Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)

❮❮ ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... ❯❯
2015. febr. 18. 12:09
Ilyenkor az eladó vagy az Aliexpress fog válaszolni?
603. dumalady (válaszként erre: 601. - Castia)
2015. febr. 18. 11:57

Köszönöm, várok mindenképp még van 8 nap a 60-ból.

Beleférnek az ünnepek is. Viszont jelezni akartam a Ali felé is hogy nem érkezett még meg és hogy nem követhető TN számot kaptam. Azt gondolom ez a csomag eltünt valahol, mert amit 3 hete rendeltem ma megérkezett.

602. dumalady (válaszként erre: 600. - Youlcsi)
2015. febr. 18. 11:54
Köszönöm.
601. Castia (válaszként erre: 599. - Dumalady)
2015. febr. 18. 11:19
Most nincs más dolgod, mint várni a válaszra, bár most nem tudom, hogy az ünnep miatt hogy számolják a határidőt. A válasz függvényében lehet majd elfogadni amit ajánl, vagy tovább egyezkedni, stb.
600. youlcsi (válaszként erre: 599. - Dumalady)
2015. febr. 18. 11:16
most várj leginkább...
599. dumalady (válaszként erre: 590. - Youlcsi)
2015. febr. 18. 11:06
Vitát nyitottam. Szeretném megkérdezni mit jelentenek Modify, Cancel dispuste ezeket mikor használjam? (Módositás , törlés). Most ott tartok elküldtem a dipsute-t és nem tudom mit kell a továbbiakban tenni.
598. JLVADASZ (válaszként erre: 593. - Asuka_)
2015. febr. 18. 07:49
Kioktatást nem kérek!
2015. febr. 18. 07:41
Mármint az eladó talált valamilyen indokot, amiért mégsem tudja azon az áron küldeni...
596. sziszuscicus (válaszként erre: 594. - Xandra11)
2015. febr. 18. 07:41
Pont ezt akartam írni én is:) Hát, kényszeríteni nyilván nem tudod...A pénzedet majd visszakapod, szerintem nem kell tenned semmit, letelik az áru elküldésére való idő, úgysem küldi, neked meg automatikusan visszajár a pénz. Egyébként bosszantó tudom, én is voltam már így, akkor más kamu dumával jött.
595. youlcsi (válaszként erre: 594. - Xandra11)
2015. febr. 18. 07:37
nagyon nem tudsz mit tenni... ha nem akarja, nem fogja elküldeni úgysem.
2015. febr. 18. 00:47
Sziasztok, olyankor mit lehet tenni, ha egy eladó leakciózva 95 %. -al a termékeit, megrendelem és utána írogat, hogy véletlen volt stb és hogy töröljék a rendelést? Egyszer már jártam így akkor az eladó nem fogadta el a rendelést és letelt az idő, akkor visszautalták a pénzt. Köszi
593. asuka_ (válaszként erre: 592. - JLVADASZ)
2015. febr. 17. 22:24
Minimális angol tudás nem ártana hozzá, vagy [link]
2015. febr. 16. 20:27

Üdv.Most ismerkedem a vásárlás menetéről,módjáról.

Mit jelentenek:

-order complete

-fund processing

591. dumalady (válaszként erre: 590. - Youlcsi)
2015. febr. 11. 13:27
Köszönöm a választ, akkor hamarosan vitát inditok.
590. youlcsi (válaszként erre: 589. - Dumalady)
2015. febr. 11. 13:08

ha nem követhető a szám, én már 2 hét után vitát nyitok (ha nem kapok megnyugtató választ az eladótól).

nem 5 dollár a határ. 1 dollár alatti termékem is jött már rendes nyomkövetési számmal.


sőt: a legjobban azt a fajta eladót szeretem, aki nemcsak simán feladja, hanem lefotózza a nekem megcímzett csomagot, és elküldi a képet üzenetben :)

2015. febr. 11. 12:43

Sziasztok!

Dec. 30-án rendeltem órát, még 15 nap van a megérkezésig.

A nyomkövetési számom nem mutat semmit igazából.

Nem ugy van hogy 5 $ fölött rendes nyomkövetőt kell küldeni az eladónak?

Irtam az eladónak, legyek türelemmel ezt válaszolta.

Eddig rendben. =D Kérdésem: a lejárat előtt mennyi idővel lehet vitát indítani? Utolsó 2 napban már lehet, vagy kicsit előbb is?

588. youlcsi (válaszként erre: 587. - Palveva3)
2015. febr. 11. 07:51
szvsz igen. úgysem adják fel... de talán fel sem veszik a rendelést sem.
587. palveva3 (válaszként erre: 586. - Youlcsi)
2015. febr. 11. 07:46
Akkor most nem is érdemes rendelni? Ráér február 24 után?
586. youlcsi (válaszként erre: 585. - Palveva3)
2015. febr. 11. 07:44
holdújév idején a fű sem nő.
2015. febr. 11. 07:18
Sziasztok. Sok eladónál látom, hogy februárban új év van. Most ünnep van Kínába? Ilyenkor nem is teljesítenek rendelést?
584. youlcsi (válaszként erre: 583. - Meme001)
2015. febr. 8. 21:24
25 dollárnál még nincs áfa sem. úgy 30 körül van valahol a határ.
583. meme001 (válaszként erre: 582. - Sziszuscicus)
2015. febr. 8. 21:16
Igen vámfizetésre értettem!Én max 25 dollárig mennék el ez attól függ hogy milyen árban van az amit szeretnék!
582. sziszuscicus (válaszként erre: 580. - Meme001)
2015. febr. 8. 20:41
Mármint vámot fizetni? Áfát mindenképp, a vámot meg egy nagyobb összegnél, azt nem tudom pontosan mennyi, én túl nagy értékű dolgot soha sem rendeltem.
581. sziszuscicus (válaszként erre: 578. - Norinax)
2015. febr. 8. 20:39
Ez elég durva történet...Nos, szerintem elég sok hibát elkövettél, és nyilván jobb lett volna előbb tájékozódni..Az eladóval láthatóan nem mész semmire, még a csillagokat is lekamuzza az égről, keresd fel az Ali-t a dologgal. Bár elég régen volt, és ugye akkor rányomtál, arra, hogy a terméket megkaptad rendben, vajmi kevés esély lehet rá, hogy viszontlátod a pénzed. Én azért szorítok, majd írd meg mi lesz a dolog vége.
580. meme001 (válaszként erre: 577. - Castia)
2015. febr. 8. 20:13
Köszönöm a segítséget!Ezek szerint megbízható!30 dollár felett már kell vagy meg lehet haladni?
579. youlcsi (válaszként erre: 578. - Norinax)
2015. febr. 8. 19:20
az aliexpress felé is jelezted, vagy csak az eladóval harcolsz?
578. norinax
2015. febr. 8. 18:38
Tisztelt fórumozók. Nekem olyan problémám van, hogy tavaly májusban rendeltem a egy klón telefont 170 USD-ért, ami megjött kb 3 héten belül (postaköltség + vám kb. 20.000 Ft). A telfont aktiváló kód hiányában nem tudtam kipróbálni, a kínai meg azt írta az oldalon hogy véglegesítsem a rendelést és adjak 5 csillagos minősítést és akkor küldi a kódott. Akkor még nem tudtam, hogy a rendelés véglegesítése mivel jár ezért megtettem. A telefont kipróbáltam és sajnos silány volt a minősége; a meghírdetett paraméterek kösznőviszonyban sem voltak a valósággal. Csak egy példa a kijelző felbontás szerintük full hd volt, amit egy display tester alkalmazással ellnőriztem és csak 340x480 volt. Egy e-mailban megírtam a kifogásom a kínainak, aki azt írta, hogy küldjem vissza telefont és megvizsgálják; e-mail-ban elküldött egy címet, amire levélként 2.500 Ft-ért elpostáztam. A telefon hiába érkezett meg Kínába (a Magyar Posta oldalán ellenőriztem) a Kínai folyamatosan azt mondta, hogy hozzá nem érkezett meg. Egyeztettük a címet és továbbra is azt állította, hogy helyes. sőt azt is mondta, hogy a kínai postán is érdeklődött, de azt mondták neki, hogy nincs ilyen küldemény. A Magyar Posta vizsgálata szerint már pedig megérkezett, de nem vették át. A küldeményt bizonyos idő elteltével visszairányították Magyaroországra ezért kb. 2014. szeptemberében visszakaptam. Ismét egyeztettem a kínaival, aki részben módosította címet, ami azt jelenti hogy más neve volt a címzetnek és egy másik gyár épület volt rajta mejelölve. Ismét elpostáztam és ismét azt mondta nem érkezett meg. Egy eréjesebb hangvételű üzenetváltást követően azt mondta, hogy elment a postára és telefon valóban megérkezett, ezért azt további vizsgálat céljából elküldték a gyárukba és majd visszajeleznek annak eredményéről. Ezt követően egy hónapig vártam, de nem jött válasz; majd amikor ráírtam, azt a válasz kaptam, hogy nincs ilyen rendelési számuk és semit nem tudnak a telefonról. Ekkor dokumentumokat küldtem, amire azt válaszolták, hogy utánanéznek, de megint nem jött válasz. Amikor ismét rájuk írtam ,már idén januárban, valaki azt válaszolta, hogy a telefon nem lett kifizetve. Amikor szintén a chat-en keresztül elküldtem a fizetésről szóló igazolást, megint az írták, hogy utána néznek a 8 hónapja rendelt telefonomnak; de ezt követően megint semmi válasz nem kaptam. Legutoljára tegnap e-mailen ismét részletesen leírtam a történetemet és leglább 10 dokumentumot, fényképet, igazolást küldtem a rendelésről. Jelenleg itt tartok. Elnézést, ha hosszúra nyúlt a történet. Az lenne a kérdésem, hogy valakinek van-e valamilyen ötlete, hogy mit tehetnék, mert úgy látom, hogy ez a levelezés sehova sem vezet.
577. Castia (válaszként erre: 576. - Meme001)
2015. febr. 8. 18:26
A free shipping jelzésű termékeknek ingyenes a szállítása, a többinél oda van írva, hogy milyen módon és mennyibe kerül. A keresőben be tudod állítani azt is, hogy csak free shippinges termékeket hozzon ki. Nyomkövetési szám alapján tudod ellenőrizni, hol jár éppen a csomagod, ha mégse kapnád meg, határidőn belül reklamálni kell, és akkor visszakapod a pénzed. A vám és áfa fizetés értékhatártól függ.
576. meme001
2015. febr. 8. 13:35

Szép napot mindenkinek!Szeretnék rendelni az Aliexpress-ről de én nem merek addig rendelni amíg

valaki nem biztosít arról hogy tényleg ingyenes a házhoz szállítás és valóban megérkeznek a termékek!Nincs vám díj vagy ilyesmi???Kérem segítsetek!Előre is köszönöm!

575. sziszuscicus (válaszként erre: 571. - Anreka)
2015. febr. 7. 07:47
Igen, az eladó akkor kapja meg a pénzt, ha te leigazoltad, hogy az áru megérkezett. Illetve azt hiszem akkor is, ha lejár az a kis számláló, ami akkor kezd el ketyegni, amikor az eladó feladta a postán a terméket. Ezért kell odafigyelni rá, és vitát indítani, vagy hosszabbítást kérni:)
❮❮ ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook