Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)
én nem törődnék vele. ha nincs reakció, előbb utóbb abahagyja.
én meg sem szoktam nyitni az alitól jött üzeneteket. azonnal törlöm spam-ként. ami olyan, azt az oldalon úgyis el tudom olvasni.
Van arra lehetőség, hogy letiltsam egy alis eladó üzeneteit, esetleg jelentsem az alinak? Vettem egy terméket, ami enyhén szólva nem felelt meg a leírásnak. Dispute-ot indítottam, teljes visszatérítést kértem, de azt írta vissza hogy full refundhoz küldjem vissza a terméket, vagy ha nem, akkor a felét kapom vissza. Elfogadtam az utóbbit, írtam is neki hogy túl drága lenne a visszaküldés, viszont számítson rá, hogy őszinte feedbacket kap tőlem. Azt írta rendben. Én megkaptam az összeget, aztán megírtam az 1 csillagos értékelést, indoklással, hogy mások ne járjanak úgy, ahogy én. Másnap üzenet az eladótól, hogy változtassam meg a visszajelzést 5 csillagra. Következő nap megint. Harmadnap már azt írta, hogy ő maga is áldozat, mert a gyártó így meg úgy, és ő ezzel mennyi pénzt veszít. Itt felkaptam a vizet, visszaírtam hogy ezt tárgyalja le akkor a gyártójával, nekem semmi közöm hozzá, és nem fogom megváltoztatni az értékelést, mert ez becsapás a többi vásárló felé. Tudom, hogy hazudik, pontosan tisztában van az áru minőségével, és hogy mi benne a csalás, csak arra számít, hogy a legtöbben nem veszik észre, vagy túl későn, amikor már nem tudnak reklamálni. Az a néhány aki mégis, annak visszaadja az ár felét, de még így is megéri neki. Szóval megírtam neki, hogy nem változtatom meg a visszajelzést, mert azt nem tartom tisztességesnek, és legyen kedves ne zaklasson többet az üzeneteivel.
Két napig csend volt, azt hittem vége, de úgy látszik csak a hétvége miatt.
Ma reggel megint elküldte ugyanazt, amit legelőször, amiből feltételezem, még csak el se olvasta, amit írtam. Tehát holnap meg fogom kapni a 2., aztán a 3. típusú üzenetét is, mert csak sablonszövegeket másolgat be. Tehát a kérdés, hogy le lehet tiltani? Most már nagyon bosszant a pofátlansága.
Sziasztok! Azt meg tudnátok mondani, hogy mit jelent az "Goods Awaiting Acceptance", és "open dispute" címke az áru állapotánál? Már 2 és fél hete fizettem ki, azóta írtam is levelet, semmi reakció. Ilyenkor mit tehetek?
Köszi előre is a segítséget.
Hát nem tudom,elég sokat olvastam róla,hogy amellett,hogy elkobozzák,még a bíróságra is járhatok miatta :(,Illetve nem kis összeget kell fizetni a levédetett márka megsértése miatt.
Hát nem tudom,mert olyan jó holmik vannak ott :(
Sziasztok!
Hátha tud valaki segíteni nekem.Szeretnék rendelni az ali expresszről,de kicsit beparáztam tőle.Lenne benne ruha(puma márka),játék (star wars fugura,gru)pendrive (szintén gru,star wars iron man).De azt olvastam,ha megfogják a vámon,és kiderül,hogy mégsem eredeti,akkor amellett ,hogy elkobozzák,még engem büntetnek meg,mert hamisított holmit vettem és az eredeti gyártó kemény összeget követelhet tőlem.Ez tényleg így van?Több eladótól rendelnék,és mindig határérték alatt.De fogalmam sincs,hogy tényleg eredeti-e vagy sem?Mondjuk a legtöbb holmi mind Kínában készül,tehát fogalmam sincs,hogy egy star warsos játék hamisított-e vagy sem.
Szerintetek?
még akkor is simán lehet 30-40 nap.
de legalább már tuti benne van a rendszerben, tuti feladta.
Szia!
Nekem is ugyan ez volt/van.Megkérdezhetem milyen termék ?
Az egyiknél az a választ kaptam (nem az eladótól ) hogy 7-10 napon belül utalja vissza a pénzt
Youlcsi!
Köszönöm a választ!
Más tud nála vásárolni, mert amikor én is szerettem volna 184 rendelése volt, és másnap reggelre 203 lett, szerintem nem akart nekem kedvezményt adni, ezért gondoltam, hogy engem tiltott le..(ha lehet ilyet) egyébként 48$-os annyira nem is olcsó féle.
Sziasztok!
Most rendeltem VOLNA az ali-ról, de nem engedi a kosárba sem tenni sem pedig megvásárolni azonnal.... Nem tudjátok miért????? Köszönöm!!!
elő szokott fordulni, hogy gyanúsan alacsony árnál, nagy kedvezménynél az ali stornózza a vásárlást gyanús kereskedelmi tevékenység miatt. feltéve persze, ha az az 50%kal alacsonyabb ár lett megadva a kosárba tételnél.
lehet, hogy ez automatikus, ha az ali ügyfélszolgálatának jelzitek, jóvá hagyja a tranzakciót.
Sziasztok!
Rendeltem egy gumicsizmát valakitől (ötödik párat már).. Volt egy hiba rajta, nem túl látványos helyen. Küldtem képet, el is ismerte a problémám.. Kérte adjam meg az 5 csillagot és ha rendelek megint ad 50% kedvezményt.
Amikor a kosárba raktam az új csizmát és fizetni akartam azt írta, hogy már nincs ilyen ennek az eladónak.... (de nem csak ez, semmit nem tudtam tőle venni)
Kérdésem: Le tud tiltani az eladó? Tudom ezt jelenteni?
Írtam is neki, hogy mi a helyzet, azt mondta rákérdez az Aliexpresstől, ő sem érti..
Megbiztam benne, többször vásároltam nála, ezért is adtam jó visszajelzést előre!! Hiba volt úgy érzem..
Köszönöm, ha segít valaki!
open dispute
itt tudsz reklamálni, visszakérni a pénzedet. amíg nem járt le az idő, vagy nem igazoltad vissza, h megkaptad, addig nem kerül az eladóhoz a pénz.
További ajánlott fórumok:
- Méheltávolítás - akinek elvégezték már ezt a műtétet, megosztaná velem a tapasztalatait?
- Sikeres a megrendelés Aliexpressen?
- Az Aliexpresses csomagok utan hány 20% vámot kell fizetni?
- Vajon kétszer is vont a bank vagy csak dupla SMS, bank vagy aliexpress a hibás?
- Ha most rendelek az aliexpress-ről, még biztosan ideér karácsonyra?
- Az AliExpressen lehet fizetni PayPallal is?