Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Borderline személyiségzavar fórum

Borderline személyiségzavar (beszélgetős fórum)


2007. máj. 14. 10:33

sziasztok!


még mindig él a kérésema teszttel kapcsolatban..ha van kedved és időd segíteni, kérlek írj nekem:

bigyo8@freemail.hu


nagyon köszönöm: Andi

2007. febr. 26. 17:17
kisboci, az adatlapomon ott a mailcímem, ide küldhetsz egyet nyugodtan. Anyunak a mai pszichiátriai zárójelentését elolvasgattam (persze a háromnegyedét nem értem), de megütötte a szemem a már megszokott felsorolásoknál a borderline személyiségzavar kifejezés. Biztos kitölti Neked, ha éppen olyan passzban kapom majd valamikor el.
2007. febr. 26. 10:43

Sziasztok!


V éves pszichológus hallgató vagyok, s a borderline-szindrómából írom a szakdolgozatomat.

Készítettme egy kérdőívet svájci és német minta alapján. Ez egy önjellemző kérdőív, melynek a bemérése most zajlik ezért minél több borderline diagnózissal rendelkező személlyek kell kitöltetnem.

Ha van közületek olyan, aki szívesen kitöltené, az írjon nekem:

bigyo8@freemail.hu


Segítségetket előre is köszönöm, nagyon sokat jelent:

andi


ui.: ha borderline diagnózissal rendelkező ismerősötök van, s beleegyezik, örülnék, ha neki is elküdhetném..

2007. febr. 20. 10:05
Én eddig nem is tudtam,hogy van ilyen.Mivel a közvetlen környezetemben van borderline,én azt hittem róla,hogy "sima" depresszió.Hát nem! Ez rosszabb.És ennek a betegségnek nem elég a xanax..
10. 1df6e6bb7a (válaszként erre: 8. - Kisgé)
2007. febr. 20. 10:00
Bocs a privikért.:)
2007. febr. 20. 09:14
József Attilára mondják újabban, hogy ebben a fajta személyiségzavarban szenvedett. Vannak enyhébb és súlyosabb esetek, előbbiből egyet-kettőt tudnék "diagnosztizálni" a környezetemben...
2007. febr. 20. 09:10

Jaj de jól beszélgetünk, privikkel!:))))))))


Elolvasom a cikket, érdekel, mi ez!:)))))

7. 2ab728965c (válaszként erre: 6. - 1df6e6bb7a)
2007. febr. 20. 08:29
Igen, így igaz. Ment egy privi neked az előbb.