Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Baracskai Börtön fórum

Baracskai Börtön (beszélgetés)

375. MayaPoc
2010. dec. 7. 15:42

Valaki segítene nekem röviden, hogy mit jelent ez az evsz, amit emlegettek? és ki kérheti?

Köszönöm. Még nagyon kezdő vagyok ebben a témában, szerencsére eddig nem volt szükségem ilyen fórumokat olvasni.

Amikor a tv-ben hallottam a különböző híreket bűncselekményekről, mindig azt gondoltam,ááá velem ez soha nem történhet meg. Boldogan élek a férjemmel van egy csodálatos egy éves pici lányunk, és tessék a mesének vége, egy rémálommal szőtt valóságba csöppentem. Sajnos

374. MayaPoc
2010. dec. 7. 15:36

Sziasztok,

Kezet foghatok az előttem hozzászólóval, sajnos, én is ugyanebben a cipőben járok. Két hónapja tart ez a rémálom, és még a végét sem látom.

Én is holnap megyek beszélőre, de nem tudom, hogy felkészültem-e rá, nézegetem a neten a képeket, annyira szívszorító ez az egész.

Mi sem érintkezhetünk, eddig legalább átölelhettem,amikor találkoztunk, de már ez sem lesz.

Akik tapasztaltabbak, hogy megy ez a gyakorlatban? Gondolom végig ott lesz velünk valaki? nem beszélhetünk semmi konkrétumot az ügyről, mert gondolom lehallgatnak?

Kitartás mindenkinek.

2010. dec. 7. 15:08

Sziasztok! Ma regiztem ide közétek, mert sajnos én is hasonló cipőben járok, mint itt jó páran.:((

Úgy gondoltam talán jót tesz nekem,ha beszélgetek vagy gondolatot cserélek olyan emberekkel, akik szintén a párjukra várnak 'idekint'.