Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)

❮❮ ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... ❯❯
214. youlcsi (válaszként erre: 212. - Julcsi96)
2014. aug. 18. 10:20

ha már van ragszám, akkor tuti úton van.

ha nem követhető a ragszám, én mindig először ráírok az eladóra, hogy nézzen utána, mert ha napokon belül nem lesz követhető, kénytelen leszek vitát nyitni. ez általában megoldja a dolgokat.

213. babika_ (válaszként erre: 212. - Julcsi96)
2014. aug. 16. 13:12
hm.. tőlem kérte a számlaszámom. viszont van ilyen rész a vitanyirásnál, vagy valahol, hogy mi van ha véletlen lezárod. Lehet hogy a fizetésnél... A lényeg hogy area is van valami megoldásuk
2014. aug. 16. 00:32

Nem kellett megadnom semmit, és lese vontak, elfogadta az eladó 3-4 napon belül vissza is jött.


De most megin gondba vagyok/lehetek. Rendeltem egy cipőt és 12 nap elteltével semmi követési info nem volt róla, így megnyitottam a vitát, teljes visszautalásra amit az eladó elutasított miszerint csak lassan kerül be az adatbáziba, lényeg a lényeg hogy azon a délután végre megjelent a Track résznél és látható, hogy feladták.... Erre én h*lye rámentem hogy elfogadom a válaszát ezzel pedig teljesen lezártam a rendelést, magyarán ha problémám lenne vele már nem tudok reklomálni, ez oké beletörödtem.. De ugye ha már megjelent a nyomkövetési szám az eladó nem tudja visszavenni magához a terméket?! Csak mert ha ezek után nem kapom meg semmit se tudok kezdeni... Tudom én rontottam el, de még sose nyitottam vitát, ugy hogy közbe a termék ne érkezett volna meg..

211. youlcsi (válaszként erre: 209. - Babika_)
2014. aug. 13. 14:20
nekem korábban nem kellett megadnom. most is lezárták egy vitámat pár napja, de nem írták sehol, hogy bárhová is meg kellene adni a szla-számot.
210. youlcsi (válaszként erre: 208. - Yasmine1122)
2014. aug. 13. 14:16
nem tapasztaltam
209. babika_ (válaszként erre: 207. - Julcsi96)
2014. aug. 13. 10:30
nem megy vissza automatice, ahhoz majd meg kell adni a számodat. Sajnos én is szívtam most a telefonnal: valamiért a tnt visszaküldte a kínainak a csomagot (nem csak az enyémet), de ezek meg állítólag időhiány miatt nem tudták újraküldeni (költöztetik a céget). Én full kártérítést kértem ugye, 40dollárból kaptam 25-öt. Arra készülj fel, hogy a 20ból te max 5-öt kapsz vissza, mert levonnak 15 kezelésit.
2014. aug. 12. 13:09

Sziasztok!

Ti is tapasztaltátok, hogy megváltozott az oldal keresője? Beírom pl. hogy "nike air max men shoes" erre kiad még mindenféle más stílusú cipőt, ami baromira idegesítő, mikor egy bizonyos modellt keres az ember... :@ Nem tudom, hogy az air max-hez hogy jönnek a vászon cipők pl.

2014. aug. 1. 07:01

Na most ezt irja státuszként: Status:

Fund Processing .. Minek után semmit se tudok rá reagálni gondolom én, hogy beleegyezett az összegbe, jól sejtem? Ilyenkor automatikusan visszajön a kártyámra a pénz?

2014. júl. 31. 17:51
Sziasztok! Pont nem régiben írtam egy kérdését hogy mi történik ha olyan eladó termékére panaszkodnék aki már nincs fenn! Régebben rendelgettem tőle Nike cipőket nagyon jó minőságűek voltak, aztán egyszer csak megszűnt de jött egy levél hogy ez az új áruháza ugyanaz a minőség rendeljek bátran, gondoltam én hülye ha ugyanaz az eladó mért lenne más a minőség. Ma jött meg a cipő, botrányos, mondhatni hordhatatlan! Nyitottam egy vitát és a 30$ból 20$ irtam, mint visszatérítési ár. Mivan akkor ha nem reagál? Valamint ha Ő sokalja a 20$-t vagy nem akar visszautalni semennyit mit tudok csinálni? Csatltam képeket is amin látszik a gyatra minőség.
205. babika_ (válaszként erre: 204. - Szu44)
2014. júl. 27. 06:18
Én is nagyon remélem! Ha nem kapsz választ,akkor hétfőn próbálkozz az oline panaszkezeléssel. Remélem visszakapod a pénzt!
204. szu44 (válaszként erre: 203. - Babika_)
2014. júl. 26. 17:04
útmutatásod alapján sikerült e-mailban a panaszom elküldeni! Remélem, lesz eredménye a bejelentésemnek." babika " KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGED !!!!!!!
203. babika_
2014. júl. 26. 09:29
Ahogy belépsz, fent jobb oldalt van olyan, hogy help. Utána kijön pár témakör, neked a refund kell. A refund-on belül is lesznek témakörök,szerintem mindegy melyikbe mész bele, mert a végén van olyan kérdés, hogy hasznos volt-e. Arra menj, hogy nem. Akkor bejön még egy választós oldal, ott a claim & refundba menj és elvileg van olyan opció, hogy start chatting. Viszont most hétvége van, úgyhogy ez nem működik. Azonban van egy virtuális nő, Eva, nála is próbálkozhatsz, én múltkor csak úgy kipróbálástam, és nem volt egy nagy élmény. Amúgy ha benne vagy még az időben akkor szerintem a termék mellett kell lennie olyan lehetőségnek, hogy open disput. Ezzel vitát fogsz nyitni az eladóval. Ehhez menj be a my ordersbe, és ott a vásárolt termék mellett ott lesz, ha minden igaz.
202. babika_ (válaszként erre: 201. - Szu44)
2014. júl. 26. 09:14
Az oldalon keress olyat, hogy help vagy help center. A lényeg, hogy bejön egy csomó témakör, és ott lehet chatelni. De várj, inkább mindjárt belépek, és leírom pontosan :-)
201. szu44
2014. júl. 25. 12:37

babika! ha tudnál egy e-mail címet adni, ahová segítségért fordulhatok, nagyon hálás lennék. Odáig eljutottam, hogy hamis termék esetén háromszoros árat fizetnek vissza, de hogyan mimódon, mit kell kitölteni? semmilyen információt nem találok.

Örülnék , ha csak a telefon árát visszakapnám,

Segítséged elöre is köszönöm

200. babika_
2014. júl. 25. 08:56
Van ügyfélszolgálat, igaz én azt vettem észre, hogy nem viszik túlzásba a dolgot, vagy csak én fordultam hozzájuk felesleges dologgal. Szerintem írj nekik, a reggeli órákban még van elő személy, később már csak egy gép van. Az nem jó szerintem.
199. youlcsi (válaszként erre: 198. - Szu44)
2014. júl. 24. 22:42
sosem gondolnám, hogy az aliról olcsóért eredetit kapok... de ha tranzakció előtt rákérdezel, nem is szokták tagadni.
198. szu44
2014. júl. 24. 21:41
hamisitott terméket kaptam / mobil telefon /Járt már így valaki. Mi a teendö ilyenkor? AliExpress ügyfélszolgálat nincs, ahová segitségért fordulhatnák.Ha valaki tud, segítsen !!!!
197. babika_
2014. júl. 18. 09:23
Ha nem tetszik a termék, akkor lehet reklamálni,illetve addig nem kapja meg az eladó a pénzt, amíg azt nem mondod, hogy minden rendben vele. Ebből a szempontból biztonságos, nyugi :-)
196. youlcsi (válaszként erre: 195. - Julcsi96)
2014. júl. 17. 21:58
ha az eladó, vagyis a "bolt" is megsuűnik, akkor sztem az ali visszautalja a pénzedet. ha csak a termék, az jelentheti azt is, hogy éppen elfogyott, és nem rendelhető.
2014. júl. 17. 17:20
Sziasztok! Engem az érdekelne (még nem történt meg csak kiváncsi vagyok), hogy nagyon gyakran megesik, hogy rendelek valamit és mondjuk rá 2 hét múlva annak ellenére hogy a termék még megsem érkezett azaz aukció sőt néha még az eladó is megszűnik (Nike cipő rendelésre gondolok), magyarán attól az eladótól nem tudok megint rendelni, eddig semmi problémám nem volt mindig megérkezett NA de a kérdésem, hogy ha mégis lenne valami gebasz hibás vagy nem jön meg tudok reklamálni valahol vagy akkor az ennyi?
194. youlcsi (válaszként erre: 193. - Babika_)
2014. júl. 15. 13:55

a kártyás fizetést miért nem? az alinak fizetsz, ő csak akkor utal tovább, ha visszajelzel, hogy megérkezett az áru. de pl webkártyáról kockázat sincs igazán, elég pont annyi pénzt rátenni, mint amennyit el akarsz utalni.


30 dollár azért elég nagy bukta :/ sajnálom.

193. babika_ (válaszként erre: 192. - Youlcsi)
2014. júl. 15. 13:44
Igen, van sima banki átutalás. És jóóó sok pénzt levonnak érte. 70dollár volt a telefon, ennyit küldtem el. Erre csak 40érkezett be. Küldhettem rá megint... Na mindegy. A sima kártyásat nem merném bevállalni.
192. youlcsi (válaszként erre: 191. - Babika_)
2014. júl. 14. 10:14

banki átutalás? olyan is van az alin?

sima kártyás fizetés! és még tr. díj sincs :)

191. babika_
2014. júl. 9. 12:37

Sziasztok!


Rendeltem egy telefont banki utalással. A pénz még nem ért oda, igaz csak hétfőn küldtem. viszont olvastam olyat, hogy az ottani bank igencsak megcsapolja a küldött összeget, és így a 70dollárból lesz mondjuk 50. Ez mennyire igaz? Én osztott költségterheléssel utaltam.

190. youlcsi (válaszként erre: 189. - Laryah)
2014. jún. 23. 14:36

ó, ez gáz :(


én a kisfiamnak rendeltem egy szilikon órát. amikor megláttam, hogy az óraszerkezet szilikon burkolata el van hasadva/szakadva, majdnem sírva fakadtam... lefotóztam, és elküldtem a képet az eladónak. 2 nap múlva már küldte is a ragszámot, hogy küld másik szilikon burkolatot...


most tk a szakadt van az órán, a 3évesnek mindegy, észre sem vette... azt nyugodtan amortizálhatja. ha elszakad majd lecserélem.


csak arra akartam kilyukadni, hogy érdemes ám reklamálni... és ha nem kedvező a vége, akkor bizony rossz értékelést adni!

189. laryah
2014. jún. 23. 13:36
45 nap után kaptam meg az órámat,nyilván nem számítottam semmi extrára, reméltem legalább a nyarat kibírja... de akkora a csuklómra,hogy kb a nyakam köré tekerhetem, a 3 gomb közül egyik sem mozgatja meg a mutatókat így délben is 7 órát mutatnak, és még egy kopás folt is volt az oldalán az arany színű bevonaton. ennyit erről, többet nem kísérletezem velük :(
188. asuka_ (válaszként erre: 187. - Youlcsi)
2014. jún. 20. 22:10
Még neki áll feljebb! 5 dollárt ajánl....várok még pár napot, amíg lenyugszom a vita folytatásához.:)
187. youlcsi (válaszként erre: 186. - Asuka_)
2014. jún. 20. 12:26

na, ruhát ezért nem rendelek... (jó, megesett már, de nem volt gond, viszont nem is vártam csodát 8 dollárért :D)


kíváncsi leszek, mit írnak vissza, visszakapod-e a pénzt...

186. asuka_
2014. jún. 19. 14:14
Ma érkezett meg cipőm az aliexpresstől- még ilyen gagyi hamisítványt!!!! 1 dollárért sem vettem volna meg, ha tudom mit küld. De, fényképek alapján jól nézett ki...:((((((( Nyitottam vitát, hogy hamis a termék, kérem vissza a pénzem...nem tudom mit reagál majd, de jól felidegesített..
185. youlcsi (válaszként erre: 184. - Yasmine1122)
2014. jún. 18. 10:24

sajnálom, hogy így jártál... de gondolom azt megtanultad, hogy legközelebb sokkal jobban oda kell figyelni :)


én jártam úgy, hogy nem jött meg a termék, és nem figyeltem a határidőre, így automatikusan átvettnek értékelte a rendszer és lezárta a rendelést... nem is tudtam vitát nyitni már. én hibámból... ebből tanulva, heti 1-2x ránézek minden rendelésemre azóta is... és bizony előfordult olyan is, hogy bár sikertelen volt a kézbesítés és postán átvehető lett a cucc, értesítőt nem kaptam róla! ha nem figyelek, még 2-3 nap és vissza is küldték volna.

❮❮ ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook