Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)

❮❮ ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... ❯❯
334. Castia (válaszként erre: 333. - Állólámpa)
2014. nov. 7. 12:17
SD kártyát. Továbbra is üzenget minden reggel, ma olyat írt, hogy én megígértem az 5 csillagot. Szerencséje, hogy nem volt időm hosszas üzenetet fogalmazgatni, így csak létrehoztam egy szűrőt, hogy ha a levél tartalmában van a 63stb számú termék kifejezés, azt helyezze a kukába. Még vagy 3 hétig változtathatnék az értékelésen, addig valószínűleg próbálkozik tovább.
333. állólámpa (válaszként erre: 332. - Castia)
2014. nov. 5. 12:09
Szia! Mit vásároltál, azt megkérdezhetem? Egyébként szerintem egy megoldás van, rakd a kéretlen levelek mappába, és onnan olvasás nélkül törölheted, nem lesz zavaró a többi, esetleg fontos levél között(persze ha a privát email címedre megy, de én úgy értelmeztem, hogy igen. ha nem, akkor bocsi. :) ).
332. Castia (válaszként erre: 331. - Youlcsi)
2014. nov. 5. 10:21
Úgy látszik tényleg nincs más választásom. Ma reggel természetesen megkaptam a 2. típusú üzenetet, még az elírás is ugyanaz benne, mint a múltkor. Olyan opció van, hogy az összes eladótól jövő üzenetet letilthatom, de azt nem akarom, mert előfordulhat, hogy más eladó valamit tisztázni akar küldés előtt, volt már ilyenre példa. De ez az erőszakos zaklatás, ez az agyamra megy. Ha teljes visszatérítést adott volna az egyébként használhatatlan termékért, akkor adtam volna 3 vagy 4 csillagot, mert legalább nem veszítettem volna rajta, és az eladó kommunikációját/segítőkészségét értékelem. Most viszont már akkor se változtatnék rajta, ha még ő fizetne pluszban nekem.
331. youlcsi (válaszként erre: 330. - Castia)
2014. nov. 4. 11:07

én nem törődnék vele. ha nincs reakció, előbb utóbb abahagyja.

én meg sem szoktam nyitni az alitól jött üzeneteket. azonnal törlöm spam-ként. ami olyan, azt az oldalon úgyis el tudom olvasni.

330. Castia
2014. nov. 4. 10:10

Van arra lehetőség, hogy letiltsam egy alis eladó üzeneteit, esetleg jelentsem az alinak? Vettem egy terméket, ami enyhén szólva nem felelt meg a leírásnak. Dispute-ot indítottam, teljes visszatérítést kértem, de azt írta vissza hogy full refundhoz küldjem vissza a terméket, vagy ha nem, akkor a felét kapom vissza. Elfogadtam az utóbbit, írtam is neki hogy túl drága lenne a visszaküldés, viszont számítson rá, hogy őszinte feedbacket kap tőlem. Azt írta rendben. Én megkaptam az összeget, aztán megírtam az 1 csillagos értékelést, indoklással, hogy mások ne járjanak úgy, ahogy én. Másnap üzenet az eladótól, hogy változtassam meg a visszajelzést 5 csillagra. Következő nap megint. Harmadnap már azt írta, hogy ő maga is áldozat, mert a gyártó így meg úgy, és ő ezzel mennyi pénzt veszít. Itt felkaptam a vizet, visszaírtam hogy ezt tárgyalja le akkor a gyártójával, nekem semmi közöm hozzá, és nem fogom megváltoztatni az értékelést, mert ez becsapás a többi vásárló felé. Tudom, hogy hazudik, pontosan tisztában van az áru minőségével, és hogy mi benne a csalás, csak arra számít, hogy a legtöbben nem veszik észre, vagy túl későn, amikor már nem tudnak reklamálni. Az a néhány aki mégis, annak visszaadja az ár felét, de még így is megéri neki. Szóval megírtam neki, hogy nem változtatom meg a visszajelzést, mert azt nem tartom tisztességesnek, és legyen kedves ne zaklasson többet az üzeneteivel.


Két napig csend volt, azt hittem vége, de úgy látszik csak a hétvége miatt.


Ma reggel megint elküldte ugyanazt, amit legelőször, amiből feltételezem, még csak el se olvasta, amit írtam. Tehát holnap meg fogom kapni a 2., aztán a 3. típusú üzenetét is, mert csak sablonszövegeket másolgat be. Tehát a kérdés, hogy le lehet tiltani? Most már nagyon bosszant a pofátlansága.

329. julcsi96 (válaszként erre: 325. - Akácka)
2014. okt. 21. 15:17
Hát nem tudom, akármiről tudsz "rémsztorikat" hallani, itt azért szerintem ahogy megnézed nem egy ember irta már le a véleményét, tapasztalatát és szerintem még senkinek se volt ilyen problémája, főleg nem bíróságra járni... Honnan kellett volna tudnod hogy az hamis? :)
328. julcsi96 (válaszként erre: 327. - Állólámpa)
2014. okt. 21. 15:15
"Goods Awaiting Acceptance" = feladták a terméket, két és fél hét még semmi, 1 hónapnál előbb nem érdemes reklomálni, de igazából még utána is csak annyit mondd hogy várj , ugyanis 60 napja van a terméknek megérkezni.. Open disput a vita nyitása pl ha 2 hét után még nincs követési szám vagy miután megérkezett a termék törött esetleg más szín stb, itt tudsz megegyezni eladóval hogy mennyit térít vissza.
2014. okt. 21. 14:41

Sziasztok! Azt meg tudnátok mondani, hogy mit jelent az "Goods Awaiting Acceptance", és "open dispute" címke az áru állapotánál? Már 2 és fél hete fizettem ki, azóta írtam is levelet, semmi reakció. Ilyenkor mit tehetek?

Köszi előre is a segítséget.

326. fincsika (válaszként erre: 320. - Forum1)
2014. okt. 21. 11:44
Nekem egy kabát volt.Rendeléstől kb 30 napot,de előtte írtam neki üzenetet,nem reagált.A 25 vitára sem,így jött az email,hogy lezárták és visszakapom a pénzt.Tegnap meg is jött
325. Akácka (válaszként erre: 323. - Julcsi96)
2014. okt. 21. 08:54

Hát nem tudom,elég sokat olvastam róla,hogy amellett,hogy elkobozzák,még a bíróságra is járhatok miatta :(,Illetve nem kis összeget kell fizetni a levédetett márka megsértése miatt.

Hát nem tudom,mert olyan jó holmik vannak ott :(

324. julcsi96 (válaszként erre: 322. - Betty1972)
2014. okt. 20. 23:47
Nekem ez után szokta kijelezni, hogy célországba elküldve, szóval ez jót jelent :)
323. julcsi96 (válaszként erre: 321. - Akácka)
2014. okt. 20. 23:46
Ha ez így működne nem lenne olyan sikeres az Ali, mint amilyen... Nekem még sose volt ilyen gondom pedig számtalan Nike, Adidas cipőt rendeltem 30-40 dollárokért amik hát nyilván nem eredetiek,nem tudom miképp kerülik ezt ki, de lényeg hogy figyelnek rá!
2014. okt. 20. 18:20
Sziasztok! OPENING mit jelent aliexpress-en? Köszi!
321. Akácka
2014. okt. 20. 17:41

Sziasztok!

Hátha tud valaki segíteni nekem.Szeretnék rendelni az ali expresszről,de kicsit beparáztam tőle.Lenne benne ruha(puma márka),játék (star wars fugura,gru)pendrive (szintén gru,star wars iron man).De azt olvastam,ha megfogják a vámon,és kiderül,hogy mégsem eredeti,akkor amellett ,hogy elkobozzák,még engem büntetnek meg,mert hamisított holmit vettem és az eredeti gyártó kemény összeget követelhet tőlem.Ez tényleg így van?Több eladótól rendelnék,és mindig határérték alatt.De fogalmam sincs,hogy tényleg eredeti-e vagy sem?Mondjuk a legtöbb holmi mind Kínában készül,tehát fogalmam sincs,hogy egy star warsos játék hamisított-e vagy sem.

Szerintetek?

320. forum1 (válaszként erre: 313. - Fincsika)
2014. okt. 19. 22:11
telo! mennyi időt vártál a rendeléstől?
319. forum1 (válaszként erre: 308. - Forum1)
2014. okt. 19. 22:10
csak mostmár az a probléma, hogy 2 naponta változik a feladás dátuma mindíg az adott napra :S
318. julcsi96 (válaszként erre: 317. - Killah84)
2014. okt. 17. 23:07
Nem valószínű, általában a csomagra ráírják hogy 10$ it's a gift for my friend, én már 80$ értékben is vásároltam és nem volt.. Ja és rendszeresen 30$ fölött vásárlok cipőket, sose volt még probléma.
2014. okt. 17. 15:55
Sziasztok. Kínából jön a termékem, és DHL-el. Kerek 30$ az összeg, ruhanemű, tehát kis méretű csomag és nem dobozban. Vámköteles lesz?
316. youlcsi (válaszként erre: 314. - Elviraaah)
2014. okt. 17. 10:39

még akkor is simán lehet 30-40 nap.

de legalább már tuti benne van a rendszerben, tuti feladta.

315. Castia (válaszként erre: 314. - Elviraaah)
2014. okt. 17. 07:48
Ingyenes szállításnál nem lehet megjósolni a szállítási időt. Nekem a legutóbbi 09.21-én kapott célországba elküldve státuszt, és 10.15-én érkezett meg a helyi postára, tehát kb. 3 hét. Lehet ennél több is, kevesebb is.
2014. okt. 16. 20:11
Ha már az van a nyomkövetésnél, hogy 'Célországba elküldve', akkor kb mennyi idő mire ide érkezik?
313. fincsika (válaszként erre: 308. - Forum1)
2014. okt. 16. 18:38

Szia!

Nekem is ugyan ez volt/van.Megkérdezhetem milyen termék ?

Az egyiknél az a választ kaptam (nem az eladótól ) hogy 7-10 napon belül utalja vissza a pénzt

312. youlcsi (válaszként erre: 310. - Emsi)
2014. okt. 16. 08:01
akkor jobbat nem tudsz, mint megreklamálod az alinál. azt is leírva, hogy hogyan érkezett az áru, hogy miben állapodtatok meg illetve hogy most nem tudsz tőle vásárolni. hátha...
311. youlcsi (válaszként erre: 308. - Forum1)
2014. okt. 16. 07:59
a szállítási idő lehet több is. 60 nap is akár. de a rendszerben ettől függetlenül meg kellene jelennie követhetően a csomagnak (megrendeléstől számítva max 2 héten belül). ha az nincs, akkor fals a szám.
310. Emsi (válaszként erre: 307. - Youlcsi)
2014. okt. 15. 21:44

Youlcsi!

Köszönöm a választ!

Más tud nála vásárolni, mert amikor én is szerettem volna 184 rendelése volt, és másnap reggelre 203 lett, szerintem nem akart nekem kedvezményt adni, ezért gondoltam, hogy engem tiltott le..(ha lehet ilyet) egyébként 48$-os annyira nem is olcsó féle.

2014. okt. 15. 20:09

Sziasztok!


Most rendeltem VOLNA az ali-ról, de nem engedi a kosárba sem tenni sem pedig megvásárolni azonnal.... Nem tudjátok miért????? Köszönöm!!!

308. forum1 (válaszként erre: 305. - Youlcsi)
2014. okt. 15. 18:35
válaszolt az eladó! azt mondja, hogy a szállítási idő 35 nap! létezik ez?
307. youlcsi (válaszként erre: 306. - Emsi)
2014. okt. 15. 07:50

elő szokott fordulni, hogy gyanúsan alacsony árnál, nagy kedvezménynél az ali stornózza a vásárlást gyanús kereskedelmi tevékenység miatt. feltéve persze, ha az az 50%kal alacsonyabb ár lett megadva a kosárba tételnél.

lehet, hogy ez automatikus, ha az ali ügyfélszolgálatának jelzitek, jóvá hagyja a tranzakciót.

306. Emsi
2014. okt. 14. 21:46

Sziasztok!


Rendeltem egy gumicsizmát valakitől (ötödik párat már).. Volt egy hiba rajta, nem túl látványos helyen. Küldtem képet, el is ismerte a problémám.. Kérte adjam meg az 5 csillagot és ha rendelek megint ad 50% kedvezményt.

Amikor a kosárba raktam az új csizmát és fizetni akartam azt írta, hogy már nincs ilyen ennek az eladónak.... (de nem csak ez, semmit nem tudtam tőle venni)

Kérdésem: Le tud tiltani az eladó? Tudom ezt jelenteni?

Írtam is neki, hogy mi a helyzet, azt mondta rákérdez az Aliexpresstől, ő sem érti..


Megbiztam benne, többször vásároltam nála, ezért is adtam jó visszajelzést előre!! Hiba volt úgy érzem..


Köszönöm, ha segít valaki!

305. youlcsi (válaszként erre: 304. - Forum1)
2014. okt. 14. 12:41

open dispute


itt tudsz reklamálni, visszakérni a pénzedet. amíg nem járt le az idő, vagy nem igazoltad vissza, h megkaptad, addig nem kerül az eladóhoz a pénz.

❮❮ ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook