Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Jó pontokkal értékeltem az ügyfélszolgálatost, pedig nagyon... fórum

Jó pontokkal értékeltem az ügyfélszolgálatost, pedig nagyon... (beszélgetés)


Ez a fórum egy anonim vallomáshoz nyílt.

14. 41fff2401b (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
jún. 20. 11:34

Ha a feladatát megoldotta, akkor jól tetted.

Ez nem hangszépségverseny. Ha udvarias volt és adekvát, akkor jár a pozitív értékelés.

13. globus (válaszként erre: 12. - Violet18)
jún. 19. 13:18
Nálunk személyes ügyintézés van ÉS meg telefonos is, 1 főre. Egy ép mondatot nem lehet váltani a személyessel, mert beletutul a telefon, szerencsére ezt látják, és nem reklamálnak. De a telefonálók rendszeresen.
12. Violet18 (válaszként erre: 4. - Regin_a)
jún. 19. 12:55
Amúgy látszik h fogalmad sincs h működnek a telefonos ügyfélszolgalatok. Amint leteszem a hívást kapom a következőt, nincs olyan h nem veszem fel 🤦‍♀️
11. Violet18 (válaszként erre: 4. - Regin_a)
jún. 19. 12:51
Jaj de kedves vagy, köszönöm h abból a kevésből is elvennéd. Te biztosan nem ilyen helyen dolgozol. Ha bejösz hozzánk, akkor az én munkámat értékeled nem a telefonosokat, nem a céget, csak azt az 5-25 percet amit velem töltöttél. Kérlek, ne is gyere be hozzánk 😘
jún. 19. 09:30
Nem lennék ügyfélszolgálatos.
jún. 19. 08:24
Vanda: nem értem....jó, én meg téged. Csak élő emberrel ügyintézek.
jún. 19. 08:21
Nekem jó tapasztalatom van és én is adtam értékelést. Segítőkész, részletesen tájékoztató volt, megoldottuk azt az ügyet, ami miatt telefonon hívtam.
7. globus (válaszként erre: 3. - Regin_a)
jún. 19. 08:12

Ezekről nem az alkalmazott tehet.

Ő kapkodja a telefont és lenyeli az igazságtalan sértegetéseket. Nálunk is rendszeresen előfordul, hogy amikor felveszem, hallom ám, azt kiabálja (nem tudom kinek), hogy megint nem veszik fel, nem ment be a vonal! Mondom, de itt vagyok kedves, most hívott először. Ha csörgött, felvettem, nem csörgött, nem vettem.

6. truxovics (válaszként erre: 4. - Regin_a)
jún. 19. 07:12

Mi az hogy nem veszi fel? Gondolom másik ügyfél van a fülén akinek éppen a problémáját oldja meg.

Ahogy szabad lesz fogadja a másik ügyfelet.

Sokszor kapom meg én is, hogy annyit kellett várni magára, talán kávézott?

Hát persze! Reggel hatkor bekészítek egy 10 literes vödör kávét és amíg az tart nem fogadok hívást.

Pont nem az ügyfélszolgálatos tehet arról, ha sok a hívás. Ahogy arról sem, hogy adott órában mennyien vesznek hívást.

Nem ördögtől való megoldás a robot, ha csak abból indulok ki, hogy nekem Vanda már hányszor segített,akkor szerintem 30 %-ban tehermentesíti az ügyfélszolgálatost és gyorsítja az érdemi ügyintézést.

Jó pár év ügyfélszolgálati tapasztalat van mögöttem. Az emberek úgy képzelik, hogy ha nekik gondjuk van, akkor egy ember arra van szolgálatba állítva, hogy azonnal fogadja a hívást és oldja meg a gondját.

5. xochipilly (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
jún. 19. 06:17
Nehezen lehet ilyen munkához jutni? Hozzánk hónapok óta keresnek embert, nem igazán jelentkezik senki és nem azért mert két idegen nyelvet kell tudni és annyira gáz lenne a munka, hanem mert a nagy önbizalmú fővárosi huszonévesnek "igényei" vannak... 🤡 (Zéró munka, 100% home office, milliós fizetés meg ilyenek 😆 , pedig nem keresünk sz.rul )
4. Regin_a (válaszként erre: 2. - Violet18)
jún. 18. 20:50

A felét tutira elvenném tőled ha az vagy!

Marhára nem érdekel hogy a telefonautomata mit dumál és nem veszed fel ha a panasz gombot nyomom vagy az english menüt

3. Regin_a (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
jún. 18. 20:47

Éppen ma mondtam az ügyfelesnek, ahogy terjeszkednek annyira flegmák ügyfélszolgaként főleg a telefonközpontjuk

Dehát ott van minden a weblapjukon, mondta

Nincs ott az én problémám és hadd ne tárcsázzak ötször mire élő hanghoz jutok

jún. 18. 20:34
Köszönöm a nevükben is, sajnos minden visszajelzés számít a fizetésünkben.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2025, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook