Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)

❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
934. xlolax
2016. jan. 25. 15:47

Sziasztok, segítségre lenne szükségem. Még okt. 15-én rendeltem meg az árut, amit azóta se kaptam meg, követési szám van, viszont én nem tudom követni. Nyitottam vitát, de az eladó állítja, hogy feladta, így továbbítottam az aliexpressnek, akik ezt írták vissza:

As the tracking information may not be updated on time, please wait inpatience and confirm with us whether you have received the goods by 2016-01-27. We kindly suggest you need positively negotiate with your seller regarding this dispute.

Sajnos az angol tudásom nagyon kevés, nem értem, mit akarnak. Tud valaki segíteni? Előre is nagyon köszönöm.

933. Sopianae (válaszként erre: 932. - Youlcsi)
2016. jan. 22. 10:13
Semmi gond. Azért kérdeztem rá. Köszönöm a válaszod.
932. youlcsi (válaszként erre: 931. - Sopianae)
2016. jan. 22. 09:56

jaaa, nem... csak ha 1 csomagban, ugyanonnan jön.


bocs, nem akartalak félrevezetni.

931. Sopianae (válaszként erre: 930. - Youlcsi)
2016. jan. 22. 09:46
Akkor is, ha nincs 2 egyforma termék és mindegyik máshonnan van?
930. youlcsi (válaszként erre: 929. - Sopianae)
2016. jan. 21. 21:46

nincs banki átutalás. sima kártyás fizetés van.


de 28 dollárnál már vigyázz, mert megakadhat a vámon... ha nagyon akarják, már áfa-köteles lehet.

2016. jan. 21. 15:30

Sziasztok

Ma rendeltem volna Ali-ról előszór terméket 28 dolcsiért. Hogy kell fizetnem?

Miért nem engedi a banki átutalást?

ti hogyan szoktatok fizetni?

Segítsetek kérlek.

928. youlcsi
2016. jan. 21. 09:28

én most pont azt nem értem, hogy egy eladó itt esedezik a jó értékelésért...

most komolyan, mit akar??? vitát indítottam, visszakaptam a pénzt, mert sosem volt követhető a termék, nem is ért ide sosem...

most akkor hogy értékeljem 1-nél több csillagra a szállítás gyorsaságát vagy a termék minőségét?

927. youlcsi
2016. jan. 21. 09:24

még sosem jártam így, mindig visszajött a pénz.

de a vita elbírálásánál szt hiszem, írják, hogy ha nem így történne, hol tudod velük felvenni a kapcsolatot.

2016. jan. 21. 08:29
Sziasztok dec 21 irta az aliexpress hogy 3-15 napon belűl vissza utalja a pénzemet ! Azota se kaptam meg! Ahogy néztem a vita sincs lezàrva ! Kérlek segitsetek hogy hova tudok irni hogy vissza kapjam a pénzem!
2016. jan. 3. 18:09

Sziasztok!


Talált már valaki az Alin igazán jó alakformáló harisnyát/leggingset/jeggingset (legyen magas derekú)? Én ilyet keresek, de félek, hogy nem lenne olyan jó, amilyet szeretnék:)

924. Klauka_
2015. dec. 27. 22:12

Sziasztok

Hogy működik hivatalosan az alis továbbértékesítés?

Csinálhatom másodállású vállalkozóként gondolom, alanyi áfamentesen, de számla akkor is, kell igaz? De ha nem küldenek? Van elektronikus számla? Vagy akkor hogyan kell költségelni?

És a tevékenység értékesítés vagy közvetítés??


Köszönöm előre is a segítséget

2015. dec. 22. 19:38
Sziasztok! Irt az Ali vissza utalja a pénzemet 3_15 napon belűl! :)és találtam egy sokkal szebb hajat rá adásul!!Egy másik kedves eladónál!
922. Leti001
2015. dec. 21. 22:44

Sziasztok! két esetem van, ahol jól elbuktam a pénzem.

Az egyiknél az eladó sikeresen más mértet küldött a helyett, mint amit rendeltem. Jófej voltam először neki írtam, hogy ez így nem lesz jó. Nekiállt szabadkozni, hogy egyedül nevel 3 gyereket és hát az emberek hibáznak, majd elkezdett alkudozni, hogy a következő rendelésemből ad majd kedvezményt, de azt nem sikerült neki elmondani, hogy mennyit és mégis hogy. Nem jutottunk dűlőre, nem is válaszolt a kérdéseimre, így megnyitottam a vitát, ahol azt a lehetőséget kaptam, hogy küldjem vissza, illetve nem volt választásom, nem lehetett elutasítani. Írtam neki hogy drágább a szállítási költség, mint az edzős nadrág, mire csak annyit reagált, hogy visszatérítés nélkül, oké?

Ali várta tőlem a rendelés számot, amin visszaküldöm a terméket, amit nyilván nem tettem és lejárt az idő. Így lezárult a vita, és nem lehetett újra nyitni. Kérdeztem az eladót, hogy nem kapok másik nadrágot és visszatérítés sem? Erre annyit válaszolt, hogy kéri, adjak 5 csillagot a visszajelzésben. Hát kapott 1-et és leírtam a véleményem…


A másik eset rövidebb. Nem kaptam meg a terméket és már pár nap volt csak a vásárlói védelemből, így írtam az eladónak. Ő meghosszabbította, és kérte hogy várjak. Vártam.. eltelt újabb 15 nap. Megnyitottam a vitát, és a megoldási javaslatot én hülye elfogadtam, amiben újabb 15 napra kiterjesztette a védelmet. Nem tudtam, hogy ha lezárul a vita többet nem lehet megnyitni. Ezzel kapcsolatban lenne a kérdésem. Ha nincs már lehetőségem vitát nyitni, hol tudom jelezni, hogy eltelt 90 nap, és nem kaptam meg a rendelt terméket?

Ami érdekes, hogy mindkét esetnél azt írja ki, hogy:

Dispute Finished

Your refund progress -Your dispute is still in the process, there is no refund information


Ha egyszer lezárult, feedbacket is hagytam, akkor hogy lehet folyamatban?

921. Castia (válaszként erre: 920. - Andimacska)
2015. dec. 12. 16:55
Megnéztem a képet, amit az adatlapodra feltöltöttél - hát nem tudom, Kínából mennyire lehet valódi ilyen szőke haj. De ha emberi hajat árul, akkor meg pláne tudnia kellene, milyen tanúsítvány jár mellé. Ha úgy érzed amúgy megbízható, és csak kimaradt a csomagból a papír, akkor megrendelheted tőle újra.
920. andimacska (válaszként erre: 919. - Castia)
2015. dec. 11. 22:48
Köszi szépen hát csupa pozitiv értékelése van 3789 és képek is vannak a hajakrol amit vásároltak !!
919. Castia (válaszként erre: 918. - Andimacska)
2015. dec. 11. 21:49
Nem hiszem, hogy elfelejtette volna. Vagy nincs róla ilyen igazolása, vagy - amit valószínűbbnek tartok -, nem valódi haj, még ha úgy is hirdette.
2015. dec. 11. 16:41
Nagyon szépen köszönöm a segitségedet ! Hát nem is fogom lezárni az biztos! Elindult vmi számlálo a vitánál! Nem értem miért nem tette be a hatósági igazolást hogy nem fertözött a haj! Kérdezték a vámosok emailbe igazi vagy műhaj e?! Én meg megirtam hogy emberi:((
917. Castia (válaszként erre: 916. - Andimacska)
2015. dec. 11. 15:57
Ilyen vámos esetem nem volt, erre konkrétan nem tudok mit mondani, de általánosságban valóban így van, ha lezárod a vitát, nincs több "fegyver" a kezedben. Szóval ne zárd le, akármit is ígér üzenetben.
2015. dec. 11. 15:37
Kérlek segitsetek! 4napja van hogy reagáljon a vitanyitásra! Aliexpresstől teljes visszatéritést kértem! Félek ha lezárom a vitát soha nem látom a pénzemet
2015. dec. 11. 15:33
Kérlek segitsetek! Rendeltem aliexpről egy póhajat és a vám nem adta oda mert nem küldte az eladó a csomagban az igazolást hogy nem fertözött a haj! Vitát nyitottam ! Ő azt kéri zárjam le és vissza utalja a pénzem! De nem értem mert ugy tudom még meg sem kapta alixpresstől a pénzt mivel nem volt sikeres az üzlet! Azt is irta fé lvette a vámal a kapcsolatot holott ez nem igaz! Megirta a vám ma hogy vissza küldik neki!
2015. nov. 10. 17:17

Sziasztok!

November 11-re ki van írva egy csomó akció. Ez mikor kezdődik? Kínában már 11. van. Hogy kell ezt értelmezni? Köszönöm

2015. okt. 29. 08:55

Helló. Pár kérdésem lenne.

1. Bejelentkezve be lehet e állítani, hogyy minden egyes keresési találatokat ar szerint növekvő sorrendbe rakja minden egyes alkalomml?

2. Vevői minősítésemet hogyan tudom feljebb tornászni-a napi 2$ vásárláson kívül-? 3. Kiválasztom a terméket hozzáadtam a kosárhoz, majd a kosárra kattintva ezeknél a termékeknél azt írja hogy vaagy elfogyott /vasarlaasnal még zt irta hogy több ezer van/ vagyy nem elérhető aaz elaadó. Ennek mi lehet az oka?

912. Castia (válaszként erre: 911. - Vandatoth)
2015. okt. 20. 14:39
Én először utánanéznék a bankomnál, hogy tényleg levették-e az összeget, és ha igen, akkor természetesen reklamálnék az ali felé.
2015. okt. 20. 12:11
Sziasztok!Segitségeteket szeretném kérni:rendeltem az aliról egy terméket megrendeléskor bankkátyával kifizettem le is vonta a számlámról,erre kapom az üzit hogy törölték a megrendelésemet mert nem fizettem ki a terméket!Ilyenkor mit tegyek?Köszönöm
910. johny11 (válaszként erre: 909. - Youlcsi)
2015. okt. 1. 14:31
köszönöm a segítséget!vitát fogok nyitni és nem engedek az igazamból.remélem, hogy az aliexpress nekem ad igazat...
909. youlcsi (válaszként erre: 908. - Johny11)
2015. okt. 1. 07:57
én vitát nyitnék, és leírnám ott, hogy időben töröltem a rendelést, nincs már rá szükségem, stb... aztán max a végkifejletnél egyszerűen nem veszed át a csomagot, és jelzed, hogy nem érkezett meg.
908. johny11
2015. szept. 30. 17:23
Sziasztok!Olyan problémám van,hogy volt egy rendelésem az Aliexpressen de a rendelés után meggondoltam magam és töröltem a rendelést.Ez múlt héten volt.Erre ma az eladó feladta a csomagot.Én úgy tudtam,hogy amíg nincs feladva a csomag addig törölhetem a rendelést.Mit tudok most tenni,mert vissza szeretném kapni a pénzem?
2015. szept. 29. 20:24
Tudom, ma már megtettem. 2 óra alatt le is zárta a vitát. Természetesen csak a vitatott összeget kértem, nem a teljeset.
906. Castia (válaszként erre: 905. - Palveva3)
2015. szept. 28. 21:09
Akkor ne foglalkozz vele mit válaszol, valószínű valami sablonszöveget küld. A pénzvisszatérítéshez úgyis vitát kell nyitnod, hiszen a pénz az alinál van egész addig, amíg így vagy úgy, de le nem zárul egy tranzakció. Bejelölöd a partial refundot, annyit amennyit gondolsz, aztán megy az ügy a maga útján.
2015. szept. 28. 17:57
Csak írtam neki eddig, nem nyitottam vitát.
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook