Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)
Koszonom a valaszt az elado mar irt hogy visszautalta a penzt.. Na akkor jol sejtem hogy valoszinu fel sem adta a termeket amit rendeltem?! 😳
Milyen szamlarol fog erkezni a penz es honnan? Kina? Anglia? Koszonom valaszotokat!
Szia!
Hát, a csomagszámnak kell néhány nap, amíg érvényes lesz, de ez lehet akár 2 hét is. Olyan is van sokszor, főleg kis értékű rendelésnél, hogy egy kamu számot adnak meg, hogy spóroljanak a szállítási költségen. Sok értékeléssel rendelkező, megbízható eladótól rendeltél? Akkor szinte biztos, hogy meg fog érkezni a csomagod! Szerintem ráértél volna 3-4 hét elteltével vitát nyitni, bár nekem van egy-két dolog, ami nem világos a kérdésedben. Én a vitákban odáig jutottam, hogy vagy elfogadta az eladó az indokaimat, vagy letelt az 5 nap, akkor automatikusan nekem adott igazat az Ali.
nekem megesett már, hogy órát rendeltem, amin egy szilikon figura volt, és ez szakadt volt. írtam neki, 2 nap múlva kaptam az új ragszámot, amin jött a csere-darab :)
elvileg nem kapja meg a pénzedet, amíg nincs visszajelzés, vagy le nem jár az idő vitanyitás nélkül.
Koszi youlcsi! Irtam neki h szeretnem a taskat tud-e kuldeni pantot hozza? Ha ma vagy holnap nem valaszol akkor vitat nyitok, ilyenkor nem szoktak megijedni es gyorsan kuldeni?
A penzemet addig remelem nem kapja meg! A purchase protection 28 napot mutat de semmikepp sem szeretnek kifutni az idobol 😊
Sziasztok! Kezdo Aliexpresszezo vagyok. Rendeltem egy taskat noi kezitaska ami 4,5 het utan meg is jott DE! A taskanak hianyzik mindket fule, nincs rajta a fogoja aminel fogva ugye tudnam vinni. Irtam az eladonak h van egy problema, irta hogy a taska belsejeben van mondtam h nincs kb 100x neztem meg irta h nezzen meg ujra, atkuldtem neki fotokkal hogy nincs. Azota nem valaszolt..
Kerdesem hogy sztetek nyissak vitat es kerjem vissza a penzem? A taska igy hordhatatlan.. Koszonom a valaszotokat!
Hát elnéztem nem 60 hanem 55 nap.Úgyhogy még kevesebb nap.Amugy ez az a eladó:
2 részletbe fog szállítani és így is 2 tételt nem tud elküldeni a 7ből azt írta nyissak majd vitát és majd az ali visszautalja a pénzt.
Joulcsi
Köszönöm neked is a választ, én is arra gondoltam hogy így vitát fogok nyitni.Vagy írni fogok neki hogy csak 55 napot fogok várni.
Minden terméknél van egy olyan fül is a leírás és a visszajelzések mellett, hogy milyen garanciákat vállal az eladó. Azt lenne érdemes megnézni, mert van olyan aki teljes visszatérítést vállal akkor is, ha nem érkezik meg x napon belül a termék. Legalábbis úgy értelmezem, hogy függetlenül a meghosszabbítástól, és attól hogy abban az időszakban meg is érkezik, a vevő mégis kérhet visszatérítést. Persze magától nyilván nem fogja ajánlgatni, de erre lehet hivatkozni, ha az eredeti 60 nap (vagy amennyit vállalt) lejárt. On-time delivery, ezt kéne megnézni, vállalt-e ilyen garanciát.
A nyomonkövetés miatt én már nem is izgatom magam, tegnap pl. megkaptam egy olyan csomagot, amit 1-jén fizettem ki, elvileg 6-án lett feladva, és a szám szerint onnan nem is mozdult még. :)
nem tudom, mi történhetett...
nem szoktam rendelést törölni, illetve ha a feladással van gond, akkor előtte mindig írok pm-t, hogy mi van, miért nincs még ragszám? attól függően, h arra hogy reagál, cselekszem én is. de általában ilyen üzenetek után 2-3 napon belül postán van a holmi.
Hali
helyzetjelentés 😊írtam emailt a saját email címére nem az alin keresztül és láss csodát ma jött az email, hogy postázva. Remélem mostmár minden ok lesz
Szia!
Közben sikerült az általad ajánlott keresőbe is utána néznem a számomnak, az volt először szerintem a baj, hogy a betűk és a számok közé közt ütöttem.
nekem nagyon zavaros, amit leírtál :o
nem szoktam üzengetni senkinek, semmit... max, ha van különleges kérésem, pl szín, forma, stb. amúgy szimplán csak fizetek és várok. ha nem történik semmi hetekig, írok 2 mondatot, hogy pls nézzen már utána. ennyi.
Köszönöm a választ, érdekes ha ide beírom a követési számot azt írja ki, hogy nem találja, a posta.hu nyomkövetője szerint a "célországba elküldve".
China Post-os szám pedig.
Már nem kérdezek, de leírom mi történt:
AliExpress rendelést indítottam, pénzt leemelték a hitelkártyáról, de azután semmi nem érkezett se nekem, se az eladónak, majd jött egy üzi a törlésről...
Utánanéztem a rendelés számon, de semmit sem láttam megléphetőt, tehát az eladónak küldtem E-mailt az aliexpresshez átemelt pénzről, és újra megnyitotta a rendelésem, de megint nem tudtam lépni semmit, ezért töröltem, és megírtam, hogy bocsi, de a pénzem nem látom, akkor minek. Ma érkezett egy értesítés, hogy tegnap postázta,
és csudára látom, hogy van egy fül, mihelyst megérkezik a csomag, akkor nyugtázhatom, vagy vitázhatok!
A szállító megdolgozott a pénzéért, de én azt gondolom nekem kellett volna a megrendelés napján üzenni, hogy a pénz elindult, csak erre nem biztatott a rendszer.
Amúgy google fordítóval rövid tőmondatokkal leveleztem!
Szia!
Én ezt használom:
Részletesebb, mint a postáé, de csak China Post-os számokat tudsz keresni rajta.
További ajánlott fórumok:
- Méheltávolítás - akinek elvégezték már ezt a műtétet, megosztaná velem a tapasztalatait?
- Sikeres a megrendelés Aliexpressen?
- Az Aliexpresses csomagok utan hány 20% vámot kell fizetni?
- Vajon kétszer is vont a bank vagy csak dupla SMS, bank vagy aliexpress a hibás?
- Ha most rendelek az aliexpress-ről, még biztosan ideér karácsonyra?
- Az AliExpressen lehet fizetni PayPallal is?