Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)

❮❮ ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... ❯❯
813. asuka_ (válaszként erre: 812. - Bobita66)
2015. máj. 12. 15:48
Igen és utána adott egy 1 eurós linket, amit beállítva tudtam utalni neki! A becsületem többet ért! :)
2015. máj. 12. 15:46

Sziasztok!


Járt már úgy valaki, hogy hamis,nem követhető China Post-os TN szám mellett is megérkezett a rendelt termék? Az eladó 22 nap után adta fel a csomagomat és adott egy hamis TN-t. 10 nap után vitát nyitottam, a vitát 4 nap után jóváhagyta, a pénzt az Ali visszautalta. Közben , írt egy e-mail-t, hogy a csomagot április 20-án feladta és ha megkapom akkor utaljam vissza neki a pénzt.

811. Mikeast1 (válaszként erre: 805. - Youlcsi)
2015. máj. 11. 19:34
Hát nekem jelentős volt a különbség a dollár és euro miatt, mert nekem 8200 Ft- lett volna dollárba, de 10.500Ft-ot vontak a számlámról,mert euroba számolták. De azért köszönöm a válaszokat:)
810. hucsacsu (válaszként erre: 809. - TSzilvi01)
2015. máj. 11. 14:17
Az eladó által küldött tracking numberrel lehet követni a csomag útját. Ha unión kívulről jön a csomag, akkor kivétel nélkül megy vámvizsgálatra, ha vámot kell fizetni akkor a postásnak kell majd kp-ben, mikor hozza a csomagot.
2015. máj. 11. 14:04
Köszönöm az infót! És hova kell fizetni a vámot, ill. az áfát? Kapok róla valamit?
808. hucsacsu (válaszként erre: 807. - TSzilvi01)
2015. máj. 11. 13:27

Vám- és adófizetés az unión kívülről rendelt csomagok után

Magánszemély és magánszemély között:

• 0–45 euró: vám- és adómentes

• 45,1–150 euró: vámmentes, de 27% áfa terheli

• 150,1–700 euró: 2,5% vám + 27% áfa

• 700 euró fölött: kereskedelmi vámtarifa szerinti vám + 27% áfa


Cég és magánszemély között:

• 0–22 euró: vám- és adómentes

• 22,1–150 euró: vámmentes, de 27% áfa terheli

• 150 euró fölött: kereskedelmi vámtarifa szerinti vámtétel + 27% áfa


Az eladó a csomagon feltünteti majd az értéket, és majd azután kell vámot fizetni.

2015. máj. 11. 13:14
Ha az aliról rendelek, milyen összeghatár felett kell vámot fizetni? Mennyi a vám? Segítséget előre is köszönöm! :-)
806. hucsacsu (válaszként erre: 804. - Mikeast1)
2015. máj. 11. 13:05
Az egyik lehetséges ok, így látatlanba az, hogy a bankkártyád euró elszámolású. Tehát a dollárt euróra váltják majd forintra, ha külföldön használod, vagy nem forintba és euróba fizetsz, ez történik.
805. youlcsi (válaszként erre: 804. - Mikeast1)
2015. máj. 11. 09:45

nekem is mindig euróban vonnak. sosem akadtam még fent ezen. nem tudom, miért van így.


ha átállítod euróra az alin az árat, látod, hogy nincs közöttük jelentős különbség. 1x már nekiálltam számolgatni, hogy lenne a legjobb, de általában max 5-10 ft-os különbségek voltak a dollárban és az euroban megadott árak között.

2015. máj. 11. 09:41
Sziasztok! Segtsetek nekem, mi az oka hogy rendeltem Aliról terméket, aminek az ára dollárba volt megadva, és ezek után euróba vonták le a számlámról az árat??? A termék 25 napra megjött, minden jó, de azért bosszantó a dolog pénzügyi része.
803. Hitch73
2015. máj. 10. 12:20
Most ott tartunk,hogy abban a pillanatban amikor lehetőségem volt a "Dispute Escalated"-re,már rá is nyomtam,ez volt május 6.-án.Mielőtt lejárt volna az 5 napja előtte 5 órával felkínált 50 dollárt(a 105-ből),kb 20-30 perccel az idő lejárta előtt meg már visszaadta volna az összes pénzt,ha visszaküldöm a telefont.De nem mentem bele,mert a reakciójából tudom,hogy van keresni valóm,meg ha nem is lenne,akkor is kitartok az igazam mellett.Most a döntésre várok,az online robot Eva azt mondja 3-7 munkanap.Ami idegesít,hogy mindennap jön egy e-mail értesítés ami új üzenetre hívja fel a figyelmemet a telefonnal kapcsolatban,de semmi újat nem találok ha belépek.Lehet paranoiás vagyok,de nem lehet,hogy az eladó trükközik valamit?Nem tudom mit,csak fura,hogy a dispute escalated után naponta jön egy értesítés.
2015. máj. 9. 15:31

Sziasztok!


YANWEN-ES SZÁLLITÁSSAL KAPCSOLATOS TAPASZTALAT:


Két Yanwen-es csomagom rendelésstől számított 16. napon megérkezett, pedig amikor megláttam, hogy nem a China Post lesz a szállító kicsit megijedtem. Ezek szerint szerencsére alaptalanul.

801. hucsacsu (válaszként erre: 800. - Monyka2222)
2015. máj. 8. 21:04

New Free Shipping Women Hoodies Active O-Neck Hooded Women Sweatshirt sudadera emoji Sports Suit


Newest women sports active clothing set lady brand spring clothes long sleeve coat+pants 2 pcs sets lady casual sports wear


2015 new sport suit women tracksuits for women pants +women hooddies women clothing set free shippping


Women Sport Suit 2015 New Fashion Women Tracksuits Sport Suits Sportswear Sport Suit Women moleton feminino Hoody And Pants

2015. máj. 8. 16:49
Sziasztok ismét én ismét ugyan az a probléma  még mindig nem találom a nike melegítő replikákat amiket mindenki híredet. Fáj a szívem értük 😇
799. Hitch73 (válaszként erre: 788. - Bagira 2011)
2015. máj. 5. 15:43
Mmindenképpen!Tegnap felkínált 20 dollár engedményt.:-)Írtam neki,hogy nem barátom,vagy rányomsz az ok gombra és választod a pénz vissza,telefon marad opciót,vagy lejátsszuk.Mindenről csináltam képet,egymás mellé rakva az eredetit és a fake-et.Viszont egyre figyeljetek telefonrendelésnél.A kicsi kínai mágusok úgy manipulálják meg az androidot,hogy az antutu benchmarkot(ez a legnépszerűbb telefon tesztelő,hogy mi is van a telefonban:processzor,kamera,rom,ram,stb.)simán átverik.Nekem mondjuk itt lett gyanús és itt bukott a mutatványa,mert a 100 eurós telefonom a világ legjobbja lett.:-)Van sokféle benchmark,inkább mással tesztelni a telefonokat.Még 2 napja van az embernek az 5-ből,aztán az ali elé kerülünk.Ezért kérdeztem,hogy kezelik a hamisítvány ügyet?Valahol a Gyík-ban olvastam náluk,hogy szigorúan veszik,de ez nem-e csak külsőség és a nagy világnak szól,egyébként tesznek rá....
798. hucsacsu (válaszként erre: 797. - Cscsilla18)
2015. máj. 4. 23:34
"suspicious seller" ezt szokta írni az ali, a gyanús eladásnál, látsz ilyet? Ha igen, visszakapod a pénzt.
2015. máj. 4. 15:47

De azt nem kell valahol elindítanom, hogy visszakérjem a pénzt?

Alinál vagy vevőnél?

796. youlcsi (válaszként erre: 795. - Cscsilla18)
2015. máj. 4. 15:27
ha nem postázta, nyilván visszakapod a pénzt, csak ez időbe telik...
2015. máj. 4. 15:26

Még fel sem adta a terméket.

NO SHIPMENT és CLOSED van írva a termékhez.

Hiába írtam neki, hogy mikor akar postázni, nem írt vissza.

Hol tudok az alinak írni, hogy az eladó nem jelzett vissza?

794. hucsacsu (válaszként erre: 793. - Youlcsi)
2015. máj. 4. 15:02
Az ali virtual agent nagyon készséges és gyors, de ha, a vita indítására lejárt az idő, akkor felesleges reklamálni.
793. youlcsi (válaszként erre: 790. - Cscsilla18)
2015. máj. 4. 14:02

ha viszont azért lejárt a státusz, mert letelt az idő, akkor sajnos nem tudsz mit tenni szerintem.

nyilván lehetne reklamálni, de nem tudom, lenne-e haszna.


nagyon oda kell figyelni, mert futottam már bele olyanba, hogy a sok 60napos szállítási idő között befigyelt egy 20napos is... és csak az utolsó napokban vettem észre, hogy az kevesebb :o és mindjárt lejár.

792. youlcsi (válaszként erre: 791. - Hucsacsu)
2015. máj. 4. 14:00

ilyen nekem is volt. először csodálkoztam, hogy hogyhogy lezárták már a tranzakciót?

aztán láttam, hogy a bolt is megszűnt, pénz visszajött... és kb 2 hét múlva megkaptam a terméket is :o

791. hucsacsu (válaszként erre: 790. - Cscsilla18)
2015. máj. 4. 13:46
Elképzelhető olyan, hogy az ali automatikusan lezárja a rendeléseket, ha sok a panasz az adott eladásra, ilyenkor mindenki visszakapja a pénzét. Nem futottál ki az időkorlátból?
790. cscsilla18 (válaszként erre: 783. - Castia)
2015. máj. 4. 09:07

Sziasztok!

segítséget szeretnék kérni.

többször rendeltem már az aliexpress oldalról, eddig minden rendben volt, de most az egyik rendelésemet (amit kolléganőmnek kértem) sajnos nem adta fel az eladó.

Írtam neki leveleket, de nem válaszolt.

Közben lezárt lett a státusz.

Mit tehetek? Hova jelenthetem?

Hogy kapom vissza a pénzt?

Aki járt már így, kérem írjon, mert eléggé szomorú vagyok.

Köszönöm

2015. máj. 4. 08:48
Aliexpress tapasztalatom:November óta várok egy ruhát.Vagyis,már nem is várom... :D
788. Bagira 2011 (válaszként erre: 784. - Hitch73)
2015. máj. 4. 08:44
Szia! Majd írd meg mire jutottál
787. bobita66 (válaszként erre: 786. - Castia)
2015. máj. 3. 14:32
Köszonom a választ, az az igazság, hogy mielőtt leadtam a rendelésemet megkérdeztem az eladót, hogy van-e készleten ez a dzseki és azt válaszolta, hogy van és várja a rendelést. Ezért mertem rendelni, úgyanis előtte már egy másik eladónál megjártam ugyanezzel a termékkel, miután megrendeltem jött az e-mail. hogy válasszak mást, mert ez sajnos nincs. Azt nem tudtam, hogy az Ali nem veszi figyelembe a vita során a vevő kérését. Közben írt az eladó, hogy zárjam le a vitát, nagyon hálás lenne érte. Írtam, hogy csak abban az egy esetben zárom le, ha látni fogok valós, követhető TN-t. Mivel szerintem ezt nem fogja teljesíteni 5 nap múlva lezárul a vita és visszakapom a pénzt. Pedig nagyon szerettem volna megkapni a dzsekit!
786. Castia (válaszként erre: 785. - Bobita66)
2015. máj. 3. 10:42

Sajnos többször bebizonyosodott, hogy amit hirdetnek, az egyáltalán nem biztos, hogy van is raktáron. Ezért van, hogy a processing time akár 30 vagy 60 nap is lehet, vagy trükköznek a hamis követési számokkal.


Az ali egy hatalmas elektronikus piac, amin milliós nagyságrendű eladások folynak naponta. Ezért sok minden automatizálva van, így az is, hogy ha nem válaszol az eladó x napon belül, akkor a vásárló visszakapja a pénzét. Nem vizsgálják külön azt, hogy mit írtál neki üzenetben. Csak a továbbterjesztett viták kerülnek ügyfélszolgálatosok elé, és az még mindig olyan hatalmas mennyiség, hogy ott heteket kell várni a döntésre (ahogy a topikban nemrég volt erre példa).

785. bobita66 (válaszként erre: 783. - Castia)
2015. máj. 2. 20:52
Azt értem hogyha nem reagál akkor visszakapom a pénzem. de én ebben az esetben nem a pénzem hanem mindenképpen az általam megrendelt dzsekit szeretném megkapni. Az eladó folyamatosan hírdeti ezt a terméket, tehát szerintem az annyit jelent, hogy elfogad rá megrendelést, tehát feltehetően van neki készleten. Ezért kértem az Aliexpresst, hogy az eladót szólítsa fel a termék küldésére.
784. Hitch73
2015. máj. 2. 13:34
Castia!Köszönöm,arra gondoltam én is,csak hülyén fejeztem ki magamat.Egyébként a hamisított termékeket hogy veszik Alin?Kaptam egy fake Lenovo telefont,amiről gondoltam,hogy az csak jobb minőségben reménykedtem.Megérkezett egy ultra gagyi készülék.100 euróért vettem és írtam főhősünknek,hogy 70 euró vissza,mert most éppen mindenkit szeretek.Erre ő felkínált 10 dollárt ha adok neki 5 csillagot komment nélkül.Mondtam,hogy nem,70 euró és beszéhetünk a csillagozásról.Eltelt 2 nap,még van kb 15 órám a vásárló védelemből,úgyhogy módosítottam "full refund"-ra és a telefon marad mivel úgyis fizettem kb 30 euró vámot rá.Raktam fel képeket,de igazából az az ütős,hogy kaptam egy Lenovo s850c max telefont android 4.4.5 op.rendszerrel.Egyik sem létezik hivatalosan.:-)Remélem nem csesztem el a változtatással.
❮❮ ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook