Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)

❮❮ ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... ❯❯
2014. dec. 17. 14:47

Sziasztok! először rendeltem aliról! Kifizettem a rendelést le is vette a számlámról.Lent írom a részleteket.

ez a státuszom: Your Payment is Being Verified

Reminder:

Payments are usually verified and received within 0days 18hours 39minutes 35seconds During this time, you will be unable to make any changes to this order. After your payment has been verified and received by AliExpress, your seller will start to prepare shipping.


ÉS ezt az e mailt kaptam :

Payment successfully made


Dear Petra Popol,

Payment for Order no. 65119970199394 has been accepted.


Currently, your payment is “Being Verified”. Payments are usually verified within 24 hours. After verification, the supplier will begin to process your order.

During this time, you are unable to do any operation on your order.



Sincerely,

AliExpress.com

2014.12.17 00:25

393. youlcsi (válaszként erre: 392. - Lencsi0908)
2014. dec. 10. 14:17

ha azért törlik a rendelést, mert nem fizettél, akkor azt tuti bebuktad.

amit tehetsz, hogy elküldöd nekik az átutalásról/fizetésről készült bizonylatot, visszaigazolást, akármit, amivel igazolod, hogy de igenis, fizettél és nem érted, hogy nekik ez miért nem így jelenik meg.

392. lencsi0908 (válaszként erre: 391. - Hucsacsu)
2014. dec. 10. 13:26
Hucsacsu köszönöm a választ!Csak a 2. cucc miatt félek egy kicsit, mivel ugye az eladó elküldte a terméket és nekem meg azt írták, hogy törlik a rendelést mert elvilrg azt sem fizettem ki. És nem szeretném ha ebből nekem a későbbiekben valami bajom lenne. Meg azt sem értem ez hogyan lehet mivel én ugy tudtam, csak akkor postáznak ha az ali jelez az ealdónak, hogy megvan a pénz...bár lehet én tudom rosszul.
391. hucsacsu (válaszként erre: 388. - Lencsi0908)
2014. dec. 10. 12:12
Tehát az első termék árát buktad, amit töröltek is. Én 1x próbálkoztam a Eva- Virtual Agent-tel (Ali online segítség), de ha bármilyen határidőn kívűl vagy (mint pl. Purchase Protection) akkor semmit sem tudsz tenni. Az eladónak írhatsz, hogy küldje el, mert kifizetted, de nem sok esélyed van. Tapasztalatból írom.
390. hucsacsu (válaszként erre: 389. - Youlcsi)
2014. dec. 10. 12:04
Mindegy, nem érdekes, most ezt végigviszem és leírom a tapasztalataimat. Külföldi oldalakon sem találtam választ erre. Arra sem, hogy vajon a tracking number az véletlenszerű, vagy sorozatban adják mint, RA..., RB..., RC...., RD...., mert ha így van akkor most, biztos hogy, RK utáni sorozatok következnek. Én sem szeretem a problémás eseteket, de a nagy számok törvénye alapján most belefutottam.
389. youlcsi (válaszként erre: 387. - Hucsacsu)
2014. dec. 10. 11:35
passz... így hirtelen nem tudom, én nem szoktam belefutni problémás esetekbe, vagy ha annak érzem, a lehető leggyorsabban lemondom vagy vitát indítok.
2014. dec. 10. 10:53
Sziasztok! Többször rendeltem már aliról probléma nélkül, mindig bankkártyás fizetéssel. Kb 1 hónapja rendeltem 2 terméket, 2 különböző eladótól. Ugyanúgy jártam el mint eddig. A számlámról le is vonták a pénzt. Nem nagy összegekeről van szó. Nem is figyeltem alin a státuszokat. Aztán jött egy email, hogy nem fizettem ki a terméket, törölték a rendelést. A 2. termék pár napja megjött és vissza is jeleztem az eladónka, aztán ma kaptam a köetkező emailt, hogy ezt is törlik mert nem fizettem. Ilyenkor mi a teendő? Írjak az eladónak? Vagy várjam meg míg ő ír?
387. hucsacsu (válaszként erre: 385. - Youlcsi)
2014. dec. 9. 09:43
Please enter Refund Details ide mit kell írni?
2014. dec. 9. 09:21
Volt már olyanom, hogy Suspicious Order, mert az eladó gondolom másnak sem válaszolt nem adta fel a csomagot és az ali automatikusan visszautalta a pénzt. De itt elvileg feladta a csomagot, telik a Purchase Protection will end. Természtesen olyan is volt, hogy egyszercsak megjavult, bekerült a tracking a rendszerbe, de most nem múködik semmi.
385. youlcsi (válaszként erre: 384. - Hucsacsu)
2014. dec. 9. 09:16
ha az eladó törölve lett, sztem napokon belül vissza kell kapnod a pénzt. én max 1 hetet várnék, aztán reklamálnék.
2014. dec. 9. 09:03
Sziasztok! Ha a tracking number nem ad semmit, és az eladó is törölve lett, indítsak dispute-ot, vagy megkapom még a terméket, vagy buktam mindent?
383. youlcsi (válaszként erre: 382. - Ilkuchta)
2014. dec. 8. 21:21

miért kellene kifizetned? nem azt kérted... vissza kellene küldeni, de ennek költségét nyilván az eladó viselje.

én megreklamálnám, hogy nem azt kaptam, amit kértem... aztán az már megegyezés kérdése, hogy hogyan rendezitek.

2014. dec. 8. 21:06
Rendeltem már néhány terméket, eddig minden rendben megjött. Most a novemberi akció keretében is rendeltem, volt olyan termék, amit kifizetés után töröltek, de visszakaptam az árát. Most viszont írt az egyik eladó, hogy véletlenül rossz terméket küldtek. Ráadásul ez a termék 4× annyiba kerül mint az eredeti. Ilyenkor mi van. Ki kell fizetnem? Megtarthatom? Ha nem küldöm vissza, akkor követelhetem, hogy küldjék el az eredetit, hisz nem véletlenül azt rendeltem? Előre is köszi a válaszokat.
381. youlcsi (válaszként erre: 378. - Jakabovits)
2014. dec. 7. 14:54
passz. szerintem igen. de azért figyeld a számlád, és ha nem jön a pénz vissza, reklamálj.
380. youlcsi (válaszként erre: 379. - Adams87)
2014. dec. 7. 14:54
én megírnám neki, hogy amennyiben x napon belül nem követhető, vitát nyitok, és kérem vissza a pénzem. ha erre sem reagál semmit, akkor semmire nem fog. és x nap múlva tényleg open dispute.
379. Adams87
2014. dec. 7. 14:36
Sziasztok, újabb kérdésem lenne. Egy másik eladótól rendeltem terméket, és bár el lett küldve a hozzá tartozó tracking number szám, de nem működik! A postához a China Post Registered Air Mail van írva, még a csomgszám ahogy elfigyelem holland! RS195752425NL A holland posta lekérdezésénél nincs róla info, a kínainál szintén nincs. Nov. 26.-án rendeltem meg a terméket. Az eladó nem válaszol, írtam már neki vagy 4-5 napja, több levelet is. Ha vitát nyitok az segít, vagy hagyjam így, és várjak arra, hogy megérkezik majd, leszámítva h a nyomkövetési szám nem tudom hogy valós e vagy mi van vele. Tapasztalatok, ötletek?
2014. dec. 7. 10:50
Rendeltem terméket 2 különböző eladótól. Az eladó kereskedését befagyasztották. Automatikusan visszakapom a pénzt (paypal-on fizettem) vagy ez hogy működik? Köszönöm előre is ha valaki tud segiteni!
377. haaeen (válaszként erre: 376. - Youlcsi)
2014. dec. 6. 15:27
köszi az infót, nekem nincs webkártyám, mivel a bankomnál nem lehet igényelni. eddig mindent paypallal fizettem, ehhez vagyok szokva, ezért is idegenkedem a kártyám adatainak megadásától.
376. youlcsi (válaszként erre: 375. - Haaeen)
2014. dec. 3. 22:16
volt, hogy bankkártyával, de általában webkártyával.
375. haaeen
2014. dec. 3. 22:10
sziasztok. már régóta nézelődöm az aliexpressen, vennék is pár dolgot, csak nem tudom, hogy biztonságos-e, ha megadom a bankkártyám adatait. ti hogy fizettek?
374. Castia (válaszként erre: 369. - Adams87)
2014. dec. 1. 21:23
Ebből nem derül ki, hogy milyen problémájuk akadt a postán, lehetett sérült csomagolás vagy más szabálytalanság. A feladót nyilván értesítették róla, nem hiszem el, hogy nem, valószínűleg hozzá vissza is került. Nyiss vitát, mert ez már nem fog időben elérni hozzád, a pénzed viszont még visszakaphatod.
373. Adams87 (válaszként erre: 372. - Andi.nagy)
2014. dec. 1. 16:34
Igen, mindent jól adtam meg. Most néztem meg Ali-n. Ettől a kereskedőtől rendeltem egymás után több mindent is, és minden meg is jött, már réges régen, csak ez nem. Az utalás átment, a számlámról mindig minden összeget ellenőrzök netbankban, hogy mi merre mennyi. Az ali valahol amúgy is kéri, hiszen ezek alap adatok. Ebayezek ezer éve, és soha az életbe nem történt még olyan velem, hogy valami ne akarjon ennyire megérkezni. A panasztétel az mégis ki felé kellene hogy irányuljon? Ki hibázik ilyenkor? Az Ali ennél a csomagnál azt írja, hogy Purchase Protection will end még 11nap 14óra. Ez gondolom a rám vonatkozó vásárlói védelem. Az eladónak már jeleztem egyébként 3 napja kb a dologról, ő csak annyit írt, hogy nyugodjak meg, utánajár. De valamiért úgy érzem, hogy nem igazán tud mit kezdeni a dologgal majd...
372. andi.nagy (válaszként erre: 369. - Adams87)
2014. dec. 1. 16:17
Még annyit írt a barátnőm, hogy nézd meg átment-e az utalásod rendesen, ill. a címet jól adtad-e meg. Én feltüntettem országot, megyét, utcát stb.
2014. dec. 1. 16:12
Amerikában élő barátnőmnek küldtem el amit beírtál, ő írta, hogy okt. 31-én törölték a rendelésed és nov. 4-től lehet panaszt tenni.
370. andi.nagy (válaszként erre: 367. - Adams87)
2014. dec. 1. 16:10
Szia! Törölve lett a rendelésed és panaszt tehetsz.
369. Adams87 (válaszként erre: 368. - Castia)
2014. dec. 1. 16:02
Azt értem, hogy törölt küldést jelent. A refer to lodge party viszont nem tudom, hogy mit jelent. Mindezeket viszont leszámítva, nem igazán értem, hogy egy ilyen világszintű szállító cég, mint a singaporepost, hogy a fenébe gondolta, hogy csak úgy törlés alá helyezi a csomagot. Nem igazán értem, hogy akkor egy ilyen csomagnak a sorsa mégis mi lesz. Van rajta feladó, meg címzett. Valahova nem elkéne juttatni, vagy jelezni valaki felé? Sehol sem találtam a neten sem ilyen cancelled dispatch kifejezést...sem pedig refer to lodge party..
368. Castia (válaszként erre: 367. - Adams87)
2014. dec. 1. 15:49
Nem találkoztam még ilyennel, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy erre hiába vársz: a cancelled dispatch törölt küldést jelent.
367. Adams87
2014. dec. 1. 14:55

Sziasztok,


Rendeltem egy telefont az Ali-ról. A következő a problémám. Elküldte az eladó, megkaptam a TR számot, majd a nyomon követés lekérdezésénél ez fogadott egy idő után, és azóta is itt áll.


20-10-2014 Received from Customer

22-10-2014 Despatched to overseas (Country code: HU)

31-10-2014 Cancelled Dispatch

04-11-2014 Refer to Lodge Party

04-11-2014 Refer to Lodge Party


December 1.e van, és bár már jó néhány mindent rendeltem az Ali-ról, ilyen még nem fogadott, és ennyi ideig még semmi sem "húzódott el". Látott-e már ilyet valaki, vagy ha nem, akkor szerintetek mit jelenthet, vagy mit lehetne tenni az ügy érdekében, mert már nagyon kezd idegesíteni a dolog.


Várom mielőbbi válaszotokat.

2014. dec. 1. 12:48
Köszönöm a válaszokat. Egy konyhai kötényről van szó... majd meglátjuk. Egy másik csomagom már pénteken Budapesten volt (én győri vagyok), remélem hamarosan ide is ér. Rendeltem még 2 db karácsonyfa égőt, azok is remélem hamarosan itt lesznek, mert mindegyiket november elején rendeltem.
365. youlcsi (válaszként erre: 363. - Andi.nagy)
2014. dec. 1. 09:42

igen, tényleg az lehetett, hogy a csomag súlya, mérete, akármilye alapján "csak úgy" vám elé állították. én többször jártam már így, mert kis értékű, de viszonylag nehéz csomagjaim szoktak lenni.

semmi teendő nincs, jönni fog a csomag.


(néhány kivételes esettől eltekintve... mert van, hogy mégis megsarcolják, mert szerintük nem valós az értéke, sokkal többet ér, stb... bár, akkor sem vám kerül rá, hanem az őáltaluk vélt értékre áfa)

❮❮ ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook