Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Fogamzásgátló miatt változhat az ember kinézete/hangja? fórum

Fogamzásgátló miatt változhat az ember kinézete/hangja? (tudásbázis kérdés)


7. c8d1dca8e4 (válaszként erre: 1. - BlackAndGold)
2015. jan. 13. 22:28
Szerintem igen. Évekig hormontartalmú spirálom volt, amiben a hormon egy progeszteron származék. Sokkal lágyabbak voltak a vonasaim.. A terhesseg során is sok progeszteron termelődik, ezért /is/ szépek a terhesek :-) .
2015. jan. 11. 16:42
Szerintem nem.
5. kriszta773 (válaszként erre: 1. - BlackAndGold)
2015. jan. 11. 15:19
milyen az a fiús arc? a mély hang az kifejezetten vonzó, dögös is lehet egy nőnél
4. szenasie (válaszként erre: 1. - BlackAndGold)
2015. jan. 11. 15:09

Szia! a hormontabletta nem okoz ilyen jellegű változásokat...esetleg hízhat tőle (elméletben a fiús arcú lány) a hangja váltzóban van folyamatosan :) egy vak ismerősöm pl a koromat a hangom alapján mondta meg. Ahogy ő mondta: " korral alig hallhatóan mélyül a hang"

Ha ennek az ismerősnek fiús az arca, és ez zavarja, szerintem sokat dobhat rajta ha valamilyen kimondottan csajos frizurát választ hozzá, és/vagy egy jó sminket és ha csak az arca fiús akkor az alakját kiemelő (nem kurvásra gondolok!!!) ruhát.

3. fincsi5 (válaszként erre: 1. - BlackAndGold)
2015. jan. 11. 15:05
Szerintem nem. Inkább leszbikus?
2015. jan. 11. 14:58
Passz
2015. jan. 11. 14:56

Ez nem rólam szól, csak mindig is érdekelt.

Tegyük fel, hogy van egy 16 éves lány, akinek fiús arca van, és a hangja is mélyebb. Ugye 16 éves kortól lehet fogamzásgátlót szedni, ha néhány évig elkezdené szedni, lenne rajta változás? Nőiesebb lenne az arca és a hangja?


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook