Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Új életmód és életvitel, változz és változtass! fórum

Új életmód és életvitel, változz és változtass! (beszélgetős fórum)

2009. nov. 30. 16:40

Hmmm, szerintem kevés szénhidrátot viszel be.

Azt nem számoltad még ugye?

Mert amiket leírtál abba elég kevésnek tűnt, bár a főzelék...nem tudom...

Dokival nem beszéltél még ilyesmiről?

2009. nov. 30. 16:32
de én az ilyentől amit felsoroltál, hízok. velem van tuti a baj, próbáltam már többször kevesebbet enni, és az eredmény a + kiló volt mindig. Ez beválik? valamit nagyon elrontok tuti 4 szelet toastot meg se bírok enni, jóllakok hamar. meg éltalába nem is vagyok nagyon éhes, lehet sok a salakanyag bennem, mert amúgy székrekedésem is van, biztos el vagyok telítve. már észrevettem, nem tudok megéhezni:-8 nagyon rég korgott a pocim is. nem zabálok nem eszem túl magam, napi 3 étkezés, és az is csak hízlal:-(
2009. nov. 30. 16:24

1000 kalória alatti, amikor a nagyon dundikat, 40 vagy afeletti BMI-seket befektetik kórházba és felügyelik őket.

Nagyon gáz, tényleg nem ajánlom, csak orvos mellett!!!

Reggelid kevés!

Rosszul indítasz, cirka 300kcalt kéne megenned reggelire.

Ami lehet egy zsömle valami felvágottal, vékonyan megvajazva, paradicsommal.

Lehet teljes kiőrlésű a termék, L*dl-ben lehet kapni teljes kiőtlésű toast kenyeret ami fél kiló és 150ft.

Nah abból reggelre megeszel 4 szeletet, cirka 180kcal (10 deka pont), mellé 4 szelet sonkát és paradicsomot.

Iszol egy pohár tejet, voálá kész a reggeli.

Ebéd cirka 500kcal.

Amit írtam, de annyi recept van a neten hogy nem győzöl választani.

Kevés olaj, kevés liszt (vagy egyáltalán ne), lényeg főzz magadra zsír és szénhidrát szegényen.

Vacsira 200kcal kefír, joghurt gyümivel.

Tízórai (100kcal) és uzsonna (100kcal) is legyen, egy egy szelet müzli, 20 deka gyümi,

2009. nov. 30. 16:12
köszönöm szépen al inkeket, megnézem:-) az 1000 alatti étrend az milyen? fura, de nekem egy napi étrendem a következő: reggeli :1db gyümi(alma v grapefruit de az csak fél) van olyan nap, mikor mikor egy sima kifli két szelet felvágott. ebéd: kis adag persze, bármilyen leves, tészta nélkül. főzelék néha fasírt hozzá, az a pennys fagylakomás, 2db de már jóideje csak 1 db. utána meg 3-4 körül joghurt, vagy savanyú káposzta, zöldség, vagy egy szelet kenyér, felvágott v tej. ez több mint 1200kalória?
2009. nov. 30. 16:00

Az 1000 vagy az alatti étrendet nem ajánlom, én úgy hallottam az csak orvosi felügyelet mellett végezhető.

1200kcal:

[link]

1400kcal:

[link]

7. e48ab364a9 (válaszként erre: 6. - 7c79ff1565)
2009. nov. 30. 15:57

Könnyű, kímélő, zsírmentes és cukor mentes, kvázi egészséges és tartható.

Nézek neked mindjárt egy oldalt és küldöm a linkjét ahol vannak ilyen receptek.

De nem feltétlen ezt kell követni, pl. ha gugliba rákeresel az alacsony kalória tartalmú ételek, ezer meg ezer oldalt kidob.

Nah nézem pilla.

2009. nov. 30. 15:52
milyen az a cukorbetegeknek összeállított étrend?
5. uuuuhhhlala (válaszként erre: 3. - 7c79ff1565)
2009. nov. 30. 15:49
Azt is könnyű kiszámolni, mert az alapanyagok kalória értékei fent vannak a neten, így összeadod az alapanyagok kcal értékét, így meg lesz az energiatartalma annak amit főztél. Utána pedig leosztod arra az adagra, amit megeszel.
2009. nov. 30. 15:48

Rengeteg kcal és ch (szénhidrát) számolós fórum van.

Én ált. cukorbetegeknek összeállított étrendet követem, attól függetlenül, hogy nem vagyok cuk.beteg.

Lehet 1200kcal, 1400, 1600, 1800 és így tovább.

Ha keveset mozogsz, 1200-1400 kcal, de ha megvan a napi testmozgás, sport értelem szerűen többet kell enni, mert ha keveset eszel, sokat mozogsz izmodból veszítesz vagy elkezd a szervezeted raktározni és ennek ellenére hízni fogsz, stb.

Ált. ma már minden terméknek rajta kell szerepelni, hogy hány kcal-t tartalmaz, de természetesen előfordul, hogy nincs rajta.

Én pl olyan terméket meg sem veszem, de természetesen nem mindig a drága a jó, sőt én csak olcsó termékeket veszem meg.

Interneten vagy itt a hoxán vannak tápanyagtáblázatok.

Ki tudod nézni, hogy mondjuk 10 deka krumpli hány kalóriát tartalmaz, mellé eszel egy kis rostonsült csirke mellett kb.15 dekát, savinak uborka salit eszel édesítővel készítve.

Fűszereknek ált. elenyésző a kalória tartalmuk.

2009. nov. 30. 15:37

köszi a tanácsokat. én avíznál úgy spórolunk, hogy nem folyatjuk feleslegesen. a két éves fiam után fürdök, ő nem piszkos. a wc- tartályunk olyan lenyomós, és egész tartályt ürít lehúzáskor, kiokoskodtuk, hogy visszabillentjük lenyomáskor a másik oldalon, szabályozzuk, h mennyi menjen le kisdolognál(nagydologkor természetes a teljes). kaja..hát igen, sajnos se kocsink, se tartalékunk, ritkán csinálunk nagy bevásárlást, de mivel kocsi hiányában vagyunk, az se olyan nagy mert nem bírjuk el. az alapvető dolgaink is híján, szinte alig van itthon valami amiből lehetne prodkálni.

ezt a kalória számlálást én is elkezdtem de pontosan nem tudom mennyit kell ennem, és mennyi kalória van abba amit eszek. mert ugye ha főzök, az nincs becsomagolva,és ráírva. (pl ha veszek répát, krumplit, v csinálok vmi főzeléket vagy levest, hogy tudjam h mennyi kalória lesz benne? )

2009. nov. 30. 15:32

Szia,

ugye a kaján lehet a legtöbbet spórolni, ajánlom előre írd meg miket fogsz főzni, milyen hozzávalók kellenek, írj meg egy havi adagot és próbáld úgy összegyűjteni a recepteket, olyan ételeket főzz, amik nem költségesek annyira.

Mielőtt elmész vásárolni nézz szét a neten, hogy melyik bevásárló közp. (már ha ilyen helyeken szoktál vásárolni) milyen áron kínálja azt a bizonyos terméket amit keresel.

Csak annyi pénzt vigyél vásárolni, amit kiszámoltál otthon.

Többet ne, mert a reklámok, akciók hatására képes leszel mást is bepakolni.

(Magamból indulok ki. :-DDD)


Nem tudom van e vízórád, azon is lehet spórolni pár száz, ezer forintot, tényleg csak akkor folyasd a vizet, amikor kell.

Ugyan ez érvényes a villanyra is, ha pesti vagy az ELMŰnél minden hónapban be lehet diktálni az aktuális állást, így nem átalány fizetsz, hanem annyit, amit használsz.

Ami pedig a fogyit illeti, én kcal számolással fogyózom, nekem bejött, de kinek a pap kinek a papné.

Remélem segítettem.

2009. nov. 30. 15:23

Sziasztok! Ezt a topicot azért hoztam létre, hogy támogassuk egymást. (tudom már sok hasonló téma van). EGy 2 éves kisfiú anyukája vagyok, sajnos GYEs-en, mivel nem tudtam visszamenni dolgozni. Férjem elég jól keres, de albérletet fentartani, meg a váratlan kiadások miatt elég lecsappantak a tartalékaink. Momentán semmi pénzünk sincs, hiteleink vannak(igaz nem olyan kilábalhatatlan horribilis összeg, de a hitel az hitel, ami csak vonódik a hó eleji fizuból.) Valahogy meg kéne fognunk a pénzt, tudtok valami ötletet? Már próbáltuk összeírni mennyit kültönk a héten, de elkeserítő a végeredmény. Elhatroztam, hogy holnaptól más lesz az életünk. Próbálunk nagyon spórolni, ügyelni arra, hog a gyereknek mindig legyen kaja az asztalon, illetve az alapvető szükségletek meglegyenek.

Nemcsak az életvitelen változtatunk, szükségem lesz az életmóddal kapcsolatos nézeteimet is megreformálni, ugyanis az itthonlétem és a szülésem alatt semmit se akaródzok fogyni. Kevés a mozgás(pedig próbáltam diétákat, mozgásokat, le is ment pár kiló, de még mindig 60 felett vagyok) Na ebből elegem van, komolyan. Nagyon elszánt vagyok, kaptam kemény pofonokat, amik állandóan a szemem előtt lebegnek, ezáltal erőt adva, hogy be is tartsam a dolgokat.

Valakinek van kedve csatlakozni hozzám? (elsősorban a spórolás a lényeg, az hogy gyűjtsünk, hiszen itt a kari is, és elég nehéz lesz úgy ajándékokat venni, hogy semmim nincs. Kell két hét, hogy legalább ez idő alatt min 15 öt félre tudjunk tenni)

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook