Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)

❮❮ ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... ❯❯
544. Castia (válaszként erre: 538. - Bazsarózsa8)
2015. febr. 2. 10:09

Én még sose jutottam idáig, de ha nem válaszol vagy nem tudtok megegyezni, a vitanyitás után 3 nappal jelentheted az alinak, onnantól ők fogják kivizsgálni és dönteni.

[link]

543. youlcsi (válaszként erre: 541. - Palveva3)
2015. febr. 2. 10:06
lesz majd egy "célországba megérkezett" státusz is. nyilván ilyenkor fogja a magyar posta megkapni, átvenni a csájna-er-től :D
542. youlcsi (válaszként erre: 538. - Bazsarózsa8)
2015. febr. 2. 10:05
elvileg ennyi ideje van reagálni. ha nem teszi, a te javadra dől el a vita.
541. palveva3 (válaszként erre: 539. - Castia)
2015. febr. 2. 10:05
Igen? Nem itt van már az országban? Azt honnan tudja a posta, hogy majd jönni fog? Nem értem.
540. youlcsi (válaszként erre: 537. - Palveva3)
2015. febr. 2. 10:04
annyit jelent, hogy úton van. majd érkezik egyszercsak.
539. Castia (válaszként erre: 537. - Palveva3)
2015. febr. 2. 10:00
Úton van Mo. felé.
2015. febr. 2. 09:53
A vitát pénteken megnyitottam, azóta természetesen nem írt semmit az eladó. Most nyitottam először vitát, nem igazán értem, hogy működik. Az a visszaszámláló mit jelez? Ha addig nem reagál semmit az eladó, akkor megkapom utána, amit akarok vagy, ha lejárt az az idő, akkor rá kell még vmire nyomnom, hogy folytatódjon?
2015. febr. 2. 09:52

Ismét segítséget kérek.

Posta nyomkövetője ezt írja.

2015.01.27

10:01


Küldemény információ:

Küldemény postai átvétele / Item accepted

2015.02.01

12:43


Küldemény információ:

Célországba elküldve / Item sent abroad

2015.02.02

08:03


Küldemény információ:

Célországba elküldve / Item sent abroad

Ez most mit jelent?

2015. jan. 31. 13:26
Köszi, megpróbálkozom, bejelöltem az otherben az egyetlen lehetőséget aztán megmagyaráztam, hogy miért..Meglátjuk elfogadják-e
535. Castia (válaszként erre: 534. - Bazsarózsa8)
2015. jan. 31. 13:15
Akkor jelölj be bármit. Nekik nyilván egyszerűbb, ha tárgy szerint szortírozhatják az üzeneteket, de a lényeg úgyis az, hogy a levélen belül írod le a problémát.
2015. jan. 31. 12:59
De azt nem lehet bejelölni azon belül van az az egy opció amit írtam:(
533. Castia (válaszként erre: 531. - Bazsarózsa8)
2015. jan. 31. 12:58
Jelöld be az other-t, aztán ha az alatt is meg kell nevezni valamit, akkor bármit, ami szerinted a legközelebb áll. A szövegben meg leírod, hogy pontosan mi is a helyzet. Szerintem legalábbis sokkal célravezetőbb a lehető leghamarabb intézni, mert ez is azt bizonyítja, hogy te nem utólag gondoltad meg magad. Ezt írd le és mindenképp hangsúlyozd ki, hogy már a szállítás előtt jelezted az eladónak a törlési szándékodat, de ő nem volt segítőkész, és ennek tudatában mégis kiküldte a csomagot.
2015. jan. 31. 12:12
És az othernél csak azaz egy van, amit bemásoltam
531. Bazsarózsa8 (válaszként erre: 530. - Castia)
2015. jan. 31. 12:11

Sajnos, ha bejelölöm, hogy még nem kaptam meg a csomagot, a következők közül választhatok vitanyitásnál:

Logistics tracking problem

Purchase Protection is running out, but package is still in transit

Package was returned to seller by shipping company

No tracking information

Customs problem

Customs is holding the package

Other

Package sent to a wrong address

Egyébként, ha kiküldik és nem veszem át, akkor elvileg automatikusan visszaküldi neki a csomagot nem, és akk utána még mindig rámehetek erre az incorrect logistics method-ra, mert más lehetőséget egyelőre nem látok..

530. Castia (válaszként erre: 529. - Bazsarózsa8)
2015. jan. 31. 11:36

Az azt jelenti, hogy pl. futárral kérted, és fizettél is érte, ő mégis egy olcsóbb postázással küldte.

Milyen indokok vannak vitanyitásnál? Nincs egy sima other?


Próbáltam utánanézni a múltkor, ha bebizonyosodik, hogy a visszamondás előbb történt, mint az áru feladása, akkor a te javadra döntenek.

2015. jan. 31. 11:06
Sziasztok, mától tudok vitát nyitni amiatt, hogy visszamondtam ugyan a rendelést és levelet is írtam, hogy nem kell a termék, az eladó mégis kiküldte. A probléma az, hogy a vitanyitás okainál nincs ilyen ok felsorolva, pedig az online segítő robot azt írja, ilyen esetben vitát kell nyitni. Szerintetek, mit tudok ilyenkor csinálni? Várjam meg, amíg megkapom a csomagot, mert ebben az esetben van egy olyan lehetőség a vitanyitás okainál, hogy product sent by incorrect logistics method.
528. sams
2015. jan. 31. 10:40

Sziasztok!

Nekem már rengeteg megrendelésem (több, mint 200) volt- van az Alixpresszen. Az összes barátnőm, munkatársam "rámszállt" mikor látták rajtam a különleges és olcsó :-) ékszereket. Több refundom is volt és a pénzt is mindig visszakaptam... Most azonban egy táskát rendeltem egy barátnő megbízására... Sajnos nem jött meg, más címre küldte (vagy nem!) az eladó. Most kicsit aggódok, mert az eladó elfogadta a kérést, de még mindig nem kaptam meg a pénzt. Január 21-én történt a dolog. Máskor ilyenkor már visszaküldték a pénzt. (max 5 nap)! Közben megnézegettem az eddigi refundjaimat és egynek a pénze nem érkezett meg! Ez december 20-i. Ezért aggódok....

527. palveva3 (válaszként erre: 523. - Castia)
2015. jan. 31. 07:59
Köszönöm, így már sikerült.
526. youlcsi (válaszként erre: 525. - Tuskoledi)
2015. jan. 30. 17:04

pl ide:

[link]


vagy pedig a ragszámmal egy sorban ott van a kínai szolgáltató, aki kézbesít, arra rá tudsz klikkelni, és kiadja a saját nyomkövetőjét.

2015. jan. 30. 17:02

Sziasztok!

Segítséget szeretnék a nyomkövetést illetően

Megvan a csomagszám, ami RJ kezdetű, sok szám, majd CN a cége. Hová kell ezt bemásolni, hogy lássam, mi van vele vagy hol jár? Köszi :-)

524. Castia
2015. jan. 30. 15:51
Nagyon beizzított a kínai posta, nekem is beért ma az országba az egy hete feladott csomagom.
523. Castia (válaszként erre: 522. - Palveva3)
2015. jan. 30. 15:48

Először visszaigazolod, hogy megkaptad, utána tudsz értékelést adni. De előtte próbáld ki a terméket, hogy biztosan jó-e, mert értékelés után már nem reklamálhatsz.


[link]

[link]

2015. jan. 30. 12:20
Ma megjött egy csomagom. Nem tudom hogy kell értékelni. Segítsen valaki. Köszönöm.
521. youlcsi (válaszként erre: 520. - Palveva3)
2015. jan. 30. 09:15

lehet, hogy fizikailag már az országban van (lényegében lepakolták a gépről), de a postához még nem jutott el.

az is lehet, hogy vám elé állították...

a magyar posta nyomkövetője mit ír róla?

2015. jan. 30. 09:09
Nem világos ez a nyomkövetés. Ha már 3 napja itt van az országban, akkor miért nem hozzák? Gondolom valami elosztóba kerül, és utána meddig tartják még ott? Kinából itt van 14 nap alatt, a Magyar Posta meg még tartogatja?
519. vabertine (válaszként erre: 518. - Youlcsi)
2015. jan. 29. 11:31
De jó neked!! Én már úgy várom a csomagjaimat, mint a Messiást. :D
518. youlcsi (válaszként erre: 514. - Youlcsi)
2015. jan. 28. 20:40
ma ez is megérkezett :)
517. youlcsi (válaszként erre: 516. - Vabertine)
2015. jan. 28. 09:29

nem emlékszem már. a nyomkövetés szerint viszonylag gyorsan, 9 nap alatt az országban volt, de hogy ehhez képest mikor kaptam meg, nem tudom.

még azt sem tudom visszanézni, hogy az értékelést mikor adtam.

516. vabertine (válaszként erre: 515. - Youlcsi)
2015. jan. 28. 09:22
És körülbelül a csomag feladásától számolva kb mennyi idő telt el a feladás és a kézbesítés között? :)
515. youlcsi
2015. jan. 28. 08:40
na, igen, novemberben is szállították ők az egyik csomagomat. gond nélkül ideért.
❮❮ ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook