megy bele bonyolult mondatokba, magyarázkodásokba... meg neki is nyilván egyszerűbb a vitanyitás és az ár 1/12-ed részének visszatérítése.
886. pumpa24 (válaszként erre: 885. - Youlcsi)
2015. aug. 3. 11:11
Ok értem, hogy nem ő állítja össza a csomagot, de miértnem szól semmit az ajánlatomról?
885. youlcsi (válaszként erre: 884. - Pumpa24)
2015. aug. 3. 09:57

Azt kéri, hogy nyiss vitát, és akkor az 1 db ernyő árát visszatéríti.


szvsz ha kell még, rendelj megint 12 db-ot... nagyban csinálják, nem valószínű, hogy az eladónak van ráhatása, hogy a csomagba hány darab kerül, hiszen nyilván nem ő állítja össze... ő csak egy köztes állomás.

884. pumpa24
2015. aug. 3. 09:45

Sziasztok!

A múlt hónapban rendeltem 12darab ernyőt, de csak 11 darab volt a csomagban. ezt a levelet küldtem neki vissza:Hello,

I am in receipt of the package of umbrella caps. However, I only received 11 of the 12 that I purchased. The package was not torn or opened at delivery. It looks like there was an error during packing. I have taken a picture of the contents of the package for your review. I have ordered several items from Aliexpress and have never had a problem. I would like to place another order and would like to know if it would be possible to send the missing item in that shipment--instead of receiving 12 umbrella caps, I would receive 13. The total amount would still be the $24.00.


Otherwise, if you do not agree then I would kindly ask you to send the missing 1 umbrella cap. I am not looking for a reimbursement, I only want the additional umbrella cap that was missing.


Thank you in advance for your time and I look forward to hearing from you.


És ezt kaptam vissza tőle:

Really sorry about this ,my friend .

Please open a dispute then we can do a refund for you ,

if you cannot open a dispute ,please leave us your PayPal account or the value email address that you can received the money . Then we will send money to you. ^_^


Ezek szerint nem küld nekem 13 fej ernyőt? Nem értem most nyissam meg a vitát vagy ne nyissam meg?

883. enoid
2015. júl. 24. 11:55

Szia. Hát lehet. Mindegy. Mrglátjuk mi lesz. Már megirtam a linket most nem tudok modositani. Lesz ami lesz.


Köszi a segitsèget. Majd irom mi lett bbelölle

882. Hitch73
2015. júl. 23. 13:51
szerintem ott volt a bibi,hogy nem azt jelölted meg,hogy hamisított termék,hanem hogy más termék.Hamisított terméket nem küldözgetünk vissza,hanem meg kéne semmisíteni.Nem is értem ezt a partial refund-ot.Ha hamis volt a telefon,akkor nincs min vitázni.Lehet,hogy nem voltak bizonyíték erejűek a képek?Ha eredeti a telefon csak más féle,az egyik másik sztori.De bizonyítottan hamis termék esetében ilyet még nem is hallottam,hogy 40% meg küldd vissza telefont és te fizeted.A hamis terméknek hivatalosan nincs értéke.
881. enoid
2015. júl. 22. 21:37

Option 2) Return the goods for a full refund.


a). Return shipping cost: Please kindly note that if there is no agreement that seller pay the returning shipping fee, according to the return policy that seller set for this order, buyer may need to pay for the returning freight; thus a partial refund as compensation would be a better choice if you would like to keep the product that still has certain value.

b). Return Address: If you choose this way, we will ask seller to provide the returning address. Please be aware that the returning address must be confirmed or provided by seller. If you send it to a wrong place, you will be responsible for the loss.

Please let us know your choice or other remarks within 3 calendar days. If you fail to choose or reach an agreement with seller before the deadline, we will close this dispute directly according to the option 1. If the seller provides valid counter evidence as response, we might update options you could choose.

Note: If you have already settled the dispute with seller, please kindly give a response in the dispute detail page so that we can be informed and follow this dispute based on the settlement.

Thank you in advance for your understanding and great cooperation.

Best regards,


AliExpress Case Management Team

880. enoid
2015. júl. 22. 21:37

Option 1) 40százalék refund without returning goods. [We checked the information and supportive evidence you provided for this dispute, your claim about the phone specifications different with the description has been accepted(since it is buyer's duty to pay for the custom tax,we are sorry your claim of the tax cannot be supported). According to the verified problem of the order, we can provide this partial refund option.

For other claims, we need more evidence to verify the problem. You CAN supplement evidence, we will remediate this dispute once there is more sufficient evidence provided. Please check the helpful link to learn how to provide valid evidence. If your evidence (such as video) is larger than 2MB, you can upload it to M.e.d.i.afire and provide the link to us.]

879. enoid
2015. júl. 22. 21:36

Dear Kalaszi Krisztian,

Thank you for contacting AliExpress. This is AliExpress Case Management Team.

I am sorry that you didt get an amicablesolution from the seller regarding your order . We will try our best to help you.

Please kindly understand that our mediation is on the basis that the evidence provided from both sides. If you failed to provide sufficient evidence eventually, AliExpress Case Management Team could not support your claim as requested.

Regarding your dispute about the order, based on the current evidence provided in dispute detail page, AliExpress can provide you the two following options, and we kindly invite you to choose one of them:

878. enoid
2015. júl. 22. 21:36

itt van:


Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response.

Please log in to to respond the case before the due date.

----------------------------------

877. enoid
2015. júl. 22. 20:47

der NO:

67271973737937 (Dispute Case NO:4009532243)

Status:

Dispute Escalated - Waiting for both parties to respond

Reminder:

To move forward with this case, both the buyer and seller need to provide enough evidence (such as clear pictures or any other relevant information) to support their case within 0 calendar days 14 hour 32 minute 11 second Forged or modified evidence will not be accepted. (Details)


És van két gomb alatta a


respond cancel arbitration

876. enoid
2015. júl. 22. 20:43

Hello.


Csak ez van írva nem látok semmi mást. Nem aggódok, türelmem az van. :)


Köszi

875. Hitch73
2015. júl. 21. 00:26
Az hogy a vita még folyamatban.Escalaltad már a vitát?Melyik stádiumban vagy most?A Dispute in progress alatt nincs ott,hogy az Ali csapata jelentkezni fog és legyél türelemmel?Nekem majdnem 3 hétig tartott az escalalas után mire jelentkeztek,aztán utána kb 3 napom volt,hogy bizonyítsam,illetve bruce lee-nak is,hogy előássa a számláit a telefonról.Onnantól nagyon gyorsan ment,1 héten belül a pénzt is megkaptam.Amig dispute in progress van és nincs utasitás,hogy csinálj valamit,addig legyél türelemmel,azért ez egy milliárdos automatikus,elektronikus piac,elképzelhetetlenül sok vásárlással,ezzel arányosan sok vitával.
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook