Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)

❮❮ ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... ❯❯
634. liliom321 (válaszként erre: 633. - Sziszuscicus)
2015. febr. 27. 10:07
Nagyon kedves vagy, h válaszoltál..:) Lenne még egy kérdésem, hátha...:) Szóval rendeltem egy eladótól pár felsőt..Jelezte, h feladta, aztán pár nap múlva írt, h úgy látja, h a postán elveszett a csomag..( gondolom, ez kamu volt) , de megkért, h indítsak ellene vitát, így visszakapom a pénzem...Ez meg is történt, ahogy ajánlotta a postára hivatkozva okként.Ő a vitát elfogadta..De most a Feddback required helyen látom a tételeket, ahol csak pozitívan lehetne értékelni...Ezt most nem értem..Van egy visszaszámláló ahol még 10 napom van a lejáratig..De most ez azért lehet, h számítanak arra, h még beérkezhet a "kallódó" csomag, vagy ha lejár az idő, cseszhetem a pénzem..Kérdezem az eladót, de ő csak azt írja, h legyek türelmes, de nem magyaráz semmit..:(
633. sziszuscicus (válaszként erre: 632. - Liliom321)
2015. febr. 26. 07:46
Szia! Ez többféleképpen végződhet, de a pénzed te mindenképp visszakapod:) Vagy lejár az összekészítési idő, akkor automatikusan, vagy az Ali befagyasztja a rendelést, akkor szintén, de ha nagyon aggódsz, felkeresheted az Ali ügyfélszolgálatát, ott is azt fogják mondani, hogy max. 2 hét múlva visszakapod a pénzed.
2015. febr. 25. 18:15
Sziasztok Lányok! Szerintetek mit kell tennem, ha az Aliexpress törölt egy kereskedőt, akitől rendeltem..A kártyámról már levonta az Ali a pénzt, de természetesen nem küldték az áru..Ilyenkor autómatikusan visszautalják a pénzt, vagy mit kéne tennem?
631. Castia (válaszként erre: 624. - Cosinus)
2015. febr. 25. 15:00
Fontos, hogy visszamondáskor milyen indokot adsz meg, mert ha olyat, ami szerint az eladó hibájából lépsz vissza, azt nem fogja elfogadni, mert kára származik belőle. Ha jól emlékszem, az első kettő válaszból kell bejelölni az egyiket.
2015. febr. 25. 08:30
Egyszer én is belefutottam egy 60 napos processing time megrendelésbe. Írtam az eladónak, hogy feladná-e hamarabb a terméket. Féltem, hogy kamu, de aztán nagyon jó fej volt, feladta és egy pazar minőségű terméket kaptam. És 10 nap alatt megérkezett! :)
2015. febr. 25. 08:20
Az egyiknél 30 nap, a másiknál 60 nap,sőt az egyik üzlet 28.-ig szabizik vagy szünetel... esküvőre kellett volna a ruha, és a dátum már közeleg..Remélem vissza küldik a pénzt...
628. sziszuscicus (válaszként erre: 625. - Katicsaba)
2015. febr. 25. 07:29
Szia! Az előbb válaszoltam egy kérdésre, miszerint az eladónak el kell fogadnia a visszamondásodat. Egyébként mennyi volt a várakozási idő? Néha én is belefutok 18 napokba, sőt egyszer 90 napba is sikerült "belenyúlnom". Hamarabb is feladják, bár nekem ez a 90 napos alapból kamu volt.
627. sziszuscicus (válaszként erre: 624. - Cosinus)
2015. febr. 25. 07:27
Én úgy tudom, hogy ha visszamondasz egy rendelést, akkor az eladónak is el kell fogadnia a visszamondásodat. Megtörténhet az is, hogy nem fogadja el, és akkor kéretlen is elküldi a csomagot...(hogy ennek mi az értelme, nem tudom).
626. sziszuscicus (válaszként erre: 622. - Manka0310)
2015. febr. 25. 07:25
Szia! Mit ír ki az Ali a rendelésednél?
2015. febr. 24. 16:46

Sziasztok!

A minap visszamondtam 2 megrendelést, mert nagyon hosszú volt a várakozási idő.Mit kell tennem????A pénzt a számlámról levonta....

624. cosinus
2015. febr. 24. 14:27

Sziasztok


Mi történik abban az esetben az Aliexpressen,ha élek a lehetőséggel,és törlöm a leadott rendelést. Időben este 9-kor rendeltem,és másnap du 15-kor töröltem Az összeget a bankomnál zároltként látom,.........még.


Köszönöm,ha valaki tud infót adni.

2015. febr. 24. 12:30
Bocsánat a helyesírási hibákért
2015. febr. 24. 12:29
Sziasztok! Nagyon kezdő vagyok. Szerettem volna vásárolni egy ruhát, a bankszámla kivonatomon le is vonták az összeget, most még is kaptam egy e-mail, miszerint nem történt vizetés degnap éjfélig, így törlik amegrendelésem. Mi ilyen esetben a teendő?
621. liliom321 (válaszként erre: 528. - Sams)
2015. febr. 23. 09:35
Bocs, h megint zargatlak..:)De írtad, h több, mint 200 rendelésed volt..Ez a szám nem jön ki a vámnál? Mármint azt szeretném kérdezni, h csak az adott csomag értékét sokalhatják, vagy a rendelések számát is? A másik kérdésem pedig még az lenne, h a " refundjaidat" hol tudod megnézni? :)
620. liliom321 (válaszként erre: 528. - Sams)
2015. febr. 23. 09:23
Megérkezett már azóta a pénzed? Mert én is várok egyre két hete és sehol semmi...Ilyenkor mi a teendő?
619. liliom321 (válaszként erre: 618. - Youlcsi)
2015. febr. 22. 19:17
Nagyon köszönöm a kedvességedet!
618. youlcsi (válaszként erre: 617. - Liliom321)
2015. febr. 22. 18:47
először fotó, és az eladónak levél... hogy pl küldjön másikat, vagy visszatérítést. ha nem juttok dülőre, akkor vita.
2015. febr. 22. 18:31
Sziasztok! Én is elég kezdő vagyok ebben a témában..:) Ezért abban szeretném a segítségeteket kérni, h ha lukas terméket kaptam,( nem igazán javítható helyen van) akkor az eladónak írjak, vagy rögtön vitát nyissak.. ? Kszi
616. kacifántka (válaszként erre: 615. - Youlcsi)
2015. febr. 20. 14:59

Köszi szépen!

Én magyar webáruházban sem fizettem még így, csak sima átutalással. :-)

Vannak nagyon szép dolgok, úgyhogy muszáj lesz belevágnom! :-)

615. youlcsi (válaszként erre: 614. - Kacifántka)
2015. febr. 20. 07:36

nem volt még probléma, bár én otp-s webkártyát használok. szóval nincs mit lenyúlni róla :D de megesett már, hogy a rendes kártyámmal fizettem.


ha egy magyar webáruházból rendelek, és előre fizetek, ott is ugyanúgy megadom a kártya adatait a fizetéshez. semmivel nem kevésbé kockázatos, mint az ali. vagyis az ali semmivel nem kockázatosabb, mint más hasonló netes kártyás vásárlás.


(szla-számot nem kérnek)

2015. febr. 19. 22:11

Sziasztok!


Kezdő Alis vagyok, és nagyon örülök, hogy Rátok találtam. :-)

A kérdésem: hogy van ez a fizetés dolog?

Mert azért számlaszámot és bankkártya adatokat kérnek, amitől én nem kicsit félek.

Nem volt még ebből senkinek sem problémája?

Hogy emelik le a pénzt a számlámról?

2015. febr. 19. 20:19
Nem járt le, mert 02.28-ig érvényes az ajánlat. A képre kattintva a Kívánságlistára jutok ahol viszont nem az e-mail-ben a kép alatt látható 8,16 USD az ár hanem az eredeti 16,60 USD. Mindegy, most már hagyom,azért köszönöm a választ.
612. Castia (válaszként erre: 611. - Bobita66)
2015. febr. 19. 18:34
Ja, akkor az egy ilyen szokásos reklámlevél, ha a kívánságlistádon vannak olyan termékek, amik éppen akciósak, akkor küldik, hetente vagy nem tudom, milyen gyakran. Van hogy megnézem, van hogy kitörlöm. Elvileg a termék képére kattintva az adatlapra visz, az az ár érvényes, ami ott szerepel. Lehet hogy már lejárt az akció közben.
2015. febr. 19. 16:45
Nem jól írtam az e-mail feladója nem az eladó hanem AliexpressAlert@aliexpress.com. A szöveg pedig Wish List are on sale és van egy kép a kardigánról az eredeti 16,60 USD helyett az ár 8,16 USD. Oldalt van Show Now felírat és egy nyíl. Gondoltam, hogy arra kattintva tudom ezen az áron megvásárolni. De bejön a Pay less List, viszont azt nen tudom megnyitni akárhova is kattintgatok. Hát nem tudom, mit kellene másképpen csinálnom...
610. Castia
2015. febr. 19. 11:20
Ebayen volt már olyan licites terméknél, hogy bár nem én nyertem, de az eladó felajánlotta, hogy azon az összegen amit utoljára ajánlottam, szintén megkapom a terméket. De ez teljesen az ebay keretein belül ment, 2nd offer vagy valami ilyesmi a neve, és csak rá kellett kattintanom az üzenetben, hogy elfogadom-e vagy sem. Alin nem tudok ilyen lehetőségről, hiszen itt nincsenek licites termékek. Ha akcióznak egy terméket, az mindenkire érvényes kell hogy legyen. Ezért gyanús nekem, hogy itt valami alin kívüli tranzakciót ajánlgat az eladó. De ha nem világos az üzenetéből, akkor kérdezz rá, hogy mit kell tenned. Ha van ilyen lehetőség, akkor ad egy linket, ha meg azt akarja hogy egy számlaszámra vagy paypalra utalj, akkor felejtős.
609. youlcsi (válaszként erre: 607. - Bobita66)
2015. febr. 19. 10:42
passzolom, nem volt ilyen... vagy ha volt is, nem szoktam az e-maileket elolvasni, amik az aliról jönnek.
608. Castia (válaszként erre: 607. - Bobita66)
2015. febr. 19. 10:39
A Pay less listán azok szerepelnek, amiket kívánságlistára tettél és most éppen akciósak. Ha ezt az ajánlatot az eladó emailben tette, annak nincs köze az alihoz, tehát a védelme se fog vonatkozni rád. Bár nem teljesen tiszta, hogy az eladó hogyan fért hozzá az email címedhez.
2015. febr. 18. 18:47

Sziasztok!


A kívánságlistámon szereplő kardigánt az eladó felkínálta megvételre (e-mail) 16,60 USD helyett 8,16 USD-ért. Sajnos nem tudom, hogy tudom az ajánlatot érvényesíteni. A Pay less List-et megnyitni nem tudom, gondolom, hogy ott szerepelne a kardigán a leértékelt áron. A kívánságlistán pedig a 16,60 USD van továbbra is. Tudna esetleg valaki segíteni? Kezdő vagyok!

606. dumalady (válaszként erre: 605. - Castia)
2015. febr. 18. 13:03
Köszönöm, ha nem érkezik meg az áru 60 napig akkor a teljes visszafizetést kértem.
605. Castia (válaszként erre: 604. - Dumalady)
2015. febr. 18. 12:58
A vitát az eladóval folytatod le, ha nem sikerül megegyeznetek, akkor tudod továbbterjeszteni a vitát az ali felé, ők átnézik az ügyet, és döntenek.
❮❮ ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook