Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Angolul tanulók, ide! :) fórum

Angolul tanulók, ide! :) (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5 6
2014. okt. 8. 11:07
Hello, 2 hónapja el kezdtem tanulni angolul egy tanfolyamra járok,.Alapszintű.Eléggé kezdő vagyok még. Ne nevessetek ki, lenne egy kérdésem. Mi az a there are szerkezet?Mikor használjuk? És olyankor kell a névelő a főnév elé? Ez még kissé kusza bennem.
2013. nov. 30. 16:48

SZERETNÉL VÉGRE BESZÉLNI ANGOLUL?


[link]


Örökös újrakezdők figyelem!

Itt a segítség azoknak, akik áttörést szeretnének a nyelvtanulásban, és szeretnének végre megtanulni beszélni angolul!

167. cukixx
2013. jún. 9. 16:31
A hello bármelyik napszakban megfelelő, esetleg hozzá teheted, hogy hello, Mr Smith. Napszakonként pedig délelőtt good morning, délután good afternoon, este good evening. Levélben kezdheted dear xy, a végén pedig best regards.
166. Dodi44 (válaszként erre: 159. - SweetDelight)
2013. ápr. 16. 20:56

Bocsika!

Kesobb vettem eszre, hogy Te mar valaszolltalra...

165. Dodi44 (válaszként erre: 158. - Kevo)
2013. ápr. 16. 20:46

We went to the...

They drunk some...

She had breakfast...


Please do the leg work, that is how you go forward.

164. Dodi44 (válaszként erre: 161. - Beadry)
2013. ápr. 16. 20:35

I really would'nt know - Igazán nem tudom. (magyarul)

Talan en ugy forditanam "Igazan nem tudnam" Ha azt akarod mondani amit Magyarul irtal, akkor I really do not know.

Ha roviditessel akarod irni akkor "don't". De azt helyesen "do not"

Sajnos helyesen szoszerint nem lehet forditani, mert a Magyar gondolat menet es az Angol szoszerkesztesi gondolat menet nem egyezik meg, tehat csak ertelem szerinti forditas a helyes.

163. fonic
2013. ápr. 16. 19:36

Sziasztok!



Tudna nekem valaki húsvétról angollul leírást küldeni?



Köszönöm :)

2012. júl. 5. 15:48
Hát, kicsit későn, de nem a "do" kell, mert a "would" ebben az esetben a feltételes módot jelenti. A mondat lefordítva: Én igazán nem tudhatom.
161. Beadry
2012. máj. 3. 13:01