Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)

64. asuka_ (válaszként erre: 62. - Szarvas1981)
2014. jan. 17. 06:52
open dispute - ott bejelölöd, mi a problémád, mennyi pénzt kérsz vissza és feltöltöd a fényképeket a hibás, rossz termékről. Ha nem kaptad meg az árut, vagy rossz a nyomkövetési szám ( a kapott nyomkövetési szám ha 15 nap múlva sem mutat semmit a posta oldalán, azonnal nyissss!) szintén értelemszerűen töltsd ki és kérd vissza a pénzedet!
63. youlcsi (válaszként erre: 62. - Szarvas1981)
2014. jan. 16. 09:58

ha vitát nyitsz, ott kérdezgeti, hogy miért, amit csak be kell jelölnöd. nem kaptad meg, hibásat kaptál, nem azt kaptad, stb... és igen, lehet üzenetet is írni hozzá.

ha ezt megtetted, akkor vissza kellene kapni a pénzedet.

62. Szarvas1981 (válaszként erre: 61. - Asuka_)
2014. jan. 16. 09:52
Szerintem igen. Rányomtam az Open dispute-ra amikor még lehetet és a message-ben írtam. Még kezdő vagyok. Így kell vitát nyitni, ugye?
61. asuka_ (válaszként erre: 59. - Szarvas1981)
2014. jan. 15. 17:02
Indítottál róla, nyitott vitát??? Csak akkor kapod vissza a pénzed.
60. Szarvas1981 (válaszként erre: 58. - Montecristo)
2014. jan. 13. 20:32
Ami márkás cuccot rendeltem idáig az két Nike melegítő volt. Az én tapasztalatom az, hogy nagyon jó! Olyan mint a képen. A méretre viszont figyelj oda, nehogy kicsi vagy nagy legyen!
59. Szarvas1981 (válaszként erre: 57. - Youlcsi)
2014. jan. 13. 20:30
Írtam én neki hetente mielőtt még lejárt volna a határidő, de a válasza annyi volt hogy ha egy héten belül nem kapom meg az órát akkor visszakapom a pénzt. Hát azóta is kapom...
2014. jan. 13. 11:35

Sziasztok,

Az Ali-n láttam mezeket és az egyik eladóval való konzultáció után arra gondoltam rendelek is egyet. Nem tudom van e valakinek tapasztalata az oldalon kínált márkás cuccok terén.

--Ma meg nem akar betölteni normálisan az oldaluk. Mintha iszonyatosan le lenne terhelve a server. Vagy csak nálam van probléma?

Köszi

Tibi

57. youlcsi (válaszként erre: 56. - Szarvas1981)
2014. jan. 13. 10:39

nem tudom... ha lejárt az idő, akkor már nem lehet vitát nyitni róla [open dispute]... illetve max ha meghosszabította a szállítási időt.


én fgigyelni szoktam, és 5-6 nappal előtte mindig rájuk írok, hogy nem érkezett meg. utolsó nap (vagy ha ugyan meghosszabította, de nekem határidőre, alkalomra kellene) pedig vitát nyitok. eddig 1x volt ilyen, kb 3-4 nap múlva visszakaptam a pénzemet.

2014. jan. 12. 15:26

Sziasztok! Először szeretnék boldog új évet kívánni Nektek. Mi van olyankor, hogyha nem kaptam meg időre a megrendelt órát, sem a pénzt. Ráírtam az Eladóra. Most ezt a választ küldte Nekem: please open a case i will give you refund.


Thank you for your patience.


best regards

yours sincerely, john

Mit kell megnyitnom és hol? Ti jártatok már így, mint én? Idáig hála az égnek minden megjött időre.

2013. nov. 28. 22:15
ezt passzolom. én egyszer nyitottam vitát, napokon belül megkaptam a pénzt... és rá kb 3 hétre megjött a holmi is :o
54. asuka_
2013. nov. 28. 17:39
Segítene valaki?? Aliexpressztől 4 eladó is a nyitott vita után elfogadta,hogy vissza kapom a pénzem ez nov. 18.-a óta nem kaptam egy fillért sem vissza. Hol lehet ezért reklamálni, vagy várjak még???
2013. nov. 23. 19:45
Sziasztok! Rendeltem tegnap a férjemnek egy cipőt. Ma reggel pedig kaptam az Eladótól egy üzenetet, hogy vonjam vissza a megrendelésemet, mert már nincs raktáron. Ez normális dolog? Ilyennel még nem találkoztam. Illetve ebben az esetben is vissza fogja utalni az Ali a pénzemet? Valamint még egy kérdés: volt 3 "fagyasztott rendelésem" és nem utalta vissza az Ali az összes pénzt. Kinél tudok egyeztetni, reklamálni?
52. Annie1130 (válaszként erre: 50. - Petrikek)
2013. nov. 22. 18:57
Hurrá! :)
51. youlcsi (válaszként erre: 50. - Petrikek)
2013. nov. 21. 19:39
:D
2013. nov. 21. 12:28
ma megérkezett, hát mit mondjak, éppen az utolsó pillanatban.
49. petrikek (válaszként erre: 48. - Annie1130)
2013. nov. 21. 10:39
köszönöm
48. Annie1130 (válaszként erre: 46. - Petrikek)
2013. nov. 21. 00:19
Szia! Azt írja, hogy: A 602.... számú megrendelése kiszállításra került. Ha teljes megrendelése megfelelő állapotban megérkezett Önhöz, kérem erősítse meg. (Confirm Order Received). Amennyiben nem mégsem kapta meg az árut, illetve nem elégedett azzal, amit kapott, lépjen kapcsolatba az eladóval, hogy meghosszabítsa a termék átvételi időt, vagy hogy megoldják ezt a problémát. Valamint lehetősége van Panaszt Nyitni 2013. 11. 22. 10:08-ig. Amennyiben nem nyit panaszt a megjelölt időn belül, az AliExpress ezt úgy fogja értékelni, hogy Ön a rendelésével elégedett és lezártnak tekinti a rendelési folyamatot.
47. youlcsi (válaszként erre: 46. - Petrikek)
2013. nov. 20. 21:23

én sem tudok angolul... de az ali beállítható magyarra... és ott a rendeléseidnél minden termékhez/csomaghoz adnak egy követési számot, rendszerinr RB*********CN formátunban, ahol a *ok számokat jelölnek. ez alapján akár a magyar posta nyomkövetőjében is rá lehet keresni. ha fel lett adva, akkor van róla infó.


megvan ez a szám, vagy tegyek képet, hogy hol találod?

46. petrikek (válaszként erre: 44. - Youlcsi)
2013. nov. 20. 04:25

Ha tudnék angolul, akkor tudnám:) Egyébként ezt írja: Your order No. 60245857878342 has been shipped.

If you have received your full order in satisfactory condition, please Confirm Order Received.

If you haven´t received your items or are not satisfied with the items you received, please contact the seller to extend your product receipt time or resolve the issue.Otherwise, you can Open Dispute before 2013.11.22 10:08. If you do not open a dispute within this time AliExpress will consider the order to be satisfactory and will finalize the order process.

2013. nov. 19. 22:30
köszönöm a válaszokat
44. youlcsi (válaszként erre: 40. - Petrikek)
2013. nov. 19. 19:50

vigyázz, mert ha letelik a 60 nap, akkor az ali automatikusan kézbesítettnek minősíti és megkapja az eladó a pénzét. szóval még a lejárat előtt nyiss vitát...

az eladó mit mond, mi van a cuccal? ragszám szerint merre jár?

43. youlcsi (válaszként erre: 38. - Szarvas1981)
2013. nov. 19. 19:49
ezt passzolom, én úgy rendelek, hogy tuti nem legyen áfaköteles. (bár sokminden még úgy is megérné!)
42. youlcsi (válaszként erre: 39. - Szarvas1981)
2013. nov. 19. 19:48

én okt. végén rendeltem, biztos, ami biztos. van, ami 2 hét alatt itt volt belőle, van ami még csak "célországba küldve"... vagyis elvileg az országot elhagyta, és most bolyong valahol. szóval van remény, hogy ideér.


amikor nekem egyik tranzakciómat így befagyasztották, mert "gyanús" volt az eladó, akkor talán 1 héten belül kaptam vissza a pénzt... de tuti, hogy rövid idő volt.

2013. nov. 19. 05:03
és még semmi
40. petrikek (válaszként erre: 38. - Szarvas1981)
2013. nov. 19. 05:03
nekem nem jött ilyesmi.. postás jött, most viszont van egy megrendelt termék ami 4 nap múlva max ide kell, hogy érjen
2013. nov. 18. 21:24
Illetve nov. első hetében rendeltem több dolgot azok szerintetek ideérnek karácsonyra? A nyomonkövetés szerint már a múlt hét óta shipment-ben vannak a termékek. Valamint van még egy kérdésem. Járt már úgy valaki közületek, hogy befagyasztotta a Security a rendeléseteket - az Eladóval voltak gondok. Mennyi idő múlva utalták vissza a pénzt?
2013. nov. 18. 20:50
Én vagyok a 62 dolláros melegítős. Akkor ha jól értem ne a postást várjam, hanem értesítő levelet, hogy menjek be a vámhivatalba vagy hová?
37. youlcsi (válaszként erre: 35. - Petrikek)
2013. nov. 5. 10:33
:D
36. Annie1130 (válaszként erre: 35. - Petrikek)
2013. nov. 4. 16:32
Szerencse! :)
35. petrikek (válaszként erre: 31. - Annie1130)
2013. nov. 4. 16:01
na az enyémen a címemen és a nevemen kívül egy árva szó és szám nem volt magyarul... még a bélyeg is kínai volt... így gondolom nem is értették, hogy mi a fene van ráírva:)

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook