Zumba fitness - CSAK tapasztalatok (beszélgetés)
[link]
Beírod hogy Budapest, és máris kiírja az összes fellelhető helyet, ahova tudtok menni.
Sziasztok, a tesóm mutatott Zumba videót, mivel régóta szeretnénk együtt elmenni sportolni vmit, de nem egyezik az ízlésünk.
Ez volt az első olyan, ami mind a kettőnknek tetszett. Esetleg a XI. kerületben vagy környékén tudtok olyan helyet, ahol lehet zumbázni?
Nekem 4 angol nyelvű videóm van.
Én most még a 20perces Expresszt csinálom csak, mert kezdő vagyok, és nekem még a Cardio party sok lenne, de belenéztem, és jónak tűnik az is. A mozdulatok szerintem jól követhetők, már a 3. alkalomnál elég jól ráéreztem, és együtt tudtam mozogni a DVD-n szereplőkkel.
Persze hogy nem gond :) De mivel én személyesen járok órákra, így én nehezebben vaok be/megfűzhető a DVD partikról :))
Köszönöm, remélem hamarosan beszámolok első bénázásomról!
Ellent kell hogy mondjak ha nem gond :-)
Szerintem az amelyik nehezebben követhető DVD az amelyik spanyol nyelven készült bár nekem az is megy csak tovább tartott elsajátítani mint a többit.
Szerintem a Cardio Party,a Sculpt & Tone,a Zumba Live & Abs teljesen követhető és szórakoztató :-) pErsze ehez az kell hogy adj neki időt,nem lehet azt várni az első alkalomtól már hogy profi legyél :-)
Egyik része neked szólt,másik része persze a kérdezőnek :-) remélem nem gond hogy leírtam :-)
Cijj :) A baj az, hogy dvd ügyben nem tudok okos tanácsot adni... én amiket még egyszer régen letöltöttem, nem nyerték el a tetszésemet, számomra nem voltak követhetők csak élvezhetelenek. Gondolom azért itt tudnak segíteni, mondani egy-két címet... de ha már választanom kellene, akkor én szívesebben használom a youtube-ot, mert ott egy csomó óra fel van rakva,olyanok, amikkel majd személyesen is találkozni fogsz, ha végre eljutsz egy pesti terembe ;)
Szia! A párom most fogja letöleteni nekem a Zumba dvd-t, remélem holnaptól már csinálhatom otthon!