Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)

❮❮ ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... ❯❯
2015. márc. 6. 23:36
Ismét én. Nem tudok a névre kattintani. Két nap van még hátra azt akkor megvárom.Egyszer már letelt és újra indult 5 napos határidővel. Irtam uzit emailt de semmi
663. youlcsi (válaszként erre: 662. - Xandra11)
2015. márc. 6. 20:08
hejj, kici kínai meglepi-zacskók :) csak nehogy elszívd őket... bár, ki tudja... :D
2015. márc. 6. 19:59
sziasztok, rendeltem virágmagokat és kis tasakokban érkeztek meg külön-külön feladva, de semmi leírás nincs benne, hogy melyik milyen. a borítékon melyik számmal tudom vissza keresni a rendelésekben? mert én bármelyik számot néztam rajta, nem találtam ilyet sehol.köszi
2015. márc. 6. 16:13
youlcsi! Köszönöm szépen a segítséget. Az egyiket már meg is találtam "célországba elküldve" a státusza, a másikat nem, de az még friss feladás, ma kaptam az értesítést, hogy feladták a csomagot,
660. youlcsi (válaszként erre: 659. - Bobita66)
2015. márc. 6. 13:05

írd be a magyar posta nyomkövetőjébe. ha a csájnaposzt-nál már követhető, akkor nálunk is megjelenik (ha más társaság kézbesíti, akkor nem biztos, pontosan melyik weboldalról van szó?).


[link]

2015. márc. 6. 13:03

Sziasztok! Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy a nyomkövetési számnak hol tudok utána nézni?

A megrendelésem részleteinél ahol a számot feltüntették van egy olyan mondat, hogy "Követési információ 5-10 napon belül nyomon követhető" a China Post Weboldalon. Ha rákattintok kijön egy üres nyomtatvány, na ott nem tudom, hogy vajon hová kellene beírnom a számot. (Már ha egyáltalán arra az oldalra kell).Ezek az első rendeléseim, biztos nem bonyolult csak így elsőre tűnik annak.

658. sziszuscicus (válaszként erre: 657. - Pinkyke)
2015. márc. 6. 07:57

Szia!

Ha csak pár nap van az összekészítési időből, várd meg, míg letelik, automatikusan visszakapod a pénzed. Ha sok az idő, írhatsz az Alinak is. De valószínűleg be fogja fagyasztani az Ali a rendelést, akkor is visszakapod a pénzed. No para:)

657. pinkyke
2015. márc. 5. 20:37
Képzeljétek, hogy jártam... eltűnt a felhasználó, akitől rendeltem. A termék még nem került feladásra, ilyenkor mi van ??????????????
656. 6a0ca15a7a (válaszként erre: 653. - Monyka2222)
2015. márc. 5. 16:54
Akkor kifogyott abból a melegítőből....És későn vette le az oldalról.
655. youlcsi (válaszként erre: 649. - Monyka2222)
2015. márc. 5. 13:55
mondd vissza simán. a pénzt vissza fogod kapni.
654. youlcsi (válaszként erre: 653. - Monyka2222)
2015. márc. 5. 13:54
ha az eladóra kattintasz, akkor is ezt írja ki? akkor ő bizony megszűnt az aliexpress-en árulni.
2015. márc. 5. 12:11
Köszi, és szerintetek miért azt írj, hogy az oldal nem taláható ha rákattintok a melegítőre? A többi rendelésnél nincs ilyen, azokat meg tudom nézni
2015. márc. 5. 09:16

Ha 95% feletti a lebonyolított tranzakciója,nem hinném hogy átvert.Ők ebből élnek.

Az is lehet hogy éppen nincs neki raktáron.

a feladási időt meghosszabbíthatja talán kétszer is.Bár akkor illene értesítenie téged.Várj még pár napot....

2015. márc. 5. 09:12
Igen ezt tudtam,de az is érdekel, hogy van esély, hogy feladja? Vagy miért nem található az oldala?
2015. márc. 5. 08:48
A pénzt akkor kapja meg az eladó, amikor az áru átvétele után te viszaigazoltál hogy minden rendben.Igaz a vásárláskor leemelik a számládról az összeget,de addig letétben van.Elvileg visszakaphatod.
2015. márc. 5. 08:34

Helló mindenkinek

Segítséget szereznék kérn, van egy csomagom (melegítő ) és még nem adta fel február 17-én rendeltem. A feladási idő már egyszer lejárt, majd most megint 3 nap van kiírva. Kezdő vagyok ilyennel még nem taliztam. Rendeltem több apróságot de azokkal nem volt gond. Ha rámegyek a melegítő megrendelésére akkor azt irja az oldal nem található. Mit tegyek? Átvert? Mondjam vissza simán? A penzt visszakapom? Írjak valakinek?

648. cosinus (válaszként erre: 646. - Palveva3)
2015. márc. 3. 14:28

Szia


Pont ebben a cipőben járok.

647. youlcsi (válaszként erre: 646. - Palveva3)
2015. márc. 1. 17:48
a legtöbb kici kínai ilyenkorra időzíti éves szabiját, így előfordul gyakran, hogy ünnep előtt/után 1 hétig még nem dolgoznak. mint nálunk karácsonykor... meg aug 20 környékén (ugye ismerős, hogy az 1 napos ünnep sokunknál 1 hetes... minimum ;))
2015. márc. 1. 16:36

Sziasztok.

Február 11-én rendelt csomagomat még nem adta fel az eladó. Kétszer írtam neki, egyszer sem válaszolt. Akkor még nem volt ünnep, most meg már vége az ünnepnek. Ilyenkor mit kéne tennem? Nem akarom törölni, de mi történik ha egyáltalán nem küldi el. Visszakapom a pénzem automatikusan?

645. holdszem (válaszként erre: 644. - Youlcsi)
2015. márc. 1. 14:32

Az a baj hogy ezt vissza se tudom mondani nincs "Request Order Cancellation" gomb.

De majd ráírok hogy ilyenkor mi van,majd használom én is a google fodítót:)

644. youlcsi (válaszként erre: 637. - Holdszem)
2015. márc. 1. 14:20
egyszerűen még nem adta fel az ünnep miatt. nekem is áll így egy csomagom. egyszerre rendeltem őket, az egyik a héten megérkezett, a másik pedig megrekedt feladás nélkül. ha jövő héten sem adja fel, érdeklődni fogok utána. ha akkor sem, visszamondom.
643. youlcsi (válaszként erre: 642. - Holdszem)
2015. márc. 1. 14:18
kici kínai sem tud jobban angolul, mint te a gugli trenszléttel :D hidd el! az én angolom is kimerül ebben és egész jól eldiskurálunk, eldisputázunk mindig :)
642. holdszem (válaszként erre: 641. - Sziszuscicus)
2015. márc. 1. 14:09
Szia!Köszönöm hogy válaszoltál!Hát szerintem is nagy kamu a TN!Egy hete ugyanazt mutatja,tudom hogy ünnepek meg minden.De tényleg érdekes minek adott TN-t lehet nincs is feladva.Írnék neki csak nem tudom mit kellene,annyira nem tudok angolul sajnos.
641. sziszuscicus (válaszként erre: 637. - Holdszem)
2015. márc. 1. 08:21

Szia!

Szerintem ez a szállító cég olyasmi, mint a yanwen, azaz kamu. Az a lényege, hogy az eladó ugyan feladta a csomagot, de nem akart költeni arra, hogy legyen hozzá nyomon követés is, de mivel kötelező az Alin megadni csomagszámot, ezért a különböző kamu szállítócégek honlapján generáltatnak egyet, ami nekem azért különböző időnként kiír ezt-azt, hogy láss valamit, de valójában a csomagod egész máshol jár...Azért valószínűleg meg fog jönni a csomagod (nekem is jött már ilyennel), csak nem tudod követni. Esetleg a visszajelzésben megemlítheted.

Közben olvasom, hogy nálad még az extend processing time látszik...hát ebben az esetben én írnék az eladónak, hogy mi a fene van? De azt nem értem, hogy miért van nálad ez kiírva, mikor már kaptál csomagszámot...kérdezz rá!

640. sziszuscicus (válaszként erre: 634. - Liliom321)
2015. márc. 1. 08:13

Szia!

Én is csak egy bizonyos pontig értettem:) Odáig oké, hogy elfogadta a vitát, nyilván ez tiszta nekem is. Nálam is volt már ilyen, lezárult, de én tudtam negatívra is értékelni, amit meg is tettem természetesen. Nem tudnál készíteni egy screen shoot-ot? Lehet úgy okosabbak lennénk:) Arra nincs esély szerintem, hogy megérkezzen a csomag:(

639. Castia (válaszként erre: 638. - Bobita66)
2015. febr. 28. 10:27
Azt hiszem idén 02.18-tól 25-ig volt náluk munkaszüneti nap, de vannak akik összevonják a szabadságukat az előtte vagy az utána lévő hétvégével is, akkor még hosszabb. Ezekkel a napokkal nem érdemes számolni, úgyse történt semmi. Jövő hét közepén már lehet érdeklődni, legfeljebb azt válaszolja az eladó, hogy még dolgozik rajta. A karácsony előtti időszak ilyen még, mert akkor meg sokszorosára nőnek a rendelések, ezért érdemes október végéig megrendelni ami fontos. Utána már kétesélyes, hogy időben ideér-e vagy sem.
2015. febr. 27. 19:50
Kedves Castia! Köszönöm a választ, akkor várok türelmesen, csak kicsit soknak tűnt amikor láttam, hogy az egyik termék számlálója 81 napnál tart, a másik 40 napnál. Hirtelen elképzelni sem tudtam, hogy valaha is ideér a csomag. Egyébként az egyik rendelést 02.17-én adtam le a másikat pár nappal később.
2015. febr. 27. 17:29
Sziasztok!Valaki segítsen!Rendeltem,kétfelé van osztva a cuccom,kaptam 2 tracking numbert valami flytexpressel lesz feladva.De már egy hete mindig ugyanazt mutassa a tracking.A rendelésnél csak "Extend Processing Time "látszik,nincs "Confirm Goods Received" se "Open Dispute" gomb.Így hogy igazoljam ha megjött a csomagom?Köszi a választ!
636. Castia (válaszként erre: 635. - Bobita66)
2015. febr. 27. 11:10

Még csak most mentek vissza dolgozni a kicikínaiak az ünnep után, ha azalatt rendeltél valamit, azt még csak most fogják feldolgozni, postázni, iszonyat nagy mennyiségben, úgyhogy most szinte akármennyi idő lehet.


Az év többi részében jó esetben csak 1-2 nap, általában egy héten belül postáznak. Több is lehet, mert nem mindegyik eladónak van raktáron a cucc, van amikor még ő is beszerzi, és csak azután továbbítja. 10 nap után azért érdemes rákérdezni.

2015. febr. 27. 10:46
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy rendelés esetén a sikeres fizetés és a csomag postára adása közben ténylegesen mennyi idő szokott eltelni? Megy a számláló és tudom, hogy az jelzi a feldolgozási időt, de az egyik rendelésemnél még 81 nap van hátra. Lehet olyan hosszú a tényleges feldolgozási idő? És akkor mennyi idő amíg ideér? Persze tudom, hogy ez eladónként változó, csak általánosságban kérdezném.
❮❮ ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook