Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)

❮❮ ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... ❯❯
724. Castia (válaszként erre: 723. - Bobita66)
2015. márc. 27. 20:16
Azért kérte hogy egyéb okot adj meg, mert ha nincs a termék raktáron nála, az az ő hibája, és az ali valami szankcióval sújtja. Ez az eladónak nyilván nem érdeke. Tehát lehet, hogy ismét megkér, válassz másik indokot, és akkor elfogadja a lemondást, utána az ali visszautalja a pénzt. Neked ez semmilyen hátránnyal nem jár.
2015. márc. 27. 17:51
Sziasztok! Rendeltem egy dzsekit, ki is fizettem, vissza is igazolták a fizetés sikerességét. Rá 2 napra küldött az eladó egy e-mail-t, hogy sajnos ez a termék nincs raktáron, mondjam vissza a rendelést egyéb okot jelöljek meg és vissza küldik a pénzt. Igy is tettem, de a"termék elfogyott" lett az indokom. Most az van kiírva, hogy a rendelés lemondása elbírálás alatt. Mit bírálnak el ha egyszer nincs termék amit elküldhetnének? Mikor utalják vissza a pénzt? Volt már valakinek ilyen esete?
2015. márc. 27. 13:29
Escalated-itt tart most az ugy ez az 5.napja! Mikor fog Ali donteni sztetek? Koszi!
721. Castia (válaszként erre: 720. - 23csilla23)
2015. márc. 25. 19:57
Ha ez a híres-nevezetes Wenbu márka a Nike levédett pipa jelét használja, akkor az igazolását felkenheti a hajára. :) Az alapszitu akkor is az, hogy te nem kaptad meg.
720. 23csilla23 (válaszként erre: 709. - Castia)
2015. márc. 25. 18:13
Köszi a segítséget. Igen, a vitát elindítottam. Az eladótól kaptam is üzenetet, hogy ez nem Nike, hanem egy híres kínai Wenbu nevezetű márka. Csatolt egy fényképet az "igazolásról" ami alig kivehető, ráadásul kínai nyelven. Igazából ezzel még mindig nem tudok mit kezdeni, mivel a vám felé nem küldhetek egy fényképet. Még az Ali felé teszek egy próbát...
719. sziszuscicus (válaszként erre: 714. - Cosinus)
2015. márc. 25. 10:02
Szia! Van, amit szabad Ali-ról venni, és van, amit nem. Én is jártam már hasonlóképpen memóriakártyával mint te, de én vissza is kaptam a pénzem. Technikai kütyüt nem ott kell vásárolni! Persze, az árak csábítóak, de nyilván ennek oka is van. Én ruhaneműt, kiegészítőket szoktam vásárolni, és ugyan én is fogtam már ki gagyit, de némi rutinnal kiszűrhető, mit érdemes, és mit nem.
718. Castia (válaszként erre: 716. - Hapóka)
2015. márc. 23. 15:28
Nem teljesen értem, hogy jön ez az én válaszomhoz, amit másnak, egy teljesen más kérdésre adtam, de biztos igazad van.
717. Hapóka (válaszként erre: 715. - Mszabo0308)
2015. márc. 23. 15:21
Mivel csak google fordítóval tudnék vitázni, ezért erről lemondtam, de 1. kérdés Áru csak 2 az 5-ből, a küldő igyekezete 5, a megbízhatósága 3.-as osztályzatot kapott! Olcsó cucc volt, nincs értelme vitatkozni AliExpress = sok gagyival teli, talán, ha valaki 1db-ost rendel, esetleg az jó.
716. Hapóka (válaszként erre: 702. - Castia)
2015. márc. 23. 15:08

ÁTVERÉS mindenhol. Írtam ide, hogy fogalmam sem volt hol mit és mikor kell tenni, AliExpress-en. DE -kici kinai kicit érti, kici árú LED küld, you öröm- ... És mit igért?

"Rendeltem 6db/csomag 12W 1300lumen fényű kukorica LED-et, küldött rá sem írtan, de interneten kikereshetően névleg 8W-ost, ami (9W-ot fogyaszt, de előtét kondis és csak 5W jut a 36db ledre 125Vx40mA, és eszerint 5Wx80lm/W=) 400 lumennel világít." De ez számított adat.

Megjegyzem a Tugsram gagyi 4 csöves 22W-os kompakt fénycső kezdetben jó 1000 lumen, de 1 év után 500lument ad ki. Ahhoz képes majdnem jó!

DE OBI 5W-350lm alig halványabb, a 8W-os opál globe LED 630lumennel majdnem dupla fényű ugyanabban a szobában, és csak 999Ft, korábban 11W-os 1050 lumennel a 2db 22W-os fénycsövet túlvilágította!

Ügyike nemde, ha A+, ám=gagyika!

Ehhez képest 6éves 12W 700lumenes drága kompakt fénycső ma is 700lm-t ad ki, a 22W-os felvesz 15W-ot és kiad 500lm-t.

2015. márc. 23. 07:04

Sajnos az alirol bmit rendel az ember semmi de semmi nem olyan mint a kepen 😔 hasonlo nem rossz de csak majdnem olyan.. Legyen ez a legaprobb dolog 😔

En most kb 2 het huzavona utan escalated a vitat, remelem Ali a javamra dont! 5 munkanapot irtak mire dontes szuletik!

714. cosinus (válaszként erre: 706. - Bdornano)
2015. márc. 22. 15:49

Szia

Kezdetben,jó bulinak látszott a sok OLCSÓ LOM,mára megtanultam a bőrömön,hogy a kici kínaiak sűrű elnézések közepette ott vágnak át ahol tudnak. Példa:3 ELADÓTÓL 14DB pendrive-ot rendeltem,mint 32,64gb-osak.Mind manipulált chippes volt és 4-8gb-os.Hetekig téptem a száját,míg megigérte küld 2db 64gb-os helyett 2db 8gb-osat,STB. Jó nem ? Nagy értékű dolog eszembe sem jutna. A telefonjaik is megérnének egy külön oldalt,milyen hulladékok. Mármint ami a szép nagy kijelző mögött van. És valljuk be elég messze is vannak,hogy pofánverjük az eladót. Ezt Ők is tudják. Szóval, csak ÓVATOSAN.

Próbld meg az ALI online chat-ján elmondani/angolul/neik az eseted. Nem eccerű tőlük pénzt visszavenni,ha már az ali átutalta.Mindenesetre ne hagyd annyiba.


üdv

713. mszabo0308 (válaszként erre: 712. - Sziszuscicus)
2015. márc. 22. 06:47

Meg egy lehetoseget adtam neki de azt is elutasitotta.. 😔 irok amint van hirem!

Koszi mindenkinek 🙏😘😊

712. sziszuscicus (válaszként erre: 710. - Mszabo0308)
2015. márc. 21. 07:34
Én szorítok:) Szerintem teljesen logikus, hogy te gyere ki ebből jól, nagyot csalódnék az Ali-ban, ha nem így lenne...Majd írd meg, mi lett a vége!
711. sziszuscicus (válaszként erre: 707. - Bdornano)
2015. márc. 21. 07:33
Szia! Mondjuk én ilyen dolgok miatt nem vásárolnék műszaki cikket az Alin, de rajtad ez nem segít. Hát vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolival, ill. előtte megpróbálhatod az eladóval is, de neki marhára nem lesz érdeke segíteni neked ez ügyben sajnos. Ez nem reklám, de van egy másik Ali-s fórum is, ott jobban tudnak ez ügyben segíteni, többször olvastam már, hogy volt probléma ilyen műszaki cikkekkel, több a tapasztalatuk. (it café)
2015. márc. 21. 06:39
Elutasitja az osszes vita megoldasomat az elado es megvolt a 3 lehetosegem, konyorogtem hogy kuldje a hianyzo reszt, kertem teljes penzvisszateritest es reszlegest is! Most escalated gomb kovetkezik szoritsatok hogy Ali a javamra dontson!! Koszonom! 🙏🙏🙏
709. Castia (válaszként erre: 705. - 23csilla23)
2015. márc. 20. 13:50
Szerintem tudsz erre vitát indítani, hiszen nem a te hibádból nem érkezett meg az áru.
708. Castia (válaszként erre: 707. - Bdornano)
2015. márc. 20. 13:45
Műszaki cikkeknél oda szokták írni a termék lapjára, hogy mennyi időre vállalnak garanciát, és milyen típusút. Erre hivatkozva lehet megkeresni az eladót. Aztán hogy a gyakorlatban mennyire lehet a garanciát érvényesíteni sokezer km távolságból (amikor még itthon, egy boltban se könnyű sokszor), nem tudom.
2015. márc. 20. 13:32
Igazából azt nem értem, hogy ha lejár a 60 nap, akkor utána kész, vége mindennek? Lemondhadhatsz a pénzedről? De mi van ha 1 hét múlva derül ki, hogy amit rendelt az ember, az nem működik vagy bármi? Nem értem, hol a garancia? Ha nem nyitsz vitát 60 napon belül, akkor elbúcsúzhatsz a pénzedtől?
2015. márc. 20. 13:02
Sziasztok! Kérlek benneteket, hogy valaki segítsen! Tabletet rendeltem, sajnos nem volt olcsó, nem érdekelne ha egy 5-10 ezer ft-os dologról lenne szó, de ez így elég gáz. Megkaptam, de nagyon rossz, kb 10 dolgot tudnék felsorolni, ami miatt használhatatlan. De időközben lejárt a 60 nap, mert sokat kellett várni a vám miatt. a kérdésem csak annyi lenne, hogy hol tudok írni az Alinak? Sokan írjátok, hogy szólni kell az Alinak de hol? Nem találunk semmit, hol tudnék reklamálni? Nagyon el vagyok keseredve miatta, a paraméterei sem azok, amit rendeltem és konkrétan rossz az egész, nem játszik le képeket, videókat, újraindul óránként magától stbstb. Nem akarok ebbe belenyugodni, de már vitát nem tudok nyitni, mit csináljak?
2015. márc. 20. 12:51
Sziasztok!Kezdő Alis-s vagyok. Kis segítséget szeretnék kérni, hátha valakinek már volt tapasztalata ilyen esetre. Szóval 3 hete rendeltem egy sportcipőt, Nike-hoz hasonló jel volt varrva a cipőre . A tegnapi nap folyamán kaptam is értesítést a vámról, hogy lefoglalták az árut. A levélből arra következtettem, hogy erről már elbúcsúzhatok. Tehát akkor ilyen esetben van még rá lehetőség, hogy a pénzemmel találkozzak, az Alin vagy az eladón keresztül?Köszönöm előre is az információt.
704. Castia
2015. márc. 19. 16:28
Gondolom csak egyszer, nem jutottam még el idáig. Írj le mindent előzményt, csatolj fotót, a korábbi levelezést nyilván meg tudják nézni az eladó és közted. Szerintem írd le azt is, hogy beleegyeznél a megoldásba, mármint hogy postázza külön a hiányzó részeket, de biztosítékot kérsz, hogy valóban megteszi.
703. mszabo0308 (válaszként erre: 702. - Castia)
2015. márc. 19. 16:14

Oke koszi!!

Azt csak egyszer lehet? Es ha az ali elutasit mert nem akarom visszapostazni az arut? De az full minuszos lenne nekem a posta ktg miatt 😔😔

702. Castia (válaszként erre: 701. - Mszabo0308)
2015. márc. 19. 15:23
Ha nem tudtok megegyezni a vitában, akkor pár nap után megjelenik egy Escalate dispute gomb, azzal terjeszted tovább a vitát az ali felé.
2015. márc. 19. 14:38

Koszi!!! Az ugyfelszolgalatnak hol tudok irni?

A kinai azt hajtogatja hogy kuldjem vissza az arut..gondolom sajat ktg-en ami kb akkora osszeg mint a termek erteke.. 😳

Vagy zarjam le a vitat es kuldi a hianyzo reszeket amire mar ugye tobbszor irta h elkuldte.. Szoval hazudozik ezt is bele irom a levelbe csak hova kuldhetem sztetek? Koszonom! 😘

700. youlcsi
2015. márc. 19. 10:26
kici kínaiak eléggé féltik a feedback-jüket :) én erre hegyezném ki a dolgot, hogy ha nem kapom vissza az összes pénzt, akkor bizony csak 1 csillag jár...
699. sziszuscicus (válaszként erre: 698. - Mszabo0308)
2015. márc. 19. 07:38
És mi van akkor, ha mint a te esetedben is, teljesen használhatatlan az áru? Én a helyedben tennék egy próbát, keresd fel az ügyfélszolit. Én úgy tudom, az Ali azért eléggé vásárló-párti, szóval lehet, hogy igazat adnak neked. Nehéz elképzelni, hogy rendelsz és kapsz egy full használhatatlan árut, és csak részlegesen kapod vissza a pénzed. Próba cseresznye:) Beszélsz angolul?
2015. márc. 18. 17:16

Koszonom!!

Azt irja az Aliexpress hogy teljes visszafizetes csak aru visszakuldesnel van de en biztos nem fogok neki postazgatni kinaba, ha csak vmemnyit kerek vissza nem a teljes osszeget akkor nem kell visszakuldenem..

Most varok..

697. sziszuscicus (válaszként erre: 695. - Mszabo0308)
2015. márc. 18. 07:47
Le ne zárd! Mert nem tudsz újat indítani, és az már az ő jóindulatán múlik, hogy elküldi-e vagy sem, és nekem az a tapasztalatom, hogy sokan közülük nem tisztességesek ilyen szempontból (pl. én most rendeltem egy tök jó nyomott pólót, de annyira rossza a nyomtatás minősége, hogy teljesen homályos. Az eladó meg nem hajlandó elismerni a problémát, úgyhogy én is vitát fogok nyitni). Ilyen kiterjedt vitára én még nem vállalkoztam, mert nem kellett. Én a helyedben felkeresném az Alit, teljen visszatérítést kérnék, és megrendelném újra másik eladótól, ha van még hozzá kedved egyáltalán...
696. sziszuscicus (válaszként erre: 694. - Mszabo0308)
2015. márc. 18. 07:33
Szerintem vissza csak úgy ő nem tudja utalni, ugyanis nem is nála van a pénzed, hanem az Alinál! Mit ír ki a terméknél, milyen státuszban van? Az eladó akkor kapja meg a pénzed, ha rányomsz a confirm goods received gombra, úgyhogy azt semmiképpen se tedd! Úgy kapsz vissza pénzt, ha vitát indítasz, és az eladó elfogadja, vagy nem válaszol - akkor automatikusan a te javadra dől el. Illetve akkor, ha maga az Ali fagyaszt be rendelést, vagy lejárt a termék elküldésére vonatkozó időkeret (processing time). Az Alitól jön vissza pénz, ilyesmi közleménnyel: áru visszavét értéke.
2015. márc. 18. 06:27

Egy masik rendelesnel (taska ful nelkul) azon van az elado hogy segit de zarjam le a vitat! Mert amig nem zarom le nem tud segiteni?!

De miert nem tud? Postazza ami lemaradt es ha megkaptam lezarom a vitat!

Vagy sztetek mit tegyek?

Koszonom!

❮❮ ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook