Aliexpress tapasztalatok (beszélgetés)
Ne add meg neki a számlaszámot, mert úgy az alinak nem tudsz reklamálni. Ga rajtuk keresztül megy a pénz, akkor van egy biztonság.... így meg simán mondhatja, h elutalta.
Milyen védelmi idő járt le?
Nyiss egy vitát szerintem még egyszer, és kérdd a pénzedet vissza. -feltéve ha már nem akarsz várni.
A másik tanács, ha ellenkezik az eladó írj az alinak.
Nem fogadta el!!! Kérte, hogy várjak 1 hetet, vagy adjam meg a számlaszámomat. Már megint. Most mit csináljak? A védelmi idő már lejárt, most a vitánál megy egy visszaszámláló, 11 napot mutat.
Amúgy ne aggódj, ha nem fogadja el! Az ali nagyon korrekt ebből a szempontból szzsl, hogy automatikusan a te javadra dől el a vita ilyen esetben. Nekem se fogadta el, de nem is utasította vissza, így ahogy letelt a nap lezárult a vita a javamra
Ja, értem, én eddig meg se figyeltem, hogy az átutalás is ott van... De köszi a segítséget! :)
Átirányít egy fizetős oldalra, és ott lehet választani, h akarok fizetni: alipay, maestro, unicredit, v átutalás. minden pénz az alinak megy, ezért van minden terméknek különböző azonosítója....
Sima átutalással is lehet fizetni? Engem rögtön átirányít egy oldalra, ahol meg kell adnom a kártyám adatait. Nem a számlaszámomat kéri. De akkor kinek utaltad a pénzt? Az alinak? Az eladó még nem reagált a vitámra, remélem elfogadja...
Nos nekem így volt kb egy hónapja: vettem egy mobilt, de a szállító bénázott, és mondta az eladó, hogy nyissak vitát, mert kártalanítaniuk kell. Ez meg is történt, de mivel én sima banki átutalással fizettem -tehát nincs elmentve a számlaszámom sehova - meg kellett adnom hova utalják. Csak a számlaszám, az IBAN azonosító, és persze a nevem kellett, semmi más. A pénz gyorsabban ideért, mint amikor én küldtem.
Elég sok vitát nyitottam már, és nekem sose kellett semmit megadnom. Ha elfogadja akkor magától lezárul, nézegetni kell mert nem szokott külön értesítés jönni hogy az eladó reagált... Ha nem fogadja el akkor ugyanugy ahogy te leirtad a panaszod ő is leírja hogy mi az indoka, és akkor választahtsz hogy elfogadod, bezárod, modosítod, vagy folytatod és akkor reagálsz valamivel, bár nekem az a tapasztalatom hogy nem szoktak nagy ügyet csinálni belőle, persze nyilván az ár se mind1.. de én nekem 25$-okat is simán visszautaltak már!
Megnyitottam... elindult a számláló. És ha visszautasítja? Akkor mit csináljak?
Vagyis a kártya adatait? Mert én azzal fizettem, de akkor az még megvan az alinak, nem? Minek újra megadni?
Ha nem lép a vitára semmit -se elfogadás, se visszautasítás - akkor 4napon belül automatikusan a te javadra dől el.
Amikor én nyitottam vitát, akkor nekem is meg kellett adnom az adataimat, rendben megjött a pénz. alipayjel nem tudom hogy működik, én simán banki átutalással fizettem
Ezt a linket kaptam tőle:
[link] ezen csak annyi van, hogy elindult. Azt írta, hogy nem frissítik. A magyar posta oldalán nincs semmi. De máskor is volt már így, mégis megkaptam a csomagot. Ha megnyitom a vitát, és ő elfogadja a full refund-ot, akkor az lezáródik magától? vagy nekem kell majd lezárnom? Nincs tapasztalatom ebben.
Jó kérdés, ezt én se értem.. Vagy csak egyszerűen elakarja kerülni a vita nyitását, gondolom akinél már többször is látható ilyen kicsit rájuk néz az Ali...
Szóval akkor a magyar posta oldalánál semmi infó nincs? mert nekem ha elindul Kínából még akkoris szokott lenni hogy Küldemény postai átvétele, és utána szokott jönni 4-5 napon belül a célországba elküldve
Eddig nekem sem volt problémám, kb 50 rendelésen vagyok túl, de még mindnen megjött időben. Ezt még június végén rendeltem, most még 3 nap van hátra a szállításból. Van követési szám, de az csak annyit mutat, hogy elindult Kínából, de tovább semmi. Tehát még nem érkezett meg. Akkor ma megnyitom a vitát. Csak azt nem értem, miért kéri a számlaszámomat, mikor nincs is nála a pénz, hanem az alinál van. Vagy el akarja kerülni a vitát? Lehet, hogy az nekik valami mínusz, ha megnyitom?
Mikor rendelted? Elég gyakran rendelek onnan és nekem szinte minden megjön 2-3 héten belül, szóval ha régebb ideje nem történt semmi és még csak követési szám sincs akkor tuti valami gebasz van...Nyiss vitát azzal hogy nincs követési szám kérj teljes visszatérítést és ha elfogadja -már pedig elvileg elkell- akkor alapból visszautalják nem kell semmit se megadni
Köszi a választ, de miért kéri a számomat? Elvileg az alinál van a pénzem, nekik kellene visszautalniuk, nem? Miért ők akarnak kártalanítani? Ezt nem értem.
Azt írta, hogy, h "sajnálja, de a szállítási információt nem frissítették, ezért ellenőrzik a helyi postán, hogy mi a helyzet.
Tudnál e esetleg várni egy hetet? Vagy add meg a számot, és akkor kártalanítanak"
Nem tudom követni, írtam is neki, mire ő adott egy linket, ami csak annyit ír, hogy elindult az országból, de tovább semmi.
Posta oldalán ha beírod a nyomkövetési számot mit hoz ki?
köszi a választ, a guglival én is próbálkoztam, csak azt nem értettem, hogy a számlaszámomat kéri-e, hogy visszautalhassa a vételárat, na de minek, mikor a pénzem az alinál van, nekik kellene visszautalniuk, nem? akkor megvárom az utolsó napot és megnyitom a vitát...
az én angolom maximálisan gugli transzlét :D szóval elég az (gyanítom, hogy a sok kici kínai is hasonlóan érti és beszéli az angolt :D)
én utolsó nap írnék az eladónak újra, hogy akkor MOST indítom a vitát... és mindjárt indítanám is.
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Még kezdő vagyok az Aliexpressen. Nem kaptam meg egy rendelésemet, már csak 5 nap van hátra, így írtam az eladónak, mire ő ezt a választ adta: "Sorry the shipping information do not update, we'll check in our local post office.
Could you pleas wait more one week? Or could you please offer us your paypal? We could refund you first."
Mit tegyek? Az angol tudásom minimális :(
én is jártam így, igaz, akkor már 40sokadik napnál tartott a szállítás, kiderült, hogy az ali szüntette be a botlot gyanus kereskedelem miatt és visszautalták a pénzt. időközben pedig a termék is megérkezett...
A szállítási idő 15-60 nap és nem a termék hanem maga az eladó.
Amikor rákattintok a nevére akkor azt írja ki, hogy az oldal nem található!
Szállítási határidő mennyi? Ritkán ér ide termék 2 hét alatt....Attól még, hogy megszűnik annak a terméknek az árusítása, az áru a postán van, szállítás alatt!
Ha nem változik a státusz, és nem reagál az eladó, akkor nyiss vitát.
Sziasztok!
2 hete rendeltem egy órát de TN még mindig csak annyit ír hogy "Received by China Post".
Írtam az eladónak de ő még nem válaszolt!
És rákatintok a Store nevére akkor az jelnik meg, hogy "A kért oldal nem található".
Nyíssak vitát és kérjek full refundot vagy várjak még?
Írtam neki 3x is de nem történt semmi, ezért nyitottam a vitát. Mostanra már célországba elküldte van, remélem minden oké lesz vele! Köszi a válaszokat
További ajánlott fórumok: