Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)

❮❮ ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... ❯❯
184. yasmine1122 (válaszként erre: 183. - Youlcsi)
2014. jún. 17. 18:42

Azért értékeltem, mert jött a felszólítás az Alitól, hogy értékeljem és annyit láttam a nyomkövetés alapján, hogy kézbesítve lett... úgy gondoltam, akkor minden rendben van. ( Utólag néztem meg, hogy ott van a pécsi postaelosztó és ennek alapján valószínűleg rossz címre küldte.)

Nem is várom, hogy utána járjon, csak legalább annyit írjon mégis milyen névre, címre lett elküldve. De mivel nem reagál, valóban ennyi volt...

183. youlcsi (válaszként erre: 182. - Yasmine1122)
2014. jún. 16. 11:01

ha így gondolod, akkor miért értékelted?


nyilván ő kínűból nem tud, és nem is akar ennek utánajárni... szóval úgy tűnik, ezt most bebuktad.

182. yasmine1122 (válaszként erre: 181. - Youlcsi)
2014. jún. 16. 10:34
Az a baj, hogy biztos kezdek lenni benne, az eladó hibázott, mert rossz címre küldte a cipőt. Mert Tiszafüred lett volna a cím, de a nyomkövetési számból meg azt tudom, hogy a pécsi posta feldolgozóba érkezett. Elég messze van a két város egymástól... Szóval szerintem megadott az eladó egy követési számot, ami más cipőhöz volt és az enyémet meg fel sem adta.
181. youlcsi (válaszként erre: 180. - Yasmine1122)
2014. jún. 12. 11:17

igazából itt nem az eladó vagy az ali a hibás, hiszen ők teljesítettek... hanem a posta, aki átadta másnak.

csak a postánál kellene utánajárni... bár ha jól rémlik, csak a feladó kérésére indítanak keresést...


esetleg a postásnál lehetne érdeklődni, aki azon a környéken dolgozik.


nekem országon belül volt ilyen esetem dhl-el... átadták másnak a csomagot... a feladó meg még nekem írogatott, hogy én érdeklődjek körül, hogy ki vehette át. hát a jó édes anyját! én rendeltem valamit, ami nem jött meg... nehogymár nekem dolgom legyen vele! csinálják ők... utána állítólag még 3x próbálták kikézbesíteni (ebből 2x otthon is voltam az általuk megadott időpontban, dhl-es kocsi sem járt arra, 1x pedig a munkahelyemre kértem, és sikerült 1 ajtóval mellé beadni... pedig úgy gondoltam, hogy egy kórházat könnyű megkülönböztetni a mellette levő kisbolttól).

a végén már nagyon pipa voltam... vagy 4 hónapos csúszással kaptam meg... de a feladó felé reklamáción kívül én nem tettem semmit... vevőként nem az én gondom, hogy nem érkezik meg, nem teljesít, hanem az eladóé.

a sztoriban pedig te vagy az eladó... még ha a forrás kínában is van.

180. yasmine1122 (válaszként erre: 168. - Yasmine1122)
2014. jún. 12. 10:18

Nos, még mindig ugyan ez a problémám. Nagyon kellemetlen, mert a vevőm várja a cipőjét, amit ezek szerint valaki más vett át és nem a megadott címre lett elpostázva. Pénzt meg ugye vissza nem tudok adni, hisz már kifizettem. :(

posta nem ad ki adatot, hogy ki vette át. Eladó már nem reagál, mivel értékeltem...

Aliexpress-nek lehet írni valahogy?

179. youlcsi (válaszként erre: 178. - Isilith89)
2014. jún. 10. 21:55
ha bmi miatt felmerül a lehetőség, akkor az az infó is ott van, hogy vám elé állítva... aztán meg gond nélkül 2 nap múlva csönget a postás. ha már célországban van, a héten kezedben lesz a csomag...
178. Isilith89 (válaszként erre: 177. - Youlcsi)
2014. jún. 10. 20:22
köszi, beírtam ebbe, és itt jobb infók voltak, konkrétan, hogy célországba megérkezve. Gondolom akkor már csak pár nap és megjön. Szerintem nem lesz vámköteles, mert nincs 20 dollár egyik csomagom sem.
177. youlcsi (válaszként erre: 176. - Isilith89)
2014. jún. 10. 09:00

írd be a magyar posta nyomkövetőjébe, és mindjárt kiderül, hol tart :)

[link]


ilyen NULL nálam is volt többször... de már nem tudom, mit jelentett... mindig ideért végül.

2014. jún. 9. 18:04
sziasztok! én annyit kérdeznék, h van egy csomagom, china air mail-lel feladva, és mikor beírom a nyomonkövetést kiad több sors: Collection, Dispatching, Departure from outward office of exchange, és a végén NULL. az utolsó mit jelent?
175. youlcsi (válaszként erre: 173. - Martikaa)
2014. jún. 7. 22:24
a rendelés részleteinél lehet üzenetet írni... ott, ahol a követési szám is meg van adva.
2014. jún. 7. 17:08
Ha lehet, csak simán privátot írnék, nem vitát szeretnék.
2014. jún. 7. 17:07
Még mindig nem élnek a követési számok, mostmár írni szeretnék az eladóknak. De nem találom, hogy hol kell! Valaki leírná nekem?
172. youlcsi (válaszként erre: 170. - Yasmine1122)
2014. jún. 3. 13:37
Az ő számukat kellene kinyomozni és náluk érdeklődni.
171. yasmine1122 (válaszként erre: 170. - Yasmine1122)
2014. jún. 3. 13:31
A másik oldalon az van írva, hogy "Delivered to: Kocsis" vette át
170. yasmine1122 (válaszként erre: 169. - Youlcsi)
2014. jún. 3. 13:29

ennyi van csak a Magyar Posta oldalán:


2014.05.13

12:48 Pécs Posta Feldolgozó Üzem

Küldemény információ:

Kézbesítés regisztrálva / Delivery registered

Kiegészítő információ:

helyettes átvevő


Nem gazán értem miért a pécsi postára érkezett, mikor Tiszafüred a cím.

169. youlcsi (válaszként erre: 168. - Yasmine1122)
2014. jún. 3. 13:20

a magyar posta nyomkövetőjében is meg tudod nézni... illetve a ragszám alapján az adott postán (ott leírják, melyikre érkezett) tudsz érdeklődni.


az átvételnél nyomtatott betűkkel is oda kell írni a nevet, illetve a postán minden egyes esetben felírják a szig.számot, hogy ki vette át.

2014. jún. 3. 13:03

Sziasztok!


Szoktam rendelni aliról, nem csak saját részre, másoknak is. Most egyik ismerős rendelésénél az áll fent, hogy megrendeltem neki a cipőt, nevére, címére, ami elvileg május 13.-án meg is érkezett és át is lett véve. Na de kiderült, hogy nem érkezett meg hozzá még sem, mert reklamált, hol a cipő... Értetlenül állok most, mert a trackitonline.ru oldalon az látszik, hogy vki átvette 13.-án. Honnan lehet megtudni hogy ki? Egyáltalán akkor milyen címre lett elküldve? Még sosem jártam így. :(

167. youlcsi (válaszként erre: 166. - Martikaa)
2014. jún. 2. 11:21
egyébként ha nagyon zavar, nyugodtan írj rá az eladóra, hogy nem jó, nem követhető a ragszám... általában vissza szokták írni, hogy még kérnek pár nap, 1 hét türelmet... és bizonygatják, hogy tuti ziher, hogy feladták a cuccot :D
2014. jún. 2. 11:19

Mindenkit kérdeztem :)

Köszönöm a választ! Akkor várok :)

165. youlcsi (válaszként erre: 164. - Martikaa)
2014. jún. 2. 10:57

nem engem kérdeztél ugyan...

de még 1 hetet simán. onnantól, hogy jelezte a feladást, akár 10 nap is lehet, mire a rendszerben megjelenik...

2014. jún. 2. 10:52

julcsi96, kérlek írj, hogy mik a fejlemények :)

Én kb 1 hete rendeltem egy fürdőruhát és egy gatyát, különböző eladóktól.

A státuszban mind a kettőnél azt írják, hogy elküldték, kaptam is hozzájuk követési számot, de egyik sem található ha rákeresek.

Meddig várjak szerintetek?

163. youlcsi (válaszként erre: 162. - Julcsi96)
2014. máj. 30. 22:37
mivel? hát azzal, hogy rossz a ragszám, az eladó meg nem reagál. ennyi.
2014. máj. 29. 18:36
Sziasztok! Május 8-án rendeltem egy felsőt, már kb 2 nap után jelezte hogy feladta azonban még most sincs hozzá követési adat, annyit ír hogy sikeres keresés: 0 találat! Azonban az eladó értékelése meglepően jó 95% 25000 visszaigazolás alapján szóval nem is olyan átverősnek tűnik. Irtam neki 2 üzenetet egyikre se válaszolt, szerintetek érdemes vitát nyitni? Ha igen mivel érveljek?
2014. máj. 19. 22:51
Amiben a buktatót látod, én nem érzem annyira annak. Persze, nagyon sok minden le van szabályozva, de igazábol ezeknek úgy gondolom a kínaiak is próbálnak megfelelni, különben bukják ezt a piacot. A magyar nyelvűvel kapcsolatban annit, hogy amikre én gondolok, azt a többi cégeknél egy egyszerű magyar nyelvű etikettel szokták ellátni. Céges webkártyáról még nem hallottam, de azt megtudtam, hogy az alipay állítólag nem fogalja egy a master card business kártyát, így eleve ugrott ez az alternatíva. Annak kell utánajárnom, hogy aliéknál hogy tudok céges számláról fizetni, illetve keresem azokat az alternatívákat, ahol a paypal is játszik, mint fizetési mód.
160. youlcsi (válaszként erre: 159. - Tomika84)
2014. máj. 19. 12:11

igen, jó ha megvan a számla, ne kelljen a vámkezeléshez külön kéregetni.

a legnagyobb buktatót egyébként abban látom, hogy az eu-ban annyi mindent leszabályoztak már, megfelelőségi nyilatkozatok, típustanusítványok, szabványok, stb... és ezeknek (vagy igazoltan hasonló szabályrendszernek) meg kell felejen minden, amit itt forgalomba hozol. gondolok itt pl ruhára, cipőre... elekrtomos dolgokra, szabványosságukra, megfelelően lefordított haszut.-ára stb.


cégnek nem lehet webkártyát vagy ahhoz hasonlót igényelni?

159. Tomika84 (válaszként erre: 158. - Youlcsi)
2014. máj. 19. 12:03

Köszi a választ! :-)


Nagyjából azokat írtad, amikre én is gondoltam, de nem voltam benne biztos, hogy helyesen. Az rendben, hogy olyan helyről kell vásárolnom, ahol számlát adnak, de akkor ezek szerint be is kell kérnem a számlát e-mailben előre az eladótól a vámkezeléshez. Jól gondolom?

Természetesen legálisan, normál céges háttérrel gondolom végezni a dolgot, vállalva az azzal járó járulékos költségeket. A susmusolást és a kötelezettségeket kerülgető "kereskedőket" én sem csípem.

Közben felvettem a kapcsolatot a Nav-val a kapcsolatot, hogy tájékoztassanak arról, hogy céges formában is működőképes-e az ilyen oldalakon alkalmazott fizetési rend.

Nézegettem az alibaba.com-ot is, de induláskor nem tervezek olyan hatalmas mennyiségeket rendelni, ami indokolttá tenné, hogy onnan rendeljek.

Igazából a legjobban az aggaszt, hogy hogyan merjek megadni céges bankkártya adatokat bárkinek is?

Ez magánszemélyként webkártya használatával nem okkzott lelki törést, de most azért ebben a formában rágom a körmöm...

158. youlcsi (válaszként erre: 157. - Tomika84)
2014. máj. 19. 08:54

nyilván olyantól kell rendelned, aki tud számlát adni, illetve tud termékmegfelelőségről papírt adni (ha ilyet nem tud, neked kell bevizsgáltatnod és a papírt biztosítani... szinte mindenhez, illetve ha bármit árulsz, magyar nyelvű leírás KÖTELEZŐ mellé). utána áfát fizetsz, vámot fizetsz... és ezek csak így laikusként jutottak eszembe és ugye az még nincs benne, hogy vállalkozói, járulékok, stb... semmiképp nem az a módja, amit sokan csinálnak, hogy vaterán vagy teszveszen árulják dupla áron ugyanezeket a cuccokat (ráadásul plusz postaköltségért sokszor úgy, hogy a vevő címére rendeli meg ingyen! nem is értem... aukciós oldalról rendelve ugyanott vagyok, mintha mindjárt aliról rendelném...)


de ha nagyban gondolkodsz, ajánlom az alibabát az aliexpress helyett ;)

2014. máj. 18. 17:10

Sziasztok!

Nekem egy eddigmegválaszolatlan kérdésem lenne, reménykedve abban, hogy valamelyikőtök tud majd segíteni.

Igazából azon töröm a fejem, hogy cégszerűen foglalkoznék kereskedelemmel, amihez a termékeim egy részét közvetlenül kínából hoznám be.

Több oldalt is nézegetek, amikről rendelnék, viszont ezt eddig csak mint magánszemély tettem meg.

Mi változik, vagy mit kell másképp csinálni akkor, ha cégként akarok rendelni?

156. youlcsi (válaszként erre: 155. - Julcsi96)
2014. máj. 18. 16:54
igen. azért a biztonság kedvéért írd fel a rag.számot... úgy talán gyorsabban meg tudják keresni.
2014. máj. 17. 21:51
köszi, megnéztem magyar posta oldalán azt írja hogy letétbe helyezve, ezek szerint akkor hétfőn bemegyek érte és odaadják? :) Köszi a gyors választ.
❮❮ ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook