Mit lehet tenni a körömgomba ellen? (tudásbázis)
Gomba maga tuz mentes helyeken telepszik meg.
Ahol kialudt az elet tuz, oda kerul o....
A koromgomba meg a ragszkodassal,az elengedessel az agresszioval kapcsolatos...:)
ezt hogy értetted..?
a körömgombának mi köze a lélekhez..???
max. a stressz miatt legyengült immunrendszerhez lehet köze annyiban, hogy könnyebben összeszed vki fertőzéseket..
elég hihetetlen elképzelni, hogy egy pszichológus/pszichiáter is ki tud kezelni valakit a gombából..:)
Sziasztok sajnos ugyanaz a problémám mint nektek!
De nekem a két nagy lábujjamon van elszíneződve a körmeim. Tanácsot szeretnék kérni, hogyan kell kezelni? Orvosnál még nem voltam, de nem is áll szándékomban, szeretném a fokhagymás ecetes verziót kipróbálni.Ha jól tudom előtte ki kell fertőtleníteni a cípőket formalinnal, de ezt mennyi időnként kell csinálni vagy elég egyszer! A zoknikat is fertőtleníteni, főzni kell őket, sajnos teljesen kezdő vagyok ebben a témában. Mennyi ideig kell áztatni a lábat, gondolom előtte kell levágni a körmöket és kitísztani. Mivel érdemes szerintetek kezelni, mit próbáljak ki először? Szóval kérlek valaki segítsen nekem ebben a témában tájákozodni, előre is köszönöm válaszaitokat
A körömgombára több népi gyógymód is alkalmazható.
- ecetes víz
- grapfuit mag kivonattal való kenegetés
- csalán főzet
Mindegyik eredményes csak idő kell hozzá. Abban az esetben, ha nagyon csúnya és gyors eredményt akarsz, akkor érdemes bőrgyógyászhoz fordulni. Gyógyszer, körömlakk is létezik amivel ásókák kiírthatók.
Szia!