Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)

2014. márc. 29. 09:28

Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni? Vitát szeretnék nyitni, mivel rendeltem a fiamnak egy pulcsit 140-es méretben, a ruha csomagolásán ez szerepel, de maga pulcsi nem nagyobb 120-asnál. :-(

Addig eljutok, hogy bejelölöm a problámám, leírást is írtam (gugli fordító barátom segítségével), de valamiért nem küldi el soha a reklamációt, ráklikkelek a végén a submit ikonra és nem történik semmi. Még van 45 napom, hogy vitát nyissak, mert le a kalappal a kínai posta előtt 1,5 hét alatt ingyen ideért a csomag.

123. youlcsi (válaszként erre: 122. - Xoxo00)
2014. márc. 25. 22:36
én eddig gond nélkül visszakaptam. open disput, teljes összeget kértem vissza, néhány nap volt maga a vita, majd amikor lezárult, visszajött arra a számlára a pénz, amiről elutaltam.
122. xoxo00
2014. márc. 25. 18:54

Sziasztok!


Leírná nekem vki pontosan annak a folyamatát Aliexpressen, hogy - hogy történik a pénz visszafizetés? Open dispute- vita nyitást tudom indítani kell, de utána, hogy jut el hozzám az összeg? Mert az elmúlt félévben rendeltem pár dolgot, és sajnos volt ami vagy nem érkezett meg vagy hibás volt, az eladók belementek a teljes visszafizetésbe. Viszont soha nem érkezett a bankszámlaszámomra összeg az Ali-ról. Tehát ha az open dispuet-ot megnyítom, látom, hogy elviekben mekkora összegeknek kellene megérkeznie, de semmi!!! Vagy hogy van ez?

121. kandagi
2014. márc. 20. 13:51
Rendeltem egy cipőt, ki is fizettem. Pár nap múlva az oldal nem található. Írtam az eladónak, hogy ezzel mi a helyzet, van-e egyáltalán cipő akkor, a válasz csak annyi volt h erre van az idő. Újra írtam neki, hogy mi van, válasz már nem érkezik. Szerintetek buktam a pénzt és a cipőt is?
120. youlcsi (válaszként erre: 109. - Senkisenki)
2014. márc. 19. 12:56
ha 10 napon belül nem kapod meg vagy nem követhető, reklamálj.
119. Babeck
2014. márc. 19. 08:28
Én is rendeltem már többször innen és más kínai áruházból is, rendben ideért eddig minden (lekopogom) :)
118. 8c40921157 (válaszként erre: 117. - *MysticMyra*)
2014. márc. 19. 08:25

Na azt elhiszem neked:)


Ha segítségre (fordításra) van szükséged, csak szólj!:)

2014. márc. 19. 08:17

Koszonom szepen a segitseget! :)


Akkor megprobalkozom vele, mert eleg sok kedvemre valora bukkantam. :)

116. azure_
2014. márc. 19. 08:13

Én is sok mindent rendeltem onnan. Főként gyerekruhákat. Egyenlőre még nem érkeztek meg, de hamarosan az első rendelésemnek már jönnie kell.

Alibaba oldalon keresztül több mindent rendeltem már, igaz ott nagy tételben kell rendelni. Csak jó tapasztalataim vannak.

115. 8c40921157 (válaszként erre: 110. - *MysticMyra*)
2014. márc. 19. 08:06

Szia Myra!

Én már rengeteg mindent rendeltem arról az oldalról, több százezret költöttem ott, és most is van több mindenem a kosárban, csak még nem fejeztem be a válogatást.


Ruhákat, nyakékeket, szexiruhákat, jelmezeket, órát, tabletet, dagasztó gépet (ezt vámolni kellett), napszemüveget, csizmákat, cipőket, hajpántokat, játékokat, szenzoros játékkonzolt, elektromos dart's-ot (ez még nem jött meg), hajsütővasat, szempillákat az autóm lámpáira:), kesztyűt, üres vasalható matricáspapírt, lézerfigyelőt, zongora hangolásához elektromos és mechanikus eszközöket, harisnyákat, fehérneműt...


Volt, ami már 10 nap alatt megjött, azt írták, hogy van az európai raktárban, úgy tudom, Angliában van lerakat, ezért ilyen hamar jött meg. De átlagban 45 nap alatt minden itt volt. 1-2 cucc, ami kicsúszott a garantált 60 napból, de folyamatosan leveleztünk, így tudtam, hogy nem vernek át.


Oda magasminőségű darabok kerülnek fel, mert mindenkinek fontos az, hogy minél több helyre értékesítsenek, és jó minősítést kapjanak. Nem kell félni, elsőnél én is aggódtam, de még csak elkezdtek jövögetni az első darabok, már rendeltem is a következőket.

Én semmiben nem csalódtam még, főleg nem árban. Több minden nálunk is megvehető a boltokban, de 3-4, sőt 10x drágábban.


Én csak ajánlani tudom.


Mindig küldenek visszaigazolást, hogy a pénzed megérkezett, másnap minden bolt is külön külön visszaigazol. Majd, ha már postázzák, arról is kapsz értesítőt, akkor már követni is tudod a kínai posta weboldalán. Én ott értesültem pl. egy termékről, amit nem kaptam meg, holott azt írták, hogy már itt van helyben. Elmentem a postára, és elnézést kértek, de elkeverték, szóval, az is meglett.

114. Milup2 (válaszként erre: 112. - SzeszakAdri)
2014. márc. 19. 07:56

Free shippingnél is figyelje, hogy mit ír ki, van, ahol van limit..Mint pl. én most rendeltem bizsukat, s bár free shipping, de 8 dollártól....

Mikor a kosárba kerül, akkor mindenképpen látni, hogy elküldik-e ingyen, vagy még rakjál hozzá....

113. Milup2
2014. márc. 19. 07:54

Ki van írva melyik üzletből mikor ingyenes a szállítás...Van, ahol van limit (8, 10, 12, 15 vagy mittomén mennyi dollár), van ahol nincs ilyen...A 2-3 dollárost is elküldik ingyen;)

Cirka másfél hónap alatt ér ide...(van, amelyik előbb, van, amelyik később, s volt, amelyik ide sem ért: mert vagy a vámnál nem ment át-pénzt visszautalta a bolt ekkor-, vagy gondolom lenyúlta az egyik postás..tehát azért ilyesmikre is kell számítani..., de a legtöbb csomag ideért hozzánk.).


A ruháknál nézd, hogy az adott mérethez milyen cm-ek tartoznak, ez a legtöbbnél lentebb fel van tűntetve...Én is pont most rendeltem gyerekruhát, hát majd 1 hónap múlva kiderül, hogy tényleg jót rendeltem-e..;)


Látni lehet mennyien rendeltek az áruból, ill.milyen visszajelzések vannak...

2014. márc. 19. 07:53

Szia!


Ingyenes a szállítás, ha azt írja, hogy Free shipping. Ez félkövér betűkkel jelenik meg.


Az értékelés a Feedback fülön van, ezt ugyanúgy találod meg, mint a Vateránál a szállítási feltételeket.


A méretezést (centiméterben mért adatokat) gyerekruhánál táblázatban általában kiírják a termékleírásban.


A postázás időtartama változó, volt, ami 1 hét alatt ideért, volt, ami 70-80 nap között, már nem is reméltem, hogy megkapom.

2014. márc. 19. 07:43

Szia. :D

Mi eddig 2 telefont rendeltünk erről az oldalról és most van a 3. is úton, ja meg öcsémnek rendeltünk egy Chelsea felsőt.

Eddig minden szerencsésen megérkezett, de mivel ezeket mind Kínából rendeltük, ezért kb. 1 hónap volt mire megjöttek.

Igen azt meg tudod nézni, hogy mennyien rendeltek az adott szállítótól, milyen visszajelzések vannak.

2014. márc. 19. 07:23

Sziasztok.


Nem igen igazodom el az ilyen oldalakon, sokáig a vatera is kifogott rajtam, hát még ha nem magyar... :)


Szóval érdekelne, mikor ingyenes a szállítás, van-e itt vélemény a termékről, ha igen merre találom? :)

A méretezés gyerek ruhánál egyezik-e az itthonival, vagy érdemes nagyobbat/kisebbet rendelni?

Mennyi idő alatt ér ide általában a rendelt áru?


Előre is köszönöm! :)

2014. márc. 17. 07:58
Lenne mèg egy kérdésem.. A feladáskor nem kaptam trackinh numbert, később fogok még kapni? Vagy ezt egyébként is pár nappal a feladás után szoktak adni?
108. youlcsi (válaszként erre: 107. - Senkisenki)
2014. márc. 14. 21:44
szerintem ha nem tudod törölni, hagyjad. nyilván nem küldi el, amit nem fizetsz ki.
2014. márc. 14. 14:14

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem.

Rendeltem egy cipőt, de ez életem első rendelése és sikeresem elszúrtam. Tegnap próbáltam megvenni a cipőt, de valamiért nem sikerült a tranzakció, ezért abbahagytam, ma megint megpróbáltam és ma már sikerült. Viszont nem láttam hogy a tegnapi rendelés is ott van a kosaramba.:( Tehát van egy cipőm kifizetve, és egy ami fizetésre vár (ugyanaz a két cipő). Mit kell tennem ilyen esetben? Láttam hogy oda van írva hogy 20 nap múlva törlik a vásárlást, de szólnom kell ilyenkor az eladónak hogy véletlen volt, vagy hagyjam, úgyis csak azt küldik el ami fizetve van? Előre is köszönöm a válaszokat! :)

106. kandagi
2014. márc. 11. 14:54

Nemrég rendeltem az oldalról először, felmerült bennem pár kérdés, megköszönöm, ha valaki tud segíteni :)

1. Cipőrendelésnél másnap már nem tudtam rámenni az oldalra...page not found. Ilyenkor mi van?

2. rendeléseinél 2 dolog van kiírva: opening és Departure from outward office of exchange. ezek mit jelentenek?

3.vám hogy működik?

Előre is köszönöm szépen!

2014. márc. 10. 18:44
Visszatéritették a pénzt elvileg de nálam még nem látszik
2014. márc. 10. 18:35

Írtam és átalakult a rendelésem befejezettre

majd kaptam egy emailt

 

Kedves Ágnes Orosz,

Megállapodás jött létre rendelési szám 60809183808327.


Kérjük, vegye figyelembe:

Akkor kapja meg a visszatérítést 7-10 munkanapon belül. Ha van egy késés, kérjük egyeztessen a kibocsátó bank, vagy lépjen kapcsolatba velünk.

  


Szeretnénk meghívni Önt, tisztelt ügyfél, hogy vegyenek részt a felmérésben, hogy többet tudjon a legutóbbi tapasztalatok Vatera piacterén, hogy mi is improve.Click ide, hogy felmérés

103. youlcsi (válaszként erre: 102. - Vica0430)
2014. márc. 10. 12:48
angol nyelven. gugli jóbarát! gugli jól fordít. a kínai is szerintem azt használja :o :D
2014. márc. 10. 12:40
Sziasztok.Rendeltem én is az aliexpressröl az elsö csomag 3 héten belül itt volt a másik nem jön.4 nap múlva lejár az idő.A vitát magyar nyelven inditottátok?Tudna valaki tippet adni?Köszi
101. Paulus (válaszként erre: 100. - Asuka_)
2014. febr. 21. 15:24
Köszönöm, ezt az oldalt is szoktam figyelni, de itt is ugyan az van mint a többin. Az Alin a claim opció csak a szállítási határidő lejárta után fog megjelenni? Addig nem is tudok claimolni?
100. asuka_ (válaszként erre: 88. - Paulus)
2014. febr. 21. 15:05

Itt is figyelheted.

[link]

1 hónap még belefér, hogy úton van és nem változik a helyzete, febr.24-25 kellene Magyarországra érkeznie.Több csomagom az utolsó 60. napon érkezett meg az országba. Van ilyen...

99. Paulus
2014. febr. 21. 10:00

Köszönöm, nagyon aranyos vagy.

Mindenképpen ki kell várnom azt a 12 napot mert addig úgysem tudok tenni semmi, csak reménykedem, hogy hátha megjön addig a csomag. :)

98. youlcsi (válaszként erre: 97. - Paulus)
2014. febr. 21. 09:42

a 11 napot mindenképp meg kellene várni... vagyis már mindegy, mert elindítottad a vitát. max annyit tehetsz majd, ha mégis megjön, akkor ezt jelzed és ezzel lezárul a vita.


én úgy gondolom, nem a vevő dolga keresgélni az árut... ez legyen az eladó gondja. te megvetted, fizettél, ő vállalt valamit, nem teljesítette... tehát ha nem ér ide időben, jár vissza a pénz. szóval csak biztatni tudlak... meg kívánni még egy kis türelmet :)

97. Paulus (válaszként erre: 96. - Youlcsi)
2014. febr. 21. 09:32

Hosszabíthat rajta, de amint lesz claim opció azonnal nyomok is rá. Elvileg az én csomagom már hamarabb elindúlt Keletről mint ahogy a holdújév elkezdődött. Tehát elvileg nem azért "késik" a csomag. :( Direclink szerint:

13/01/14 18:00Order dispatched

14/01/14 10:00Order departed on flight from origin

24/01/14 07:11Order departed from sorting hub

29/01/14 19:55Local mail tracking


Magyar posta szerint:

2014.01.24

07:11

Küldemény információ:

Célországba elküldve / Item sent abroad


2014.01.24

23:55

Küldemény információ:

Célországba elküldve / Item sent abroad


Sajnos 24.-e óta nem frissül! :(

96. youlcsi (válaszként erre: 95. - Paulus)
2014. febr. 21. 09:16

de amikor megérkezett, azonnal jelentkezik a vám elé állítva státusz is.


az eladó meg nem fogja elfogadni a vitát egészen addig, míg le nem jár a határidő... sőt, lehet, még hosszabbítani is fog rajta.


(halkan jegyzem meg, január vége-február eleje volt a holdújév, amikor soknapig nem dolgozott a sok kici kínaiból egy sem)

95. Paulus (válaszként erre: 94. - Youlcsi)
2014. febr. 21. 08:58
A céolrszágba elküldve után nem a célországba megérkezett státusznak kell következnie? Azért vagyok "ideges" mert a fórumokon általában 1 hónap alatt mindenkinek megjöna csomagja. Az én már lassan 2 hónapja rendeltem... :( Attól félek, hogy lenyúlta valaki vagy elveszett a csomag valahol.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook