Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Aliexpress tapasztalatok fórum

Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)

❮❮ ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... ❯❯
574. sziszuscicus (válaszként erre: 573. - Bazsarózsa8)
2015. febr. 7. 07:44
Szerintem nem törölheti. Az nem lenne fair a többi vásárlóval szemben, hiszen akkor minden eladó törölné a neki nem tetsző visszajelzéseket:) Azért is figyelnek oda nagyon (a többség), hogy ne kapjanak negatív, vagy semleges értékelést. Én is azt szoktam egyébként csinálni, hogy ami nem tetszik ruhadarab, vagy rossz a méret, azt továbbadom. Mindig elkelt azon az áron, amin én is vettem. Tudom, azért nálad kissé más volt a szitu, de végül is, az eladó lett beljebb:) A 7 nap szállítás pedig csúcs! Kár, hogy a kabát nem lett jó...
2015. febr. 6. 22:17
Idő közben 7 nap alatt ideért a kabát:)) hm vmi nagyon sürgős volt az eladónak:D, persze a méret se jó, de úgy döntöttem nem szórakozom ink eladom vaterán:D és írok egy gyönyörű feedbacket az eladónak:D, a visszajelzést am sztetek törölheti az eladó?:D
2015. febr. 6. 10:48
Sziasztok, egy napom maradt a vitára, az eladónak írtam hogy elvileg a kiterjesztett vita eredménye, hogy ha nem jutunk dűlőre ő kapja a pénzt vagy javaslatára én is kaphatom. Ez utóbbi, hogy működik? Csak, mert írtam neki, hogy hajlandó-e megegyezni és azt javasolni, hogy kapjam meg a pénzt, hisz nekem nem kell a termék, max visszaküldöm. Erre azt írta, hogy ha leírom hogyan kell, megteszi:D Persze lehet csak átverés, de ha már ez is egy opció, hogy javaslatára megkaphatom a pénzt, akkor érdekelne, hogy ez, hogy működik. Be kéne írnia a vitába, hogy ezt szeretné?
571. anreka (válaszként erre: 570. - Castia)
2015. febr. 4. 21:35

Köszönöm Castia.


Akkor ez úgy van ha az aliexpress fedezetbe tudja venni a pénzem értesíti az eladót a rendelésről. Ő elküldi majd az árut én megkapom és akkor adják a pénzt az eladónak?

570. Castia (válaszként erre: 568. - Anreka)
2015. febr. 4. 20:50
Nem fizetted ki, így természetesen nem küldi.
569. anreka (válaszként erre: 562. - Youlcsi)
2015. febr. 4. 20:38
Köszönöm a segítséget.
568. anreka
2015. febr. 4. 20:37

És egy utolsó hogy megnyugodjak ...


Az rendelés értékét nem tudták levonni mert nem volt a kártyán ennyi fedezet. Ezek után töröltem a megrendelést.

Ezek után kaptam meg az order cancelled és státuszban finished-et. Majd az email címemre, hogy xxxxx. számú megrendelésem cancelled mert nem tudtam a fizetést teljesíteni.

Így ez végérvényesen azt jelenti hogy törölve, hátra dölhetek és tutti nem küldi el az eladó az árut?

Nincs az alinál pénzem fedezetben.

Köszi a segítségeteket.

567. anreka
2015. febr. 4. 19:57
Hogy van az alin az hogy ha az ali megkapja a pènzt akkor küldi az eladó az árut? S ha èn megkaptam akkor kapja meg az eladó az alitól?
2015. febr. 4. 13:23
A második indoklás már jó volt, azt jelöltem h I don't want this order anymore, am meg egyértelmű, hogy tudja, hogy kihasználhatja ezt a kiskaput és a kutyát nem fog érdekelni meg nem tudom rendesen alátámasztani, így megkapja a pénzt, ellenkező esetben nem kapott volna semmit.
565. Castia (válaszként erre: 563. - Bazsarózsa8)
2015. febr. 4. 13:18
Én is azt mondanám, hogy ha nem hajlandó megegyezni, számítson a neg. értékelésre rossz kommunikációra és ügykezelésre hivatkozva. Már eleve nem is értem, miért csinálta ezt, oké hogy a számára hátrányos következményekkel járó indoklást nem fogadta el visszamondáskor, de neki kellett volna megírnia hogy miért nem, és hogy melyik indokot válaszd helyette, aztán minden ment volna szépen a maga útján. Nem keres rajta, de nem is veszít, így meg biztosított magának egy elégedetlen vevőt az ezzel járó értékeléssel.
564. youlcsi (válaszként erre: 563. - Bazsarózsa8)
2015. febr. 4. 12:51
amit megtehetsz még, hogy most egyezkedésnél elmondod, hogy nyilvánvalóan 1*-os minősítést fogsz neki adni, lehetőleg részletesen kifejtve, hogy a többi vásárló tudja majd, mire számíthat. ahogy én láttam, baromi fontos nekik a jó értékelés...
2015. febr. 4. 12:45
Sziasztok, sajnos nincs szerencsém a vita ügyben. Most kaptam emailt, hogy nem élvez támogatást a vásárló abban az esetben, ha nem született a rendelés lemondásáról megegyezés a termék elküldése előtt. Szóval elvileg szabályosan járt el az eladó,mivel, ha nem egyezünk meg a termék lemondásáról, akkor kiküldheti azt..ami azért nevetséges, mert üzenetet is írtam neki, arról, hogy nem kérem a terméket, arról nem én tehetek, hogy szándékosan nem válaszolt és hirtelen kiküldte a terméket, amikor hozzáteszem 25 nap volt a processing time..akkor miért volt ilyen sürgős egyből kiküldeni, nyilván, hogy megkapja a pénzt és ne kelljen egyezkednie..Felháborító, hogy ezeket a szituációkat ilyen könnyen kihasználhatják az eladók az oldalon. Azt nyilván alátámasztani nem tudom, hogy nem vmi hülyeséget adtam meg a rendelés törlésének indokánál, szóval nem jogosan mondta vissza az eladó..Most 3 napunk van megbeszélni, ha nem egyezünk meg az ő javára dől el..
562. youlcsi (válaszként erre: 561. - Anreka)
2015. febr. 4. 09:50
igen, azt jelenti.
561. anreka
2015. febr. 4. 09:47

Még egy kérdés ... ha a státusz finished akkor az egy lezárt dolgot jelent ... tehát már nem történik vele semmi. Az az order cancelled / finished ... akkor teljesen törölt megrendelés.

Ha szükségem lenne rá akkor újra kellene rendelnem?

560. anreka (válaszként erre: 559. - Vabertine)
2015. febr. 4. 09:29
Köszönöm szépen a válaszod.
559. vabertine (válaszként erre: 558. - Anreka)
2015. febr. 3. 22:30
Igen, ennyi elég. :)
558. anreka
2015. febr. 3. 19:09

Abban kérek segítséget, hogy fizetésnél töröltem a megrendelést.

Azt látom hogy order cancelled a státsuz finished. Akkor így ez rendben van hogy nem küldik a dolgot és törlődött a megrendelés?

Az emailemre is visszakaptam hogy xxxx számú megrendelése cancelled.

Köszönöm a válaszokat.

2015. febr. 3. 13:20
Nincs benne sajnos. Utána kérdeztem, ugye ha beérkezik egy csomag Magyarországra, kap egy magyar ragszámot, de ugye a régi alapján is rá lehet találni. Hát big suck, mert az én két számom nem találta meg a program. :/ A türelem talán rózsát terem.
556. youlcsi
2015. febr. 3. 12:58
a magyar posta nyomkövetőjében nincs benne? (nem minden kínai szolgáltató csomagja jelenik meg benne, de azért általában követhető náluk is)
555. vabertine (válaszként erre: 554. - Youlcsi)
2015. febr. 3. 12:51
A magyar posta szerintem nagy kérdőjelekkel néz, hogy mi bajom van, van egy sejtésem, totál kínai amit írok nekik. :D Szó szerint. Az is kínai amit vettem, de 300Ft-os dolog, nem is értem mit ülnek rajta annyit. A vicc, hogy van egy másik rendelésem is ugyanezzel a státusszal, egymás után rendeltem, és persze külön adták fel egy azon napon a két terméket. Annak is a státusza dettó. De hogy mondjak valami hajmeresztőt, a múlt héten rendelt csomagom 6 nap alatt ideért. 6 nap!!! :'D :'D
554. youlcsi (válaszként erre: 553. - Vabertine)
2015. febr. 3. 12:18

a magyar posta mit ír rá?

szerintem vám elé állították, vámkezelést elvégezték, pár napon belül várhatod.

2015. febr. 3. 12:10

Sziasztok! Volt már tapasztalatotok olyan csomaggal, ami WS (kilenc számjegy) CN végű? Múlt héten kaptam egy csomagot, ami ilyen kóddal és tracking numberral volt ellátva, a Handed to customs státusz után (2015-01-29) már másnap, vagyis múlt pénteken hozta a postás, viszont a mostaninál, amit nagyon várok a következőek a státuszok:


2015-01-19, 2015-01-19, Acceptance, CHINA

2015-01-22, Export of international mail, China

2015-01-27, Processing, left China

2015-01-28, Import of international mail

2015-01-31, Handed to customs

2015-02-02, Customs clearance completed


Szóval még egy státusszal több és a csomag nem érkezett meg. Nektek mi a tapasztalatotok, a másik ért ide túl hamar, vagy ezzel van valami gond? Köszönöm a segítséget.

552. Bazsarózsa8 (válaszként erre: 544. - Castia)
2015. febr. 2. 17:09
Akkor, ha jól értem, kiterjeszthetem a vitát,de ezt akkor érdemes megtenni, ha nem jutunk dűlőre és beszáll a vitába az eladó, mert, ha nem jelez vissza semmit úgyis az én javamra dől el a vita 5 napon belül.
551. Castia
2015. febr. 2. 12:46
Esetleg ha zavar, kattints a Goods awaiting acceptence linkre, és akkor csak azokat fogja kilistázni, ami még nem érkezett meg.
550. Castia (válaszként erre: 549. - Palveva3)
2015. febr. 2. 12:44
Sehogy, de nem is kell. Ha bármikor újra szeretnél rendelni belőle, a ReAdd to cart gombra kattintva megteheted.
2015. febr. 2. 12:10

Megint egy kérdés. Sorry, ha valakinek már az agyára megyek. :)

Ha már megérkezett a rendelés, adtam értékelést, hogy tudom törölni a listából? Köszönöm

548. youlcsi (válaszként erre: 547. - Palveva3)
2015. febr. 2. 10:19

az a kínai posta infója arról, hogy felvette a csomagot, ergo már nem az eladónál van.


ha már követhető, akkor nincs gond, érkezni fog.

547. palveva3 (válaszként erre: 545. - Castia)
2015. febr. 2. 10:14
Persze. Csak én azt hittem, hogy a 27-én ért be Magyarországra. Ezért nem értettem miért nem kaptam még meg. Nem vámköteles.
546. palveva3 (válaszként erre: 543. - Youlcsi)
2015. febr. 2. 10:13

Köszönöm. Akkor várok türelemmel.

Közben megérkezett egy pakkom 2 hét alatt, amit nem is láttam a nyomkövetőben.

545. Castia (válaszként erre: 541. - Palveva3)
2015. febr. 2. 10:12
Onnan tudják, hogy leolvassák a nyomkövetési számot... Azt még a legexpresszebb futár se tudja megcsinálni, hogy a feladást követő napon megérkezzen valami Kínából Mo-ra.
❮❮ ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook