Aliexpress tapasztalatok (beszélgetős fórum)
Szerintem nem törölheti. Az nem lenne fair a többi vásárlóval szemben, hiszen akkor minden eladó törölné a neki nem tetsző visszajelzéseket:) Azért is figyelnek oda nagyon (a többség), hogy ne kapjanak negatív, vagy semleges értékelést. Én is azt szoktam egyébként csinálni, hogy ami nem tetszik ruhadarab, vagy rossz a méret, azt továbbadom. Mindig elkelt azon az áron, amin én is vettem. Tudom, azért nálad kissé más volt a szitu, de végül is, az eladó lett beljebb:) A 7 nap szállítás pedig csúcs! Kár, hogy a kabát nem lett jó...
Idő közben 7 nap alatt ideért a kabát:)) hm vmi nagyon sürgős volt az eladónak:D, persze a méret se jó, de úgy döntöttem nem szórakozom ink eladom vaterán:D és írok egy gyönyörű feedbacket az eladónak:D, a visszajelzést am sztetek törölheti az eladó?:D
Sziasztok, egy napom maradt a vitára, az eladónak írtam hogy elvileg a kiterjesztett vita eredménye, hogy ha nem jutunk dűlőre ő kapja a pénzt vagy javaslatára én is kaphatom. Ez utóbbi, hogy működik? Csak, mert írtam neki, hogy hajlandó-e megegyezni és azt javasolni, hogy kapjam meg a pénzt, hisz nekem nem kell a termék, max visszaküldöm. Erre azt írta, hogy ha leírom hogyan kell, megteszi:D Persze lehet csak átverés, de ha már ez is egy opció, hogy javaslatára megkaphatom a pénzt, akkor érdekelne, hogy ez, hogy működik. Be kéne írnia a vitába, hogy ezt szeretné?
Köszönöm Castia.
Akkor ez úgy van ha az aliexpress fedezetbe tudja venni a pénzem értesíti az eladót a rendelésről. Ő elküldi majd az árut én megkapom és akkor adják a pénzt az eladónak?
Nem fizetted ki, így természetesen nem küldi.
És egy utolsó hogy megnyugodjak ...
Az rendelés értékét nem tudták levonni mert nem volt a kártyán ennyi fedezet. Ezek után töröltem a megrendelést.
Ezek után kaptam meg az order cancelled és státuszban finished-et. Majd az email címemre, hogy xxxxx. számú megrendelésem cancelled mert nem tudtam a fizetést teljesíteni.
Így ez végérvényesen azt jelenti hogy törölve, hátra dölhetek és tutti nem küldi el az eladó az árut?
Nincs az alinál pénzem fedezetben.
Köszi a segítségeteket.
Hogy van az alin az hogy ha az ali megkapja a pènzt akkor küldi az eladó az árut? S ha èn megkaptam akkor kapja meg az eladó az alitól?
A második indoklás már jó volt, azt jelöltem h I don't want this order anymore, am meg egyértelmű, hogy tudja, hogy kihasználhatja ezt a kiskaput és a kutyát nem fog érdekelni meg nem tudom rendesen alátámasztani, így megkapja a pénzt, ellenkező esetben nem kapott volna semmit.
Én is azt mondanám, hogy ha nem hajlandó megegyezni, számítson a neg. értékelésre rossz kommunikációra és ügykezelésre hivatkozva. Már eleve nem is értem, miért csinálta ezt, oké hogy a számára hátrányos következményekkel járó indoklást nem fogadta el visszamondáskor, de neki kellett volna megírnia hogy miért nem, és hogy melyik indokot válaszd helyette, aztán minden ment volna szépen a maga útján. Nem keres rajta, de nem is veszít, így meg biztosított magának egy elégedetlen vevőt az ezzel járó értékeléssel.
amit megtehetsz még, hogy most egyezkedésnél elmondod, hogy nyilvánvalóan 1*-os minősítést fogsz neki adni, lehetőleg részletesen kifejtve, hogy a többi vásárló tudja majd, mire számíthat. ahogy én láttam, baromi fontos nekik a jó értékelés...
Sziasztok, sajnos nincs szerencsém a vita ügyben. Most kaptam emailt, hogy nem élvez támogatást a vásárló abban az esetben, ha nem született a rendelés lemondásáról megegyezés a termék elküldése előtt. Szóval elvileg szabályosan járt el az eladó,mivel, ha nem egyezünk meg a termék lemondásáról, akkor kiküldheti azt..ami azért nevetséges, mert üzenetet is írtam neki, arról, hogy nem kérem a terméket, arról nem én tehetek, hogy szándékosan nem válaszolt és hirtelen kiküldte a terméket, amikor hozzáteszem 25 nap volt a processing time..akkor miért volt ilyen sürgős egyből kiküldeni, nyilván, hogy megkapja a pénzt és ne kelljen egyezkednie..Felháborító, hogy ezeket a szituációkat ilyen könnyen kihasználhatják az eladók az oldalon. Azt nyilván alátámasztani nem tudom, hogy nem vmi hülyeséget adtam meg a rendelés törlésének indokánál, szóval nem jogosan mondta vissza az eladó..Most 3 napunk van megbeszélni, ha nem egyezünk meg az ő javára dől el..
Még egy kérdés ... ha a státusz finished akkor az egy lezárt dolgot jelent ... tehát már nem történik vele semmi. Az az order cancelled / finished ... akkor teljesen törölt megrendelés.
Ha szükségem lenne rá akkor újra kellene rendelnem?
Köszönöm szépen a válaszod.
Abban kérek segítséget, hogy fizetésnél töröltem a megrendelést.
Azt látom hogy order cancelled a státsuz finished. Akkor így ez rendben van hogy nem küldik a dolgot és törlődött a megrendelés?
Az emailemre is visszakaptam hogy xxxx számú megrendelése cancelled.
Köszönöm a válaszokat.
Nincs benne sajnos. Utána kérdeztem, ugye ha beérkezik egy csomag Magyarországra, kap egy magyar ragszámot, de ugye a régi alapján is rá lehet találni. Hát big suck, mert az én két számom nem találta meg a program. :/ A türelem talán rózsát terem.
a magyar posta nyomkövetőjében nincs benne? (nem minden kínai szolgáltató csomagja jelenik meg benne, de azért általában követhető náluk is)
A magyar posta szerintem nagy kérdőjelekkel néz, hogy mi bajom van, van egy sejtésem, totál kínai amit írok nekik. :D Szó szerint. Az is kínai amit vettem, de 300Ft-os dolog, nem is értem mit ülnek rajta annyit. A vicc, hogy van egy másik rendelésem is ugyanezzel a státusszal, egymás után rendeltem, és persze külön adták fel egy azon napon a két terméket. Annak is a státusza dettó. De hogy mondjak valami hajmeresztőt, a múlt héten rendelt csomagom 6 nap alatt ideért. 6 nap!!! :'D :'D
a magyar posta mit ír rá?
szerintem vám elé állították, vámkezelést elvégezték, pár napon belül várhatod.
Sziasztok! Volt már tapasztalatotok olyan csomaggal, ami WS (kilenc számjegy) CN végű? Múlt héten kaptam egy csomagot, ami ilyen kóddal és tracking numberral volt ellátva, a Handed to customs státusz után (2015-01-29) már másnap, vagyis múlt pénteken hozta a postás, viszont a mostaninál, amit nagyon várok a következőek a státuszok:
2015-01-19, 2015-01-19, Acceptance, CHINA
2015-01-22, Export of international mail, China
2015-01-27, Processing, left China
2015-01-28, Import of international mail
2015-01-31, Handed to customs
2015-02-02, Customs clearance completed
Szóval még egy státusszal több és a csomag nem érkezett meg. Nektek mi a tapasztalatotok, a másik ért ide túl hamar, vagy ezzel van valami gond? Köszönöm a segítséget.
Akkor, ha jól értem, kiterjeszthetem a vitát,de ezt akkor érdemes megtenni, ha nem jutunk dűlőre és beszáll a vitába az eladó, mert, ha nem jelez vissza semmit úgyis az én javamra dől el a vita 5 napon belül.
Esetleg ha zavar, kattints a Goods awaiting acceptence linkre, és akkor csak azokat fogja kilistázni, ami még nem érkezett meg.
Sehogy, de nem is kell. Ha bármikor újra szeretnél rendelni belőle, a ReAdd to cart gombra kattintva megteheted.
Megint egy kérdés. Sorry, ha valakinek már az agyára megyek. :)
Ha már megérkezett a rendelés, adtam értékelést, hogy tudom törölni a listából? Köszönöm
az a kínai posta infója arról, hogy felvette a csomagot, ergo már nem az eladónál van.
ha már követhető, akkor nincs gond, érkezni fog.
Persze. Csak én azt hittem, hogy a 27-én ért be Magyarországra. Ezért nem értettem miért nem kaptam még meg. Nem vámköteles.
Köszönöm. Akkor várok türelemmel.
Közben megérkezett egy pakkom 2 hét alatt, amit nem is láttam a nyomkövetőben.
Onnan tudják, hogy leolvassák a nyomkövetési számot... Azt még a legexpresszebb futár se tudja megcsinálni, hogy a feladást követő napon megérkezzen valami Kínából Mo-ra.
További ajánlott fórumok: