Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)

❮❮ ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... ❯❯
2015. jún. 8. 20:13
Sziasztok! kaptam egy emailt, hogy akitől vásároltam felfüggesztették valami miatt. Elméletileg már feladta a rendelésem. Ilyenkor mi van? Kell valamit tennem?
842. Hitch73
2015. jún. 2. 23:36

A fizetési opcióknál a "sofort überweisung"-ot kell választanod,onnan lépkedve már automatikusan nyílnak az oldalak.De lehet,hogy neked más lesz,mert nekem németre van állítva.Most itt nézegetem,valószínű a "bank transfer" lesz az.Mielőtt nekiállsz azért legyél tisztában a banki irányítószámmal,stb.Nem kell külön böngészőt nyitnod a net banking-hoz.Az egész szép sorban nyílik elötted,csak tudjad a kódjaidat és legyen nálad a telefonod.Tényleg rém egyszerű és nem kell kártya adatokat kiadni.Ha van pénz utalsz,ha nincs pénz akkor vársz amíg lesz pénz.:-)

Közben nekem Ali visszautalta a teljes összeget a telefonért.Úgyhogy bódottá mert meghúztam egy csalót egy telefonnal.:-D

841. szekreny (válaszként erre: 840. - Hitch73)
2015. máj. 31. 11:10
Szia igen értem és van is netbankom onnan intézek mindent.De az aliexpressen nekem csak olyan lehetőségeket mutat ahol a kártya adatokat lehet csakis megadni.Nincs számlaszám megadva amire én nekik utalhatok.Ezzel van a gondom.
840. Hitch73
2015. máj. 30. 20:28

én is raiffeisenes vagyok,de ausztriában.tudod aktiválni neten is,de ha(nem bántásból)nem vagy képben ezzel a dologgal,akkor a legegyszerűbb ha bemész a bankodba és az egyik csodálatos mosolyú kisasszonnyal aktiváltatod.Fogsz kapni egy 8 karakterből álló kódot és egy 4 jegyből álló pin kódot.ezekkel már be tudsz lépni otthon a saját gépedről a netbankodba.tudsz utalgatni akár éjjel is ha eszedbe jut,rá tudsz nézni,hogy megjött-e a fizu illetve bármilyen várrt utalás.áttekintésed van hónapkra,akár évekre az összes banki forgalmadról.Szóval én ezzel utalok(nem kell félni,a fejlesztő bácsik gondoltak a "hátrányos helyzetűekre" is).

Teljesen logikusan van megcsinálva,hamar kiismered majd magadat.Viszont soha ne használd nyilt wi-fi-n illetve nyilvános hálózaton és csakis legalább wpa2-es titkosítású zárt wifi-n.Ha a mobilalkalmazász is használni akarod,akkor csak a saját mobilnetről vagy a saját wifi-ről.Ahol nem kell,ott a pin kódot ne jegyeztesd meg a böngészővel.Csak 4 számról van szó,menni fog az fejből.:-)NA most elmondtam mit nem szabad....:-)Minden fizetésnél sms-t kapsz a banktól egy tam kóddal,amit az online felületen kell beütnöd.Tam kód nélkül nincs utalás,ergo ellophatnak bármit,a telefonodra vigyázz,de legalább ne ott tárold a kódokat.

839. szekreny (válaszként erre: 836. - Hitch73)
2015. máj. 30. 17:56
Szia köszi a segítséget.És a netbankos dolog hogyan történik.Én raiffeisen bankos vagyok onnan is tudok?Vagy hogyan?Bocsi hogy ilyen tudatlan vagyok de még nem vettem így semmit.
838. Hitch73
2015. máj. 29. 20:48

Breaking News!

The dispute (order id: 66365975673473 ) has been closed today and we have made a mediation.


Result:


Status of case: Complaint Closed


Refund amount: Full Refund (without returning goods)

Reason: seller didn't provide required evidence to prove the product is original.


Reminder: Normally buyer will receive the refund in 3-15 business days.

Most pedig jó magyar módra megyek és leoltom Jet li-t,hogy mekkora madár.:-)

837. Hitch73
2015. máj. 29. 17:47
nálam az a helyzet,hogy "Dispute Escalated-Investigation Pending " stádiumban vagyok reggel óta.én toltam fel képeket meg media fire-re is toltam fel vagy harmincat.elméletileg főhősünk nem töltött fel semmit,hanem nekem üzent(gondolom ezzel is lassítva az automatizmust),hogy visszaad 20%-ot és enyém lehet a telefon.ha logikusan gondolkodnak a föld azon szegletében is,akkor a "buyer win" kell,hogy legyen a következő üzenet tőlük.
836. Hitch73 (válaszként erre: 829. - Szekreny)
2015. máj. 29. 17:45
én netbankon keresztül fizetek átutalással mindig.pár napig eltart míg odaér a pénz,de így érzem biztonságosnak.általában 3 munkanap amíg odaér a pénz,az átlagos 20 napos szállítási idő mellett elfér.
835. youlcsi
2015. máj. 29. 11:29

én ezt így nem rendelném meg. 11 értékelése van az eladónak, 82%os feedback... szóval nem.

mondjuk sokat nem veszíthetsz vele... de ha már van elbukni szánt pénzed, akkor van ugyanez a gúnya 21 dollárért egy 95%os eladótól. inkább tőle rendelném, és bár nem valószínű, hogy azt kapod, ami a képen van, azért itt esélyesebb a hasonlóság.

834. YNWA8 (válaszként erre: 833. - Youlcsi)
2015. máj. 29. 11:10
Köszönöm elküldtem neked a linket.
833. youlcsi (válaszként erre: 832. - YNWA8)
2015. máj. 29. 10:51

küldd el a linket, vagy ide tedd be... szerintem nyugodtan...


ami számít, az az eladó értékelése. mondjuk a rendelések száma is fontos, vannak tönn10ezres rendeléssel büszkélkedő eladók, de mondjuk én szoktam olyantól is rendelni, akinek néhány100 tranzakciója volt még csak.

viszont az értékelés sokat nyom a latban. 96-97% alatti eladótól nem rendelek. a 96 is necces már nekem.


és azt is vedd figyelembe, hogy általában katalógusképet használnak... aztán a gúnya meg lehet (valószínű), hogy valami kínai utánzat...

832. YNWA8
2015. máj. 29. 10:37
Sziasztok! Szeretnék rendelni Alin egy ruha terméket. Az ára 14 euró. A végösszeg 17 euro. De nagyon bizonytalan vagyok mivel feltűnően olcsó ez a ruha. Eredeti ára butikban 180 euro körül mozog. Nekem ez nagyon gyanús. Ezért lenne szükségem a véleményetekre. Megbízható dolog az Alin keresztül rendelni? A feltűnően alacsony árak mögött valami simlizés áll, vagy csak egyszerűen itt ilyen olcsó árak mozognak? Csak tegnap tévedtem erre az oldalra és fogalmam sincs hogyan működik. Magánszemélyek teszik fel a hirdetéseiket akárcsak apródon jófogáson? Kérem valaki segítsen, elküldöm az általam kinézett termék linkjét is, hátha úgy könnyebb. Nemtudom hogy valós vagy hamis e ez a dolog. Előre is köszönöm.
2015. máj. 28. 20:20
Köszi szépen ez jó ötlet utánna járok.:)
830. youlcsi (válaszként erre: 829. - Szekreny)
2015. máj. 28. 20:18

nem hallottam még ilyet, hogy visszaéltek volna vele. ha paypal-on megadod, azok sem élnek vissza vele...


de ha parázol, akkor csinálj egy webkártyát (otp-nél van, gondolom máshol is). én azt használok, mindig csak annyit utalok át rá, amennyit kb el akarok költeni.

2015. máj. 28. 19:36
Köszönöm a gyors választ nagyon kezdő vagyok.Kérdésem ha megadom a kártyám összes adatát ,nem élhetnek vissza vele?
828. youlcsi (válaszként erre: 825. - Hitch73)
2015. máj. 28. 19:29
na, mi lett?
827. youlcsi (válaszként erre: 826. - Szekreny)
2015. máj. 28. 19:29

Sima kártyás fizetés van.

megadod a bankkártya adatait, mint bmilyen más online kártyás fizetésnél.

teljesen biztonságos.

2015. máj. 28. 19:03
Sziasztok!Nem tudom jó helyen teszem e föl kérdéseimet.Szerettem volna bikinit vásárolni az aliexpress nevű portálon,de a fizetésnél elakadtam.Hogyan kell fizetni?Nem értem az angolt egyáltalán így elég nehéz.
825. Hitch73
2015. máj. 26. 12:37
Na végre reagáltak.3 napom van bizonyítékot szolgáltatni,hogy a telefon tényleg hamisítvány.Az emberünknek meg,hogy bizonyítsa a telefon eredetiségét mindenféle gyári papirokkkal,stb.Én toltam fel egy csomó képet,de valószínű az a gáz,hogy megjelöltem a hibákat szinte mindegyiken.Van esetleg valakinek tapasztalata,hogy mit érdemes fényképezni ilyenkor?
824. Castia (válaszként erre: 823. - Hitch73)
2015. máj. 21. 11:31
Alin keresztül nem lehet tiltani, én is kerestem. Az értesítő emailt tudod tiltani a saját postafiókodban, az ali felületén meg nem olvasod el és kész.
823. Hitch73
2015. máj. 20. 21:12
Immáron május 6. óta várok a döntésre az Ali részéről.Eredetileg 3-7 munkanapról beszélnek,de lehet kicsit több is.Valakinek van tapasztalata,hogy meddig húzódhat az ügy?Nem lehet köze ahhoz,hogy én néha leoltom az emberünket aki napi szinten üzenget?Értem ez alatt,hogy friss poszt kerül a vitaoldalra.Tartani nem tartok a döntéstől,emberünk 88%-os megbízhatóságra csúszott vissza 96-ról.Napi szinten mesél nekem a kemény munkáról,meg a befektetett pénzről.Hogy amit én kérek az túl sok,mert akkor ő nem kap semmit.Most két napja már nem reagálok és ha fél évig is tart,akkor is megvárom a döntést.Csak már unom az embert.Nem lehet valahogy tiltani?
822. hucsacsu (válaszként erre: 818. - Vabertine)
2015. máj. 19. 08:49
Rengeteg ilyen van, open dispute azonnal ha érzed hogy gond van.
821. hucsacsu (válaszként erre: 819. - Csicskara)
2015. máj. 19. 08:48
Nekem sem kellet, semmilyen igazolvány számot, stb... megadni, simán visszautalták a pénzt. Ez szerintem alipay számla létrehozására vonatkozik, ami az Alinak egyszerűbb és olcsóbb ha onnan emel le ill- oda fizet fizet vissza. Gondolom hasonlít a paypalra.
820. youlcsi (válaszként erre: 819. - Csicskara)
2015. máj. 19. 07:49

nekem még sosem kellett megadni az adataimat :o

simán visszajött a pénz magától.

2015. máj. 18. 20:55

Sziasztok! A segitségeteket szeretném kérni ha valaki járt már igy rendeltem az alin és ezt a választ kaptam

Your payment was not processed due to security reasons. As a result your order has been cancelled. AliExpress did not accept any payment for this order. However, please note that some banks may hold onto payments for up to 3-15 working days. To avoid order cancellations in the future, please submit a claim to validate this payment information.


emailben pedig ezt irták

Dear Erika Tornai,


Thank you for shopping on AliExpress AliExpress !


Unfortunately AliExpress was unable to process your payment due to security reasons. As a result, this order has been cancelled and payment was not accepted. Please note that some banks may hold onto payments for up to 7-30 working days before releasing the funds back into your account. If you have any questions, please get in touch with your issuing bank.


To avoid order cancellations in the future, please submit a claim to validate your payment information. You can follow the following steps:


1. Sign in to AliExpress

2. Go to My Orders and locate this order

3. Click View Details

4. Click Want to Claim

5.Submit the following documents:

5.1 A clear picture copy of your personal ID, passport or driver’s license.

5.2 A clear picture copy of your card and bank statement (if you paid with a credit/debit card) or a copy of your recharge record (if you paid with your Alipay account).


Note: For security reasons, we advise you to conceal all but the last 4 digits of your card number. Please make sure that the card holder’s name, card issuing bank and the last four digits of the card number are clearly visible)


We will respond to your claim within 3-5 working days. Once your card/Alipay account information has been validated, you can place this order again.


A kérdésem az lenne,hogy akkor rá kel mennem a want to claimra és megadni az adataimat ahhoz hogy vissza kapjam a pénzem mert azt az én számlámról le vették v nem kell tennem semmit és vissza utalják?

2015. máj. 18. 15:09
Sikerült sajnos belefutnom egy swindlerbe. Cipőbe akartam saroktámaszt rendelni, de aztán véletlen figyelmetlenségből fakadóan egy totálisan megbízhatatlan eladónál vásároltam, kemény 60 napig tartott a csomag összeállítása, közben a kérdésekre nem válaszolt. Sokszor be akartam fejezni a vásárlást, mire ő rendre visszautasította a request-et. A kis rohaék kitartotta az utolsó napig a rendelés összeállítását. Aztán természetesen dobott egy kamu tracking numbert. Egyből Open Dispute, leírtam az Ali-nak a gondjaimat, aminek hatására a mocskos kis eladó már nem válaszolt. 3 nap elteltével az Ali nekem adott így igazat, a pénzt pedig visszautalták a számlámra. Nem az a 900.,-Ft azaz összeg, amibe belehaltam volna, ha odavész, de a gerinctelenséget nem bírom, és már csak azért is visszaköveteltem az összeget. Jó tapasztalat, nekem a pénz a jelenlegi árfolyamnak megfelelően átszámítva vissza is ért a számlámra. Legyetek körültekintőek, jó vásárlást! ;)
817. Bagira 2011 (válaszként erre: 815. - Hitch73)
2015. máj. 13. 10:01
Szia! Hát ezt én sem tudom. Engem az bosszant,hogy adtam 1 1 csillagos értékelést alin az eladónak,és nem látni sehol :( Ez hogy lehet? Pedig tuti,hogy elküldtem,és már nem enged értékelni
816. Castia (válaszként erre: 815. - Hitch73)
2015. máj. 12. 22:54
Ilyen ügyem még nem volt, de olyan igen, ahol rossz (de teljesen őszinte és jogos) értékelést adtam - előre be is ígértem neki, csak azzal akkor nem foglalkozott -, ezért hetekig üzengetett, hogy változtassam meg az értékelést, meg ő is áldozat, nem tehet róla, blablabla. De még ezekből is sablonjai voltak, ugyanazokat a szövegeket küldte el többször. Bosszantott a pofátlansága, de egy idő után kiszűrtem a leveleit a postaládámból, így már nem is láttam őket. Ha gondolod írd meg neki, hogy ne zaklasson és várjátok meg az ali döntését, de igazából nem hiszem hogy sokat számítana.
815. Hitch73
2015. máj. 12. 20:03
Megint megkérdezem,hátha valaki tudja a választ.A "dispute escalate" után az eladó tud bármit is keverni?Értem ez alatt,hogy napi szinten üzenget mint egy fogyatékos,hogyha nem tetszik a telefon akkor visszaküldhetem.Én meg nem reagálok,mert a vitát én lezártam vele,nem véletlen kértem az ali döntését.
814. bobita66 (válaszként erre: 813. - Asuka_)
2015. máj. 12. 16:17
Köszönöm a választ. Kiváncsi vagyok tényleg megkapom-e a csomagot. Nem nagyon bízom benne, mert a feladással is nagyon húzta az időt, mindig kitalált valamit, hogy miért nem tudja még postázni. A TN számra is azt írta, hogy azért nem követhető, mert biztos nem frissít a China Post, közben meg más rendeléseimnél ugyanabban az időben simán lehetett követni a számokat.
❮❮ ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook