Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)

❮❮ ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... ❯❯
754. hucsacsu (válaszként erre: 747. - Geissler Alexandra)
2015. ápr. 10. 09:30
Tracking number-ed van a csomagfeladásról? Jól tetted ha vitát nyitottál, ha az eladó nem reagál a vitára (ott is lehet látnni egy dátumot amit az ali ad meg,) 5-10 nap után az ali automatikusan lezárja a vitát és visszautalja a pénzed. Ha ez az eladó is újonc, még nincs értékelése, akkor valósz. csak a pénz akarja kiszedni a vásárlókból.
753. hucsacsu (válaszként erre: 750. - Mszabo0308)
2015. ápr. 10. 09:26
Szuper!
2015. ápr. 10. 08:34

Sziasztok! Az hogy lehet, hogy amikor megrendeltem egy dzsekit akkor a terméklapon és a megrendelési lapon is 20 nap volt a processing time, azóta eltelt 11 nap és a számláló még mindig 18 napot mutat. A 20 nap sem kevés előkészítési idő, de reméltem, hogy esetleg nem kell annyi a feladáshoz. Az eladónak joga van önként változtatni ezen az időn? Mert lehet, hogyha eleve látom megrendeléskor, hogy nem 20 nap hanem 30 vagy több akkor nem is rendelek töle.

Mindig csak azt írja amikor érdeklődöm, hogy mikor adja fel, hogy nagyon sok a rendelés, várjak. De mi van, ha megint egyszer csak növekedni fog az idő még? Ezt megteheti?

751. sziszuscicus (válaszként erre: 747. - Geissler Alexandra)
2015. ápr. 10. 07:09
Milyen státuszban van a rendelésed? 4 hét alatt még mindig nem adta fel?:S
750. mszabo0308 (válaszként erre: 746. - Hucsacsu)
2015. ápr. 9. 19:20
Koszi!! A penz letetben van mindaddig mig en vissza nem igazolom hogy OK megjott rendben stb..
749. mszabo0308 (válaszként erre: 745. - Youlcsi)
2015. ápr. 9. 19:19
Koszi! 👍😊
748. mszabo0308 (válaszként erre: 747. - Geissler Alexandra)
2015. ápr. 9. 19:18

Sztem lepj tovabbi szintre escalated a vitat, ird le reszletesen hogy mikor rendeltel stb es Ali dont majd!

Kb 3 het mire nekem is jovahagytak a keresemet hogy kerek vissza penzt..

2015. ápr. 9. 18:58
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem! Rendeltem egy pár cipőt de csak arról kaptam emailt hogy a pénzt leemelték. azóta semmi. ez lassan 4 hete volt. múlthéten vitát nyitottam hogy vissza akarom kapni a pénzem mert az eladó semmire sem reagál. de még erre sem jött semmi. mit tehetek annak érdekében, hogy visszakapjam a pénzem??
746. hucsacsu (válaszként erre: 743. - Mszabo0308)
2015. ápr. 8. 20:38
Ha tényleg az Ali utal, akkor OK.
745. youlcsi (válaszként erre: 743. - Mszabo0308)
2015. ápr. 8. 17:13

szerintem jól.

szerintem...

744. Jucci86
2015. ápr. 8. 16:56
Nekem a rendeléseim száma 20 felett van de eddig nem volt semmi gond egyikkel sem.Minden jött rendesen,és azt kaptam amit rendeltem,nem csalódtam.
743. mszabo0308 (válaszként erre: 742. - Hucsacsu)
2015. ápr. 8. 16:48

En irtam amikor alkudoztam az eladoval hogy 20 dollart kerek vissza, ez a 24,11-nek pont a 83%-a. 😊 szoval Ali jovahagyta ezt, ugy gondolom.

Ha nem kattintok sehova -respond-arbiteate-cancell van akkor automatan az 1.megoldas lep eletbe hogy 83% -ot visszautal Ali!

Jol gondolom? 😊

2015. ápr. 8. 16:10
Itt gondolom az eladó írta ezt, hogy visszatéríti a vételár 83%-át, és gondolom be kell zárni a vitát, azután fog fizetni. Na most ez ugyanaz az ördögi kör.
741. mszabo0308 (válaszként erre: 740. - Youlcsi)
2015. ápr. 8. 09:54

Option 1) 83% refund without returning goods. (We checked the information and supportive evidence you provided for this dispute, your claim about no handles is accepted. According to the problem of the order, we can provide you this partial refund option. If you would like to get a full refund, we suggest you to choose option 2.)


Please let us know your choice or other remarks within 3 calendar days. If you fail to choose or reach an agreement with seller before the deadline, we will close this dispute directly according to the option 1. If the seller provides valid counter evidence as response, we might update options you could choose.


Ez azt jelenti, akkor ugy sztetek is? :)

740. youlcsi (válaszként erre: 739. - Mszabo0308)
2015. ápr. 8. 08:08

huh, ez így jó :)

sztem nem kell elfogadnod, hanem ők döntöttek és ennyi. ha nem fogadod el, akkor kellene tenni valamit. vagy nem tudom. nem jártam még így. vitát indítottam, ha kellett írtam, vártam, majd egyszercsak jött a pénz.

739. mszabo0308 (válaszként erre: 738. - Hucsacsu)
2015. ápr. 8. 08:03

Koszonom a segitseged! 😊 ali valaszolt 83%-ban visszateriti es a taskat sem kell visszapostaznom! 👍

Viszont a felkinalt lehetoseget az oldalon nem talalom nem tudom hol kell elfogadnom 😔 emailben reszletezte de a rendelesnel a dispute detailsnel nem talalom..

Nemtudjatok veletlen hol lehet?! 😳

Ha nem valasztok 3 napon belul akkor az 1.pont lep ervenybe ami vegulis jo de inkabb lezarnam a temat hamarabb! 😊

2015. ápr. 7. 20:40
Aukciónál eladásra gondoltam, 1 eladásos eladó ha így jobban tetszik rengeteg van, ezek feltesznek valamit, aztán megpróbálnak alkudozni, hogy nem kapták meg még a terméket, később küldik, ha vitát nyitsz írják, hogy zárd le, kompenzálnak x dollárral aztán persze nem küldik el a terméket. Nem állítanám, hogy jobb vagy rosszabb eladók vannnak az alin, mint az ebayen vagy a vatyin, de ha valaki valamit kifizet, az is lehet, hogy nem kapja meg a terméket, de ez bármelyik site-on előfordulhat.
737. sziszuscicus (válaszként erre: 736. - Hucsacsu)
2015. ápr. 6. 08:16
Tudomásom szerint az Alin nincs is aukció...Én elég naiv ember vagyok, mindig a legjobbat feltételezem mindenkiről, de az Alin elég hamar meg kellett tanulnom, hogy félre kell tennem ezt a gondolkodásmódomat. Eddig 23 rendelésem volt az Alin, és ebből gond 7 esetben volt, 2-nél pedig minőségi gondok voltak. Idáig két igazán készséges eladóval találkoztam, aki tényleg dolgozott is a probléma megoldásán, a többit nem igazán érdekelte. Szerintem jól teszi a kérdező, hogy nem hisz az eladónak, elég vérlázító módon akarta az eladó elsikálni az ügyet. 5 dollárt adna vissza egy 25 dolláros táska árából, mikor az használhatatlan így? Ugyan már! Ne vicceskedjünk. Én nagyon remélem, hogy az Ali az Ő javára dönt, nekem egyértelmű a dolog, és én azt javaslom, ne tágítson az igaza mellől..
736. hucsacsu (válaszként erre: 735. - Mszabo0308)
2015. ápr. 3. 23:29

Ezek szerint mellette szól, hogy nem aukciós eladó, van már értékelése és jó.

De tkp. már meghoztad a döntésedet, nem hiszel neki. Akkor várd ki a vita végét, és vagy visszakapod a 25 dolcsit, vagy nem, de addig is keress pántot a táskára.

2015. ápr. 3. 21:33

25 dollaros taska amit ful vagyis pant nelkul kuldott el ergo hasznalhatatlan, 5 dollart fizet vissza azt irja ez a maximum...😱

Kb 4 hete szinte mar konyorgok hogy kuldje a pantot es ahogy megkapom lezarom a vitat, erre o ha lezarom a vitat akkor kuldi.. Hat nem hiszek neki..

Jo az ertekelese ugy neztem!

734. hucsacsu (válaszként erre: 733. - Mszabo0308)
2015. ápr. 3. 09:59

Szia, nem tudom mennyi az összeg, vagy mit nem küld el. Mi történik ha bezárod a vitát? Vagy elküldi vagy nem. Ez attól is függ mennyire stabil az eladó, hány aukciója volt, milyen az értékelése, milyen értékról van szó, ha 0-án áll, vagy csak most kezdte akkor tuti, átverés, én már buktam így eleget az Alin, hogy jóhiszemű voltam. Ha stabil eladó akkor várható, hogy rendes lesz, én is találkoztam ilyennel, valami rosszat küldött, írtam neki, értékeltem, és tényleg küldte a jót. De ez 3 dolláros tétel volt.

Ha folyatod a vitát lehet esélyed arra, hogy az Ali kompenzál. Én még nem zárnám be.

2015. ápr. 3. 07:37

Meg mindig semmi hir.. Az elado neha ir hogy zarjam be a vitat es kuldi a hianyzo reszt.. 😔 de nem merem bezarni mert mi van ma megsem kuldi es ujra vitat sem tudok nyitni..

Febr.8-an rendeltem, ez nem evul el 60 nap alatt? Vagy az mire vonatkozik?

Koszonom a valaszotokat!

2015. ápr. 1. 19:27
Köszönöm szépen a választ.
731. hucsacsu (válaszként erre: 726. - Bobita66)
2015. ápr. 1. 10:36
A bankkártyához tartozó számlára fog érkezni a pénz.
730. Castia (válaszként erre: 729. - Mszabo0308)
2015. márc. 31. 14:30
Mivel ez egyéni elbírálást igényel, meg esetleg az eladóval is kommunikálnak, mondjuk annak is adnak legalább 5 nap válaszadási határidőt, el tudom képzelni hogy 10-14 napig is eltarthat, vagy tovább. Ha nem írtak megnyitáskor semmit, hogy x napon belül döntenek, akkor valószínű nincs határidő erre.
2015. márc. 31. 13:53
7.napja varom hogy az Ali dontson az escalated dispute-omrol de semmi hir azota.. Mennyi ideig gondolkodnak?! 😔
728. sziszuscicus (válaszként erre: 727. - Julcsi96)
2015. márc. 31. 07:51

Szia!

Azt nem tudom, pontosan melyik postai tevékenységet jelöli, de még Kínában van a csomagod - elvileg. Azért írtam, hogy elvileg, mert nekem az a tapasztalatom, hogy nem mindig pontosak ezek a számok...Szóval vagy be van ragadva a csomagod, vagy nem frissült csak, közben meg már úton van...Lehet, hogy egyik nap meg megnézed, és máris Budapesten van:) De ha be lenne ragadva, még az is normális lenne...Ha csomagszám élő, nem kamu szám, akkor az eladó feladta, és jó eséllyel megérkezik.

2015. márc. 30. 22:31

Valaki tudna segíteni?!


Mit jelent pontosan az hogy "Opening" ? Március 12. óta ennyit ir a követési szám és semmi se változik..

2015. márc. 28. 22:14
Ha az Ali visszautal pénzt, az milyen módon történik? Fizetni Mastercarddal internetes számláról szoktam, de ott csak a kártya adatait kell megadni számlaszámot nem.
725. bobita66 (válaszként erre: 724. - Castia)
2015. márc. 27. 20:28
Köszönöm a választ. Hát akkor, ha esetleg ír e-mailt és kér, hogy mindenképp az "egyéb ok" legyen az indok akkor azt jelölöm be, ha lehet módosítani egyáltalán. Végül is mindegy, csak utalják vissza a pénzt, bár igazán a dzsekinek örültem volna a legjobban.
❮❮ ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook