Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
993. youlcsi (válaszként erre: 991. - Ikofadub)
2017. nov. 27. 12:28
4 eladó, 4 vásárlás, 4 csomag és 4 vámkezelés, ha kell... szóval külön nézik mindet.
992. 0661070105 (válaszként erre: 991. - Ikofadub)
2017. nov. 27. 12:00
Szia! Csomagonként értendő a vám és áfamentesség... És ha 4 külön eladótól rendeltél, akkor 4 külön csomag fog érkezni. :)
2017. nov. 27. 11:44

Sziasztok!

Most várom az első rendelésem érkezését az Alitól.

4 kis tételt rendeltem, több eladótól. Egyszerre fizettem 25.43 dollárt.

A kérdésem: Hogy számolják a 22 Eurót? Napi árfolyamon vagy a NAV oldalán olvastam, hogy ez mindig 6.000,-Ft?

Ha 4 eladótól rendeltem a termékeket, hány csomagot kapok?

A 22 Euró alatti Vám és Áfa mentesség csomagonként értendő?

Köszönöm, ha válaszoltok!

990. Apple pie (válaszként erre: 987. - Heni29)
2017. okt. 7. 07:24
Végül eredeti lett, mert az alishoz nem adnak dobozt, és ajándék lesz.
989. jniki82
2017. okt. 5. 14:27
Sziasztok!Nem tudok belépni a fiókomba.Beírom az email címet és a jelszót majd belép,de kiírja, hogy valami rendelleneset észlelt a fiókommal kapcsolatban és folytassam az ellenőrzést.De nem csinál semmit bármire is kattinthatok.Valaki tud segíteni?Köszi
988. Heni29
2017. okt. 4. 12:56

Esetleg valaki rendelt már 30 dollár feletti legó utánzatot aliról? Arra lennék kíváncsi, hogy simán átjött-e a vámon, vagy megfogták?

Szeretnénk ilyen nagyobb legó készletet rendelni, de mivel határeset az értéke miatt, tartunk tőle, hogy vámon megfognák, és nem szeretnénk még több ezret ráfizetni.

987. Heni29 (válaszként erre: 984. - Apple pie)
2017. okt. 4. 12:51
Mi már rendeltünk (Friends és Disney legó utánzatokat), teljesen rendben voltak, nem hiányzott belőle semmi, és nem is volt hibás. A figurák is szépen voltak kifestve (ettől tartottam a legjobban). Legóval teljesen kompatibilis, jól összeilleszthető.
986. Apple pie (válaszként erre: 985. - Youlcsi)
2017. szept. 29. 17:39
Köszi a választ! Én is gondolkozom, nem tudom...
985. youlcsi (válaszként erre: 984. - Apple pie)
2017. szept. 29. 07:53

minifigurát rendeltem, a készlettel csak szemezek.

egy hibás figurát kaptam (SW), a többi (tininindzsa) tökéletes volt, kompatibilis.


ismerős megrendelte az ezeréves sólymot. meg más sw-járgányokat is. nem panaszkodott :D

2017. szept. 29. 07:15
Rendelt már valaki lego-t innen? Tapasztalat?
983. brigy
2017. ápr. 4. 11:59
Megnéztem netbankon is ,kapok sms-tis nem vonták le.
982. youlcsi (válaszként erre: 978. - Mmacus)
2017. ápr. 4. 10:58
nem, azt semmiképpen.
981. youlcsi (válaszként erre: 976. - Brigy)
2017. ápr. 4. 10:57
elvileg nem küldi addig, amíg nincs letétben a pénz. tuti nem vonták le? előfordulhat, h nem kapsz róla értesítőt, de a számláról leveszik.
980. survivor3 (válaszként erre: 979. - Brigy)
2017. ápr. 3. 22:10

Szia!

Régi a regisztrációd?

979. brigy (válaszként erre: 978. - Mmacus)
2017. ápr. 3. 20:59
Megadtam a bankkàrtya adatokat amit kért az aliexpress
978. mmacus
2017. ápr. 3. 20:34
Nem neked kellett volna átutalni?
977. brigy
2017. ápr. 3. 19:53
valamit tennem vagy később vonják le?
976. brigy
2017. ápr. 3. 19:52
Sziasztok!Én most rendeltem először az Aliexpressről.A rendelésem 21 napra megjött de a telefontok árát még nem vették le a számlámról.Kell
975. brigy
2017. ápr. 3. 18:32
Sziasztok!Én most rendeltem először az Aliexpressről.A rendelésem 21 napra megjött de a telefontok árát még nem vették le a számlámról.Kell valamit tennem ,vagy később vonják le?
974. Pillla73 (válaszként erre: 973. - Puddzola)
2017. febr. 18. 23:04
Igen, iPhone applikacio, Telekom előfizetés.
973. puddzola (válaszként erre: 972. - Pillla73)
2017. febr. 18. 14:16

Szia! Telefonos aplikáción keresztül használod? Ha igen, akkor milyen szolgáltatónál és milyen interneted van?

Nekem is ugyan ez volt a gond.

2017. febr. 9. 22:37

Sziasztok," esetleg tapasztalta már azt vki, hogy bizonyos keresésére az alábbi üzenet jelenik meg ( pl: lingerie)?Mit tudok tenni ha ebben a kategóriában szeretnek vásárolni? Köszönöm!


According to local laws and regulations search results for the terms you entered could not be shown.

2017. jan. 11. 12:27

Sziasztok!

Akadt egy kis problémám az aliexpressel. Előzmények: Először nem jöttem rá, hogy hogy lehet szerkeszteni a bankkártya adatokat. Ezét úgy döntöttem, hogy letörlöm magam és újra regisztrálok. Ez nagy nehezen sikerült is, de valószínű, hogy nem kellett volna megpróbálnom, hogy be tudok-e lépni a törlés után, mivel utólag rájöttem, hogy törlés után 1 napig még be lehet jelentkezni. Ekkor gondoltam, megint nekilátok keresgélni a bankkártya szerkesztést és ekkor meg is találtam, át tudtam írni az adatokat.

Azóta bármit is szeretnék tenni, ezt az üzenetet kapom: Your account is temporarily unavailable. Tehát ideiglesen nem elérhető a fiók.

Találkozott már valaki ezzel az üzenettel? Mit lehet vajon tenni? A vásárlói szervízbe se enged be. Köszönöm a segítséget.

970. mj620
2017. jan. 4. 15:31

Ez pedig a másik:


Based on the dispute results, the payment had been processed. Please check Order No. 78237151410212.



To help us to improve the shopping experience on AliExpress, you may take one to two minutes to answer 6 questions towards the dispute by clicking Customer Dispute Satisfaction Questionnaire. Pleasebe assured that your responses will be kept confidential.

969. mj620
2017. jan. 4. 15:29
Ez volt az egyik mail:
968. mj620
2017. jan. 4. 15:28

The dispute (order id: 78237151410212) has been closed today and we have made a mediation.


Result:


Status of case: Complaint Closed


Refund amount: Full Refund (without returning goods)

Reason: As buyer and seller couldn't reach an agreement, refund is issued as per the previous suggestion we gave.


Reminder: Normally buyer will receive the refund in 10-15 business days.



You can log in to < [link] to check the details.


Please spare a few minutes to provide feedback on the service I have provided. We strive on improving our performance consistently, and feedback ratings help us evaluate our performance further.


Thank you for your cooperation and support, and hope you have a great experience shopping with AliExpress. Your understanding and cooperation will be appreciated.


Best regards,


AliExpress Case Management Team

967. mj620
2017. jan. 4. 15:25

Sziasztok.

Tanácsot szeretnék kérni tőletek.

Volt egy disputom amit én indítottam még tavaly és nem tudtunk meg egyezni az eladóval.

Majd dec12 én kaptam egy mailt az aliexpresstől ,hogy visszakapom az árát a terméknek,de nem érkezett még meg azóta sem az összeg.Abban azt irják hogy max 15 munkanap és megkapom.

Kell még valamit csinálnom vagy mi lehet a probléma?

A termék vissza lett küldve az eladónak amit meg is kapott.

966. Paulus (válaszként erre: 963. - Gagyilovag)
2017. jan. 2. 18:56
Köszi a választ!
965. zsazsa63 (válaszként erre: 961. - Mordred)
2017. jan. 2. 13:01
Szia! Ha letelik a 60 nap, indíthatsz nyílt vitát, de majd emailt is kapsz róla.
2017. jan. 2. 12:57
Helló! Tudna valaki segíteni? Aliexpress csomagot nem kaptam meg 60 nap alatt, jött az email, indíthatok nyílt vitát. Csináltam már ilyet, kitöltöttem az adatlapot és visszakaptam a pénzem. Most viszont az a gondom, hogy nem engedi beírni a termék árát. 1,87 dollárba került az áru és volt belőle 4 darab. A visszatérítéshez 1,87 dollárt kellene beírni, de csak 1 dollárt enged. 4 terméknél majdnem 4 dollárt bukok, ha így megcsinálom. Tud-e valaki segíteni? Előre is köszönöm.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook