Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetés)

154. youlcsi (válaszként erre: 153. - Julcsi96)
2014. máj. 17. 20:48

a sikertelen kézbesítés az az, hogy vitték, de nem voltál otthon, nem vetted át. de nézd meg a magyar posta nyomkövető oldalán is. bemész, megmondod a ragszámot, odaadják. ennyi.

jártam én is így karácsonyi ajándékkal, hogy csak vártam, vártam... aztán kiderült, hogy hozták, csak a papírt luxus volt róla bedobni :/ azóta inkább ellenőrzöm többször, hogy merre jár a cucc, mert x idő után visszaküldik.

2014. máj. 17. 18:55

Sziasztok, remélem tud nekem valaki segíteni!


Jó egy hónapja rendeltem egy cipőt, irtam az eladónak hogy mikor várható, rá 3 napra válaszolt hogy a termék megérkezett, vegyem fel a kapcsolatot a helyi postával.. Megnéztem a követőszámot és ezt irja

2014 Arrival at delivery office HU 2014 05 15 0706

2014 Unsuccessful delivery HU HU 20140515 1659


mit takarhat ez a sikertelen kézbesítés? Valamint most mégis hova telefonáljak? Győrbe rendeltem, akkor a Győri postát hívjam? Légyszi segítsetek, mert nem volt olcsó, ráadásul nem is nekem lesz! Ha esetlen nem érkezik meg és a postán se tudnak segíteni van okom/indokom vitát nyitni?

152. youlcsi (válaszként erre: 151. - Senkisenki)
2014. máj. 10. 21:32
én 2-3 nap után írnék neki újra... ha utána pár napon belül nincs érvényes ragszám, nyitnám a vitát.
2014. máj. 10. 17:25
Sziasztok! 14 napja, hogy az eladó postázta a csomagomat, de még mindig nem él a nyomkövetési szám. Írtam az eladónak hogy ilyenkor mi a teendő, és annyit írt vissza hogy legyek türelmes. Most várnom kell, vagy mit tehetnék? Hong Kong Post-ról van szó, ha el számít valamit.. :(
2014. máj. 8. 21:29
Sziasztok segitséget szeretnék kérni.Vettem egy tabletet május 2 án.Miután lejárt az aukcio megszünt a link,azota 404 nout found-ot ir.Vasárnap az eladó postára adta.De a tracking szám nem jó.Azota hiába irok az eladónak nem válaszol semmire.Vitát nyitotam de ott hiaba irok neki nem válszol.Hany nap után él a vita?Korai volt 5 nap után nyitanom.Meg hát dhl-es szállitást irt.Mégis chine post-al jön.
149. youlcsi (válaszként erre: 148. - ZumbaHajni)
2014. ápr. 27. 17:06
szerintem több ezer eladó van... ha nem még egy nagyságrenddel több... nem tudom, hogy ezt így lehet-e... egyáltalán nem mindegy, hogy mit szeretnél. én pl zoknit (bambuszt) már másodszor rendelek egy helyről. ott kedves az eladó, ahogy útjára indul a csomag, küld privát üzenetet. de általában jó, ha figyeled az eddigi értékeléseket. kb mint vaterán. attól érdemes venni, akinek jók az értékelései. mondjuk kockáztattam már úgy, hogy én voltam adott termék első vásárlója... szerencsém volt.
2014. ápr. 27. 08:39

Sziasztok!


Esetleg megírnátok kik azok az eladók, akik biztos küldik az árut? Akiktől már rendeltetek.

147. Emsi (válaszként erre: 136. - Youlcsi)
2014. ápr. 25. 17:15
Köszönöm youlcsi :) Ezt fogom tenni.
146. youlcsi (válaszként erre: 145. - Csilluska95)
2014. ápr. 25. 08:26

azért ne várd meg, hogy leteljen az idő... 1 nappal előtte -ha nem érkezik meg- reklamálj és indíts vitát... vagy hosszabbítsatok szállítási határidőt.

amúgy a csomag ragszám alapján követhető?

2014. ápr. 24. 17:00
Azt írták mindkét rendelésemnél, hogy 2 napon belül feladják, és 5-30 napon belül fog megérkezni. Köszönöm a segítséged még egyszer! :)
144. Csilluska95 (válaszként erre: 143. - Youlcsi)
2014. ápr. 24. 16:11
Most azért kèrdezősködök ennyit mert a tesómnak rendeltem, és nem szeretnék bajt magamnak. Megbeszéltük hogy nem tudok pontos időt mondani amikorra tuti megjön, tehát megértő, de azért csak jó lenne ezzel tisztában lenni. Mindjárt megnézem a termék adatlapját, hátha okosabb leszek. :)
143. youlcsi (válaszként erre: 142. - Csilluska95)
2014. ápr. 24. 11:10

a rendelt termék adatlapján mi volt? lehet, nem 15-60 napos határidős a szállításuk. lehet, hogy nem a china air post szállít nekik. elvileg létezhet, hogy az a szállítási határidő.


a csomagfelvétel változó. nekem volt, hogy még aznap 8szinte pár órán belül a fizetés után), de megesett, hogy 3 hét múlva történt.


amúgy nem vagyok annyira otthon benne, mindig csak filléres dolgokat rendelek, nehogy nagyot bukjak :D

2014. ápr. 24. 09:15
A rendelést amikor kifizettem akkor a processing time 7 nap volt, most pedig a visszaszámláló 12 napot mutat. Ne haragudj hogy ennyit értetlenkedek, de nem igazán értek hozzá. :D Mennyi idő általában míg feltesznek egy csomagot? Köszönöm hogy segítesz. :)
141. youlcsi (válaszként erre: 140. - Csilluska95)
2014. ápr. 24. 07:24

szerintem itt a 13 nap az a határidő, amíg a csájna er poszt rendszerében meg kell hogy jelenjen a ragszám.


de egyébiránt meg kell nézni, hogy rendelted, van aki 8 napra vállalja a szállítást! még az ingyenesek között is.

2014. ápr. 24. 04:16

Sziasztok! :)

Én a feldolgozási idő(k)ről kèrdeznék, remélem tudtok segíteni mert valahogy nem tudom megérteni.

Jelenleg 3 csomagom van úton (eddig egyet rendeltem, az 35 nappal az idő lejárása előtt ideért). Ebből kettőnél a feldolgozási idő 7 nap volt, miután kifizettem a termékeket a kis visszaszámláló 13 naptól kezdett visszaszámlálni. Ez mit jelent? Hogy 13 napon belül nálam kell lennie a csomagnak? A harmadik csomag feldolgozási ideje 30 nap. Ez mit is takar pontosan? Olyan soknak tűnik az előző két csomagnàl lévő 7 naphoz képest. :( Remélem érthetően írtam le, és tudtok segíteni. :) Előre is köszönöm!

139. youlcsi (válaszként erre: 138. - Yasmine1122)
2014. ápr. 23. 11:58

ha nem reagál, akkor vita (fotókkal), és részleges visszatérítés kérése.

nem tudom, mennyiért vetted a cipőt, de sztem visszaküldeni mocsok drága játék!

olyat már hallottam, hogy megegyeztek, hogy a következő váésárlásnál vmi nagy kedvezményt adott a kici kínai... persze ettől még nem lesz jó a cipő mérete, de esetleg jobban járnál, ha kapnál vissza vmennyi pénzt, vagy olcsóbban a helyes méretet, ezt meg megpróbálnád eladni.

2014. ápr. 23. 11:50

Sziasztok!

Nem saját részre, hanem másnak rendeltem egy cipőt az aliról, de rossz méretet küldtek. Írtam az eladónak, de nem reagál. Mi ilyenkor a teendő? Vita?

Meg egyébként küldött már valaki vissza valamit cserére? Vagy ez hogy működik?

Köszi!

137. youlcsi (válaszként erre: 134. - Senkisenki)
2014. ápr. 23. 08:49
szerintem így van... ha még vissza tudtad mondani, akkor kell vmennyi átfutási idő, és utána kapod vissza a pénzt.
136. youlcsi (válaszként erre: 135. - Emsi)
2014. ápr. 23. 08:48

nem, nem volt. ha nem követhető, akkor nem adta fel, hibás vagy nem léátező ragszámot adott meg.


én meg szoktam írni, hogy ha holnapra/x napon belül nem kapok valós követési számot, akkor vitát nyitok.

135. Emsi
2014. ápr. 22. 21:46

Sziasztok, régóta vásárolok az Alin, de ilyen még nem volt..

Február 27-én rendeltem egy cipőt, kb 15 nap volt a feldolgozási idő, aztán kaptam egy Követési számot, amihez nincs információ.... az eladóval tartom a kapcsolatot, kedves, nyugtat, türelmemet kéri. De már nagyon idegesít. Az oldal már rég nem elérhető. Volt már ilyen veletek, hogy követhetetlen csomag mégis megérkezett? Mit csináljak? Volt már nagyon lassú szállítás, de tudtam ellenőrizni az útját...

2014. ápr. 17. 23:14
Sziasztok! Április 7-én adtam le az egyik rendelésemet, de mivel máig nem adta fel az eladó a csomagot és egyébként is találtam annál jobbat így töröltem a rendelést. Most azt írja a rendelésemnél, hogy "Awaiting Cancellation". Ilyenkor csak várok, és ha lezárult a törlés automatikusan visszakapom a pénzem? Kb. hány nap szokott ez lenni? Előre is köszönöm, ha tudtok segíteni! :)
2014. ápr. 17. 15:48
Ma voltam a postán a levélért. Igen, ezzel kapcsolatos volt. Írnom kellett egy e-mailt a postaimportnak, melyben csatolnom kellett, hogy mennyit fizettem. Ugyanis annak a 27%-át még ki kellesz fizetnem (ÁFA) + vámilletéket. Kértem őket a levelemben, hogy írják meg az összeget még mielőtt jön a postás és ki kell neki fizetnem. Ha jó lesz a teló még így is meg fogja érni.
132. youlcsi (válaszként erre: 131. - Szarvas1981)
2014. ápr. 16. 17:10
na, ezt passzolom. mindig odafigyelek, hogy az áfa-mente határ alatt maradjak, így vámról pláne nem eshet szó.
2014. ápr. 16. 14:59

Sziasztok!

Én már többször rendeltem az Aliexpress-ről, de most nem tudom, hogy ilyenkor mi van. Márc. 13-án rendeltem egy telefont 111,77 dollárért. A múlt héten ápr. 10-én megjött a nyomonkövetésben, hogy a teló a vám előtt van. (Idáig a szokásos.) Ma nézem a nyomkövetést a posta.hu-n és ezt látom:

ápr. 14. 13:35 - Postai vámkezelés alatt

ápr. 15. 10:56 - Betárolás a Posta import raktárába

ápr. 15. 10:56 - Adatbekérés a vámkezeléshez a címzettől.

Most akkor mi van, hogyan tovább? Engem nem keresett meg még senki. Illetve mire ma haza jöttem kaptam egy postai értesítőt, miszerint levélküldeményem érkezett a feladóhoz MPL van írva. Lehet, hogy nincs összefüggés, lehet, hogy van. Nem tudom. A levélért leghamarabb holnap tudok menni.

Ha tudtok segítsetek!

130. xoxo00 (válaszként erre: 123. - Youlcsi)
2014. ápr. 1. 10:48

A vita igen pár napon belül lezajlott az én esetemben is, teljes összeg visszautalásban egyeztünk meg, de a pénz sehol, pedig MasterCard kártyám van, és erről is fizetek, ha vásárolok vmit.

..Vagy esetleg van olyan, hogy a kártyám nem fogad külföldről érkező utalást? Valamit be kell állítani a netbankon? Én ezt tényleg nem értem... :(

129. youlcsi (válaszként erre: 128. - Kerita1979)
2014. márc. 29. 21:35

:D

örülök, hogy megoldódott. amikor nekem ilyen problémám volt (hibás termék) nem reklamáltam, hanem üzenetet küldtem az eladónak azzal, hogy fotót csak vitanyitással tudok feltölteni. adott egy mail-címet, elküldtem a képeket... kici kínai másnap írt, hogy küld másikat, 3 nappal később már megadta az új ragszámot. most várok :) ha rendben ideér, nagyon 5csillagos értékelést kap :D

2014. márc. 29. 13:36
Köszönöm a segítséget, úgy látszik a boöngésző váltás elég volt. A Firefox-val lehetett valami baj, mert a Google Chrom-val sikerült. :-)
2014. márc. 29. 13:11
És ilyenkor mit kell látnom a monitoron, mert per pillanat olyan mintha nem csináltam volna semmit. Pedig bejelöltem mi a baj, le is írtam képet is csatoltam ( mire letömörítettem a képeket a megfelelő méretre kihullott az összes hajam)., azt láttam, hogy a képek 100% feltöltöttek, de utána semmi. Úgy kell hagynom és majd lesz valami?
126. youlcsi (válaszként erre: 125. - Kerita1979)
2014. márc. 29. 13:06

esetleg próbálj másik böngészőt!


(amúgy nem nyitja azonnal a vitát, először csak "megvizsgálja" hogy jogos-e)

2014. márc. 29. 09:29

Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni? Vitát szeretnék nyitni, mivel rendeltem a fiamnak egy pulcsit 140-es méretben, a ruha csomagolásán ez szerepel, de maga pulcsi nem nagyobb 120-asnál. :-(

Addig eljutok, hogy bejelölöm a problámám, leírást is írtam (gugli fordító barátom segítségével), de valamiért nem küldi el soha a reklamációt, ráklikkelek a végén a submit ikonra és nem történik semmi. Még van 45 napom, hogy vitát nyissak, mert le a kalappal a kínai posta előtt 1,5 hét alatt ingyen ideért a csomag.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook