Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Inkontinencia szülés után fórum

Inkontinencia szülés után (beszélgetős fórum)


2013. jan. 31. 13:58
Sziasztok! Én egy végzős védőnő hallgató vagyok és a szakdolgozatomat az Intimtornával kapcsolatosan írom. Ehhez készítettem egy kérdőívet. Amennyiben volna egy kis időtök kitöltenétek Nekem? Teljesen anonim. Privát üzenetben elküldöm Nektek ha írtok! Előre is köszönöm!
14. Szisza13 (válaszként erre: 1. - Ezti)
2011. nov. 23. 15:44
Pár hét és rendbe jön. De elősegíti a torna a regenerálódást. Ja, és a a sok pihenés.
2009. dec. 18. 16:16
intimtorna - naponta 3x50 összehúzás
2009. okt. 2. 20:14
Csatlakozom Serryhez! Nekem azt mondta a doki, hogy plasztikázni kéne a hólyagzáró izmokat, de ha még tervezünk gyermeket, akkor csak azután.
2008. jún. 15. 22:39
Nekem is segített az intimtorna.
10. Zizisicc (válaszként erre: 9. - Serry)
2008. máj. 20. 13:16

Én háromszor szültem, nekem működik, igaz mindennap csinálom.


Van egy másik fórum is ebben a témában, ott vannak műtéti tapasztaltok is.

2008. máj. 20. 12:48

Nna nekem ne mondja sennki,h az intimtorna 100%-os. Segít az igaz. két szülés után bizony úgy vagyok, h torna ide vagy oda teli hólyag esetén tüsszentés és köhögés bizony bepislilek. Van rá műtéti megoldás, de azt akkor nem javasolják ha nem fejezted be a család tervezést, vagyis szülnél még.

Szóval én tornázom és figylek arra,h mielőtt nagyon kéne elmenjek pisilni. S nekem még mindig gyakran kell, akár képes vagyok óránként is. de máskor meg órákig tudom tartani. Ez van

8. erikpipi (válaszként erre: 4. - LoLiNa)
2007. nov. 5. 15:25
Nekem is ez volt, és kiderült, hogy császárnál máshova varrták a hólyagomat. Szerencsére volt még egy császárom, és ott vette észre a doki. Rendbe is hozott, azóta nincs gond.
2007. okt. 30. 12:44

Igen, a Kriston Andrea által kifejlesztett "gáttorna" avagy "hüvelytorna" segíteni szokott megoldani ezt a nagyon kellemetlen panaszt.