40-70 év közötti nagyik gyertek, beszélgessünk. (beszélgetés)
Igen teszek,amit más helyről szeretnék hozni, de nem lehet,mert másolással nem tudom lehozni.
Nekem is Niki segített megtanulni a használatát, meg a saját album nyitását, szerintem Neked is szívesen segít,beszélj vele.
Majd még azt kell megtanulnom tőle, hogy a hoxá-ba hogy tudok képeket rakni a képeslapok közé.
Annak ellenére hogy két infós gyerekem van szerintem az átlagnál is bénább vagyok, pedig lassan 20 éve használok gépet.
Erzsókom! A photobucketbe Te is teszel képet? - mert látom a képnél a neved!( Meg más ismerősét is)
A képfelrakásban még nagyon kezdő vagyok, azért teszek fel ilyen pimitív kérdéseket! Bocsi!
Szép estét mindenkinek, úgy látom megy a karácsonyi sütés-főzés. Az biztos, hogy nekem franciasalátából egy szénahordó kassal kell csinálnom.
Ciluskám a photobucket-ben csak Ctrl+c-vel lehet másolni,beilleszteni itt is kell, a többinél/glimbo stb/ müködik az ahogy csinálod.
Editke a tésztába meg a dióba nem teszel cukrot a zserbónál?
Dórikám! Nekem is eltünt több képem is!
Én úgy látom, hogy amit Ctrl-lel küldök, az eltűnik, de ha bekékítem, másolom és beillesztem, akkor megmarad! - vagy ez hülyeség?
Szia / Sziasztok!
Nálam a múltkor fordítva volt, az orvos volt az, aki mondta, hogy miért nem mentem délelőtt. A nővérke pedig, hogy teljesen mindegy, mert mindig sokan vannak.
Írod, hogy Adexor problémád van. Nekem van kiváltott 3 doboz, de azt mondták, hogy nem kell már szednem. Szívesen elküldöm neked, ha gondolod. A gyógyszertárban úgysem veszik vissza.
Mindenkinek nagyon jó egészséget, szép estét kívánok.
Ez így most meglepett kissé. Gyakorta ettünk már a kínaiban, de soha semmi problémánk nem volt. És a Tv-Paprikában az egyik magyar műsorban főzött egy kínai szakács, ő is tett bele. Hát, nem is tudom, mit gondoljak. Otthon a kínaiak ilyet nem esznek - ezek szerint - csak az éttermekben, büfékben tesznek az ennivalóba? Ez persze lehet.
Mindenesetre köszi szépen az információt.