Ricinusolaj és a haj. Tapasztalatok? (tudásbázis)
Sziasztok! Én most szeretném elkezdeni a ricinusos pakolást.Valaki röviden le tudná nekem írni,hogy hogyan is használjam pontosan a ricinust hajra,szemöldökre és szempillára?
Nagyon hálás lennék érte!
Melegítsd fel az olajat,sokkal jobban kenhető lesz.
Muszáj melegben tartani!
Szemöldök szempilla is nő,ezt naponta ajánlatos csinálni.
Csigusz 79
remélem nem haragszol,hogy egyforma a nevünk! nem tudtam,hogy van még Csigusz nevű ember itt.:)
szerintetek jó lesz ez így?:(
most először csináltam ricis pakolást és fel sem melegítettem...még a zacskót sem tudtam a fejemre tetnni:)) csak egy törölköző van rajta meg ugy ni még magamra tettem egy pulcsit... de igy nehéz lesz hajszárítóznom...meghát az előbb kicsit szárítottam és égett a fejem..ez normális?és muszáj ennyire melegben tartani? am szemöldökön és szempillán hogyan hat? megnő vagy mi? bocsi a sok kérdésért.:D és pl: hogy kell megnézni naplókat mert kezdő vagyok és nem tudom..például a Hettiiét?
Sziasztok!
Köszi a válaszokat, Hettii neked nagyon szépen nő tőle a hajad, rendszeres olvasód vagyok:)
Szia!
Én csak zuhanysapkát szoktam feltenni, de előtte átmelegítem hajszárítóval.
Szia!
Fontos hogy melegen legyen,igy szívódik fel rendesen,pl a kozmetikus is először gőzöli az arcot,aztán jönnek a tápláló pakolások krémek.Szóval plussz sapi :)
sziasztok!
én éjszakára csak a zuhanysapkát teszem a fejemre, szerintetek mennyire fontos az, hogy melegben legyen a fejem? kellene egy sapkát is húzni rá?
Sziasztok!
Most kentem be a hajam :D Vicces volt...
Nekem elég hosszû de a festéstől kicsit száraz a vége és elvékonyodott. Kiprôbàltam már az összes középkategôriàs balzsamot és az olcsôakat is de nem hozta meg a vàrt eredményt, csak jó illata lett és nagyjàbôl ennyi...:(
Remélem az olaj életet lehel a hajamba :)