Aliexpress tapasztalatok (beszélgetés)
Ilyenkor az eladó vagy az Aliexpress fog válaszolni?
Köszönöm, várok mindenképp még van 8 nap a 60-ból.
Beleférnek az ünnepek is. Viszont jelezni akartam a Ali felé is hogy nem érkezett még meg és hogy nem követhető TN számot kaptam. Azt gondolom ez a csomag eltünt valahol, mert amit 3 hete rendeltem ma megérkezett.
Most nincs más dolgod, mint várni a válaszra, bár most nem tudom, hogy az ünnep miatt hogy számolják a határidőt. A válasz függvényében lehet majd elfogadni amit ajánl, vagy tovább egyezkedni, stb.
Vitát nyitottam. Szeretném megkérdezni mit jelentenek Modify, Cancel dispuste ezeket mikor használjam? (Módositás , törlés). Most ott tartok elküldtem a dipsute-t és nem tudom mit kell a továbbiakban tenni.
Mármint az eladó talált valamilyen indokot, amiért mégsem tudja azon az áron küldeni...
Pont ezt akartam írni én is:) Hát, kényszeríteni nyilván nem tudod...A pénzedet majd visszakapod, szerintem nem kell tenned semmit, letelik az áru elküldésére való idő, úgysem küldi, neked meg automatikusan visszajár a pénz. Egyébként bosszantó tudom, én is voltam már így, akkor más kamu dumával jött.
nagyon nem tudsz mit tenni... ha nem akarja, nem fogja elküldeni úgysem.
Sziasztok, olyankor mit lehet tenni, ha egy eladó leakciózva 95 %. -al a termékeit, megrendelem és utána írogat, hogy véletlen volt stb és hogy töröljék a rendelést? Egyszer már jártam így akkor az eladó nem fogadta el a rendelést és letelt az idő, akkor visszautalták a pénzt. Köszi
Minimális angol tudás nem ártana hozzá, vagy
[link]
Üdv.Most ismerkedem a vásárlás menetéről,módjáról.
Mit jelentenek:
-order complete
-fund processing
Köszönöm a választ, akkor hamarosan vitát inditok.
ha nem követhető a szám, én már 2 hét után vitát nyitok (ha nem kapok megnyugtató választ az eladótól).
nem 5 dollár a határ. 1 dollár alatti termékem is jött már rendes nyomkövetési számmal.
sőt: a legjobban azt a fajta eladót szeretem, aki nemcsak simán feladja, hanem lefotózza a nekem megcímzett csomagot, és elküldi a képet üzenetben :)
Sziasztok!
Dec. 30-án rendeltem órát, még 15 nap van a megérkezésig.
A nyomkövetési számom nem mutat semmit igazából.
Nem ugy van hogy 5 $ fölött rendes nyomkövetőt kell küldeni az eladónak?
Irtam az eladónak, legyek türelemmel ezt válaszolta.
Eddig rendben. =D Kérdésem: a lejárat előtt mennyi idővel lehet vitát indítani? Utolsó 2 napban már lehet, vagy kicsit előbb is?
szvsz igen. úgysem adják fel... de talán fel sem veszik a rendelést sem.
Akkor most nem is érdemes rendelni? Ráér február 24 után?
holdújév idején a fű sem nő.
Sziasztok. Sok eladónál látom, hogy februárban új év van. Most ünnep van Kínába? Ilyenkor nem is teljesítenek rendelést?
25 dollárnál még nincs áfa sem. úgy 30 körül van valahol a határ.
Igen vámfizetésre értettem!Én max 25 dollárig mennék el ez attól függ hogy milyen árban van az amit szeretnék!
Mármint vámot fizetni? Áfát mindenképp, a vámot meg egy nagyobb összegnél, azt nem tudom pontosan mennyi, én túl nagy értékű dolgot soha sem rendeltem.
Ez elég durva történet...Nos, szerintem elég sok hibát elkövettél, és nyilván jobb lett volna előbb tájékozódni..Az eladóval láthatóan nem mész semmire, még a csillagokat is lekamuzza az égről, keresd fel az Ali-t a dologgal. Bár elég régen volt, és ugye akkor rányomtál, arra, hogy a terméket megkaptad rendben, vajmi kevés esély lehet rá, hogy viszontlátod a pénzed. Én azért szorítok, majd írd meg mi lesz a dolog vége.
Köszönöm a segítséget!Ezek szerint megbízható!30 dollár felett már kell vagy meg lehet haladni?
az aliexpress felé is jelezted, vagy csak az eladóval harcolsz?
Tisztelt fórumozók. Nekem olyan problémám van, hogy tavaly májusban rendeltem a egy klón telefont 170 USD-ért, ami megjött kb 3 héten belül (postaköltség + vám kb. 20.000 Ft). A telfont aktiváló kód hiányában nem tudtam kipróbálni, a kínai meg azt írta az oldalon hogy véglegesítsem a rendelést és adjak 5 csillagos minősítést és akkor küldi a kódott. Akkor még nem tudtam, hogy a rendelés véglegesítése mivel jár ezért megtettem. A telefont kipróbáltam és sajnos silány volt a minősége; a meghírdetett paraméterek kösznőviszonyban sem voltak a valósággal. Csak egy példa a kijelző felbontás szerintük full hd volt, amit egy display tester alkalmazással ellnőriztem és csak 340x480 volt. Egy e-mailban megírtam a kifogásom a kínainak, aki azt írta, hogy küldjem vissza telefont és megvizsgálják; e-mail-ban elküldött egy címet, amire levélként 2.500 Ft-ért elpostáztam. A telefon hiába érkezett meg Kínába (a Magyar Posta oldalán ellenőriztem) a Kínai folyamatosan azt mondta, hogy hozzá nem érkezett meg. Egyeztettük a címet és továbbra is azt állította, hogy helyes. sőt azt is mondta, hogy a kínai postán is érdeklődött, de azt mondták neki, hogy nincs ilyen küldemény. A Magyar Posta vizsgálata szerint már pedig megérkezett, de nem vették át. A küldeményt bizonyos idő elteltével visszairányították Magyaroországra ezért kb. 2014. szeptemberében visszakaptam. Ismét egyeztettem a kínaival, aki részben módosította címet, ami azt jelenti hogy más neve volt a címzetnek és egy másik gyár épület volt rajta mejelölve. Ismét elpostáztam és ismét azt mondta nem érkezett meg. Egy eréjesebb hangvételű üzenetváltást követően azt mondta, hogy elment a postára és telefon valóban megérkezett, ezért azt további vizsgálat céljából elküldték a gyárukba és majd visszajeleznek annak eredményéről. Ezt követően egy hónapig vártam, de nem jött válasz; majd amikor ráírtam, azt a válasz kaptam, hogy nincs ilyen rendelési számuk és semit nem tudnak a telefonról. Ekkor dokumentumokat küldtem, amire azt válaszolták, hogy utánanéznek, de megint nem jött válasz. Amikor ismét rájuk írtam ,már idén januárban, valaki azt válaszolta, hogy a telefon nem lett kifizetve. Amikor szintén a chat-en keresztül elküldtem a fizetésről szóló igazolást, megint az írták, hogy utána néznek a 8 hónapja rendelt telefonomnak; de ezt követően megint semmi válasz nem kaptam. Legutoljára tegnap e-mailen ismét részletesen leírtam a történetemet és leglább 10 dokumentumot, fényképet, igazolást küldtem a rendelésről. Jelenleg itt tartok. Elnézést, ha hosszúra nyúlt a történet. Az lenne a kérdésem, hogy valakinek van-e valamilyen ötlete, hogy mit tehetnék, mert úgy látom, hogy ez a levelezés sehova sem vezet.
A free shipping jelzésű termékeknek ingyenes a szállítása, a többinél oda van írva, hogy milyen módon és mennyibe kerül. A keresőben be tudod állítani azt is, hogy csak free shippinges termékeket hozzon ki. Nyomkövetési szám alapján tudod ellenőrizni, hol jár éppen a csomagod, ha mégse kapnád meg, határidőn belül reklamálni kell, és akkor visszakapod a pénzed. A vám és áfa fizetés értékhatártól függ.
Szép napot mindenkinek!Szeretnék rendelni az Aliexpress-ről de én nem merek addig rendelni amíg
valaki nem biztosít arról hogy tényleg ingyenes a házhoz szállítás és valóban megérkeznek a termékek!Nincs vám díj vagy ilyesmi???Kérem segítsetek!Előre is köszönöm!
Igen, az eladó akkor kapja meg a pénzt, ha te leigazoltad, hogy az áru megérkezett. Illetve azt hiszem akkor is, ha lejár az a kis számláló, ami akkor kezd el ketyegni, amikor az eladó feladta a postán a terméket. Ezért kell odafigyelni rá, és vitát indítani, vagy hosszabbítást kérni:)
További ajánlott fórumok: