Koronavírus - Politikamentesen! (beszélgetés)
Itt azt írtad, hogy 17 éves gyereked van. Távol álljon tőlem rosszindulat, esküszöm végigfutott rajtam, szerencsétlen nő gyerekkel egyedül, covid ito-n, kemény...
Remélem, életben nem ennyire ellentmondásos.
Ezt még mindig csak Te gondolod magadról.
Én továbbra is annyit írtam, hogy szerintem több értelme vannak ennek a fórumnak, mint azoknak, amikhez Te hozzászóltál, mégsem megyek oda, és közlöm ezt mindenkivel. Továbbá ugyanabban a hsz-ban írtam, hogy milyen jó, hogy a mai világban mindenki megtalálja a maga érdeklődését.
De semmi baj, detektív Bless kinyomozta a hatalmas titkot. Csak megint arra nem figyeltél, hogy a másik regisztrációmon hányszor leírtam, hogy orvostanhallgató vagyok. De mondom, ha már egy ember elgondolkozik azon, hogy az oltás nem ördög büntetése, nekem már megérte.
20 évesen masszív mélyvénás trombózisom, majd ebből kiindúlva kétoldali tűdőembóliám volt. 1,5 éve szedtem fogamzásgátlót, kiderült homozigóta Leidenes vagyok (örökletes véralvadási betegség). Előtte semmi tünet.
Ha mindez most az oltás közben történt volna és nem lettem volna olyan szerencsés, mint voltam, hogy túlélem az "oltásellenesek" velem érvelnének minden fórumon. És hogy fognám a fejem. És hány és hány ilyen-, és ehhez hasonló eset lehet a világon.
Nem könyvelték el oltási halálnak, csak azóta odafigyelnek erre.
Van akinek vérrögök keletkeztek az agyában a fogamzásgátló miatt, pedig nem kapott oltást.
Ők oltották a lányt, nem kérdeztem részleteket, nyaraltunk.
A környékben 2 öregek otthona van, ott is az egyikben (nem emlékszem a pontos számokra) 2, vagy 3, a másikban 3, vagy 4 idős ember halt meg, de azt mondta, hogy ők alapból is nagyon betegek voltak, lehet, hogy enélkül is meghaltak volna.