Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Tanító-/tanár nénik, beszélgessünk! fórum

Tanító-/tanár nénik, beszélgessünk! (beszélgetős fórum)


❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
602. sziszikeccs (válaszként erre: 601. - D7225ff439)
2010. aug. 26. 17:44

Én is középiskolai magyartanár vagyok, bár általánosban dolgozom:) A neten nagyon jó szintfelmérők vannak, de én magamtól szoktam előállítani.

A helyesírást egy jó kis tollbamondással rögtön fel tudod mérni.

A számonkérés teljesen változó. Feleltetni én minden órán szoktam 1-2 gyereket, ezzel rávezettem őket a rendszeres tanulásra. Dolgozatokra a témakörök után kerül sor, természetesen időközben van röpi is.

Nagyon szép szakmát választottál:)

2010. aug. 25. 15:21

Sziasztok! Idén júniusban diplomáztam magyar szakon, szeptemberben kezdek egy szakközép- illetve szakiskolában. Szeretném s segítségeteket kérni: valaki tudna nekem küldeni szintfelmérő feladatsort? Fel akarom mérni, h hogyan állnak pl. olvasásból, helyesírásból, fogalmazásból. 9,10,12. osztályosok. Előre is köszönöm!

Ui: Ti mennyit feleltettek, írattok röpdolgozatot, és miként osztályoztok?

600. 486f159516 (válaszként erre: 599. - Mancsali)
2010. jún. 1. 21:44
ombudsman?? akár névtelenül, ami nem túl gerinces dolog, de ha az ember félti az állását, megbocsátható.
2009. nov. 30. 21:36

Sajnos az igazgató sem tesz ellene semmit! A helyettessel már nem nagyon vagyunk beszélő viszonyba, mivel a tavalyi tanévben megpróbálta kiállni a gyerekekért. Az egyik ott tanító kolléga is megpróbált ez ellen harcolni, mire megkérdőjelezték a 30 éve megszerzett egyetemi kiegészítő diplomáját.

A "kollégák" azt mondták, hogy nem akarnak égni az érettségin!!!

Erkölcstelen amit tesznek, de már semmi ötletem nincs, hogy mit csináljunk.

2009. nov. 25. 14:44